Massale mysterieuze dierensterfte

Alles puur natuur nier ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 05:07

Tja de mysterieuze dierensterfte die de VS maar inmiddels ook een aantal QFF-ers (inclusief mijzelf) bezig weet te houden... ik las het Zondag al en kreeg gelijk een soort flashback. Het duurde echter een paar minuten voor ik me besefte waaraan ik moest terugdenken. Maar na een paar minuten wist ik het weer! Het ging om dit fragment uit de serie FlashForward:

Dit verdiende natuurlijk even een eigen artikel / topic, want dat het vaag en mysterieus is blijkt inmiddels wel. Commentaar en dergelijken kunt U dus neer knallen in de comments hieronder!
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 05:31

In 29 jan 2009 ...

27 januari 2007 ...

Russian Scientist estimated 2 million Birds worldwide have fallen from the sky dead may not be a mystery but from
a mutated bird Flu.

Witness: Dozens of dead birds fall from Texas sky

Wed Apr 21, 1:12PM PT - San Antonio

ROCKWALL - Wildlife experts will trry to determine what caused dozens of birds to literally drop from the sky onto the Highway 66 bridge over Lake Ray Hubbard.News crews found at least 100 tiny little…

http://www.kens5.com/video/featured-vid ... 48949.html

February 25, 2010
One Tennessee town hopes to learn what is killing dozens of birds in their area. WSMV reports.
http://edition.cnn.com/video/data/2.0/v ... .wsmv.html

(02/18/2008 -- SUFFIELD)
Denise Puia's kids were out playing in the yard Friday afternoon when they came across multiple dead birds.
http://www.clipsyndicate.com/publish/vi ... dead_birds
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 05:31

Situation Update No. 2
On 03.01.2011 at 03:59 GMT+2

Arkansas game officials hope testing scheduled to begin Monday will solve the mystery of why up to 5,000 birds fell from the sky just before midnight New Year's Eve. The birds -- most of which were dead -- were red-winged blackbirds and starlings, and they were found within a one-mile area of Beebe, about 40 miles northeast of Little Rock, the Arkansas Game and Fish Commission said. Birds fell over about a one-mile area, the commission said in a statement. As of Saturday, between 4,000 and 5,000 birds had been found dead, said Keith Stephens with the commission. "Shortly after I arrived, there were still birds falling from the sky," said commission wildlife officer Robby King in the statement. He said he collected about 65 dead birds. The commission said it flew over the area to gauge the scope of the event, and no birds were found outside of the initial one-mile area. Karen Rowe, an ornithologist for the commission, said the incident is not that unusual and is often caused by a lightning strike or high-altitude hail. A strong storm system moved through the state earlier in the day Friday.

"It's important to understand that a sick bird can't fly. So whatever happened to these birds happened very quickly," Rowe told CNN Radio on Sunday. "Something must have caused these birds to flush out of the trees at night, where they're normally just roosting and staying in the treetops ... and then something got them out of the air and caused their death and then they fell to earth," Rowe added. Officials also speculated that fireworks shot by New Year's revelers in the area might have caused severe stress in the birds. Rowe said Sunday there was evidence that large fireworks may have played a role. "Initial examinations of a few of the dead birds showed trauma. Whether or not this trauma was from the force of hitting the ground when they fell or from something that contacted them in the air, we don't know," Rowe said. The dead birds will be sent for testing to labs at the Arkansas Livestock and Poultry Commission and the National Wildlife Health Center in Wisconsin. The necropsies will begin Monday, Stephens said, and the findings should be available sometime this week. The city of Beebe has hired U.S. Environmental Services to begin the cleanup and dispose of the dead birds, the commission said. The firm's workers will go door-to-door and pick up birds still in yards and on rooftops.

Situation Update No. 1
On 02.01.2011 at 18:22 GMT+2

State wildlife officials were going door-to-door on Sunday in the town of Beebe, Arkansas, to collect dead birds after thousands of mostly blackbirds mysteriously fell from the sky. Workers were searching Beebe, a town of about 4,500 people located 30 miles northeast of the state capital, to collect what officials estimated as between 4,000 and 5,000 birds which began falling from the sky late on New Year's Eve and continued into the next day. "It could be weather-related or possibly stress-related," said Keith Stephens, a spokesman for the Arkansas Game and Fish Commission. "There were some fireworks shot off at midnight and it is possible that the birds were on their roost and stressed so bad that it could have killed them." The birds were still being collected from rooftops, trees and yards and will be sent on January 3 to testing facilities in Little Rock and Madison, Wisconsin. Stephens said hail or lightning in recent days also could have injured the birds but he had seen no physical signs of injuries in the birds so far collected. High winds and tornadoes struck Arkansas on New Year's Eve, with the hardest hit area more than 150 miles to the west of Beebe.

http://hisz.rsoe.hu/alertmap/woalert_read.php?cid=29038
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 05:38

Mogelijk een link, nieuws van 1 januari:

Zes doden door onverwachte tornado's VS

In de Verenigde Staten zijn zes mensen om het leven gekomen door tornado's. Vooral in de staten Missouri, Arkansas en Illinois zorgen de wervelwinden voor veel schade en stroomstoringen. Enkele tientallen mensen raakten gewond.

Twee mensen om het leven toen een tornado een groep woonwagens in Missouri verwoestte. Een onderstel werd een in een vijf meter hoge boom getild, brokstukken van de trailers werden anderhalve kilometer verderop gevonden.

In Arkansas werd een boerenechtpaar verrast tijdens het melken. Een buurman daar kon het navertellen hoe een tornado hem uit zijn huis zoog. "Ik werd over de weg over geslingerd en weer neergezet. Ik voelde me een tijdje net Superman." Hij hield aan het avontuur slechts enkele blauwe plekken en schaafwonden over.

Ongebruikelijk
Normaal gesproken komen tornado's haast nooit voor in deze tijd van het jaar, maar deze winter ontstaan ze door ongebruikelijk warm weer in het zuiden en midden van de Verenigde Staten. Het is daar momenteel tussen de 15 en 20 graden.

Van Chicago in het noorden tot New Orleans in het zuiden moeten mensen daarom rekening houden met de wervelwinden.
http://nos.nl/artikel/208816-zes-doden- ... os-vs.html
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 04 jan 2011, 05:41

Moeder (Aarde) is boos! :bezweer:
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 05:43

freaky shit, voelt als een voorbode op 'iets'
nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 05:45

Ja het voelt zeker NIET goed...

:cry:
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 05:50

Overigens moest ik bij het nieuws over de vogels die uit de lucht vallen, denken aan de film 'The Core'.

Hierin gebeurt er op aarde van alles, doordat de kern van de aarde ermee stopt en het magnetisch veld erdoor aangetast wordt. Vogels beginnen ineens gek te doen, enzo. (de film was overigens niet goed genoeg om mijn aandacht echt vast te houden, dus meer info over de film kan ik ook niet echt geven :P )
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:02

nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 06:02

Deze Wodan??

1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

di 04 jan 2011, 06:06

mss nog een andere link:

Positronen in of door kosmische straling.

De aarde wordt blootgesteld aan kosmische straling. Als deze straling de bovenste laag van onze dampkring bereikt, ontstaat er een waterval van subatomaire deeltjes; de zgn. Extended Air Shower. De deeltjes waar de kosmische straling uit bestaat hebben een extreem hoge energie en impuls. De gevormde producten botsen al snel weer met materie in de atmosfeer en elke keer ontstaat een steeds groter aantal deeltjes met steeds lagere energie. Door dit voortdurende proces van vorming en annhilatie van deeltjes worden positronen zelfs gedetecteerd aan het aardoppervlak, hoewel ze normaliter slechts enkele centimeters in de lucht blijven bestaan voordat ze door een electron worden geannihileerd.

Afbeelding
Afbeelding
http://nl.wikipedia.org/wiki/Positron
illuminati of my own reality
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:07

Tsja, hoe dan ook....er gaan niet snel bellen rinkelen bij mij maar deze is behoorlijk luid!

Het hoe en wat is me nog niet duidelijk maar "this is NOT a test"! Zei het in de shoutbox ook al maar wil hier ook een steentje bijdragen.

At this point, NET als toen met bp, this IS serious...en krijgt vast nog een vervolg. I mean, come on!

We weten niet wat....we zitten (nu nog) alleen met de feiten van very freaky shit!

2011, don'tcha just love it? :smokey:
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:08

Het gebeurd met enige regelmaat zoals te zien/lezen in de eerste post...

Maar vreemd is het wel...
In geen van de "gevallen" tot nu toe is een oorzaak gevonden....

;-)
Snorbaard Telex
Senior QFF-er
Senior QFF-er

di 04 jan 2011, 06:10

Wat een schitterende verklaring zeg, vergiftigd zaad....

Het ziet eruit alsof ze met bosjes tegelijk zijn neergekomen, dat door vergiftiging hele zwermen in formatie uit de lucht vallen lijkt me wat onwaarschijnlijk. :o

Maar het kan natuurlijk, in MSM-land iig wel. :eten:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 04 jan 2011, 06:14

[quote name="Snorbaard Telex"]Wat een schitterende verklaring zeg, vergiftigd zaad....

Het ziet eruit alsof ze met bosjes tegelijk zijn neergekomen, dat door vergiftiging hele zwermen in formatie uit de lucht vallen lijkt me wat onwaarschijnlijk. :o

Maar het kan natuurlijk, in MSM-land iig wel. :eten:[/quote]
Hmmmm,.....(kan)...
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”