"TOEGANG GEWEIGERD"

Hier meer over de Illuminati (de echte en de neppe) maar ook over de NWO en ga zo maar door.
baphomet
Administrator
Administrator

ma 15 nov 2010, 06:04

[quote name="Sjaak"]Jullie mogen hem verdedigen maar ik blijf het wederom een post zonder inhoud vinden en dat heeft niets met niburu taferelen te maken met met QFF. Ik kan me moeilijk verdiepen in iets waar niets in zit. Neem bv de post van Dromen helemaal top en ook dat zeg ik. IK hoop dan ook dat de volgende post wel inhoud heeft (ergens over gaat) dan kan ik tegen NWO ook zeggen dat hij een goede post heeft neergezet.

Je mag tegenwoordig geloof ik helemaal geen mening meer hebben en moet overal maar voor zijn anders ben je anti.[/quote]

Sjaak, natuurlijk mag je jouw mening hier geven. Graag zelfs! En we hoeven het niet eens met elkaar eens te zijn. Meningen willen nog al eens verschillen.

Verder no hard feelings man! En neen als je een andere mening hebt ben je niet anti. Zeker hier niet! We horen graag meerdere meningen en bekijken de zaken graag vanuit allerlei perspectieven.
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

ma 15 nov 2010, 06:06

[quote name="Dromen"]Natuurlijk mag je dat zeggen Sjaak 8) Ook als je iets kut vind mag je dat zeggen 8) Daarnaast onderbouw je je mening / post dus dat is al helemaaal mooi![/quote]

Inderdaad Dromen! Sjaak onderbouwt in mijn ogen altijd zijn mening wel, en zo ook hier! Ik wil ook niemand afvallen en / of in een ander hokje stoppen vanwege een mening.

Daarnaast mag ik Sjaak zijn kritische kijk eigenlijk best graag lezen! Vaak ontstaan daardoor juist ook de mooiste conversaties.
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

ma 15 nov 2010, 06:07

[quote name="NextWorldOrder"]

:smokey:[/quote]

Inderdaad! Convoy!!

Keep on Truckin'

Fantastische film ook trouwens!
1119 AD
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 19 nov 2010, 04:24

The Gates are Open....!!!
Staat de deur nu op een kiertje...?

http://neithercorp.us/media

:love:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 19 nov 2010, 04:37

Geweldige vondst, Eland!

Het is niet zozeer de deur op een kier zetten maar meer een verzameling kennis die we al hadden, neergezet in een prachtig overzicht! Love it.

Aanrader! :peasjo:
Dromen
Administrator
Administrator

vr 19 nov 2010, 04:43

DAMN IT! Veel info waar NWO het altijd over heeft! PRachtig om te zien.

NEt 4 minuten gekeken, zo 'uit' kijken!!

Herken veel... Ook zo in mijn leven, de beste periode uit mn leven was tevens ook de periode met de meeste dalen.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 19 nov 2010, 04:47

[quote name="NextWorldOrder"]Geweldige vondst, Eland!

Het is niet zozeer de deur op een kier zetten maar meer een verzameling kennis die we al hadden, neergezet in een prachtig overzicht! Love it.

Aanrader! :peasjo:[/quote]

Ik dacht al dat je (jullie) dit leuk zouden vinden ;-)
Dromen
Administrator
Administrator

vr 19 nov 2010, 04:51

HAHAHAHAHAH FOCKING GENIAAAL DIE LINK :D:D:D:D:D:D:D

Ik ga stuk hier :D

DAMN! Wederom die Jung, er is teveel dat ik wil vertellen nu! Ik ga weer kijken :D

(PS. ik ben niet onder invloed van drugs of drank!)
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 24 nov 2010, 04:13

• post deleted •
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 20 mar 2014, 02:45

In de herhaling. Nog niets aan belang ingeboet.
Nexion schreef: Onlangs plaatste ik hier op QFF "This is a test". Hierin beschreef ik een telefoongesprek. Dat veroorzaakte nogal wat reacties. Niet alleen op de site zelf maar ook daar buiten. "typisch NWO, eerst wat vertellen en dan zeggen dat je niet meer kan zeggen!" "Waarom kan niet alles gewoon gezegd worden?". In dit artikel ga ik daar wat dieper op in. Ik probeer zoveel mogelijk kanten te belichten zodat daar een beetje meer duidelijkheid over komt.First a personal note:  Dit ligt me al een tijdje op de tong. De dingen die ik zeg en de gesprekken die ik post; dat doe ik NIET om de grote jongen uit te hangen. Ik claim ook NIET"meer kennis" dan een ander te hebben. Ik stel me zelf ook NIET "hoger" dan een ander. Persoonlijke opmerkingen in die trand raken me dus ook niet. Het zegt meer over diegene die de uitlating doet dan over mij. Over het motief van het doen van dit soort uitlatingen lees je straks meer.Waarom die geheimzinnigheid?  Ik ga hier niet ontkennen dat sommige "kennis" wordt verzwegen. Dat gebeurt namelijk WEL. Iedere dag, op meerdere nivo's. Daar zijn een aantal redenen voor en een paar daar van wil ik hier uitlichten.Van oudsher , voordat het schrift bestond, werd kennis en informatie mondeling door gegeven. Dat brengt met zich mee dat niet ALLE informatie en kennis bij iedereen terecht komt. De bakker heeft zijn eigen informatie en kennis nivo, hetzelfde geldt voor de smid, etc. Persoonlijke interesses naast een profesionele "status" samen bepalen dan zo'n beetje wat je te horen krijgt. Dat bepaalt dus ook je wereldbeeld. Wat niet in je alledaagse wereld hoort, krijg je dus ook niet te weten.Na de uitvinding  van het geschreven woord veranderde die verhouding. Niet iedereen kon toen lezen en slechts "Koningen, Heersers en Religieuzen" hadden de beschikking over het geschreven woord. Dus konden dingen ook beter geheim gehouden worden. Immers, je zet het op een stukje papier en vrijwel niemand weet WAT voor informatie dat is. Zelfs NA de uitvinding van de boekdrukkunst bleef dit van kracht. Nog steeds kon niet iedereen lezen.................in die beginjaren van "onze" geschiedenis was de wereld ook niet zo verbonden als nu. Het gepeupel had geen toegang tot bibliotheken (nadat alfabetisme zijn opmars maakte) en ook niet tot de "kennis van de Kerk"Internet.  Ik maak nu een hele grote sprong, weet ik. Nu iedereen kan lezen en schrijven en iets als "Internet" tot de beschikking heeft, ZOU je denken dat we met z'n allen toegang zouden hebben tot ALLES. Dat we met zijn allen veel slimmer zouden zijn en meer "verbonden" met elkaar. Het tegendeel is waar. Niet dat we er per direct dommer van worden, al GEDRAGEN we ons wel zo.................PEOPLE WILL   BE PEOPLE IN ALL CIRCUMSTANCES AND PERIODS OF TIME AND OPPORTUNITY!  "Mensen blijven mensen binnen alle omstandigheden en tijden en bij kansen op mogelijkheden benutten". 1 van mijn leraren (ik was toen zo'n 19 jaar) had dit als "motto". Menselijk gedrag verandert niet en NOOIT, het ziet er alleen anders uit naarmate tijd en normen en waarden verstrijken en veranderen. Terug naar onze vraag: "Waarom dat zwijgen?"1:  In verreweg de meeste gevallen verwerpen mensen iets waar ze niet mee overweg kunnen. Als ik iets tegen de lezer zou zeggen dat 180 graden staat op zijn/haar eigen "visie" dan luisterd die persoon niet meer en zal me direct onderbreken. ook als ik iets zou zeggen wat dermate dicht bij de lezer staat (Het wordt zeg maar TE persoonlijk) dan heb ik dezelfde reactie. Als ik iets tegen de lezer zou zeggen dat slaat op iets wat de lezer zelf heeft "verbannen" (liever niet aan denkt) dan krijg ik dezelfde reactie. Al zou ik hier iets neer zetten wat 100% waar is (wat de laatste jaren veelvuldig is gebeurd!) zal dik 90% het direct verwerpen!En dat gevolgd  door ietwat persoonlijk gerichte opmerkingen en de roep op "bewijzen". Als ik dan zeg: "Het bewijs vind je zelf, DAAR staat de informatie die zegt HOE dat bewijs te vinden.",......jaaaah DAN word er verweten dat je vaag bent en eigenlijk niets zegt en zo.2:  Of men het nu leuk vindt of niet, mensen beschouwen de wereld (en interpreteren deze) vanuit hun EIGEN persoon en waarnemingen. Twee gegevens die niet bepaald exact te noemen zijn als het aan komt op "waarheidsvinding". Toch bouwen "we" daar ons wereldbeeld mee op. En ook je innerlijke belevingswereld......ALLES tot en met de "keuze" van je religie/spirituele leven aan toe. Sommige mensen lijken in doen en laten op elkaar en zo krijg je groepen. Dus nog steeds geen FUCK veranderd sinds het begin van ons verhaal toen we noggeen schrift hadden. NIETS verbonden met elkaar. Internet stelt ons in staat om onze EIGEN beleving BEVESTIGD te zien in de vorm van websites.............men zoekt vooraf al selectief! People WILL be people...........Het resultaat:  Groepen mensen tegenover elkaar die elkaar "bestrijden met de waarheid" en niet meer horen. "Zie je wel, het STAAT er toch (wat ik denk en "weet") dus IK heb gelijk!" In de ogen en beleving van een specifieke groep bestaat er geen Waarheid dan hun eigen...........OOK AL STAAT HET ONDER HUN NEUS!!!!! 3:  De roep om bewijs is ook een hamster in een rad. Dat houdt nooit op!. Stel, ik ga in op een "bewijsreactie" en geef bijvoorbeed een bron bloot. "Ik snap en begrijp de inhoud van wat je zegt wel maar het zou me enorm helpen als ik wist wie de brons is. Als ik DAT weet geloof ik het zeker! (Ahum)" NWO: "Nou, die bron is "die-en die". "Bewijs dat eens!". (Ik krig "die-en die" zover en reageert met die persoon op het forum). "Bewijs maar eens dat je bent wie je zegt dat je bent en ik geloof het zeker..........." 4: Soms heeft het domweg geen zin om verdere informatie te verschaffen, omdat de voorkennis van de gesprekspartner ophoudt. Als de grenzen van iemand's referentiekader ophoudt dan houdt daarmee ook de uitwisseling (en begrip) van informatie/kennis op. En als die gesprekspartner dan zijn referentiekader niet wil uitbreiden en "voet bij stuk houdt" dan ben je klaar.  Most people won't see the truth; niot even when it slaps them in the face!Off my chest, nextworldorder, 13 november, 2010.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
baphomet
Administrator
Administrator

vr 28 sep 2018, 21:17

Plaats reactie

Terug naar “Illuminati / New World Order”