Nieuwe inzichten 9/11?

Alles over de aanslagen van 11 september 2001 en de verstrekkende gevolgen voor alle mensen op deze aardkloot.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

wo 27 okt 2010, 22:50

Soms stuurt iemand je een link, die dusdanige inhoud bevat dat je jezelf soms even achter de oren moet krabben omdat je dingen leest die opeens een nieuw licht op bepaalde zaken doet schijnen. En aangezien ik de volgende link kreeg van onze QFF informant "Q." had ik helemaal zoiets van: "ligt het aan mij of krab ik constant achter mijn beide oren?"Het verhaal is van een van de gebruikers op GodLikeProductions.com (GLP voor intimi) die verteld over een lezing van David Shayler waar de desbetreffende gebruiker van GLP was geweest.

David Shayler is een voormalig MI5 medewerker en klokkenluider die de klok wist te luiden over geld dat vanuit de UK en de VS in de jaren '90 naar terroristische organisaties werd gesluisd om te betalen voor het plegen van een aanslag op Gadaffi. Dit moesten ze uitvoeren door middel van de plaatsing van een bom onder de auto van Gadaffi.

Dat deden ze ook echt, die bom onder een auto plaatsen, echter wel de verkeerde waardoor 11 onschuldige mensenhet leven verloren. Dit alles voltrok zich in de jaren '90 en de terroristen leider ontving hiervoor USD $ 40.000,= 
David Shayler kon er maar niet zijn vinger achter krijgen, waarom dit alles gebeurde, tot hij de juiste eindjes aan elkaar wist te knopen. Men wilde een verandering tot stand brengen in het regime, om zo het tactisch en strategisch gelegen Libië alvast op hun hand te hebben voor een eventuele oorlog in het Midden Oosten. Daarnaast beschikt Libië over een behoorlijke olievoorraad. 
Naast het inzicht dat Shayler over de periode in de jaren '90 weet te geven, snijdt hij ook rake koek aan als het gaat om 9/11.Over 9/11 heeft hij zo zijn eigen mening gebaseerd op professionele inzichten als voormalig geheim agent. Zo vertelde hij Shayler dat 9/11 feitelijk een mislukte aanval was. Mislukt? Ja U hoort het goed, mislukt! Maar die gebouwen zijn ingestort toch? Ja dat klopt. Maar toch was het plan mislukt!
Dit omdat vlucht 93 bedoeld was om op het witte huis in Washington neer te storten en zo de weg naar een martial law vrij te maken. Waarom stortte vlucht 93 niet neer op het witte huis dan? Omdat er iemand de beslissing nam om vluchtnummer 93 maar neer te halen. Deze "held" en niet de "helden" in de film docu "whet happened on flight 93?" is dus de eigenlijke redder van de mensheid geweest volgens Shayler...

Al met al een interessant artikel op GLP dat nieuwe "mogelijkheden" en "motieven" toont en daarmee weer wat mogelijk missende puzzelstukjes op hun plek weet te leggen.

1119 AD
Demoncratie

do 28 okt 2010, 01:14

Tegenwoordig denkt David dat hij de zoon van god is...

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-God.html
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 okt 2010, 02:02

[quote name="Demoncratie"]Tegenwoordig denkt David dat hij de zoon van god is...

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... n-God.html[/quote]

Thanks Demoncratie en welkom hier!

Fijne aanvulling, ik ga er wel even verder induiken... Want the Daily Mail is natuurlijk niet een "heel" erg betrouwbare bron...

Maar ga er op terug komen....
1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 28 okt 2010, 09:50

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 29 okt 2010, 15:26

Iemand die bij MI5 werkt en de boel gaat verklappen, is vast ook wel zo slim om met documenten op de proppen te komen die zijn verhaal ondersteunen.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 29 okt 2010, 18:30

[quote name="Octopus"]Iemand die bij MI5 werkt en de boel gaat verklappen, is vast ook wel zo slim om met documenten op de proppen te komen die zijn verhaal ondersteunen.[/quote]

Zo heb ik nog wel een paar vragen met betrekking tot dat wat hij uit de doeken tracht te doen, begrijp me niet verkeerd.

Maar anderzijds is er iets dat me zegt dat hetgeen wat hij suggereerde niet eens zo heel vreemd is als je de hele zaak opnieuw gaat bekijken maar dan zijn aangehaalde theorie als uitgangspunt zou gebruiken.

Het werpt in ieder geval een ander licht op de zaak waardoor je dingen deels anders gaat bekijken en benaderen.

Maar om nu te zeggen dat dit een sluitend verhaal is, nee, dat is het zeker niet.

Ik heb de afgelopen dagen ook veel proberen te lezen en uit te vogelen met de theorie van deze dude in mijn achterhoofd, maar ook dan blijven er zaken nog steeds niet oplosbaar in het hele 9/11 verhaal.

Dat er iets niet klopt in het hele 9/11 verhaal dat weet ik nu onderhand wel, en bij een aantal details zijn de vingers al lang en breed op de zere plekken gelegd maar toch zullen we denk ik nooit echt te weten krijgen wat er tijdens 9/11 nu echt gebeurd is....

Men heeft zorgvuldig gewerkt aan zo veel info en ook des-informatie dat je door de bomen het bos soms niet meer kunt zien.

Dat is in de tijd van JFK ook gebeurt toen de eerste conspiracy geruchten de kop op staken. En hoe meer versies er zijn, hoe moeilijker het zal worden om de ECHTE versie er nog uit te vissen...
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 29 okt 2010, 22:28

Tuurlijk is er veel desinfo maar soms ook opmerkelijke toeval, zoveel zelfs dat het haast geen toeval meer kan zijn.

Vannavond zal ik eens aanvullen hoe het occult nummerologisch zit.
Eenmaal dat gelezen krijg je ook zoiets van tja... :rambo:

En het ritueel wat daar mee gepaard zou zijn gegaan.
Maar eerst ff wat eten, dan nog een paar uurtjes sleutelen aan een wagen.

Ill be back :boijngo:
combi
Administrator
Administrator

zo 26 dec 2010, 23:21

BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 15 jan 2011, 18:04

9/11 commissieleden aan het woord, 9 jaar later
Complete artikel: www.washingtonsblog.com (16x geklikt)
Via WACHolland

De officiële 9/11 commissie, 9 jaar later.

De commissie voorzitters zeggen op de hoogte te zijn geweest dat de militairen de feiten fout gepresenteerd hebben, en dat de commissie straf rechterlijke vervolging heeft overwogen.

Mede voorzitter Lee Hamilton zegt geen minuut te geloven dat de commissie alles juist heeft kunnen weergeven, dat de vooropgezette bedoeling was dat ze zouden falen, dat mensen door zouden moeten gaan met vragen stellen over 9/11, en dat het 9/11 debat voortgezet zou moeten worden.

Commissielid Timothy Roemer zei: ‘We waren extreem gefrustreerd over de false verklaringen die we kregen.

Commissielid Max Cleeland nam ontslag uit de commissie en beweerde: ‘Het is een nationaal schandaal, dit onderzoek is gecompromitteerd’ en ‘Eens zullen we het volledige verhaal weten want 9/11 is zó belangrijk voor Amerika, maar het Witte Huis wil het verbergen’

Commissielid Bob Kerry zei: ‘ er zijn verschillende redenen om aan te nemen dat er een ander verhaal mogelijk is geweest….we hadden geen toegang tot….. Ook zei hij dat het onderzoek zwaar leunde op verklaringen verkregen door ‘lichamelijke druk om te praten’ ( marteling-red)

Commissielid John Farmer zei: ‘ Ergens in de overheid was er op een bepaald moment de overeenstemming niet de waarheid te vertellen, ik was geschokt over het verschil tussen de waarheid, en hoe het was beschreven….De opnamen vertelden een volkomen ander verhaal dan wat aan het publiek is verteld. Dit is geen spin, dit is niet waar. Het is een cultuur van verbergen. Er zijn opnamen gemaakt op het luchtverkeer leiding centrum van New York, en de tapes hiervan zijn vernietigd. De CIA tapes van de verhoren (van Kahleid Sheik Mohammed-red) zijn vernietigd. Het verhaal over 9/11 is, op zijn zachtst gezegd onjuist, en verschilde volledig met wat er is gebeurd.

Als de leden van de 9/11 onderzoekscommissie het officiële complotverhaal van Ali Babba Bin Laden niet geloven, waarom zou u het dan?
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

ma 24 jan 2011, 22:13

Getuigen herinneren zich veelal verkeerd. Is nu dus wetenschappelijk bewezen (alweer):

http://svt.se/2.108068/1.2304159/ogonvi ... s_ofta_fel
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 feb 2011, 19:20

Meer personen betrokken bij 9/11
Uitgegeven: 2 februari 2011

WASHINGTON - De Verenigde Staten maken jacht op drie tot nu toe onbekende mannen die betrokken waren bij de terroristische aanslagen van 11 september 2001.
© ANP

Dat blijkt uit geheime Amerikaanse documenten die in het bezit zijn van de onthullingssite WikiLeaks, meldden de kranten The Washington Post en The Telegraph woensdag op hun website.

De drie mannen uit Qatar kwamen op 15 augustus 2001 de VS binnen en verlieten het land een dag voor de aanslagen. Ze zouden tijdens hun verblijf in de VS verkenningen hebben uitgevoerd op de plekken die als doelwit waren uitgekozen.

Ze werden vanwege verdachte gedragingen wel in de gaten gehouden, maar er was te weinig bewijs om ze op te pakken. Op 10 september 2001 vlogen ze naar Londen en drie dagen later naar Qatar.

World Trade Center

Op 11 september 2001 kaapten negentien leden van al-Qaeda vier vliegtuigen. Twee boorden zich in de twee torens van het World Trade Center in New York en een derde in het gebouw van het Pentagon in Washington.

Het vierde toestel stortte neer in Pennsylvania na ingrijpen van passagiers. Bijna drieduizend mensen kwamen om.

Verkenningsmissie

De drie mannen uit Qatar - Meshal Alhajri, Fahad Abdulla en Ali Alfehaid - vlogen na hun verkenningsmissies in New York en Washington door naar Los Angeles.

Een dag voor de aanslagen wilden ze weer naar Washington vliegen, maar ze misten hun vlucht. Het toestel waarmee ze zouden vliegen, werd de volgende dag door vijf terroristen gebruikt voor de aanslag op het Pentagon.

FBI

De Amerikaanse federale recherche FBI kwam na de aanslagen te weten dat medewerkers van het hotel in Los Angeles waar de drie verbleven, zich zorgen maakten.

In hun hotelkamer lagen onder meer pilotenuniformen en papieren met namen van piloten, vluchtnummers en -tijden.

De drie zijn sinds hun terugkeer naar Qatar spoorloos. De FBI zou ook nog een vierde man uit de Verenigde Arabische Emiraten zoeken, Mohamed al-Mansoori, die de drie zou hebben geholpen tijdens hun verblijf in Los Angeles.

De FBI wil niet op de berichten over de WikiLeaks-documenten reageren.
© ANP
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 06 feb 2011, 07:30

BBC now admits al qaeda never existed

Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

za 12 feb 2011, 19:30

Bekijk de volgende docu van Dimitri Khalezov maar eens aandachtig, en dan weet je hoe de 2 torens zijn neergehaald

http://www.dimitri-khalezov-video.com/View%20online.htm
Plaats reactie

Terug naar “9/11”