Geen bal op de TV?!

Alles over televisie, films en documentaires tref je hier aan.
Toxopeus
Administrator
Administrator

Thu 13 Sep 2018, 22:03

In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Toxopeus
Administrator
Administrator

Thu 13 Sep 2018, 22:08

Jiskefet blijft geweldig! O0
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

Sat 15 Sep 2018, 17:44

baphomet
Administrator
Administrator

Sun 07 Oct 2018, 22:09

Die gasten van STREETLAB hebben ook best wel geinige dingen gemaakt trouwens:

LeuQ voor als je even een ontspannen beetje video wil wegkijken...

Ze zouden zo aan de slag kunnen bij QFF TV hehe
baphomet
Administrator
Administrator

Sun 07 Oct 2018, 22:54

Nog maar een paar dan:

En ze gaan ook wel eens op reis:

En zo zijn er op YouTube nog enkele honderden videootjes van deze gasten te vinden...

Enfin genoeg aandacht hehehe
baphomet
Administrator
Administrator

Fri 19 Oct 2018, 23:49

Man Bijt Hond... Nog steeds eeuwig zonde dat dit niet meer op de buis te zien is. Alleen voor dit stukje epische TV zou ik 'm aanzetten...

:love:

:manbijthond:

:love:
baphomet
Administrator
Administrator

Tue 31 Dec 2019, 01:37

The Shield... (SPOILER ALERT!!)

THE SHIELD...

Gewoon gaan kijken, even door seizoen 1 heen bijten en dat zit je zo halverwege seizoen 2 ineens midden in misschien wel de beste TV Serie ooit gemaakt...

Corruptie binnen het politiekorps van Los Angeles, eind jaren '90, begin deze eeuw, rauwe pure emotie en keiharde realiteit gecombineerd met een perfect 'gevangen' sfeertje uit die periode qua kunst, muziek en cultuur.

Voeg daar aan hele zooi geniale acteurs tegenaan die hun vak en hun rol verstaan en dan kom je uit bij deze fantastische TV serie. Een echte aanrader! Weet je dus even niet welke serie je moet kijken, ga dan naar Amazon Prime Video of download The Shield even via Torrent shizzle.

Tot voor kort stond The Shield ook op ZiggoGo maar sinds enkele weken niet meer jammerlijk genoeg.

Enfin, gewoon kijken dus!
baphomet
Administrator
Administrator

Tue 31 Dec 2019, 01:38

baphomet wrote:
Sun 12 Aug 2018, 11:35
Nog even terugkomend op The Shield, wat een serie... Waar in mijn ogen Sons of Anarchy bij tijd en wijle af en toe echt wat aan het verslappen was als je kijkt naar de verhaallijnen, doet The Shield dat tot dus ver niet. Ik heb zelden zo intensief meegemaakt dat ik in een tv-serie ben meegezogen. Het verhaal van de groep compleet losgeslagen en corrupte agenten die letterlijk schijt aan alle regels hebben (als het aankomt op how they care about themselves), is zo meeslepend en intens, dat je maar wilt blijven kijken.

Voor ik begon met kijken had ik me al wel een beetje ingelezen. Daarnaast constateerde ik ook dat The Shield in top-10 lijstjes van de beste series ooit, vaak in de top 3 stond tussen series als The Sopranos, The Wire en Breaking Bad. Maar eerlijk gezegd ben ik persoonlijk van mening dat The Shield vele malen beter is dan de andere genoemde series (die ik ook allemaal compleet gezien heb).

De manier waarop Sutter schreef in Sons Of Anarchy, suggereert haast dat Sons Of Anarchy een spin-off zou kunnen zijn van The Shield. Het is denk ik ook niet voor niets dat vele acteurs uit Sons Of Anarchy (dat tussen 2008 en 2014 is opgenomen) ook een rol speelden als acteur in The Shield. The Shield is echter grofweg 10 jaar voor Sons Of Anarchy opgenomen. Dit voel, merk en zie je ook terug tijdens het kijken. The Shield is gefilmd op 16 mm film, en ook dat is te merken (in positieve zin). Het ruwe sfeertje van eind jaren '90 / begin 21ste eeuw wordt echt heerlijk vertaald in deze serie. De muziek, de acteurs en alles aan The Shield is eigenlijk zo goed met elkaar gecombineerd, dat ik nu onderhand al wel snap waarom deze serie een beetje te boek staat als een soort van hidden gem. Het is oprecht een juweeltje en daar er op TV inderdaad geen bal meer is, is een serie als The Shield heerlijk om te kijken.

Eigenlijk snap ik totaal niet waarom dit soort series niet gewoon op TV te zien zijn. The Shield is makkelijk te downloaden, maar je kunt het ook gratis online bekijken op zowel Putlocker als ook op Hulu. In beide gevallen zonder pf met Engelse subtitles. Ik persoonlijk haat subtitles (ongeacht welke taal), maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die deze serie met Nederlandse ondertiteling willen zien. Voor hen is er ook een oplossing (mits ze een Ziggo aansluiting hebben thuis), want de complete serie (alle 7 seizoenen) is GRATIS te zien voor Ziggo abonnees op Ziggo Go, en ja inclusief Nederlandstalige ondertiteling.

LOL Ik zie dat ik 'm al eens eerder had getipt...

Sorry
baphomet
Administrator
Administrator

Wed 29 Jan 2020, 01:24

baphomet
Administrator
Administrator

Sun 29 Mar 2020, 22:09

baphomet
Administrator
Administrator

Sun 29 Mar 2020, 22:10

DriveTribe en FoodTribe zijn mijns inziens overigens beide aanraders om te volgen op Joepstroep
baphomet
Administrator
Administrator

Mon 06 Apr 2020, 22:49

Post Reply

Return to “TV / Films / Documentaires”