Dr Oz Defends Monsanto: Eat GMO Foods, They’re the Same as Non-GMO Organic

http://naturalsociety.com/dr-oz-monsant ... o-organic/
Idd, zo'n figuur als Dr. Oz die bijna dagelijks op de TV wordt uitgezonden dat zegt al genoeg...in dienst van, een mindfuckerTobi schreef: Wat ik ervan begrijp is dat dr. oz de bullshit "gezondheid" adviezen de wereld in helpt, en ongezonde misleidde mensen zijn goed te manipuleren.
Je hebt op iedere gebied de pionnetjes staan, voor mensen die into health zijn hebben ze hun misleiders, voor mensen die zich wakker noemen hebben ze hun (zeer succesvolle) misleiders..
Met genetisch gemanipuleerd voedsel hoeft an sich niets mis te zijn, immers zijn de gewassen die we vandaag de dag eten sowieso genetisch anders ten opzichte van de gewassen van vroeger, door kruising en selectie, wat ook bewuste manipulatie is. Met GMO worden specifieke genen rechtstreeks veranderd, maar het principe blijft in principe hetzelfde: de mens past zijn voedsel aan. Een plant die daardoor wat groter en sappiger is, of wat beter tegen droogte kan hoeft natuurlijk niet ineens giftig te zijn of wat dan ook.Tobi schreef:EDIT: wat betreft GMO dat vroeg ik me laatst ook af hoe giftig is GMO voedsel an sich, als het voor de rest bio gekweekt is, is het niet gewoon dat dat spul volgespoten word met gif wat ze dan ook opdrinken.. maar waar ze het plantje mee gegmokruist hebben kan ook giftig zijn, maar neem aan dat dat erbij verteld word.
Ben overigens ook van de overtuiging dat wij GMO zijn, maar dat heeft niks met dit hier te maken.
Tobi schreef:als roundup genetisch in het plantje zit dan zou je verwachten dat het plantje giftig is ongeacht of je er roundup overheen spuit.
Mec schreef:Juist, en als er nou maar genoeg van eet....ga je vanzelf op je rug liggen.
dit vind ik ook kort door de bocht.. er gaat een hoop giftige troep door als voedsel maar omdat ze het er in kleine hoeveelheden in doen val je niet dood neer, maar ongemerkt beinvloed het je fysieke en mentale gezondheid wel degelijk (negatief). Water (an sich, weet niet wat ze er voor de rest allemaal mee uithalen) is goed voor je teveel in een keer niet uiteraard, de vraag is of je 10 liter uberhaupt wel zo naar binnen krijgt. voor een potassium overdosis moet je 400 bananen in een halve minuut ofzo naar binnen werken succes ermee.Dromen schreef: Vind ik ook wel weer een beetje kort door de bocht hoor
Als ik in een keer 10 liter water drink nu, ga ik hoogstwaarschijnlijk dood. Is water nu giftig?
Vrill, voor alle duidelijkheid: ik zeg niet dat het gezond is o.i.d. Of ongezond.Tobi schreef:dit vind ik ook kort door de bocht.. er gaat een hoop giftige troep door als voedsel maar omdat ze het er in kleine hoeveelheden in doen val je niet dood neer, maar ongemerkt beinvloed het je fysieke en mentale gezondheid wel degelijk (negatief). Water (an sich, weet niet wat ze er voor de rest allemaal mee uithalen) is goed voor je teveel in een keer niet uiteraard, de vraag is of je 10 liter uberhaupt wel zo naar binnen krijgt. voor een potassium overdosis moet je 400 bananen in een halve minuut ofzo naar binnen werken succes ermee.Dromen schreef: Vind ik ook wel weer een beetje kort door de bocht hoor
Als ik in een keer 10 liter water drink nu, ga ik hoogstwaarschijnlijk dood. Is water nu giftig?