Het zit anders!

Hier vind je tientallen topics over de vele complotten en samenzweringen die de wereld rijk is.
Dromen
Administrator
Administrator

vr 25 apr 2014, 13:44

Zo, ik zit al een tijdje tegen een aantal dingen aan te 'hikken'. Dus laat ik maar weer eens een pagina'tje vol schrijven.

Afbeelding

Paar maanden weggeweest en nu weer terug en zoals bekend ben ik wel een beetje conspiracy-moe. De 'simpelheid' vanuit de media (en de 'algemene tendens' over wat er gevoeld / gedacht wordt in de samenleving) en anderzijds het tenenkrommende paranoïde geschreeuw van 'aluhoedjes'. Het valt mij dan ook op dat het vrij moeilijk is om gewoon een gulden middenweg te vinden. Zoals onlangs met het verloren vliegtuig. Of je moet geloven dat het verloren is en niemand weet hoe/wie/wat/waarom (wat de media ons verteld) of je moet geloven dat het allemaal vanuit hoger hand aangestuurd is waarbij het getal 370 gedeeld door 6 x 5e dag van de maand, wolken zijn blauw, gras is groen gedeeld door objecten universum x psalm 51, er zaten 157 reddingsvesten in het vliegtuig = 666. Ik mis nog het offerritueel, mag u er zelf bij knutselen, het liefst iets met kinderen erbij.

Demmink
Afgelopen weken ging het over Demmink. Het komt nu allemaal wel heel erg prominent naar voren toe allemaal en dan gaat er bij deze jongen alweer belletjes rinkelen. Nu schijnt het zo te zijn dat Kat betaald zou worden door iemand voor deze onrust. Verbaast mij niks... Onderbelicht feit in samenzwering-land: Demmink deed z'n werk enorm goed en scheen nog een van de weinige mensen te zijn waar je op aan kon en stond voor z'n werk. Vergeet niet dat hij ook, omdat hij succesvol was, veel vijanden heeft gekregen.

Anti-EU
Anti-EU verhaal hetzelfde. Natuurlijk vind ik het frustrerend om te kijken dat alle macht naar Brussel gaat, waar een handjevol parlementariërs beslissen over ons lot (welke volledig onder toezicht staan van lobbyisten). Maar tijden veranderen en je moet ook naar de wereld om eens heen kijken. Het valt mij gewoon op dat er wel ont-zet-tend veel kritiek op de EU is en dat er zelfs websites e.d. gesponsord worden.
Denk eens even na beste mensen, denken jullie dat de rest van de wereld tegen de EU is omdat die andere bestuurders van wereldmachten het met ons, de burgers, te doen hebben? :D :D :D Deze site schijnt geheel Amerikaans te zijn: http://www.geennieuws.com/

E-nummers en suikers
Al veel over gezegd en geschreven. Zo kwam ik al eens met een docu over de suikerindustrie (zogenaamde Suikerunie) welke aan gaf dat de suikerindustrie in Nederland enorm veel macht heeft. Tot en met Brussel aan toe.
Vraag voor u: Suikers, is hier een toe- of afname van?
Aangezien er tegenwoordig enorm veen aspartaam, etc. in voeding wordt gebruikt kun je stellen dat hierdoor enorm veel minder suiker is verkocht. Dit in het hoofd gehouden: ik sprak laatst met kennis die in de voedingswereld zit (met name grondstoffen) en die zij dat juist de suikerfabrikanten (en de suikerunie zelf) enorm tegen de komst van aspartaam, etc. zijn!!!! Juist omdat dat slecht voor hun inkomens is!

Zou het nou niet zo kunnen zijn dat deze e-nummers helemaal niet zo slecht zijn?

Misschien hé, misschien zijn wij allemaal wel verkeerd met een heel aantal zaken omdat we door allerlei onzin op internet compleet van de realiteit zijn gedreven.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 25 apr 2014, 19:46

Als suiker dik maakt zou ik obesitas moeten hebben..

the fat you eat is the fat you wear.

Carb the fuck up!

lui die anti suiker zijn en zeggen dat je daar dik van word hebben altijd wat te verkopen.

lol
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 01:28

Ben het grotendeels wel met je eens Dromen, ook ik ben aardig complot-moe. ;)
Alleen over de EU wil ik later nog wel wat schrijven.
Heb daar al her en der wat dingetjes ober staan (ook over Demmink trouwens).
De nuance is volkomen zoek naar mijn idee, maar dat geldt voor veel onderwerpen.

Wat Demmink betreft: de klucht rond Kat, Poot, Vrijland en de rest had ik een artikel over willen schrijven maar deze week was nogal onregelmatig zeg maar.
Ook blijft er steeds nieuwe info komen via allerhande websites dus het beeld verandert per dag.
Dat er een hoop koekwauzen rondlopen in complottertjesland is echter wel een feit en dat wilde ik nou ook eens op een rijtje zetten, wat feitelijk nog los staat van hoe en wat Demmink allemaal op zijn kerfstok heeft. Of niet, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Wil je intussen toch wat meer weten dan zou je eens op het blog Swapichou kunnen kijken.
Maar zoals met alle info: ook daar kunnen agendaatjes meespelen. Hoef ik niet uit te leggen. ;)

Suiker: tja. Volgens mijn artsen niet goed, volgens veel anderen niet zo erg mits binnen de perken (dus niet elke dag cola enz).
Vet: wat mij betreft (en de artsen) waar mijn lichaam om vraagt. Moeten wel wat kilootjes af.
Ben in het proces van mijn dieet om te gooien, niet te drastisch allemaal maar wel meer accent op groenten en (veel) minder vlees.
De docu's die Tobi plaatste hebben wel iets losgemaakt bij me.
Of ik ooit helemaal vega ga worden weet ik niet, maar tot nog toe heb ik verrassende ontdekkingen gedaan in vegetarisch/veganistisch koken en heb daar zels een beetje lol in gekregen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, BL@DE, #F#, ninti, Medemens, Albert Heijnstein
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 03:52

Ik ben helemaal moe van zwart-wit denkers, of het ene of het andere terwijl het meestal niet zo is..

Ben helemaal vega-moe en moe van Monsanto...

Ben helemaal moe van rolstoelers...

Ben helemaal moe van alu-hoedjes die alleen maar achter de PC debiele docu's kijken...

Ben helemaal moe van links...

Ben helemaal moe van rechts...

Altijd het ene uiterste of het andere uiterste, maar nooit naar elkaar toe komen want dat kan niet. Men wil graag bij of het ene kamp behoren of bij het andere kamp. Want dat is makkelijk en geeft een veilig gevoel. De gulden middenweg of de nuance is gewoon te ingewikkeld.

De nuance ontbreekt...

Helaas.

Meestal...

Het woord moe moet men ook met nuance bekijken
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, BL@DE, FreeElectron, Mec, NoMore, Medemens, Albert Heijnstein
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 04:15

Achja je moet er allemaal niet zo zwaar aan tillen wat er zoal gezegd/ vertelt wordt. Jammer is wel dat men telkenmale direct aan neemt als er wat gepost wordt dat degene achter de inhoud staat van wat hij/zij post.

Persoonlijk doen al die filmpjes me weinig, 90% slaat wal nog kant, maar dat is in de msm media niet anders. Ik zie dehalve deze als entertainment...

Samenzweringen zijn talrijk, kranten staan er vol van, of is de libor affaire geen samenzwering? Toevalligheid in de omstandigheid?
Je kan er moe van worden, of boos, of ontzet, het helpt je niets. De feiten blijven. Dageliks blijven mensen met elkaar bekonkelen wat ze gaan doen, op hoog en laag niveau, en dat zal nooit veranderen.

Ik doe zoals altijd ,ijn eigen ding, ik laat me niet leven, niet door de overheid, niet door anderen, niet door filmpjes, niet door leefwijzes van anderen. Ik neem slechts waar wat aangeboden wordt, en trek daar pas vaak naar lange tijd mijn conclusies uit.

Laat je niet gek maken
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, FreeElectron, Toxopeus, Medemens, Albert Heijnstein
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 12:37

Toxopeus schreef: Ben helemaal vega-moe [...] Altijd het ene uiterste of het andere uiterste, maar nooit naar elkaar toe komen want dat kan niet. [...] De gulden middenweg of de nuance is gewoon te ingewikkeld.
Afbeelding

De zogenaamde gulden middenweg betekent meestal houd de status quo in stand.
compromissen sluiten met moordenaars, martelaars en slavendrijvers (politiek (mensenuitbuiters) en dierenuitbuiters) is altijd in het voordeel van de slechte kant van het verhaal..

Als je compromissen sluit met evil is evil altijd de winnaar.

“In any compromise between food and poison, it is only death that can win. In any compromise between good and evil, it is only evil that can profit.” - Ayn Rand

Als je het hebt over links rechts heb je het niet over een goede en een slechte kant, dan heb je het over 2 sides of the same coin.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking, BL@DE, FreeElectron, Mec, NoMore, Medemens, Albert Heijnstein
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

za 26 apr 2014, 15:39

Als je het hebt over links rechts heb je het niet over een goede en een slechte kant, dan heb je het over 2 sides of the same coin.
Helemaal mee eens.

Met de rest heb ik iets meer moeite. ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Toxopeus, ninti
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 26 apr 2014, 16:33

Tobi schreef:
Toxopeus schreef: Ben helemaal vega-moe [...] Altijd het ene uiterste of het andere uiterste, maar nooit naar elkaar toe komen want dat kan niet. [...] De gulden middenweg of de nuance is gewoon te ingewikkeld.
De zogenaamde gulden middenweg betekent meestal houd de status quo in stand.
compromissen sluiten met moordenaars, martelaars en slavendrijvers (politiek (mensenuitbuiters) en dierenuitbuiters) is altijd in het voordeel van de slechte kant van het verhaal..

Als je compromissen sluit met evil is evil altijd de winnaar.

“In any compromise between food and poison, it is only death that can win. In any compromise between good and evil, it is only evil that can profit.” - Ayn Rand
.
Je bent een interessant studieobject voor mij.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Tobi, BL@DE, FreeElectron, #F#, Albert Heijnstein
Medemens
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 30 apr 2014, 20:58

Consparicy-moe, main stream media moe.

Ik ben bullshit moe.

Bullshit van Kat, het NOS hoeryouanaal de hele mik mak. Ik ben die fopjes/leugens gewoon echt beu. En toch blijf ik er af en toe instinken, Micha met zn ik ga pedo's aanpakken bullshit, de NOS met de promotie van grote bedrijven en politici bullshit etc.

Dat is dan ook 1 van de vele redenen waarom ik van QFF nooit genoeg heb gekregen, iedereen kan (imo) z'n zegje doen en laat elkaar in de waarde, uiteindelijk willen de meesten gewoon weten hoe de vork in steel zit.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, BL@DE, Albert Heijnstein
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 03 mei 2014, 18:25

FreeElectron schreef:Ben het grotendeels wel met je eens Dromen, ook ik ben aardig complot-moe. ;)
Alleen over de EU wil ik later nog wel wat schrijven.
Heb daar al her en der wat dingetjes ober staan (ook over Demmink trouwens).
De nuance is volkomen zoek naar mijn idee, maar dat geldt voor veel onderwerpen.

Wat Demmink betreft: de klucht rond Kat, Poot, Vrijland en de rest had ik een artikel over willen schrijven maar deze week was nogal onregelmatig zeg maar.
Ook blijft er steeds nieuwe info komen via allerhande websites dus het beeld verandert per dag.
.

Ga je dat nog doen FE? Want ik ben wel benieuwd, ik kon er niks over vinden.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE, Albert Heijnstein
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 04 mei 2014, 00:55

Ja, gaat er komen als er indderdaad behoefte aan is.
Ik dacht dat iedereen wel op de hoogte zou zijn, maar niet dus.

Ben de afgelopen dagen te moe en te ziek geweest om veel te schrijven.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE, Har-o-bed
#F#
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 04 mei 2014, 13:15

ik zou je visie ook graag lezen FE...
maar neem je tijd!

F.
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 05 mei 2014, 09:11

Sterkte Free Electron,
ik hou het wel in de gaten.
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 24 mei 2014, 09:21

FreeElectron schreef:Ja, gaat er komen als er indderdaad behoefte aan is.
Ik dacht dat iedereen wel op de hoogte zou zijn, maar niet dus.

Ben de afgelopen dagen te moe en te ziek geweest om veel te schrijven.
Hoop dat het al iets beter met je gaat.
Ik kijk af en toe. Ben wel nieuwschierig. Heb je anders een link ofzo?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE, FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

za 24 mei 2014, 20:58

Ik zal straks even wat info bij elkaar zetten, is er nog niet van gekomen. Sorry!

"Mea Culpa", om met ons aller Baphomet te spreken. ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Har-o-bed
Plaats reactie

Terug naar “Complotten Algemeen”