Afsluiten 2012, starten 2013

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

di 01 jan 2013, 15:58

Love, peace and happiness for 2013. Moge dromen waarheid worden en nachtmerries tot het verleden horen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, combi, abrakadaver, Toxopeus, Mec, #F#, ninti, koewacht, NoMore
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 01 jan 2013, 16:51

Immer op de achtergrond aanwezig. ;)

Dat het beste van 2012 het slechtste van 2013 gaat zijn.

:love: to all
nosce te ipsum
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, combi, abrakadaver, Toxopeus, #F#, ninti, koewacht, NoMore
baphomet
Administrator
Administrator

di 01 jan 2013, 17:10

3...2...1...0...2...0...1...3...

Soms was ik er wel en soms ook niet. Desalniettemin wil ik toch graag even kwijt dat QFF ook dit jaar voor mij weer veel betekend heeft op allerlei manieren. De afgelopen kerst en ook vannacht met oud en nieuw was het mooi om te zien hoe gezellig we het hier hadden en met hoeveel QFFerts we hier waren.

Ik heb weer een hoop gelachen en geleerd het afgelopen jaar en hoop ook op mijn geheel eigenzinnige wijze weer een steentje bij te hebben gedragen aan een nieuw geslaagd QFF jaar.

Naast QFF was 2012 en zeer bewogen jaar voor mij persoonlijk, met de nodige ups en downs, maar daar wil ik verder niet al te lang bij stil staan, want dat valt verder allemaal in het niet bij dat wat sommige andere van ons dit jaar door hebben moeten maken. Ik wil daarom door waggelen en niet te lang stil blijven staan bij al dat wat was, maar vooral uitkijken naar dat wat nog zal komen.

Op een fantastisch 2013 dan maar!

:love:
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, combi, abrakadaver, Toxopeus, Mec, #F#, ninti, koewacht, NoMore
meNsies
Super QFF-er
Super QFF-er

di 01 jan 2013, 19:32

Ik wens iedereen, maar toch vooral Moeder Aarde een gezond en gelukkig nieuwjaar.

Een jaar waarin we hopelijk een paradigma verschuiving gaan meemaken.

Happy 2013!!!! :lol:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, combi, abrakadaver, Toxopeus, #F#, koewacht, NoMore
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

di 01 jan 2013, 23:07

Ik wil graag de gehele natuur het beste wensen voor 2013! Ik vond 2012 heel bijzonder! Op naar een nog beter jaar met veel plezier, informatie, waarheden en boven water sleuren van doofpotten door alle QaFFers :woohoo:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, combi, abrakadaver, Toxopeus, Mec
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”