Emergency on Planet Earth

Alles puur natuur nier ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 04:32

Dat ons aller Moeder Aarde van slag lijkt te zijn is wel duidelijk lijkt me... Dat dit alles met de energie in ons universum te doen heeft is voor mij persoonlijk wel duidelijk. We bespraken eerder al het shiften van de polen en de massale sterfte van dieren die mogelijk samen zouden hangen (waardoor we zelfs op Radio Veronica aandacht kregen!!), maar het was Permuter 0. die me op iets wees dat alles voor mij nog duidelijker maakte. Hij vroeg me eigenlijk alleen maar een een kompas te pakken. Dus dit deed ik en tot mijn schrik zag ik dat mijn kompas licht ontregeld was en een afwijkend beeld van de juiste richting aan gaf. Het werd echter nog interessanter toen ik even naar buiten ben gegaan en naar het Leycentrum liep hier in Assen... Het kompas week 30-40% af en was niet stabiel...

Wat wil dit zeggen? Bewijs voor de gaande shift van de polen? Of is de Aarde in nood? Want hoe kon ik anders op zo'n titel komen voor dit artikel? Wel, dat zal ik U aan de hand van de hieronder staande video trachten uit te leggen. Kijk, luister, kijk dan nog eens goed naar Jamiroquai en huiver dan...

Maar goed, terug naar dat wat er gaande is, daar wilde ik nog even op terug komen door middel van een verzoek aan U allen hier op QFF. Ik zou jullie willen vragen als jullie in bezit zijn van een kompas, om deze eens even in te gaan zetten en hieronder in de comments te vertellen in hoeverre die van jullie afwijken? Ik zou dit graag wat nauwkeuriger in beeld willen brengen om zo wat meer inzicht te krijgen in dat wat er nu echt gaande is momenteel. Verder is er natuurlijk ook plek voor discussie en het bespreken van de materie...
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 05:09

:smokey:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 05:13

Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 05:16

"Detta videoklipp innehåller från SonY Music Entertainment. Det kan inte visas i ditt land.

:nibumalosoap:

Hoe dan ook, ik heb ergens nog een kompas liggen. Zal eens kijken.

Goede post, wordt vervolgd....
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 05:17

Ik las de titel en zat al te wachten op Jamiroquai. XD Al is het insluiten uitgeschakeld van de vid. :sad:

Naar mijn mening komen de problemen op aarde voort door dat er te weinig positiviteit op aarde is (En toevallig ook op QFF naar mijn mening)Dit is gewoon een wake-up call al hoop ik niet dat het meteen de laatste is.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 05:18

"Detta videoklipp innehåller från SonY Music Entertainment. Det kan inte visas i ditt land.
Da's balen! Gebeurt mij hier ook wel eens,....uhhh vaak. 8)
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 05:22

ah barst het compas op mijn navigatie wijst altijd net wat anders aan.
zag al meer compas tooltje die in mijn ogen niet goed werkten.

Ze werken DUS wel goed :lol:
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 05:24

[quote name="lostaname"]Ik las de titel en zat al te wachten op Jamiroquai. XD Al is het insluiten uitgeschakeld van de vid. :sad:

Naar mijn mening komen de problemen op aarde voort door dat er te weinig positiviteit op aarde is (En toevallig ook op QFF naar mijn mening)Dit is gewoon een wake-up call al hoop ik niet dat het meteen de laatste is.[/quote]

Ctrl+F5! :lol:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 05:26

EN over positief zijn, dat zijn we wel, alleen de wereld is bevuilt met troep en tja wij zetten het vuilnis aan de openbare weg zeg maar...
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 05:31

Kheb sinds een paar dagen ook een kompas op tafel liggen. Nu meende ik te zien dat het noorden meer naar het westen trekt. Zal morgen er ook eens op uit trekken.
illuminati of my own reality
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 05:31

*reactie op de video dumbs....

Als ze erin zitten, dan gaan we beton voor de deur storten.
Is het in 1 keer opgelost. :lol:
blackbox
Administrator
Administrator

do 13 jan 2011, 05:34

Hmm, gaat de wereld kapot alleen al door de gedachten gangen?....vraag ik me hardop af.
illuminati of my own reality
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 05:38

[quote name="BlackBox"]Hmm, gaat de wereld kapot alleen al door de gedachten gangen?....vraag ik me hardop af.[/quote]

Als (groepen) mensen negatieve gedachten sturen kan dat zeker invloed hebben ja.
Andersom ook, positieve gedachten dus ook.

Daar ligt oa. de kracht van bidden.
Waar de meeste religies daar een slap aftreksel of een ritueel zonder betekenis van hebben gemaakt (dat soort bidden verliest dus ook aan kracht), ligt de ware kracht van bidden natuurlijk in jezelf (en je aansluiting naar de kosmos).
Ook hier weer: intentie, liefde en respect als sleutelwoorden.
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 13 jan 2011, 05:38

[quote name="Baphomet"]EN over positief zijn, dat zijn we wel, alleen de wereld is bevuilt met troep en tja wij zetten het vuilnis aan de openbare weg zeg maar...[/quote]

Ik ben het er semi mee eens dat het vuilnis buiten gezet moet worden for all to see. Echter zit ik mij de laatste tijd mij sterk af te vragen of het wel goed is om zo op die negativiteit gefocust te zijn, als in, dat het breed word uitgemeten zoals dat hier bij tijd en wijlen gebeurt. Ik denk dat ik hier maar minder moet komen. Er zijn voor mij teveel topics hier met onderwerpen die negatieve emoties oproepen zoals frustratie, boosheid en verontwaardiging. (I don't think I'm theo nly one tho) Nog maar te zwijgen over de Duistere occulte. Ik vraag mij serieus af wanneer ik voor het laatst iets in de trant van Lichte magie heb gezien. Zou dat ook nog eens beLicht kunnen worden?

Momenteel zit ik mij ook af te vragen wat voor goed het doet om de troep van het verleden op te rakelen voor een functie heeft. Het zijn allemaal papiertjes die opgedoken zijn via vaak obscure kanalen en die door 1 iemand zijn gecreëerd (Schrijven doe je toch niet samen?) Het is maar 1 verhaal en nog eens vaak van de pot gerukte winnaars. Niks anders dat de zooi die je op scholen door je heen gedouwd krijgt; het enige verschil is dat het om achtergehouden info gaat.

Maargoed, zo denk ik er dus over.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 13 jan 2011, 05:44

[quote name="lostaname"]
(.....)
Niks anders dat de zooi die je op scholen door je heen gedouwd krijgt; het enige verschil is dat het om achtergehouden info gaat.[/quote]

Of verdraaide info.
En dat is juist de functie van deze site (en enkele andere).

Verder moet je niets doen waar je een slecht gevoel bij hebt, soms is even afstand nemen gewoon nodig. Heb ik ook en ik denk iedereen wel.
Verder lees ik ook niet alles (meer), en inderdaad trekken ook niet alle topics mij aan.

Die sla ik dan over en/of ik lees ze later nog eens. Is er dan nog geen "klik" dan is het gewoon niet voor mij.

C'est simple. :-)

[quote name="lostaname"]Ik vraag mij serieus af wanneer ik voor het laatst iets in de trant van Lichte magie heb gezien. Zou dat ook nog eens beLicht kunnen worden?[/quote]

Wat let je om daar zelf eens een topic over te openen?
Als je even aan Baphomet vraagt hoe dat werkt of hem je artikel mailt komt dat dik in orde. :-)

There's NO censoring on QFF!
Plaats reactie

Terug naar “Natuur”