QFF toekomst

Hier tref je van alles en nog wat aan dat elders (nog) geen goed plekje heeft kunnen vinden op het QFForum.
combi
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 05:08

blackbox: ?
combi: kraven: Mooi, weet ik genoeg ===> ?
blackbox: sjowwww....vrouwelijk schoon is de deur uit
TheGray: psies en doeiiii
kraven: Goedenavond luitjes
kraven: Mooi, weet ik genoeg
TheGray: verkocht
kraven: andermaal
TheGray: nope niemand met lef
kraven: eenmaal
kraven: Niemand?
kraven: Weet jij met wie we in gesprek zijn?
kraven: Dromen jij hebt cc van de mails
kraven: En hier dus blijkbaar ook geen reactie?
kraven: En aangezien ik geen reactie kreeg op mijn antwoord helaas maar zo
kraven: Want ik wil graag duidelijkheid hebben
kraven: Aangezien dat mij ook aangaat wil ik graag weten wie
TheGray: Go one
kraven: "maar goed, ik ben bezig met wat QFFers om te kijken hoe en wat"
kraven: Bapho mailde mij de volgende quote
kraven: K jullie zwijgen wel maar lezen ook
kraven: Echo ;)
kraven: yup
kraven: Yuo
TheGray: MMmm en toen was het stil
TheGray: nope maar idd wel beheerders
kraven: Met wie van jullie is Bapho in gesprek mbt de toekomst van QFF?
kraven: no matter er zijn wel beheerders hier
kraven: hmm zo te zien nie
kraven: Bapho in da house?
kraven: Kravond )
combi
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 05:09

om het geen soap te laten worden

wat? waarover ?

combi: nah ga weer verder tv kijken sterf van de spierpijn kan k-nacht-dag zie morgen of straks wel van wie het is of word of we nog kunnen posten en of ik nog admin ben
kraven

wo 02 mei 2012, 06:05

Dank combi je hebt gelijk dit kan beter in een draadje.

Van het begin dan maar:

Ongeveer 7 maanden geleden nam ik QFF over nadat er problemen waren mbt betaling van de hosting kosten. De enige voorwaarde die Bapho stelde en ik mee akkoord ging was dat hij het weer terug kon krijgen tegen een schadeloosstelling. Kortom de kosten die ik maak zijn de kostprijs voor QFF. Dit betekend niet dat QFF te koop is in de algemene zin van het woord alleen voor Bapho want dat was zo afgesproken.

In die 7 maanden zou Bapho het binnen 1 maand terug nemen en dat schoof telkens op want er was altijd wel iets:

Geen geld
Geen Paspoort
Ingestort dak
Als je het kan bedenken is het de revue wel gepasseerd en telkens maakte ik nergens een probleem van. Laatste afspraak was eind kwartaal 1 van 2012 op zijn laatst begin kwartaal 2. We zijn nu wederom halverwege kwartaal 2 en weer niets gehoord.

Dus Bapho gemaild en als antwoord kreeg ik: "maar goed, ik ben bezig met wat QFFers om te
kijken hoe en wat". Op mijn antwoord dat zo'n antwoord niet langer goed genoeg was heb ik geen antwoord mogen ontvangen.

Net in de shout waren er beheerders aanwezig, met name Dromen welke ik een C stuurde van de mails naar Bapho en dus op de hoogte is. Jullie hebben de stilte gezien waar ik op werd getrakteerd.

Toen ik gisteren de mail naar Bapho stuurde was ik niet boos, ,ik wilde alleen maar duidelijkheid een ja of een nee want zo langzamerhand geloof ik er geen barst meer van dat Bapho QFF ooit nog terug neemt. Dat is niet erg maar zeg dat dan gewoon dan doen we met z'n allen wat gedaan moet worden.

In plaats daarvan las ik op de shout de afgelopen weken een Bapho die vond dat ie klaar was met QFF mission accomplished noemde hij het.

Kreeg ik steeds meer berichten dat QFF aan het doodbloeden is.

En in zijn laatste artikel geeft hij aan dat hij blijft schrijven maar over de rest lees ik niets.

Ik lees niets over de bezoekers die gehalveerd zijn hier de laatste maanden. Ik lees niets over de trage site en bijbehorend QFF V4(geloof ik of was het al 5?)

Ik heb 7 maanden geleden QFF niet gered om het nu dood te laten gaan en dus laat ik van me horen. Ik laat me niet meer aan lijntjes houden.

7 maanden en bijna 1500 euries verder is wat mij betreft lang genoeg.
En ik ben het ook zat om aan het einde van elke termijn die Bapho zelf stelt achter hem aan te moeten om te horen waarom het nou weer niet kan.

Dat is het verhaal.

Discuss!
combi
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 06:31

ah kijk dat is wat duidelijker, geen idee wat baphomet gaat doen kan alleen maar voor me zelf praten en dat is vrij simpel.

Ben en wordt geen eigenaar van QFF
QFF is geen Niburu voor mij.

Ik ben baphomet zeer dankbaar dat hij dit opgezet heeft mooi stelletje mensen bij elkaar gekregen :love: erg jammer dat hij niet meer zoveel hier is , maar gezien wat hij heeft moeten door maken zie forum shout enz niet zo raar en snap dat ook zeker wel.

Kraven ben ik heel erg dankbaar dat hij QFF toen gered heeft, snap ook wel als je het zat bent kost veel en antwoord krijgen van Baphomet gaat niet altijd snel, dus kan je niet kwalijk nemen als je daarmee zou stoppen. Integendeel ben blij dat qff er nog een tijdje langer mocht zijn.

tja ik zei de geq, ik doe nog steeds wat ik hier vanaf dag 1 mocht doen en blijf dat voorlopig nog wel ff doen op qff.
Mocht je er ook een archief van maken gaat deze admin combi mee de kast in en met pensioen.
kraven

wo 02 mei 2012, 06:42

[quote=""combi" post=54389"]ah kijk dat is wat duidelijker, geen idee wat baphomet gaat doen kan alleen maar voor me zelf praten en dat is vrij simpel.

Ben en wordt geen eigenaar van QFF
QFF is geen Niburu voor mij.

Ik ben baphomet zeer dankbaar dat hij dit opgezet heeft mooi stelletje mensen bij elkaar gekregen :love: erg jammer dat hij niet meer zoveel hier is , maar gezien wat hij heeft moeten door maken zie forum shout enz niet zo raar en snap dat ook zeker wel.

Kraven ben ik heel erg dankbaar dat hij QFF toen gered heeft, snap ook wel als je het zat bent kost veel en antwoord krijgen van Baphomet gaat niet altijd snel, dus kan je niet kwalijk nemen als je daarmee zou stoppen. Integendeel ben blij dat qff er nog een tijdje langer mocht zijn.

tja ik zei de geq, ik doe nog steeds wat ik hier vanaf dag 1 mocht doen en blijf dat voorlopig nog wel ff doen op qff.
Mocht je er ook een archief van maken gaat deze admin combi mee de kast in en met pensioen.[/quote]

Dan heb je het niet begrepen combi. dit gaat niet om geld en dit gaat ook niet over of ik wel of niet wil doorgaan met dokken voor de hosting.

Waar het om gaat is dat ik nu voor eens en voor altijd duidelijk wil hebben of het is en blijft van mij of bapho neemt het terug. allebei mag van mij. Als hij zegt nee dan prima ga ik gewoon door.

Het bestaan van QFF staat NIET op het spel. Maar als het wel van mij blijft ga ik er wel alles aan doen om hier een perfect draaiende site van te maken want de laatste maanden is het gewoon Qut technisch, traffic en content.

Dus ik wil duidelijkheid helemaal gezien de shout gesprekken die ik heb meegelezen waarin wordt geroepen dat de missie QFF klaar is en als ik er naar vraag heb ik het verkeerd begrepen, maar tegelijkertijd gebeurd er helemaal niets.

Ik krijg klachten maar kan niets doen vanwege afspraken met Bapho die zelf deze zaken A.) niet doet en B.) de boel niet overneemt. Dus dan zeg ik okee en nu is het afgelopen.

Of ik hou het en ben er idd verantwoordelijk voor of niet en Bapho neemt het terug.

Ik ben aan het overleggen is niet goed genoeg meer daar heeft ie 7 maanden de tijd voor gehad.

hoop dat het zo een beetje duidelijker is.
combi
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 07:12

ja zeker, de eerste twee woorden van mijn vorige bericht waren dus genoeg geweest :silly:
kraven

wo 02 mei 2012, 07:18

[quote=""combi" post=54391"]
ja zeker, de eerste twee woorden van mijn vorige bericht waren dus genoeg geweest :silly:[/quote]

Ah kijk? :P
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 02 mei 2012, 08:08

als ik financieel suc6voller had geweest en geld over zou hebben had ik graag wat geld aan qff gedoneerd (desnoods maandelijks)
maar ik heb het niet
werk is ff kut nu
en om nou te zeggen dat het er allemaal goedkoper op gaat worden, daar heb ik een beetje een hard hoofd in...
dus het financiële daar kan ik weinig aan doen helaas...tenzij iemand geïnteresseerd is in de gigantisch hoeveelheden bitcoins die ik gemined heb :P (wel 0,01845236778nogwat )

ik weet ook bv niet wat er pcies is afgesproken tussen B&K
voor hoelang dit zou zijn bv ?
verder weet ik ook niets mbt B en zijn situatie (hoe is het dude ?)

ik zou het jammer vinden als dit zou uitlopen op een drama terwijl dit in mijn ogen niet nodig is...:blush:
grouphug ?
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♪ ┏(°.°)┛ ┗(°.°)┓ ♪٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
kraven

wo 02 mei 2012, 08:55

[quote=""fr3bzy" post=54394"]als ik financieel suc6voller had geweest en geld over zou hebben had ik graag wat geld aan qff gedoneerd (desnoods maandelijks)
maar ik heb het niet
werk is ff kut nu[/quote]

Gaat niet om geld lees ff me reply naar combi

[quote=""fr3bzy" post=54394"]
en om nou te zeggen dat het er allemaal goedkoper op gaat worden, daar heb ik een beetje een hard hoofd in...
dus het financiële daar kan ik weinig aan doen helaas...tenzij iemand geïnteresseerd is in de gigantisch hoeveelheden bitcoins die ik gemined heb :P (wel 0,01845236778nogwat )
[/quote]
Niet nodig not the issue

ik weet ook bv niet wat er pcies is afgesproken tussen B&K
voor hoelang dit zou zijn bv ?
verder weet ik ook niets mbt B en zijn situatie (hoe is het dude ?)[/quote]
Die afspraak schoof steeds verder op begon met 1 twee maanden werd eind van het jaar werd begin nieuwe jaar etc.... Telkens erop gewezen dat bedrag steeds hoger wordt niet lager en telkens duidelijkheid gevraagd alleen nieuwe smoesjes gekregen. Dat houdt een keer op.

ik zou het jammer vinden als dit zou uitlopen op een drama terwijl dit in mijn ogen niet nodig is...:blush:
grouphug ?[/quote]

Drama krijg je als je keer op keer wat afspreekt het niet nakomt maar ook niets van je laat horen zodat ik weer achter je aan moet om de volgende smoes te krijgen. dan slaat irritatie toe en geloof ik het niet meer.

Dus drama is niet aan mij maar ik wil duidelijkheid en geen smoesjes meer. Mijn laatste mail werd genegeerd dus kom ik hier en zet het out in the open. Geduld is op hij moet nu kiezen links of rechts en anders kies ik zelf wel.
Dromen
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 14:56

Ik zal het netjes brengen, het eerste wat ik had was WTF denkt die TheGray wel niet dat ie is?! Pfff, kan toch wel een beetje normaal met elkaar omgaan.

Goed, ik snap je frustratie erg goed Kraven, kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt, zeker na 7 maand!!

Zelf had ik ook totaal geen idee dat het alweer 7 maand geleden is. Ik zag je CC gister inderdaad, maar ik neem aan dat ik daar niet hoefde op te reageren o.i.d. Verder neem ik aan dat Bapho er zelf ook wel op reageerd.

Tot slot, je komt zo binnen vallen en niemand reageerd. Ik zelf was, aan tijdstip van posten combi te zijn, allang vertrokken. Ik was namelijk om goed 23:00 vertrokken. Ik snap heel goed dat je duidelijkheid wilt, en ik kan me je frustratie heel goed voorstellen als ik alles lees (gang van zaken), maar wanneer je overdag, of aan het begin van de avond was binnen gekomen in de shout, waren er gegerandeerd mensen geweest.
kraven

wo 02 mei 2012, 15:51

[quote=""Dromen" post=54399"]
Zelf had ik ook totaal geen idee dat het alweer 7 maand geleden is. Ik zag je CC gister inderdaad, maar ik neem aan dat ik daar niet hoefde op te reageren o.i.d. Verder neem ik aan dat Bapho er zelf ook wel op reageerd.[/quote]
Dat klopt. Ik noem jou met name omdat je ten tijde van die chatlog hierboven aanwezig was(Zie commentaar hieronder mbt het waarom.) en op de hoogte

[quote=""Dromen" post=54399"]
Tot slot, je komt zo binnen vallen en niemand reageerd. Ik zelf was, aan tijdstip van posten combi te zijn, allang vertrokken. Ik was namelijk om goed 23:00 vertrokken. Ik snap heel goed dat je duidelijkheid wilt, en ik kan me je frustratie heel goed voorstellen als ik alles lees (gang van zaken), maar wanneer je overdag, of aan het begin van de avond was binnen gekomen in de shout, waren er gegerandeerd mensen geweest.[/quote]
Ik had het moment gisteren heel bewust gekozen. Voor ik op de shout kwam heb ik eerst gecontroleerd wie er ingelogd waren en een seconde voor ik daar binnenkwam waren deze personen actief in de shout. kortom die stilte was niet omdat er niemand was maar omdat men heel bewust de kaken op elkaar houdt.

Een paar seconden voor ik binnen kwam zat het daar vol met beheerders en die moest ik nou net hebben want als bapho zegt dat ie met enkele QFF'ers in gesprek is zal het zeker gaan om mensen die meer weten van de hoed en de rand. Beheerders dus. Daaronder zat jij ook Dromen. OF je toevallig net weg ging of ook bewust de benen nam laat ik in het midden.

Ik poste om te zien met wie Bapho hierover in gesprek is want ik geloof niet dat ie met wie dan ook in gesprek is maar dat het wederom tijd rekken is om maar niet te hoeven zeggen dat ie het niet kan.

En dat is nou precies de reden van frustratie.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 02 mei 2012, 18:07

Is het echt 1500 eypo?

Dat krijgen we niet bij elkaar, kan ik je nu al zeggen.
En dan kan het wel zo zijn dat het niet om het geld gaat, ik mag wel aannemen dat terugnemen van QFF door Bapho inhoudt dat die rekening wordt betaald ......

Maar ik heb altijd begrepen dat die host 70 euro per maand kost, dus 13 maanden * 70 euro = 910 euro en geen 1500 ..... :blink:

Waar zitten de extra kosten?

En oh ja, waarom is die host zo verrekkte duur? Het wil er bij mij niet in dat dat door Joomla zou komen.
Er draaien een miljoenmijlard sites op Joomla op ik wed hosts van tientjes per maand.
combi
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 19:25

Die 1500 euro komt er niet anders had iemand dat allang geroepen, dus dat betekend dat QFF baphomet stijl ten einde loopt naar mijn bescheiden mening. Weet niet of er een tijd opgezet is ? maar dat trek ik met mijn hartje.
Weet wel dat Kraven vertelde in de shout dat hij van dit een archief wilde maken waar ik blij om ben want heb me eigen soms de tering getypt, en er een nieuwe snelle :P wp versie van wilde maken.

Zelf zal ik geen onderdeel (als admin dus!) meer uit maken van het nieuwe qff of wat Kraven er mee doet zag gisteren in de shout hoe er over gedacht word met de rotzooi opruimen enz sorry doet me teveel pijn QFF was en is! voor mij meer.

Verder kan ik niemand wat kwalijk nemen nogmaals bedankt Kraven dat je QFF hebt laten voortbestaan nog veel meer dank dat je alles wat er gepost is niet weg doet.
* zucht van verlichting niet nog een keer alles hoeft over te typen.

Blijf verder nog normaal posten hetzij op niburu.tv, nieuwe qff andere qff maar zoals ik altijd al gezegd heb de QFF waar ik admin op ben is de QFF waar baphomet zijn draai aan geeft.
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 02 mei 2012, 19:32

Maar waarom moet QFF nou veranderen? Nee, dat is karaktermoord. Laten we eerst eens kijken hoe het echt met de kosten zit...
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 03 mei 2012, 03:56

"...Beste Kraven en alle QFF-ers,

Hiemee willen wij duidelijk maken dat er momenteel op de achtergrond hard gewerkt wordt om een oplossing te creëren voor de ongemakken die zijn onstaan.

Graag willen wij duidelijk maken dat QFF niet alléén iets is van Baps, maar "in beheer is" van een héle ploeg serieuze welwillende mensen, tevens mét de beste intenties. Het gaat hier om een flinke groep mensen, die er zélf voor kiezen, om in eigen tijd artikelen schrijven-, feiten en documentatie verzamelen-, in topics reageren-, en critische feedback geven. Al deze mensen "werken" daarmee aan QFF om zo QFF een spraakmakende bron (ziel) van informatie te vormen.

Hierbij kunnen we mededelen dat het financiële deel is geregeld en op korte termijn kan worden overgemaakt.

Onze vraag aan Kraven is om het "ultimatum van 23:00 uur" op te heffen en zijn intentionele respect te tonen aan al deze mensen "achter-," én van QFF.

De mogelijke emotionele vurige discussie tussen Kraven en Baps hoeft niet in de weg te staan voor een goede én snelle oplossing
..."

Regards,

The Soul of QFF

Love & Light!

:love:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, blackbox, combi, 8lou1, langeharry, Tobi, BL@DE, FreeElectron, Vortex, Toxopeus, ninti, dodeca
Plaats reactie

Terug naar “Diversen / Dump”