Feedback Website

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
combi
Administrator
Administrator

ma 24 jan 2011, 07:15

De laatste reacties per categorie laten zien kan dat ook ?
Nu spam :oops: ik in m'n eentje soms een hele reactie-lijst vol terwijl er nog veel meer nieuwe dingen zijn gepost.
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 24 jan 2011, 16:56

onderstaand bericht had ik eigenlijk in het angel-hair topic geschreven, maar om niet te veel off-topic te gaan post ik het maar hier.
ff voor de duidelijkheid, het is absoluut niet mijn bedoeling om moeilijk te gaan doen, t leek mij persoonlijk juist beter om dit even aan te kaarten voordat er juist allerlei irritaties onderling gaan broeien en groeien aangezien ik dit onderwerp de laatste dagen overal langs zie komen.

[quote name="• ROI •"]

maar topic 'Wanneer er vreemde zaken uit de lucht vallen" bestaat ook al (had ie prima bij gekund)
[/quote]
sorry dat ik even offtopic ga, maar wou hier even een vraag over stellen.
ik snap er namelijk geen zak van, dat er mensen meermaals gevraagd werden artikelen te schrijven, en dat als die mensen dat dan doen, en zich enorm hard inzetten voor de site bij het schrijven van die artikelen, dat daar dan dit soort opmerkingen op komen. de laatste dagen zie ik bij zo'n beetje ieder artikel en ook in de shout-box dit soort berichten, en wat ik misschien nog wel het vreemdste vind is dat dit soort opmerkingen ook gemaakt worden door mensen die artikel part 1, part 2, part 3, part 4 etc plaatsen.
dus om eerlijk te zijn vraag ik me af wat hier dan de bedoeling van is, en wat hier mee gedaan gaat worden.als het voortaan de bedoeling is dat er per dag niet meer dan een x-aantal berichten geplaatst wordt, lijkt het mij handig om daar een bepaald beleid bij te bedenken. bijv. iedere dag mogen er 4 artikels geplaatst worden, iedereen kan zijn artikel inleveren, zijn er die dag al 4 artikels geplaatst schuift het artikel door naar de volgende dag.
als er besloten wordt niet te werken met een quotum lijkt het mij voor de algehele sfeer, en met het doel van deze site in acht nemend, bevorderlijk om dan ook geen commentaar te blijven geven op de hoeveelheid artikelen die geplaatst worden.
moet zeggen dat het (voor mij in ieder geval) ook niet echt motiverend werkt, had een paar ideeën in mijn hoofd voor artikelen, maar ben door dit soort opmerkingen niet echt gemotiveerd om die daadwerkelijk te gaan schrijven en versturen. als ik zin heb in commentaar bel ik m'n ex wel op.
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 24 jan 2011, 17:09

Mee eens. Graag uitleg want ik wordt ook een beetje moedeloos van dat soort opmerkingen. De lol gaat er al snel af als je een lading bagger over je heen krijgt. En zoals ik al schreef in het topic Angel Hair:
Wat je andere opmerking betreft: ik heb de hele zondagmiddag op de vertaling zitten zweten, ik vind het dan zonde om het zo maar ergens in een topic als reactie te plempen waar vervolgens niemand het meer leest.
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 17:20

• post deleted •
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 17:30

• post deleted •
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 24 jan 2011, 17:32

Tja, zo kan je alles wel in 1 topic proppen.

Geef je hier ook even antwoord op dan?
en wat ik misschien nog wel het vreemdste vind is dat dit soort opmerkingen ook gemaakt worden door mensen die artikel part 1, part 2, part 3, part 4 etc plaatsen.
Dat kan dan toch gewoon in 1 topic?
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 24 jan 2011, 17:38

ik snap jouw punt ook roi. maar in mijn ogen is er een HEEL groot verschil tussen 2x een artikel met het zelfde onderwerp plaatsen, en verschillende artikelen met een zelfde thema plaatsen. want waarom zijn er anders nog verschillende categorieën op de site, als er van iedere categorie maar 1 artikel geplaatst mag worden en daar maar alle info ingeplemd moet worden?
als er dadelijk een enorme vliegtuigramp gebeurt, neem ik aan dat die ook in het dingen die uit de lucht pleuren-topic moet komen, want dat is ook iets dat uit de lucht is komen vallen? of als er dadelijk zo ploef een ufo op m'n tuintafel een noodlanding maakt, tja tis dan wel een vreemd iets dat uit de lucht komt vallen toch?
in mijn ogen (besef me dat dat voor iedereen anders is) was het engel-haar-topic wel degelijk een ander topic dan het vis- kikker- munten- etc-regens-topic. zeker als je je bedenkt dat er ook heel veel mensen zijn die alleen de artikelen lezen op de frontpage, en niet alle reacties.
want hou er wel rekening mee, het knopje met de laatste 222 reacties is alleen voor ingelogde leden. alle gasten zien alleen de topics op de fp.
maar goed, dit is dus puur mijn mening. heb er alle respect voor als mensen het anders zien. maar zoals ik in m'n eerste bericht al zei, lijkt het me wel handig om hier duidelijkheid over te geven, het lijkt mij tenminste dat het niet de bedoeling is dat mensen die zich inzetten voor deze site, daar een qut gevoel voor terug krijgen.
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 24 jan 2011, 17:39

Ik heb nog geen klachten gehoord van Bapho, integendeel hij is blij met mijn bijdragen. Maar ik kom hier niet om ruzie te maken over dit soort dingen. Ik kom hier om van QFF een suc6 te maken. Daarbij gaat er miss. wel eens iets fout. Het zij zo.
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 17:41

• post deleted •
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 24 jan 2011, 17:46

* Part 1-2-3-etc: Ja. dat kan zeker samengevoegd. Snap dan ook niet waarom het niet gebeurd. je kan het eens navragen bij de betreffende personen.
Gebrek aan duidelijke regels geeft chaos. [zeker als 35 personen kunnen posten] Kijk, ik snap best dat als ik een topic over UFO`open dat het dan niet handig is als iemand anders daarnaast ook nog een topic over UFO`s opent. Maar zoals Chilli al aangaf, Angel Hair is toch een ander fenomeen als dode vogels die uit de lucht komen vallen.
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 24 jan 2011, 17:51

• post deleted •
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 24 jan 2011, 17:56

Joh, ik ga toch ook niet zeggen dat het topic van Bapho index.php?option=com_content&view=artic ... &Itemid=95 over "UFO maakt 90 graden bocht", wel in het topic "als er iets uit de lucht komt vallen" [of weet ik veel waar] had gezet kunnen worden.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 24 jan 2011, 17:59

Daar heb je nou een redactie voor...

QFF heeft (kennelijk) geen redactie. Interessant experiment, maar wel sneu als een beginnende schrijver daar publiekelijk op wordt afgerekend. Ik zag het laatst ook bij iemand anders.
Ik vind dat een ervaren poster dan even voor korte tijd een soort coach moet zijn voor een beginnende. Voor de pixels, advies, indeling en punten op de i.
Verder vind ik wel meer topics inhoudelijk niet sterk, maar ach... iedereen uit zich anders.

PS... ik zoek nog een coach... ha, ha...
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

• post deleted •
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

het lijkt mij tenminste dat het niet de bedoeling is dat mensen die zich inzetten voor deze site, daar een qut gevoel voor terug krijgen
vergeet niet dat er een klein handje met mensen achter de schermen hun stinkende best doen om de toko draaiende te houden (zowel QFF als Pritoz). Deze mensen leveren dus hun eigen tijd in om anderen de kans te bieden om actief te zijn op QFF.

Dus ik zeg: stop met kankeren, gebruik die zoekfunctie en ga bij jezelf eens kritisch na wat je topic gaat toevoegen.
Daar hoef je toch geen raket geleerde voor te zijn om te bedenken dat dat demotiverend werkt .
Je hoeft ook geen raketgeleerde te zijn om die zoekfunctie te gebruiken. Dit soort gezeik is ook demotiverend voor diegene die de toko onderhouden.

Elkaar de hele tijd applaus geven en een vinger-in-den-reet steken is ook niet erg constructief.
ik heb in het eerste bericht al aangegeven dat ik dit bericht niet plaats om moeilijk te doen, maar juist om te voorkomen dat er irritaties uit de hand gaan lopen. nergens heb ik nog maar een negatief woord gezegd over qff of de mensen die achter de schermen hier hard aan werken.
maar goed, het zal wel. sorry dat ik hier over begonnen ben.
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”