Note from Next.

Alle topics over Satanisme, Lucifer, Satan, etc. die tref je hier aan.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 02:34

Thanks all, it's been more than a pleasure! For the better part of 2 years i've been quite "active" in getting stuff out there. And that is about to end. I'll continue in Dutch so translation might be required."Yup! Je leest het goed. Het is klaar. Ik heb gezegd en gedaan wat ik wilde zeggen en doen.. Ik zal dat hieronder toelichten zonder langdradig te worden.Het is in mijn ogen niet meer dan rechtvaardig een toelichting te geven en je een inzicht te geven van mijn beweegredenen, aangezien ik die vraag vaak gesteld heb gekregen maar nooit echt een antwoord op heb gegeven. Vanuit een Occult perspectief, dus als daar je interesse of whatever niet ligt kun je nu stoppen met lezen. Zo'n vette 1,5 jaar geleden, op het oude Nibbie, ben ik het topic shadowlight begonnen. In eerste instantie was het alleen maar de bedoeling om wat tegengewicht te geven aan de algemene inhoud van die site. Ik startte een topic over Satanisme met de intentie om gewoon eerlijke informatie te geven zonder het karakter en de kracht er van teniet te doen. Ik was in de veronderstelling dat het topic snel gesloten zou worden maar ik hield me vast aan mezelf en tot mijn verbazing was de animo groot en divers. Dat genereerde een behoorlijke energie die ik vervolgens weer terug stopte in het topic en later zelfs nog verder.  Op dat moment realiseerde ik mij dat ik "iets kon doen", zonder de energie stroom (ahum, sorry) van het topic en alles er om heen te verstoren.Het laatste hoofdstuk heb ik hier op QFF kunnen schrijven en uitvoeren (waarvoor dank). De laatste 3 Anti Cosmisch Gnostieke topics waren daarvan de "epiloog". Voor wat betreft ik geschreven heb in het algemeen en persoonlijk wil ik nogmaals zeggen dat het 100% correct is. De informatie is gegeven op een persoonlijk level spreekt voor zich.De topics laat ik over aan jullie voor wat betreft de verdere invulling er van. De geschreven artikelen zullen altijd puur blijven wat er daarna ook gezegd word.The messege will not loose it's original power and meaning.Mijn dank gaat uit naar al diegenen die er deel van hebben uit gemaakt. Ik heb ook veel van jullie geleerd. De intelligente, eerlijke en oprechte discussies deden me goed af en toe. Het gestelde vertrouwen in mijn persoontje als het aankwam op "grote stappen nemen" heeft een indruk op me gemaakt. Nogmaals, dank daar voor.Well tha's pretty much it. No big deal really, maar toch wou ik het ff kwijt. Ik blijf lekker hangen op QFF, zal hier en daar wat meebrallen in "aardsere topics" (als ik daar zin in heb). Een lekkere discussies in een van mijn topics ga ik ook niet uit de weg maar ik zal niets nieuws inbrengen zoals men dat nu gewend is. "My job is done for now"........and again, THANX!nextworldorder, somewhere in time.Muchos en zo.......
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 03:50

wilde op z'n minst een reactie plaatsen, maar het wordt: no comment ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 03:51

[quote name="PakNak"]Ik geef je 3 weken voor het weer begint 'te kriebelen' 8)[/quote]
Don't think so.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 dec 2010, 03:52

Jammer Amigo...

Ik begrijp je echter maar al te goed!

Maar goed, ik zal de griffel indien nodig wel van je overpakken om te spreken voor dat alter ego van mij dat opgesloten zat dankzij hen daar in het Vaticaan... :-*

Maar zoals je weet zal de chaos de rest doen...

:smokey:
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

vr 17 dec 2010, 03:59

Nwo...muchos gracias voor alle energie die je erin hebt gestoken....EN de jumpstart.. ;-)
illuminati of my own reality
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:01

[quote name="Baphomet"]Jammer Amigo...

Ik begrijp je echter maar al te goed!

Maar goed, ik zal de griffel indien nodig wel van je overpakken om te spreken voor dat alter ego van mij dat opgesloten zat dankzij hen daar in het Vaticaan... :-*

Maar zoals je weet zal de chaos de rest doen...

:smokey:[/quote]
Owwww, maar ik duw en trek wel mee hier en daar op de achtergrond en zal ook zeker commentaar leveren maar het zal een andere "lading" hebben. Ik heb vaker pauzes gehad en genomen maar deze keer heb ik zelf de stroom uit gezet. Zo'n kleine 3 weken geleden. De laatste uitwerking is geweest.
En weet je? Dit soort dingen gaan met pieken en dalen. Fireborn of niet, hier in "10" ben je toch "gebonden". En het heeft me ook wat opgeleverd. Op occult gebied bedoel ik dan.

It's nothing like a reward, more like a product. ;-) And now it's my time to see what it is and what i want with it for it is mine to keep.

Dark Greetings, Next.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:10

[quote name="PakNak"][quote name="nextworldorder"][quote name="PakNak"]Ik geef je 3 weken voor het weer begint 'te kriebelen' 8)[/quote]
Don't think so.[/quote]

Jammer, maar ik weet dat je er de juiste redenen voor zal hebben
We hebben een mooie tijd gehad dude! :love:

maar blijf zeker hier gewoon lekker rondhangen en gewoon NWO zijn 8)

:pruthey:[/quote]

I sure as Hell will. :pruthey:

You bet yar ass!
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 17 dec 2010, 04:24

Thanx for alle info NWO!

Ik wachtte eigenlijk nog stiekum op dat boompje waar we het nog over hadden...of ga je dat nog voor me planten in een bestaand topic :-)
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:27

Ik heb er persoonlijk heel veel aan gehad, die schrijfsels van jou :love:

De reis is gestart, ik ben op weg.

Gelukkig blijf je wel hangen op QFF.

We gaan nog wel ff skypen hè ? :kwark187:

:peasjo:
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:33

[quote name="Har-o-bed"]Thanx for alle info NWO!

Ik wachtte eigenlijk nog stiekum op dat boompje waar we het nog over hadden...of ga je dat nog voor me planten in een bestaand topic :-)[/quote]
Dat boompje is al lang geplant, lieve Harobed. Staat nog steeds open hoor. Kom een het Black Flame Cafe binnen vallen zou ik zeggen. ;-)

[quote name="Permuter 0."]Ik heb er persoonlijk heel veel aan gehad, die schrijfsels van jou :love:

De reis is gestart, ik ben op weg.

Gelukkig blijf je wel hangen op QFF.

We gaan nog wel ff skypen hè ? :kwark187:

:peasjo:[/quote]
Bedankt, man! Zekers we gaan nog Skypen wat mij betreft maar ben nu ff bezig met andere dingen. We spreken elkaar nog. 8)
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:42

Alles op zijn tijd ;-)
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 17 dec 2010, 04:44

Ai! Hebben we het wel over t zelfde dan?
Anders is t niet zo scherp van mij.. :oops:
Ik lees wel eens in t Black Flame cafe maar ik moet ook zeggen dat ik vaak met 6 dingen tegelijk bezig ben! (heb 2 peuters hier).
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:47

[quote name="Har-o-bed"]Ai! Hebben we het wel over t zelfde dan?
Anders is t niet zo scherp van mij.. :oops:
Ik lees wel eens in t Black Flame cafe maar ik moet ook zeggen dat ik vaak met 6 dingen tegelijk bezig ben! (heb 2 peuters hier).[/quote]
Nee, meis ik wilde maar even aangeven dat je me soms ff moet helpen herinneren. En in het cafe word vaak gebrainstormed over van alles en nog wat dus,.............

2 peuters he?..... :oops: Ai, altijd werk aan de winkel. First things first.

next
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 17 dec 2010, 04:54

Ok dan ga ik je binnenkort ff aanhalen ;-)

Fijne avond allemaal!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 04:55

Jij ook! ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Satanisme”