Julian Assange gearresteerd!

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 06:47

[quote name="jasmin"][quote name="Baphomet"]Welkom trouwens hier op QFF als QFF'er Jasmin!![/quote]

Die verlepte kat is zeker een kadootje van jou? Ha, ha... ik had al ruzie met je systeem, wou een kraai uploaden, maar lukte niet... ook zie ik ineens nieuwe opties..[/quote]

Geef maar een gil als je hulp nodig bent! :-)
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 06:52

Hijzelf zegt dat het overkill zou zijn om alles in 1 keer te plaatsen.
Dat is wat ik zelf ook wel zou bedenken ... maar kan ik me toch niet in vinden. Wat er immers nu gepubliceerd is, is niet zo wereldschokkend als hij wil doen geloven en maakt minder mensen wakker dan 'wij' zouden willen.
Wij willen snoeiharde schandalen, hij kijkt ook naar kleinere signalen die grotere dingen impliceren of ondersteunen.
Met 'wij' bedoel je mensheid in het algemeen, toch? Ik zit immers niet zo zeer te wachten op schandalen, maar meer dat er informatie is die mensen langer gefocust houdt op 'de waarheid' .. nu blijft het één dag hangen en denken 'we' .. meh, was dat het nou?

Ondertussen maakt de mensheid zich drukken om Assange dan om de informatie waar het in werkelijkheid om zou moeten draaien .. beetje krom, naar mijn idee .. die Assange is echt naar voren geschoven als PR man dus .. wikileaks had naar mijn idee anoniem moeten publiceren in plaats van zo gefocust op de persoonlijkheid Assange .. hier hangt op meerdere manieren dus een luchtje aan, voor zover ik zin heb om de hele situatie te analyseren.
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 16:00

@Wodan,
Probeer eens - puur voor de proef - jezelf los te maken van je eigen verwachtingen, en probeer je in te leven in de psyche van Assange.

Ik moet je zeggen dat ik steeds meer verbaasd raak. Steeds zenuwachtiger naarmate ik het gevoel krijg glimpjes te begrijpen.

Deze speech is behoorlijk opmerkelijk. Bevat dezelfde drive (innerlijke boosheid) als bij Assange... maar het zijn allebei geen mensen om energie te verspillen zonder back-up...

Ook opmerkelijk: ze verwijzen nooit naar elkaar. Toch is het geen toeval dat dit samenvalt: Wikileaks kondigt informatie aan die explosief voor de positie van banken is. En de bekendmaking van de omvang van de bail out.

Vandaar dat ik zeg: de psyche van Assange kan een goede sleutel zijn om meer te gaan begrijpen van wat er ECHT speelt...

Doel heiligt de middelen... jij vraagt je af waarom de publicaties zo langszaam gaan? Misschien omdat zij niet het doel op zich zijn, maar ook een middel...

Waarom wordt zoveel van tevoren aangekondigd, met zoveel ruimte ertussen (de info over de banken schijnt voor 2011 gepland te staan...)... Ha, ha... omdat de betreffende info al vantevoren strategisch wordt verspreid onder potentiële medestanders en tegenstanders, zodat het echte spel al vol op aan de gang Is...

En wij laten ons afleiden als schaapjes... door details en emoties...

Dit is hoog spel. Er wordt hoog ingezet. Heel hoog.

Je moet je geest inpluggen op die energie
om dingen te gaan ontdekken...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 16:04

Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 16:36

Dat filmpje was ik ook al tegen gekomen Jasmin, was al aan het kijken waar ik hem het best kon plaatsen maar dat is nu dus al gedaan!
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 16:44

lol!! Het is toch wel weer een vrouwelijk iets om te focussen op persoonlijkheid...

op ongeveer 7.00 is de conclusie op de vraag waarom hij gewoon zijn gang kan gaan:

the guy is good at getting around and not being noticed too much and apparently is capable of slipping through here and there...

Dit ruikt naar veel losse eindjes waar wij geen weet van hebben...
Maar ik ga het niet invullen... ook al begrijp ik de logica op dit moment niet...
Het duidt op een soort bescherming die hij toch geniet, maar je weet niet uit welke hoek...
Misschien zelfingebouwde bescherming, dat hij al jaren informatie als levensverzekering achterhoudt...
Misschien weet hij ook persoonlijk chantage materiaal van bepaalde mensen of groepen...
Misschien zijn er mensen die hem beschermen op ideologische grond...
Of natuurlijk dat hij gewoon een pion is die op de loonlijst van de cia staat, maar voor de pret van het puzzelen zou ik die optie even laten liggen.
Al is het natuurlijk zinnig als iemand die meer op die lijn zit, juist dáar op zou focussen. En daar aanwijzingen en bewijs voor zou zoeken.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 16:54

[quote name="jasmin"]@Wodan,
Probeer eens - puur voor de proef - jezelf los te maken van je eigen verwachtingen, en probeer je in te leven in de psyche van Assange.

Ik moet je zeggen dat ik steeds meer verbaasd raak. Steeds zenuwachtiger naarmate ik het gevoel krijg glimpjes te begrijpen.

Deze speech is behoorlijk opmerkelijk. Bevat dezelfde drive (innerlijke boosheid) als bij Assange... maar het zijn allebei geen mensen om energie te verspillen zonder back-up...

Ook opmerkelijk: ze verwijzen nooit naar elkaar. Toch is het geen toeval dat dit samenvalt: Wikileaks kondigt informatie aan die explosief voor de positie van banken is. En de bekendmaking van de omvang van de bail out.

Vandaar dat ik zeg: de psyche van Assange kan een goede sleutel zijn om meer te gaan begrijpen van wat er ECHT speelt...

Doel heiligt de middelen... jij vraagt je af waarom de publicaties zo langszaam gaan? Misschien omdat zij niet het doel op zich zijn, maar ook een middel...

Waarom wordt zoveel van tevoren aangekondigd, met zoveel ruimte ertussen (de info over de banken schijnt voor 2011 gepland te staan...)... Ha, ha... omdat de betreffende info al vantevoren strategisch wordt verspreid onder potentiële medestanders en tegenstanders, zodat het echte spel al vol op aan de gang Is...

En wij laten ons afleiden als schaapjes... door details en emoties...

Dit is hoog spel. Er wordt hoog ingezet. Heel hoog.

Je moet je geest inpluggen op die energie
om dingen te gaan ontdekken...[/quote]

@Jasmin, Héél duidelijk verwoordt! :peasjo:

@Wodan, ik denk dat we allemaal hier in diezelfde lijn denken en vinden. Er wordt driftig gewerkt om de verwarring compleet te maken en dat gebeurt érg goed moet ik zeggen.

Maar alles is uiterst wankel.
Ik kan mij nog herinneren, ooit op Niburu stond er een artikel in welke landen 'grote' dingen zullen plaatsvinden (zoals bewustwording). Daarbij stond Zweden centraal, specifiek in de term van 'Bewustwording'. Nu is dit een begrip dat op allerlei niveau's kan worden geinterpreteerd.
Maar... we kunnen inmiddels niet wegnemen, dat Zweden een sleutelrol blijkt te gaan spelen alles rondom Pirate Bay, redden van diverse economische noodleidende EU-landen, WikiLeads met Assange in de hoofdrol en de communicatiestructuur van het internet zelf (glasvezel alom hier in Zweden namelijk!).

De situatie is uiterst penibel en in een héél wankel balans.
Eerder is er ook eens melding gemaakt dat de wereldbevolking moeite zal krijgen zodra er meerdere 'probleem' factoren tegelijk plaats zullen vinden.

Dat wil zeggen één enkele crisis-, ramp-, of oorlog géén grote gevolgen zal hebben ('slechts' locaal dus).

Echter wél als...: een samenloop ontstaat van bijvoorbeeld, overbevolking-, economische crisis-, platliggen van de electronica infrastructuur-, extreme natuurverschijnselen-, oorlog met meerdere landen.

Er zijn slecht's drie van dergelijk zaken nodig én met elkaar in combinatie om het hele globale bevolkingssyteem te laten klappen.

Hmmm....: Het is inmiddels op één hand uit te tellen. Het is inderdaad héél hoog spel dat wordt gespeeld...

:love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 17:06

Eigenlijk moet er een aparte topic zijn om platte info in te dumpen. Feiten verzamelen. Eerst nam ik Wikileaks niet serieus, gewoon omdat ik het net als @Wodan wel opmerkte, maar niet spectaculair genoeg vond. Maar met nadere bestudering begint het steeds interessanter te worden.

WikiLeaks: Shell in regering Nigeria
Olieconcern Shell heeft eigen mensen op elk relevant ministerie van Nigeria zitten.

Dat zou Ann Pickard, voormalig hoofd van Shell in Nigeria, in oktober vorig jaar tegen Amerikaanse diplomaten hebben gezegd.
Shell-VS-connectie

Dat blijkt uit door WikiLeaks gelekte Amerikaanse documenten, meldt de Britse krant The Guardian. Ook zou uit de documenten naar voren komen dat Shell vertrouwelijke informatie uitwisselde met de VS. In een geval gaf Shell de namen van Nigeriaanse politici die het bedrijf verdacht van steun aan militanten aan Amerikaanse diplomaten.
Verstrengeling

Volgens mensenrechtenactivisten toont het aan dat Shell en politici met elkaar zijn verstrengeld in Nigeria. "Shell en de Nigeriaanse regering zijn twee kanten van dezelfde munt", zegt Celestine AkpoBari van Social Action Nigeria. "Shell is overal. Ze hebben ogen en oren op elk ministerie. Daarom komen ze overal mee weg. Ze zijn machtiger dan de regering zelf."
Niet waar

Nigeria ontkent de berichten. "Shell heeft de regering van Nigeria niet in zijn macht. Dit document is slechts een interpretatie van één persoon," aldus een woordvoerster.

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws ... igeria.xml
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 17:19

O ja, ... een heleboel dingen voelen niet spectaculair omdat ze eigenlijk bevestigen wat al jaren geroepen wordt in conspiracy land...

Maar bedenk wel dat die info nu terecht gaat komen in grotere kringen...

De tentakels van de ware machten worden nu beetje bij beetje zichtbaar.
Volgens mij gaan een boel mensen hun anti-paranoia medicatie nu in de prullenbak gooien... ha, ha...

En weer anderen rennen naar de dokter voor tranquilizers omdat ze de verschuiving in wereldbeeld niet aankunnen... :sad:

Anyway, ik ben blij dat alles binnen Aardse proporties zich ontwikkelt, en dat de aliens erbuiten worden gelaten.

Al ben ik wel nieuwsgierig welke kant onze befaamde sjennelaars zullen gaan kiezen. Blijven ze bij Obama als Prins van het Licht? Wordt Assange straks geduidt als Duistere Dwaling??
Ikzelf heb (en niet als enige) al vrij lang een fishy/tricky gevoel bij die vorm van bespelen van de alternatieve massa. Ben ik nou toch weer verplicht om bij Nibi te gaan buurten, geur opsnuiven bij de Contact berichten...
blackbox
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 18:17

Een van de vrouwen die Wikileaks oprichter Julian Assange beschuldigt van seksuele misdrijven, lijkt te hebben gewerkt met een groep die contacten heeft met de CIA. James D. Catlin, een advocaat die onlangs Assange vertegenwoordigde, zei dat het aanrandingsonderzoek naar de oprichter van Wikileaks is gebaseerd op beweringen dat hij geen condooms gebruikt zou hebben tijdens de seks met twee Zweedse vrouwen. Zweedse openbare aanklagers vertelde AOL News vorige week dat Assange niet gezocht wordt voor verkrachting zoals is gemeld, maar voor iets genaamd "seks bij verrassing" of "onverwachte seks." Een aanklaagster, Anna Ardin heeft mogelijk "banden met door de VS gefinancierde anti-Castro-en anti-communistische groepen", aldus Israel Shamir en Paul Bennett, schrijvend voor CounterPunch. In Cuba heeft Ardin samengewerkt met de Las Damas de Blanco (Dames in het Wit), een feministische anti-Castro-groep. Door David Edwards Aanvulling: Anna Ardin, de vrouw die claimt te zijn verkracht, heeft na die verkrachting nog enkele tweets verstuurd die een heel ander licht schijnen op haar beweringen.

Inmiddels heeft ze de tweets proberen te verwijderen, maar de internets vergeten niets. Zo twitterde ze op 15 augustus om 02:00

'Sitting outdoors at 02:00 and hardly freezing with the world's coolest smartest people, it's amazing! #fb'

En dat klinkt niet als een vrouw die net verkracht is...
http://zaplog.nl/zaplog/article/aanklaa ... cia_agent/
illuminati of my own reality
combi
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 19:50

blackbox
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 20:05

[quote name="Combi"][/quote]
:cry:
illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

vr 10 dec 2010, 03:35

Het gaat steeds verder...

http://bgdeal.blogspot.com/

Op die blog staan een paar best misselijke plaatjes...

Afbeelding

Afbeelding
1119 AD
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 10 dec 2010, 03:48

De boodschapper moet dood: http://www.spaink.net/2010/12/07/de-boo ... moet-dood/

Van Karin Spaink... met wie ik ook nog eens een overstelpende liefde deel voor de Scientology Church... net als Assange overigens..

:D
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 10 dec 2010, 18:32

OK, weer een dag verder... zit hier iemand net als ik die taaie documenten te lezen, of zit iedereen gewoon te wachten tot iemand uit de pers weer een citaatje of meninkje in de highlights zet, om er vervolgens weer over te blaten in een pro of anti-kamp...

De eerste fase is voorbij. Aan alle kanten beginnen mensen zich te verschansen: pro, anti, maar ook onverschillig, of afwachtend..

Ik snuffelde bij Nibi en schrok me te pletter... ongelofelijk anti-wiki maar niet gebaseerd op journalistieke onderzoek, maar nablaten van anderen.
http://www.niburunews.com/index.php?opt ... &Itemid=44

Echter, met het natrekken van een paar linkjes raakte ik totaal niet overtuigd van hun ondersteunende waarde richting het artikel.

Zijn hier meer mensen die wat meer in de diepte willen duiken?
Ik raak zo in verwarring, de boel is zo onoverzichtelijk dat ik gisteren ineens de puf niet meer had om er nog veel tijd aan te besteden. En bedacht toen: GVD... dat is precies de bedoeling.
Maar ik lees zoveel ongefundeerde onzin... het meeste nieuws is hear say ... insinuaties, bronnen aanhalen die niet de beweringen staven, of helemaal geen bronvermelding...

Gisteren was ik bereid om met een andere bril te lezen: de bril dat Wiki-toestand allemaal fake is... kom je scheldpartijen tegen, insinuaties... niks dat me op een goed been zet.

De Israel connectie is wel interessant, maar ondertussen kan ik ook weer punten vinden waardoor wiki nog steeds geloofwaardig is...

Assange heeft met Israel gesproken(1). Maar zijn beleid was zowiezo om eerst contact te hebben voor publicaties. (2)Gemaakte afwegingen of afspraken kunnen niet nagetrokken worden. In zijn thee-interview zei hij dat hij mogelijk kon besluiten bepaalde info weg te laten, TOT het tijdstip dat pijnpunten opgelost waren. En dat hij geen persoonlijke slachtoffers najaagde. Eventueel weggelaten materiaal over Israel zou bv. in januari of februari kunnen opduiken in zijn filosofie... zodat er ruim tijd was om personen in veiligheid te brengen.

(1) RS: But the effect, by the way, Mr. Assange, for Netanyahu, is that what he's been saying publicly — i.e., Arab leaders have privately been saying that Iran is the greatest threat, and they want Israel and the U.S. to do something — the revelations have been in his interest.

JA: Of course. We're talking about a sophisticated politician who is of that sentiment he's on the side of, in this issue. But I suggest it is generally — of course, there are exceptions — but generally true, across every issue. We are negotiating ... We need to be able to negotiate with a clear understanding of what the ground is and what our [inaudible] positions are. Of course, one side has a disproportionate amount of knowledge compared to the other side. There cannot be negotiations or proper understanding of the playing field in which these events are to happen. Now, we would like to see all organizations that are key to their authority ... opened up as much as possible. Not entirely, but as much as

Read more: http://www.time.com/time/world/article/ ... z17hflaERB

(2)
RS: And as you were saying, do you review every document before you release it?

JA: All the Cablegate documents, every document is the backing document to a story appearing on a news website or in a newspaper or on a TV program or that we ourselves have released as an analysis. So yes, they're all reviewed and they're all redacted, either by us or by the newspapers concerned.

RS: And how — and I know we're running out of time, but — and the standards by which you do the redaction, how would you define that?

JA: Carefully. Also, what we have asked the State Department, we have formally asked the State Department for assistance with that. That request was formally rejected, and they also refused to engage in any harmonization [variant: harm minimization] negotiation. So that tends to lead us to the view, given what we think about it, that they've being working on the material for some four months now, and we have intelligence of many organizations and individuals [inaudible] have been contacted by the State Department. They do not believe that there are many people that would be vulnerable, but we are still conducting with [inaudible], and the New York Times, the State Department already mentioned eight broad areas of concern. And some of those were people trying to cover up some embarrassing activities, which the New York Times also rightfully rejected.

Read more: http://www.time.com/time/world/article/ ... z17hsE7Hhw
Plaats reactie

Terug naar “Politiek / Oorlog”