Julian Assange gearresteerd!

Politiek en oorlog zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en alles over politiek en oorlog kun je hier terugvinden.
jasmin

do 09 dec 2010, 04:50

Ik kan niet editten, maar zie dat ik een foutje maakte... hier volgt de link nog eens...

http://www.nujij.nl/fed-verstrekte-12-3 ... 8106.lynkx
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 04:52

@ Jasmin, Thanks for the links, die andere van eerder vanavond duik ik morgen even dieper in. Maar als je nou even een account aanmaakt kun je en je post editen

[hide]en dit lezen[/hide]

;-)
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 04:53

Jasmin, dat niet kunnen aanpassen wordt volgens mij opgelost als je een account aanmaakt en inlogt ;-)

Ik zie bovendien geen foutje, maar kan aan mij liggen :P

Had het recent al vernomen, maar was niet geheel verbaasd erover. Dit is volgens mij allang de handelswijze van de FED, waarvan veel mensen ten onrechte denken dat het onderdeel is van de Amerikaanse staat ..
jasmin

do 09 dec 2010, 05:07

[quote name="Baphomet"]@ Jasmin, Thanks for the links, die andere van eerder vanavond duik ik morgen even dieper in. Maar als je nou even een account aanmaakt kun je en je post editen

;-)[/quote]

Het is echt te onvoorstelbaar... zo enorm... dat je er zowat niet boos om kunt worden... je wordt bozer als je fiets gejat wordt, dan dat er bedragen als 1,000 miljard en meer 'gestolen' worden..
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 05:10

ja er wordt momenteel wel heel veel onder de mat geveegd en zoals jijzelf maar ik en anderen ook al aangeven zou dit hele gebeuren wel eens een mooie bewust geplande cover up zijn. Het doel heiligt de middelen toch? :-*
1119 AD
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 05:23

[quote name="jasmin"]Het is echt te onvoorstelbaar... zo enorm... dat je er zowat niet boos om kunt worden... je wordt bozer als je fiets gejat wordt, dan dat er bedragen als 1,000 miljard en meer 'gestolen' worden..[/quote]
Zo gek vind ik het niet, want voor mij persoonlijk is mijn fiets belangrijker voor mij dan geld dat niet eens bestaat ... ik weet wat de gevolgen zijn van zoveel geld in de economie pompen, maar eerlijk gezegd betekent het naar mijn idee ook veel eerder dat het financiële systeem zoals het er staat een keer hard ten val gaat komen (bewust of onbewust) .. de oplossing achteraf ligt dan enigszins in onze eigen hand ..
AC1DB0Y
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 09 dec 2010, 05:26

De 9/11 voor de vrije internet gebruiker...
Het nieuwe scheld woordje zal indeed "hacker" worden denk ik...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 05:32

[quote name="Baphomet"]ja er wordt momenteel wel heel veel onder de mat geveegd en zoals jijzelf maar ik en anderen ook al aangeven zou dit hele gebeuren wel eens een mooie bewust geplande cover up zijn. Het doel heiligt de middelen toch? :-*[/quote]

Nee, dat geloof ik dus niet. Op dit moment zit ik nog op de lijn dat Assange in principe oprecht is, dat dit potentiële gevaar aangegrepen wordt om
1. een nieuwe staatsvijand nr. 1 te
creëren (shit, hij ging niet op de vlucht)
2. rookgordijn maken door het uitvergroten van onbenulligheden (met ook nog eens het heerlijke bijeffect dat daarmee de geloofwaardigheid van het geheel in twijfel zal worden getrokken.

Nog wat dingen in mijn hoofd, maar daar wil ik eerst bewijs of aanwijzingen voor vinden.

In elk geval ben ik blij dat ik de aanwijzing vond dat er zowiezo een duidelijk motief tot aandacht afleiden aanwezig was.

Past in mijn werkhypothese dat A. oprecht is. Wil niet zeggen dat ik niet net zo goed rekening houd met dubbel spel of hoax, maar je moet gewoon een keuze maken, en pas als je doodloopt, probeer je een volgende keuze uit te vlooien.

Maar ik geef toe: erg makkelijk om nog drie alternatieve opties naast elkaar te zetten, ik zeg dus niet dat ik gelijk heb... ik houd van puzzelen...
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 05:36

WTF...
Bedankt voor het onder de aandacht brengen, had nog niet gezien Jasmin

Heb hier net verder gelezen.
http://www.anarchiel.com/stortplaats/to ... an_fortuin

Net wat ze in het bericht op Anarchiel zeggen, alleen de aankondiging van de paus dat God dood is kan dit geval overstijgen.
En als ik eerlijk ben ik kreeg echt bijna een lachkick bij het lezen...koffie zowat uitgespuugd pfff

Lijkt de efteling wel daar, Papier hier, Hier Papier...
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 05:37

[quote name="wodan"][quote name="jasmin"]Het is echt te onvoorstelbaar... zo enorm... dat je er zowat niet boos om kunt worden... je wordt bozer als je fiets gejat wordt, dan dat er bedragen als 1,000 miljard en meer 'gestolen' worden..[/quote]
Zo gek vind ik het niet, want voor mij persoonlijk is mijn fiets belangrijker voor mij dan geld dat niet eens bestaat ... ik weet wat de gevolgen zijn van zoveel geld in de economie pompen, maar eerlijk gezegd betekent het naar mijn idee ook veel eerder dat het financiële systeem zoals het er staat een keer hard ten val gaat komen (bewust of onbewust) .. de oplossing achteraf ligt dan enigszins in onze eigen hand ..[/quote]

Ook dat: geld dat niet eens bestaat...
Besefte ik ook. Dus ook zo bizar. Als je dit zou besluiten te gaan aanvechten: erken je impliciet de waarde van datgene wat je nou juist niet wou... het illusionaire geld... de virtuele illusie...
Ga je het bestaansrecht geven...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 05:42

[quote name="A.Hofmann"]De 9/11 voor de vrije internet gebruiker...
Het nieuwe scheld woordje zal indeed "hacker" worden denk ik...[/quote]

of geuzennaam...

zelf zien ze zich als vrijheidsstrijders..
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 09 dec 2010, 05:46

[quote name="jasmin"]Op dit moment zit ik nog op de lijn dat Assange in principe oprecht is[/quote]
Als het oprecht is, waarom wordt informatie niet direct vrijgegeven in plaats van het mysterieuze gedoe er om heen .. in plaats van het groots laten aankondigen in de media dat mondjesmaat essentiële informatie gedeeld gaat worden, de essentiële informatie gewoon direct DELEN .. het belang van de mensheid is er toch door gediend voor de oprechte Assange?

Het komt dus op mij over alsof hij uit is op onderhandelingen met de VS om er een slaatje uit te slaan OF hij dus een dubbelspel speelt, zoals menig waarheidverkondiger ...
baphomet
Administrator
Administrator

do 09 dec 2010, 06:05

Welkom trouwens hier op QFF als QFF'er Jasmin!!
1119 AD
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 06:13

[quote name="Baphomet"]Welkom trouwens hier op QFF als QFF'er Jasmin!![/quote]

Die verlepte kat is zeker een kadootje van jou? Ha, ha... ik had al ruzie met je systeem, wou een kraai uploaden, maar lukte niet... ook zie ik ineens nieuwe opties..
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 09 dec 2010, 06:26

[quote name="wodan"][quote name="jasmin"]Op dit moment zit ik nog op de lijn dat Assange in principe oprecht is[/quote]
Als het oprecht is, waarom wordt informatie niet direct vrijgegeven in plaats van het mysterieuze gedoe er om heen .. in plaats van het groots laten aankondigen in de media dat mondjesmaat essentiële informatie gedeeld gaat worden, de essentiële informatie gewoon direct DELEN .. het belang van de mensheid is er toch door gediend voor de oprechte Assange?

Het komt dus op mij over alsof hij uit is op onderhandelingen met de VS om er een slaatje uit te slaan OF hij dus een dubbelspel speelt, zoals menig waarheidverkondiger ...[/quote]

Ik snap ook niet alles. Heb net wel dat thee interview met hem gezien (moet nog uitvogelen hoe ik hier filmpjes kan plaatsen.) Hijzelf zegt dat het overkill zou zijn om alles in 1 keer te plaatsen.
Dat er zoveel dingen en feiten te destilleren zijn uit de info...
Bovendien heb ik het gevoel gekregen dat hij heel anders naar de info kijkt. Veel fijngevoeliger. Wij willen snoeiharde schandalen, hij kijkt ook naar kleinere signalen die grotere dingen impliceren of ondersteunen.

o ja... ik heb ook geen zicht op hoe en wie de boel zo opblaast... gevaarlijk om te denken dat alles door Wikileaks wordt uitgevoerd... want dat is nog steeds onduidelijk...

en via Anarchiel vind je een boel linken en doorverwijzingen... om een beetje door de wirwar te surfen...

Nog een overzichtje... http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... ories.html
Plaats reactie

Terug naar “Politiek / Oorlog”