Qutland!

Alles met betrekking tot sociologie, de samenleving, maatschappelijke thema's, etc. kunnen hier worden besproken.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 19:20

Een beetje later dan U wellicht gewend bent, maar ik moest toch even bekomen van het geen mij gisteren is overkomen... Deze Woensdag wil ik dus min of meer aftrappen met een artikel waarin ik wat aandacht wil schenken aan de staat waarin ons land verkeerd... Om heel eerlijk te zijn zou ik oprecht willen dat ik John Titor zijn tijdreis unit kon lenen en aan paar jaartjes terug in de tijd kon reizen om in ieder geval mijn beslissing terug te keren naar Nederland ongedaan te kunnen maken...

Was ik maar nooit terug gekomen en op het door mij zo geliefde SXM gebleven... Maar goed, nu heb ik te kampen met de realiteit van dit smerige en stinkende van beerputten aaneen hangende land... Nederland...zucht... Qutland... Anyways, de realiteit was gisteren even rauw toen ik opeens belaagd werd en aangevallen werd door een gebrekkig Nederlands sprekende idioot van vermoedelijk Iraanse, Iraakse of Koerdische komaf die voornemens was me te gaan prikken  met een heus prik-wapen (lees; een mes), jaja zo gaat dat anno 2011...

Dit alles gebeurde waarschijnlijk naar aanleiding van het feit dat ik een huisgenoot van me aan had gesproken op het feit dat ook hij zich moest houden aan het schoonmaak rooster... Hij was blijkbaar van mening dat hij me met behulp van wat vrienden even terug moest pakken. Nadat ik de aanval pareerde en besloot door te lopen daar er toch al gauw een mannetje of 5 a 6 paraat stonden me ook aan te gaan vallen, moest ik nog meermaals waarschuwen dat ze op moesten houden daar ik op het punt stond krav-maga te gaan toepassen om mezelf te verdedigen. Uiteindelijk kon ik verder doorlopen onder het gehoon van gescheld (kanker homo, kanker nederlander, etc), waarna ik dus de politie besloot te bellen door 112 te bellen...

Enfin heel veel gedonder, en een paar uur verder kom ik uit het politiebureau gisteravond, nadat ik daar de mogelijkheid kreeg bij een medewerker van het Crime-Team aangifte te doen (aangifte van bedreiging dat kon ik dus doen maar aangifte van discriminatie refererend aan het 'kanker-nederlander' dat kon ik als nederlander niet doen???).

En later op de avond moest ik constateren dat een van de daders doodleuk aanwezig is hier in huis op bezoek bij mijn huisgenoot. Daar de politie mij duidelijk kenbaar had gemaakt dat ik als ik ze zou zien acuut 112 kon bellen om kenbaar te maken waar ze3 zich bevonden. Zo gezegd zo gedaan en ik deed mijn verhaal, men zou me nog terugbellen en er gelijk werk van maken...

Na een onrustige nacht loop ik vanmorgen door de stad op weg naar de Albert Heijn om even wat voor op brood te halen en wie zie ik lopen? Juist een van de daders... U begrijpt dat ik er oprecht misselijk van ben geworden en op een haar na bijna besloot het recht in eigen handen te nemen...

Alles werd echter nog schrikwekkender toen ik gebeld werd zo'n minuut of 5 later door iemand van slachtofferhulp, terwijl ik heel duidelijk gister op het bureau al kenbaar had gemaakt dat ik geen behoefte had aan slachtofferhulp... Ik vertelde dit dan ook aan de vrouw die mij belde namens slachtofferhulp en vermelde er gelijk bij dat ik inmiddels zelf op jacht was om af te rekenen met de daders op mijn eigen wijze...

Nog geen 3 minuten later gaat mijn telefoon, het is iemand van de politie, die me vriendelijk doch dringend verzocht het niet zelf op te gaan lossen en om toch vooral de politie haar werk te laten doen... Hij benadrukte dat ze er druk mee bezig waren en dat de officier van justitie inmiddels ook op de hoogte was van het voorval en dat ze alles zeer en dus uiterst serieus namen... Zucht... Als ze het ook maar enigszins serieus namen hadden ze die gasten al lang achter Zweedse gordijntjes kunnen hebben in de petten-flat...

Tja, de conclusie van dit alles is op dit moment voor mij in ieder geval dat ik wederom bevestigd krijg dat de politie een falend apparaat is en Nederland niet langer het Nederland is van de jaren '80 en '90... Nederland is inmiddels gewoon een Qutland geworden waar criminele baasjes en tuig meer macht heeft dan de rest van de burgers...

Ik ga nog maar even van wat muziek genieten... En dat volume op 11 zetten ook al gaat ie maar tot 10...(Thanks GJ/BP!)

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft verder...
1119 AD
koewacht
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 20 jul 2011, 21:05

Laat me om te beginnen stellen dat het hier in belgie geen haar beter is. Ik ben allang verleerd de politie in te schakelen . Na het voorval van de aanval op men vriends zoon (door een allang bij de flikken gekende groep), hebben we al 3 van de 8 aanvallers te grazen genomen. Waarom ik de politie niet inschakel. Ooit stond ik eens met men vrouw aan de lichten te sint-niklaas. Plots ging de deur van men vrouw open en een persoon trok aan haar , ik ben toen met schreeuwende banden door het rood licht gereden. Dichtsbijzijnde politiekantoor opgezocht om aangifte te doen van poging tot carjacking. Verhaal gedaan. Poging tot carjacking kon niet daar het niet bewezen was dat ze de auto wilden nemen. Opzettelijke slagen en verwondingen dan ? Meneer voor die paar schartjes op haar arm kunnen wij onze tijd niet verdoen. Dan maar ontgoocheld naar huis gegaan. Natuurlijk vragen ze om die criminelen niet zelf aan te vallen. Die verdienen immers politiebescherming he.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 20 jul 2011, 21:58

damn baps...wtf !?

koop anders ff een goeie tazer...altijd handig in dat soort situaties...niet dat je dat nodig hebt in jouw geval...maar werkt flink afschrikwekkend...
en als je last blijft houden kom ik wel ff helpen om die varkentjes te wassen...i ken kung fu/judo en wel 100 andere gevaarlijke woorden !

[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 22:18

UPDATE:

Kom zojuist weer van het bureau en kan zo nog door naar een huisarts of naar het ziekenhuis daar de zelfde belager van gisteren mij een steen of ander hard voorwerp tegen mijn hoofd heeft gegooid. Ik was toen juist op weg naar het politiebureau omdat ze me even daarvoor (rond 15 uur) belden met het verzoek naar het bureau te komen om nog wat vragen die ze hadden te beantwoorden.

Ik heb me ingehouden, ondanks dat ik duidelijk zag dat de man die me gisteren met een mes bedreigde nu een steen of ander hard voorwerp tegen mijn kop gooide. Daar kon de politie niet zo veel mee, ze vroegen me wel hoe de man er uit zag (terwijl ik dat dus net gister in mijn aangifte al had verklaard...) Op het bureau trok ik mijn mes uit broek en vertelde het te zullen gebruiken de eerst volgende keer dat ik dit tuig tegen zou komen. Men dreigde toen mijn volledig legale mes af te nemen! Echter kon men mij geen gegronde reden geven dus ik weigerde het mes af te staan. Uiteindelijk benadrukten de agenten dat ik me maar in te houden heb, en dat ze op dit moment er wel aan werken, maar dat ze te weinig hebben om daadwerkelijk actie te ondernemen!

Inmiddels heb ik de schade bekeken net in de spiegel en ik ga dus zo echt even medische hulp inschakelen, omdat ik duizelig en misselijk ben en dat duid in mijn ogen op een hersenschudding, er zit ook echt een bult op mijn kop en een klein wondje...
1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 20 jul 2011, 22:28

fucking hell baph...

crazy ass shit

ik denk dat je de gaskraan per ongeluk open moet laten staan...
opzouten met die mongolen...

neej je moet eerst op de IC terecht komen voordat ze genoeg hebben om wat te kunnen doen...

grappig dat ze wel preventief mogen fouilleren...maar preventief wat tuig van de straat halen niet...
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 20 jul 2011, 22:31

Het is godverdegodver niet te geloven ... en het is niet voor het eerst dat ik dit soort grappen hoor.

Met dank aan onze PvdA/CDA knuffelmaatschappij waar de dader in de watjes gelegd wordt en het slachtoffer letterlijk dood kan vallen.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 22:32

Het meest vervelende is dat ze niet eens n glaasje water hadden voor me op het bureau van de politie omdat men de indruk had dat ik me aanstelde, dat terwijl er bloed uit mijn kop kwam op dat moment...

Ik vroeg ook of ik hier opnieuw aangifte van kon doen, dit vond men niet nodig!! Daarom tik ik hier alles nu ook in de comments, als een soort bewijs voor mezelf en een weergave van de situatie... Die gast loopt NOG STEEDS vrij rond, de politie heeft dus gewoon NIETS gedaan sinds dat ik daar zo straks weg kwam! Ik heb nu godver de godver al met al al ruim 5 uur doorgebracht op het bureau vandaag en gisteren, en die gasten lopen gewoon vrij rond! Ze weten nota bene wie het zijn, ik zag nota bene foto's in de map met gegevens, die ze er bij pakten toen ze mij nog wat vragen wilden stellen!

Kotsmisselijk wordt ik er van en ik ben al draaierig van die bult op mijn kop...
1119 AD
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 20 jul 2011, 22:32

I shot the sheriff
But I didn't shoot no deputy, oh no! Oh!
I shot the sheriff
But I didn't shoot no deputy, ooh, ooh, oo-ooh.)
Yeah! All around in my home town,
They're tryin' to track me down;
They say they want to bring me in guilty
For the killing of a deputy,
For the life of a deputy.
But I say:

Oh, now, now. Oh!
(I shot the sheriff.) - the sheriff.
(But I swear it was in selfdefence.)
Oh, no! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah!
I say: I shot the sheriff - Oh, Lord! -
(And they say it is a capital offence.)
Yeah! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah!

Sheriff John Brown always hated me,
For what, I don't know:
Every time I plant a seed,
He said kill it before it grow -
He said kill them before they grow.
And so:

Read it in the news:
(I shot the sheriff.) Oh, Lord!
(But I swear it was in self-defence.)
Where was the deputy? (Oo-oo-oh)
I say: I shot the sheriff,
But I swear it was in selfdefence. (Oo-oh) Yeah!

Freedom came my way one day
And I started out of town, yeah!
All of a sudden I saw sheriff John Brown
Aiming to shoot me down,
So I shot - I shot - I shot him down and I say:
If I am guilty I will pay.

(I shot the sheriff,)
But I say (But I didn't shoot no deputy),
I didn't shoot no deputy (oh, no-oh), oh no!
(I shot the sheriff.) I did!
But I didn't shoot no deputy. Oh! (Oo-oo-ooh)

Reflexes had got the better of me
And what is to be must be:
Every day the bucket a-go a well,
One day the bottom a-go drop out,
One day the bottom a-go drop out.
I say:

I - I - I - I shot the sheriff.
Lord, I didn't shot the deputy. Yeah!
I - I (shot the sheriff) -
But I didn't shoot no deputy, yeah! No, yeah!
nosce te ipsum
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 22:36

Ik krijg steeds meer het gevoel dat Koos dus echt gelijk had, had eerst nog wat twijfels over dat verhaal van de politie in Assen, maar nu blijkt dat halve korps gewoon echt een grote falende prutsbende van agentjes die zichzelf belangrijker vinden dat het geen er op straat gebeurt...

Snotneuzen zijn het die agentjes... Sorry echt maar ik zit hier met pijn in mijn kop thuis en ben tot 2 x toe belaagd en de politie in Assen DOET NIETS, het tuig wandelt as we speak gewoon vrij op straat rond nu!

Moet ik dan een AK-47 leeg gaan trekken? Wellicht dat ze die taal wel verstaan!
1119 AD
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 20 jul 2011, 22:36

heb je mss een foto van die mongolen ?

dan doen we ze ff aan de schandpaal hangen
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 22:37

[quote=""Vortex" post=37252"]

I shot the sheriff
But I didn't shoot no deputy, oh no! Oh!
I shot the sheriff
But I didn't shoot no deputy, ooh, ooh, oo-ooh.)
Yeah! All around in my home town,
They're tryin' to track me down;
They say they want to bring me in guilty
For the killing of a deputy,
For the life of a deputy.
But I say:

Oh, now, now. Oh!
(I shot the sheriff.) - the sheriff.
(But I swear it was in selfdefence.)
Oh, no! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah!
I say: I shot the sheriff - Oh, Lord! -
(And they say it is a capital offence.)
Yeah! (Ooh, ooh, oo-oh) Yeah!

Sheriff John Brown always hated me,
For what, I don't know:
Every time I plant a seed,
He said kill it before it grow -
He said kill them before they grow.
And so:

Read it in the news:
(I shot the sheriff.) Oh, Lord!
(But I swear it was in self-defence.)
Where was the deputy? (Oo-oo-oh)
I say: I shot the sheriff,
But I swear it was in selfdefence. (Oo-oh) Yeah!

Freedom came my way one day
And I started out of town, yeah!
All of a sudden I saw sheriff John Brown
Aiming to shoot me down,
So I shot - I shot - I shot him down and I say:
If I am guilty I will pay.

(I shot the sheriff,)
But I say (But I didn't shoot no deputy),
I didn't shoot no deputy (oh, no-oh), oh no!
(I shot the sheriff.) I did!
But I didn't shoot no deputy. Oh! (Oo-oo-ooh)

Reflexes had got the better of me
And what is to be must be:
Every day the bucket a-go a well,
One day the bottom a-go drop out,
One day the bottom a-go drop out.
I say:

I - I - I - I shot the sheriff.
Lord, I didn't shot the deputy. Yeah!
I - I (shot the sheriff) -
But I didn't shoot no deputy, yeah! No, yeah![/quote]

So TRUE brother!!! :love:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 20 jul 2011, 22:39

Nee geen foto's... de politie wel trouwens, die hadden wel foto's dus dan zijn het godverdomme dus ook gewoon bekenden van de politie!
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 20 jul 2011, 22:41

Als je extra muscle nodig hebt la ma weten.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 20 jul 2011, 22:42

[hide]als je het nodig hebt...ik ken wel iemand die weer andere kent die ervoor kunnen zorgen dat bepaalde mensen verdwijnen...voor een redelijke prijs...mss zelfs groepskorting:P [/hide]

if shit hits the fan that is...
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 20 jul 2011, 22:42

Ik begin het idee te krijgen dat er meer achter zit Bapho ...

Zoals Vloet in Utrecht een stroman in 1 van zijn panden zette om van een lastige huurder af te komen, zo zou jouw huisgenoot plus vriendjes ook wel eens ingehuurd kunnen zijn door Z13ng5....
Die ook de politie in zijn zak heeft.....?

Jammer dat je niet dichterbij woont, ik heb 2 kamers over waar je terecht kunt.

Take care bro, my thoughts are with you! :love:
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappij / Samenleving”