Wat een geweldige tijd...

Alles met betrekking tot sociologie, de samenleving, maatschappelijke thema's, etc. kunnen hier worden besproken.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 15 jun 2011, 21:20

Deze druilerige Woensdagmiddag brengt me bij de geweldige tijd die we momenteel doorstaan... Ja ik bedoel kom op man, de pleuris in het Midden-Oosten is al een goed tijdje bezig zich als een olievlek steeds verder te verspreiden en terwijl dat alles vrolijk door blijft gaan is het in Griekenland ook een steeds grotere puinhoop aan het worden, en touwtrekken ze in Den Haag over het feit of er nu wel of niet geld naar de bakermat van de democratie moet gaan... Tja prachtig, want in plaats van wat meer aandacht voor de vragen die SP Kamerlid van Bommel heeft gesteld blijven ze lekker moeilijk doen over de financiële steun aan de Grieken.

Ook Micha Kat doet nog steeds snoeihard zijn best om aandacht te krijgen voor de kinderneuqerts die ons land besturen en om de schijnwerpers op de Bilderberg Conferentie te richten. En met het prachtige Engels dat Kat met een typisch Nederlandse tongval ten gehoor weet te brengen laat hij mijns inziens prachtig zien hoe de zaken er voor staan achter de schermen van het politieke toneel...

En terwijl Kat aandacht vraagt voor deze zaken gaat men in Israël keihard door met het ontkennen van de feiten die aan zouden tonen dat de in Egypte gearresteerde M055AD medewerker daadwerkelijk een medewerker van de Mossad zou zijn die in opdracht van Israël in Egypte aan het spioneren zou zijn...

En alsof dat allemaal nog niet genoeg is dreigt de situatie in Syrië ook steeds verder uit de hand te lopen daar er toch echt serieuze aanwijzingen zouden zijn dat NAVO lidstaat Turkije op het punt zou zijn Syrië aan te gaan vallen als het regime daar door blijft gaan met de wandaden jegens haar eigen burgers. En mocht dat gebeuren dan zal Iran op haar beurt niet wachten om de daad van Turkije te vergelden door de Turken een paar eeuwen terug in de tijd te bombarderen... Tja geweldige tijden dit... Want China gaat volgens een Mofrikaanse krant een industrie stad bouwen in de VS zo groot als 020 mensen... tja tja...

Maar om het feest 'extra-gratis' nog wat leuker te maken duiken er ook nog eens geruchten op dat de Jappen aan Iran aangeboden zouden hebben te willen helpen bij het verrijken van Uranium... En dan krijgt die fucking tsunami daar opeens een hele andere betekenis... En alsof dit alles gewoon nog steeds niet geweldig genoeg is, zal ik U nog wat leuks vertellen... De zon gaat namelijk volgens diverse wetenschappers ook nog eens raar doen waardoor we misschien zelfs wel een ijstijd krijgen... Zucht... Fucking Doom-tards ook met hun gedoom... We gaan godverdomme allemaal vanzelf toch wel een keertje ddwwood...

Ik zal er in ieder geval geen nacht minder om slapen daar alles volgens Bob vanzelf goed gaat komen...

Die drie vogeltjes zaten hier een tijdje terug onder mijn raam... Dus ik maak me niet druk! En dat is hoe ik er over denk... Geld? Hypotheken? Een baan? Cariere? Politiek? Banken? Verzekeringen? Belasting? Monarchie? Politie? Fuck jullie allemaal! Echt donder lekker op met je verrotte kut maatschappij en maatschappelijke verwachtingen die mensen onder druk zetten en stress geven! Paspoorten? Landen? Grenzen? Pfttttt afbreken, slopen en in de fik!!! Allemaal lekker oprotten en opzouten van deze aardkloot... Echt het is toch niet normaal meer??!! Hoe vaak gaan mensen in godsnaam naar een dokter? En hoe fucking veel premie moet je betalen aan je zorgverzekeraar? En toch moet je je medicijnen en behandelingen grotendeels zelf dokken!! Wakker worden mensen!! De banken hebben letterlijk de halve fucking planeet in hun bezit!!! En 99% 80% (Thanks Combi!!) van de mens danst als een stel hoerige slaafjes naar de pijpen van een stel idioten die dus de touwtjes in handen hebben... Van die andere 20% wordt er 19% platgespoten of volgepropt met medicatie...

Dit gaat echt allemaal nergens meer over en het lijkt serieus wel alsof het niemand ook maar iets kan schelen... Natuurlijk lijkt er een steeds grotere groep bewust te worden van het feit dat er een omslag moet komen om verandering te weeg te brengen, en deze groep weet heel goed dat er kinder-neukende sjappies en ander geboefte achter de schermen aan de touwtjes trekken... Alleen zijn er meer mensen nodig om  de hele bende om ver te duwen en ze te verjagen... Democratie zegt U?! Pardon??! In hoeverre kunnen we nog van democratie spreken als er een koningshuis is dat onder valse voorwendselen op de troon ziten ons land bestuurd en haar burgers in de kont neukt?! Die paleizen waar zij in wonen zijn van ons, niet van hun!?! Laat me niet lachen...pfffffffffftttt!! In het verleden sleepte het volk foute koningshuizen met haar en huid uit hun kastelen of paleizen en ik hoop dat er binnenkort oprecht mensen hierin het voortouw gaan nemen, dan zullen namelijk velen volgen...

De politiek bestaat voor een groot deel uit trollen en ander tuig dat her en der uit old boys netwerkjes geplukt is om als een stel robotjes uit te voeren wat ze achter de schermen willen. En het volk blijft lekker rustig naar camping TV SBS6 kijken om te zien wat Piet fucking Paulusma hun weer allemaal op de mouw wil spelden! En voor die kijker die zich verheven voelt boven het klootjesvolk is er natuurlijk nog de publieke omroep ik bedoel spreekbuis van het tuig en gespuis dat de dienst uit maakt... Daarnaast zijn ze natuurlijk druk met al die kutzooi die ze af doet leiden van dat waar het echt om gaat... En dat MOET veranderen...

Ook daar is een mooi liedje over van die zelfde Bob...

Tja... We leven dus in hectische tijden zouden we toch best kunnen en mogen concluderen afgaande op het bovenstaande... Maar is dat wel ECHT zo? Is het niet gewoon zo dat deze cyclus een never-ending story is die gewoon naar mate je ouder word een steeds dollere rit in een op hol geslagen achtbaan lijkt te worden?? Of is het echt zoveel heftiger dan in de vervlogen tijden die achter ons liggen?? Tja en dan mis ik dat kleine rustige en vriendelijke eilandje in the Caribbean dat ik als mijn andere thuis zie opeens nog een beetje extra... Want daar lijkt de tijd soms gewoonweg niet te bestaan... Zoals de video's van mijn andere thuis, friends en brothers and sisters hieronder laat zien

SXM will be in me for ever!!! Maar goed reality is a bitch als je dan hier in Nederland zit... Maar ook mijn brother Q. (nee niet onze informant maar een andere Q.) die nu in de VS woont en daar de afgelopen week een nare ervaring had (ja Q. ik stuur je wat goede vibes bro, ik weet dat je daar aan de andere kant van de vijver meeleest) die mist zijn SXM... Maar moet net als ik nu even leven met de realiteit van deze tijden... Roerig of niet, en of je nu Kor Sleutel (in het Engels dan hé) heet of niet het leven gaat door... Obladie...Obladoo...

Hieronder in de comments kan het wat mij betreft verder...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

wo 15 jun 2011, 23:16

En 99% van de mens danst als een stel hoerige slaafjes naar de pijpen van een stel idioten die dus de touwtjes in handen hebben...
Als ik zie, merk, hoor hoeveel mensen er aan de SSRI's worden geholpen dansen die helemaal niet naar de pijpjes van onze machthebbers maar is het een goed voorbereid plan/iets.
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

do 16 jun 2011, 05:21

Geld naar de demo's niet naar de cratie..
baphomet
Administrator
Administrator

do 16 jun 2011, 05:29

[quote=""combi" post=34588"]
En 99% van de mens danst als een stel hoerige slaafjes naar de pijpen van een stel idioten die dus de touwtjes in handen hebben...
Als ik zie, merk, hoor hoeveel mensen er aan de SSRI's worden geholpen dansen die helemaal niet naar de pijpjes van onze machthebbers maar is het een goed voorbereid plan/iets.[/quote]

Okay dat klopt, veel mensen krijgen stuff voorgeschreven om te slikken en et onderdrukken, dat klopt Combi, dus niet 99% maar 80% ??

Dat groepje dat ze platspuiten met shit of die pillen / tabletten voorgeschreven krijgen die horen dus bij de wakkere of wakker wordende groep...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

do 16 jun 2011, 13:22

[quote=""baphomet" post=34614"][quote=""combi" post=34588"]
Als ik zie, merk, hoor hoeveel mensen er aan de SSRI's worden geholpen dansen die helemaal niet naar de pijpjes van onze machthebbers maar is het een goed voorbereid plan/iets.[/quote]

Okay dat klopt, veel mensen krijgen stuff voorgeschreven om te slikken en et onderdrukken, dat klopt Combi, dus niet 99% maar 80% ??

Dat groepje dat ze platspuiten met shit of die pillen / tabletten voorgeschreven krijgen die horen dus bij de wakkere of wakker wordende groep...[/quote]

Oke dan 98% :) maar ik denk echt dat het: geef het volk brood en spelen en tegenwoordig SSRI's trucje ten volle wordt benut om het volk rustig te houden.
Ook zie je steeds meer 'wij' zijn 'beter', 'verder', 'verlichter', 'slimmer' als de anderen ook hier op de site want 'wij' mogen bijvoorbeeld straks de nieuwe iets bevolken en de ander niet. "verdeel en heers" werkt prima in deze tijd. Zelfs ik zal er met open ogen intuinen :(

Als ik zie (denk te zien) hoe geraffineerd er minimaal vanaf de oorlog door onze gladio geheime navo dienst (stay behind-netwerken) gebruik van aanslagen wordt gemaakt om ons te vermaken :sick: oa oktoberfest die van 1980 niet die namaak Al-Qaeda nu, de nijvelbende (eeh kernwapens toevallig toen hmmm) en al die aanslagen in Italië enz) dan is het te makkelijk om te roepen dat men alleen niet meer wil.

:whistle: O & I ooit
Afbeelding
baphomet
Administrator
Administrator

do 16 jun 2011, 23:32

[video][/video]

BRING THEM DOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook hier in Nederland is het GODVERDOMME tijd om op te staan! De oranjes bij hun haren naar het hakblok te slepen en af te rekenen met de puinhopen die deze mensen veroorzaakt hebben!

Ze willen het doen laten lijken alsof de burgers schulden hebben in geld bij banken etc. door hypotheken en shit maar de realiteit is dat de bestuurders bij de mensheid en onze planeet in het krijt staan voor alle ellende die ze aangericht hebben en aanrichten as we speak!

Er zijn godverdomme mensen die hun hele gezin omleggen door schulden...

Geld is overal terug te herleiden naar ellende! Dat MOET afgelopen zijn! Dus ACTIE!!!!!!!!

Huisjesmelkers, bestuurders, lui van koninklijke huize, politici en ga zo maar door... allemaal tuig dat aangepakt en opgeruimd moet worden!

BASTA! De maat is toch godverdomme al veel te lang meer dan vol?!! word nu toch een wakker mensen!

Voor hen die dus nog niet wakker zijn:

You all think you're living in heaven but in fact all you suckers are living in Hell!!!

[video][/video]
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 01:00

[quote=""baphomet" post=34614"][quote=""combi" post=34588"]

Dat groepje dat ze platspuiten met shit of die pillen / tabletten voorgeschreven krijgen die horen dus bij de wakkere of wakker wordende groep...[/quote]

Krijg wel van die rare pillen maar ben klaar wakker!! Ik heb het ook echt helemaal gehad met dat tuig hier in Nederland.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 01:22

Bij jou werkt het dus niet Toxo! :silly: En gelukkig maar! Maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel... ;)
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 01:57

[quote=""baphomet" post=34670"]Bij jou werkt het dus niet Toxo! :silly: En gelukkig maar! Maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel... ;)[/quote]

tja als ik een [strike]arts[/strike] politicus was zou ik zeggen de dosis verhogen, maar zonder gekheid het is toch te gek voor woorden dat je een gedeelte van eigen bevolking plat moet spuiten of pillen moet geven omdat men er anders aan onderdoor gaat.
En ja soms is het ook 'nodig' dat zie ik op mijn werk ook wel.

Maar ik zelf blijf toch een stuk van de 'schuld' hier aan de maatschappij, lees onze macht hebbers, geven die wel heel veel eist en druk op mensen zet en als ik zie hoe sommige met medicijnen mede daardoor veranderen in een plant kan ik daar heel erg droevig om worden. het zou mooi zijn als de mensen zich zouden verzeten tegen de gekheid, of gewoon er niet aan mee deden, maar dat is niet wat ik zie gebeuren.
Toxopeus
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:02

Bij mij is het ook echt klinisch maar dat terzijde. Er wordt echt te veel van mensen geeist zonder dat ze het zelf in de gaten hebben.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:11

dat komt omdat de meeste mensen zich maar conformeren aan dat wat de maatschappelijke verwachtingen zijn...

Het is zo simpel et doorgronden maar slechts enkelen zien het ook echt!
1119 AD
Toxopeus
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:20

Kuddevolk is het en het doorgronden van alle maatschapelijke en persoonlijke problemen, EN de oorzaak daarvan lukt hun niet. Ze zijn gewoon verlamd, zo lijkt het wel.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:21

[video][/video]

Mm-mm-mm-mm-mm-hm! Ooh-oo-oo-oo-er. Mm-mm-mm.
Jah would never give the power to a baldhead
Run come crucify the Dread.

Time alone - oh, time will tell:
Think you're in heaven, but ya living in here;
Think you're in heaven, but ya living in here.
Ya think you're in heaven, but ya living in here.

Back them up; oh, not the brothers,
But the ones who sets 'em up.

Think you're in heaven, but ya living in hell;
Think you're in heaven, but ya living in hell;
Think you're in heaven, but ya living in hell.
Ya think you're in heaven, but ya living in hell.

Mm-mm. Mm-mm.
Oh, ma ...................
Oh, ma ...................
Oh, ma children are cryin'.
Oh, children, weep no more!
Oh, ma sycamore tree, saw the freedom tree.
All you ... have spoke:
Oh, children, weed no more;
Weed no more: children, weed no more!

Jah would never give the power to a baldhead
Run come crucify the Dread.

1119 AD
combi
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:26

[quote=""Toxopeus" post=34696"]Kuddevolk is het en het doorgronden van alle maatschapelijke en persoonlijke problemen, EN de oorzaak daarvan lukt hun niet. Ze zijn gewoon verlamd, zo lijkt het wel.[/quote]

Ze zijn gewoon verlamd, zo lijkt het wel
Dat zegt eigenlijk alles al en ik denk dat daar heel goed over nagedacht is om dat te bereiken.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 jun 2011, 03:29

Verlamd zijn ze inderdaad maar wellicht is het dan ook aan ons mensen die wel doorhebben hoe we verneukt worden om ook voor hen op te komen die niet voor zichzelf op kunnen komen doordat ze verlamd zijn...

Anderzijds zal het vrees ik toch eerst een lange tijd een soort van chaos waarbij het recht van de sterkste gaat gelden... En dus veel verlamden als makke lammetjes die ritueel geslacht gaan worden aan hun einde zullen komen...
1119 AD
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappij / Samenleving”