'De 9 dimensies van het bewustzijn'

Alle topics over alchemie en dergelijken tref je hier aan.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

ma 20 dec 2010, 22:31

Het was Devatara die vanmorgen een PM stuurde naar aanleiding van iets dat gister in de schreeuwdoos even voorbij kwam. De 9 dimensies van het bewustzijn dus... Ter inleiding eerst eens even een video voor diegene onder ons QFF'ers die niet bekend zijn met deze materie:

Tja het geeft even te denken en is wellicht op het eerste oog niet al te simpele materie om even over te kleppen tijdens de koffiepauze op het werk. Maar dat neemt niet weg dat het zeer interessant is om eens verder uit te pluizen. Om jullie toch een beter beeld te geven van het bericht van Devatara heb ik voor het gemak maar even een stuk uit haar mail erbij gepakt:

Ik zelf heb dit niet ervaren, maar het ontkrachten doe ik ook niet. Even voor de duidelijkheid; ging over het duister dat ook nu door kon gaan tot in de negende dimensie..
En wat zou dat dan gaan betekenen voor de aarde als wij rond de planetaire shift dan over zouden gaan naar de vijfde dimensie? Zou dit beteken dat die wereldwijde vrede die overal wordt verwacht niet zal komen, maar wel te bereiken valt, mits men daarvoor kiest?

Ik heb laatst drie wereldbollen getekend tijdens een gesprek dat ging over hoe die shift nou ging plaatsvinden. Ik kan er compleet naast zitten, maar stel dat die schets die ik uit het niets maakte, de drie werelden worden die er uiteindelijk zullen plaatsvinden. Deze drie werelden in 1 wereld, vanuit de theorie kan er vanaf zeker de vijfde dimensie van alles gebeuren.

Goed, in de ene wereld het zogenaamde kwaad, in het andere degene die in vrede weten te ''leven''/ ervaren en daar tussen in een wereld die nog geen keuze heeft gemaakt.
Van wat ik heb gehoord is dat het duister zeker effect heeft gehad in de ''hogere'' gebieden, desoriëntatie en onverschilligheid, onderhandelingen en afspraken tussen het licht en duister.

Wederom, zo beneden zo boven? en visa versa.. Even hierop verder gedacht te hebben, kom ik tot de conclusie, dat waar je ook voor kiest, datgene zal je ervaren..
Het zal dus niet zo zijn dat je na (bijv.) 2012, veilig en wel komt te zitten, het zal een gebied van ervaringen worden waar je het evenwicht in moet zien te vinden, het evenwicht dat bij jou past, dat zal jouw wereld worden. Indien je wenst in het licht te zijn maar toch wil kijken of je mensen kunt helpen om hun eigen evenwicht zien te vinden, kom je in die tussenwereld.
En hier een stuk uit het tweede PM bericht van Devatara:

Je hogere zelf waar iedereen over praat is dus niet alleswetende en perfect. Waarom zeg ik dit; ik wil die 3d en 5d kampen eruit smijten. Ik zal jullie mijn perspectief geven op wat 5d nou inhoudt. Laatst in de zomervakantie in Zweden, zag ik op een avond ineens 2 elanden, op dat moment ben ik hier heel bewust in gaan staan, vol bewondering, de tijd was bevroren. Elke ademhaling en lichte beweging van het dier dat ook naar mij keek, VOELDE ik, ik voelde bijna de hartslag van het dier, dat klaar stond om op ieder moment weg te draaien, en het contact te verbreken.

Ook jullie kunnen zulke momenten hebben in je leven, tijdelijk, misschien een fractie van een seconde, even komt alles heel dichtbij, een perfect moment, een geluksgevoel, bewondering, dankbaarheid, vele vormen hiervan. Dit is waar we mee te maken kunnen gaan krijgen, maar dan voor altijd, het meer inzicht hebben in hetgeen wat je meemaakt en ziet om je heen, directe verbintenis.

Goed; Wat zou er door je heen kunnen gaan als militair zijnde en je hebt deze ''staat'' bereikt? Je schiet iemand neer en even daarna ligt die persoon dood te bloeden in een staat van totale verbijstering, afschuw en shock. Wat als je dit als militair met een greintje aan liefde in je hart (is al genoeg) letterlijk zou zien en vooral ook zou VOELEN, letterlijk meemaakt wat die ander meemaakt? Dan zou oorlog inderdaad gauw afgelopen zijn. MAAR; voor de mensen met HAAT in hun hart en niets anders kennen, zal dit onopgemerkt blijven, dit is iets wat ze niet KUNNEN zien. Die voelen alleen de triomf dat hun missie geslaagd is.

Al met al een onderwerp waar we met zijn allen best eens wat dieper op in zouden kunnen gaan. Op Niboeboe sloegen ze met hun waanzin jammerlijk genoeg totaal door als het aankwam op informatie over de 9 dimensies en het bewust worden. Dit natuurlijk allemaal ten behoeve van de Stichting F.V.A.T. (die moet immers ook de winter door geholpen worden) en om wille van de portemonnee van Antonaki. En dat is jammer want daardoor is dit onderwerp best een beetje in een soort verdomhoekje terecht gekomen. Om nog wat meer informatie te verstrekken hieronder nog een 4-tal delen uit een 12-delig interview met Barbara Hand op Red Ice Radio over de Alchemie van de 9 dimensies:

Klik hier voor de overige 8 delen van dit interview.

Om dit onderwerp dus weer uit de duistere en nog smeulende asresten van wat ooit Niboeboe was te trekken en om Devatara als QFF'er en stukje tegemoet te komen bij deze dus een plek op QFF om de 9 dimensies van bewustwording te bespreken. Dus in de comments kunnen we dit bespreken en bediscussiëren.

Let wel: GEEN GESPAM VOOR SCHUMAN RESONANTIE TAFERELEN! LOL ;-)  
1119 AD
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

di 21 dec 2010, 17:13

Interessant allemaal weer.

Trouwens via mijn moeder lief kreeg ik de tip om eens te zoeken op Anastasia.

Wie is deze dame met bijzondere vermogens?

Ik vond oa. dit (en meer): ....
http://www.ikkanweerverder.com/anastasia.html

G- :love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 24 dec 2010, 21:19

Even een vraagje aan allen. Wie weet er meer over 'Anastasia', zie mijn eerdere post.
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Har-o-bed
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 24 dec 2010, 21:57

Het is een boekenreeks die gaat over een vrouw in de Taiga die leeft in harmonie met de natuur.
Leest weg als beetje sprookjes en vraag me wel af of deze vrouw wel echt bestaat en ze niet gewoon een verzinsel is.
Zit vol met inspiratie om in je eigen voedsel te voorzien op je eigen hectare, mede als de kracht van de gedachte en intentie.

www.anastasiadorp.nl
www.ringingceders.com
www.bunkahle.com/Anastasia/index.html
www.vladimirmegre.com
http://www.livingonenessfoundation.com/ ... oject.html
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

za 25 dec 2010, 06:21

baphomet
Administrator
Administrator

vr 28 mar 2014, 02:23

Dit topic doet me gelijk aan mijn huidige onderschrift denken...

En ook aan Dante en z'n 9 vormen van de hel...
Plaats reactie

Terug naar “Alchemie”