Trike Drifting

Alles over sport bespreken we hier.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

di 04 sep 2012, 21:13

Trike Driften is de shit! TriQe Driften natuurlijk nog veel meer! Maar even zonder gekheid leute, dit lijkt zo misschien op het eerste oog niet iets dat echt typerend is voor QFF, maar wat is dat nu wel? Ik kwam dit een paar weken geleden al tegen en omdat we op QFF ook wel eens wat luchtigs of sportiefs voorbij willen zien komen, besloot ik zojuist die beide elementen in een artikel samen te voegen door dit artikel over Trike Drifting te tikken...

Wat de neuQ is TriQe Driften hoor ik enkelen denken, maar om daar nu knetter veel woorden aan te besteden is misschien niet zo handig... Althans als ik denk aan het feit dat beelden soms zo veel meer zeggen dan woorden... Kijkt U gewoon maar even mee...

Tja, zelf gefabriceerde driewielers met gemodificeerde achterwielen bestaande uit kartwielen met daarom heen een soort pvc buis. Het frame is simpel en bestaat uit wat simpele stangen en een soort stadionstoeltje / kuipstoeltje... Ik baal oprecht hard dat er hier niet bijster veel bergen en heuvels zijn want je bent natuurlijk noot te oud voor dit soort shit! Ik zou er oprecht zo eentje bouwen... Damn! Je kan natuurlijk ook een kant en klare versie kopen...

Anyways, ik wilde het gewoon even delen... Kunnen we nu weer verder met echt belangrijke zaken...

Hieronder in de comments kan het verder...
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
kniertje
Junior QFF-er
Junior QFF-er

do 06 sep 2012, 08:19

Gewoon leuk!
En dan zo'n filmpje van een waarschuwende agent er bij maakt het helemaal af natuurlijk.Don't need to say more.
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 sep 2012, 08:56

Nice, zou ook graag een keer doen :). Risico is er wel omdat je niet zo snel kunt uitwijken als wanneer je goed grip hebt, maar dat weegt niet af tegen de lol als ik dat zo zie.
Cool Stuff!
Wees aardig tegen mensen als je omhoog klimt, want je komt ze weer tegen als je naar beneden gaat...
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 sep 2012, 14:56

My Jekyll doesn't Hide
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ninti
ninti
Administrator
Administrator

do 06 sep 2012, 19:15

tja, ik zie spontaan flashbacks van alle keren dat ik door oog van de naald gekropen ben zonder al teveel littekens van skate (+-board) avonturen vroeger... veel van mijn vrienden kunnen dat niet zeggen helaas....

maar zeker in NL lijkt me onbegonnen streven, niet alleen geen heuvels, maar drukste wegen van de planeet zo ongeveer...

goh ik word oud :P (nou dan ga ik voor de bejaarde trike en emigreer terug naar Oz )
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
Plaats reactie

Terug naar “Sport”