Het Grote QFF voetbal topic.

Alles over sport bespreken we hier.
ikbeni
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 28 mar 2013, 14:28

Ik bedoel meer te zeggen dat Feyenoord jaren lang structureel uit en thuis verloor van FC Groningen en ook jaren lang onder FC Groningen eindigde op de ranglijst. FC Groningen draait nu 2 iets mindere seizoenen maar met een vele malen kleinere begroting dan Feyenoord, en een minder beroerd financieel verleden zonder enorme schulden die weg gewerkt moesten worden. En nu de FC wat minder draait is er opeens paniek... man man man FC Groningen heeft jaren lang ver boven haar stand gevoetbald, als in de zin van met een heel klein budget toch iedere keer mee den in de playoffs en 2 keer europa in. Verder kan Groningen terugkijken op vele gescoute talenten waaraan de FC leuk geld heeft overgehouden.

Nu is Feyenoord weer terug waar ze eigenlijk horen, maar hoeveel beroerde seizoenen heeft die club wel niet gekend? En hoe erg is dat als je bedenkt dat hun begroting echt een van de grootste van de eredivisie is...

Het komt wel goed met FC Groningen, ze komen er wel weer bovenop, achter de schermen is vorig jaar al een en ander veranderd en ook nu aanstaande zomer gaat er weer een hoop veranderen, en kijk maar eens goed naar de standen in de jeugdcompetities en de spelers bij de jong oranje teams en nog jonger, dan weet je dat er in Groningen een nieuwe lichting jeugdig talent aan zit te komen waar het een beetje op wachten is. Uiteindelijk gaan ze opstaan, dat kan volgend seizoen al gebeuren, maar voor het zelfde geld duurt het nog een extra seizoen. Uiteindelijk gaat het gewoon goed komen!

Ik maak me geen zorgen!

Come on FC!

:fcg:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

do 28 mar 2013, 14:42

Bedankt voor je antwoord;-)

Als geen diehard voetbalfan heb ik de luxe om meerdere clubs een warm hart toe te dragen,en kan ik soms van wat afstand bekijken hoe ze soms ietwat vinnig elkaar bejegenen,ik kan daar dan soms ook hard om lachen ;-)

Dat zie je hier met sc cambuur en hoerenveen, en o wee als je tegen een cambuurder zegt dat je voor "it fean" bent of andersom..

Of als je tegen een hoerenvenert zegt dat je eigenlijk voor fc grunn bent.

Als ultieme middenweg en als het vuur wat te warm onder de voeten word dan zeg ik snel dat ik voor Harkemase boys ben ,daar hebben ze niet van terug ;-)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
Dromen
Administrator
Administrator

do 28 mar 2013, 15:18

LOL!!!!

Zeg ik dat Feyenoord een topclub is?! Nee
Zeg ik dat Feyenoord het zo fantastisch doen?! Nee

Ik constateer alleen maar dat FC Groningen er niet heel rooskleurig voor staat, en er komt ineens een waslijst aan argumenten over Feyenoord! Like i f*cking care :D

Ik denk alleen dat er gewoon wat moeilijke jaren bij FC Groningen aan komen, that's all. Ik geloof ook niet dat het financieel allemaal zo goed gaat bij FC Groningen. Als je dat geluidsfragment helemaal hoort kun je concluderen dat er na dit seizoen een bijna complete leegloop bij FC Groningen is. En ook het Ultieme Talent in de verdediging levert nog geen eens 5 miljoen op... (wat natuurlijk nog een hoop geld is).

Ben het met je eens dat FC Groningen een goede jeugd heeft, maar dat is altijd afwachten. Zelfde als bijv. met Feyenoord: Clasie, Vilhena, Boëtius, De Vrij, allemaal prima spelers. Maar het is afwachten of ze daadwerkelijk doorgroeien. Mocht Feyenoord bijv. een bod van 8 miljoen krijgen voor 1 van deze spelers: Strik erom heen en weg doen.
ikbeni
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 30 mar 2013, 22:40

hap...hap...hap...

combi
Administrator
Administrator

zo 31 mar 2013, 15:57

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ikbeni
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 31 mar 2013, 21:11

TWENTUUUH!!

Nee grapje, ik kijk geen voetbal.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ikbeni
ikbeni
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 08 apr 2013, 20:06

Mooie overwinning van Grunn gister, eindelijk weer eens GTPV gezien en zo wil ik de FC altijd zien spelen, vooral een speler als Magnasco, geniaal gewoon! Voor dat soort gassies ga ik naar het stadion!

[video][/video]

Jammer dat Groningen verzuimde om Hoerenveen echt te vernederen zoals 2 jaar geleden in die Abe tempel van ze...

Pride Of The North!

Als grote broer van het kleine broertje winnen is ook gewoon iets dat je moet doen als grote broer!

:P

* terug met voeten op aarde en op naar volgende week tegen Heracles op dat kunstgras gan doet *
kwest
Super QFF-er
Super QFF-er

di 09 apr 2013, 01:36

ikbeni
Senior QFF-er
Senior QFF-er

zo 14 apr 2013, 01:21

Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 14 apr 2013, 19:34

Afbeelding

Afbeelding
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
baphomet
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 00:33

[video][/video]

1119 AD
abrakadaver
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 mei 2013, 22:31

Afbeelding

C Cambuur is vrijdagavond kampioen geworden in de Jupiler League na de 2-0 winst bij Excelsior. De overwinning bleek genoeg omdat FC Volendam verloor bij Go Ahead Eagles (3-1), waardoor Cambuur de 2 punten achterstand op de koploper goedmaakte.

1 0 131 0
Share on facebook Share on twitter Share on email 0
Cambuur is met de overwinning na dertien jaar terug in de eredivisie. De uitploeg kwam na een half uur spelen op de 0-1 na een doelpunt van Erik Bakker. In de 86e minuut maakte Adnane Tighadouini de 0-2 en kon de club gaan hopen op een goed resultaat in Deventer.

Het is pas de tweede keer in de geschiedenis van de club dat Cambuur kampioen wordt in het betaalde voetbal. De vorige keer was in het seizoen 1991-1992 toen de club onder meer aartsrivaal sc Heerenveen achter zich liet.

Titelstrijd

Cambuur leek dit seizoen lange tijd geen rol te spelen in de titelstrijd maar dankzij de faillissementen van AGOVV en sc Veendam kwamen de Leeuwarders ineens in die positie.

Bovendien werd trainer Alfons Arts begin maart op non-actief gesteld en speelde de ploeg een stuk stabieler onder leider van interim-trainer Henk de Jong. Volgend seizoen zal Dwight Lodeweges trainer zijn van ploeg.

dat wurd in soatsje folgend jaaruh
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

zo 05 mei 2013, 21:44

Mooi dat Cambuur o.a. met hulp van grote broer FC Groningen de titel behaald heeft! ;) :P

Ik las net op Twitter dat de verhuur van Keurntjes & Nienhuis de FC ook nog eens 35.000 Euries oplevert!
Jan Mennega
@JanMennega
FC Groningen krijgt 35.000 euro van Cambuur. Afgesproken bij verhuur Nienhuis en Keurntjes bij behalen titel Cambuur in eerste divisie.
Maar dat is minder belangrijk dan de terugkeer van de enige echte betaald voetbalclub van Friesland!

Gefeliciteerd Cambuur! Groningen staat nu zevende, volgende week gaat nog spannend worden maar hoop dat 020 als verse kampioen aan haar plicht voldoet door gewoon de punten in Groningen te laten en dan kunnen de P.O.'s voor UEFA plek wat mij betreft beginnen!

Ik kan het me nog goed herinneren de pijn van 2 seizoenen terug nadat FC Groningen 4de was geworden in de reguliere competitie en dan toch in die kloten P.O.'s uitgeschakeld worden tegen de nummer 9 in de finale. En ook al eens eerder... Maar het was ook eens andersom. Groningen eindigde 8ste of 9de en won de P.O.'s. Het kan raar gaan en hopelijk dit maal weer wat geluk voor FC Groningen in de P.O.'s en dan Europa in! Zou fantastisch zijn! Maar goed eerst maar eens zorgen dat we zevende blijven of achtste worden.

Nog een weekje wachten...

:S

Come On FC!

1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

zo 05 mei 2013, 21:54

Heerlijk, die Cambuur humor :D

Afbeelding

Maare ik vind het serieus echt erg leuk dat Cambuur gepromoveert is! Ook zeker een mooie club!
Plaats reactie

Terug naar “Sport”