The Game Changers

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
ninti
Administrator
Administrator

za 28 dec 2019, 22:43

Dit is de nieuwste en zesde in reeks gemaakte compilaties van Goatis/Sv3rige over tijdsbeelden van diverse Vegan Youtubers . Hoewel ik Sv3rige niet volg en het oneens ben met zijn filosofie, vind ik het onterecht dat deze "Epitome of Malnutrition 6" door druk van vegan strikes naar zijn channel, is verwijderd. Ik kreeg het toevallig van iemand die hem ge-reupload heeft. (Na 3.5 minuten word er ook gesproken, dus dat je niet geluid uit zet omdat muziek niet aan staat)
Ik heb ze alle 5 gezien maar vind deze de beste tot nu toe. Beelden zeggen meer dan duizenden woorden en ik ga er daarom ook verder niet op in..
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 29 dec 2019, 17:57

ninti schreef:
za 28 dec 2019, 22:43
Dit is de nieuwste en zesde in reeks gemaakte compilaties van Goatis/Sv3rige over tijdsbeelden van diverse Vegan Youtubers . Hoewel ik Sv3rige niet volg en het oneens ben met zijn filosofie, vind ik het onterecht dat deze "Epitome of Malnutrition 6" door druk van vegan strikes naar zijn channel, is verwijderd. Ik kreeg het toevallig van iemand die hem ge-reupload heeft. (Na 3.5 minuten word er ook gesproken, dus dat je niet geluid uit zet omdat muziek niet aan staat)
Ik heb ze alle 5 gezien maar vind deze de beste tot nu toe. Beelden zeggen meer dan duizenden woorden en ik ga er daarom ook verder niet op in..
video
En ja hoor daar is ze weer met sv3rige epitome of malnourishment.. altijd lachen die videos..
Denk jij uberhaupt wel na ninti als je dit soort video's bekijkt of laat je je gewoon meesleuren in de hypnose/trance of hoe je het ook moet noemen? doet me een beetje denken aan flat earthers die hersendood met open mond zitten te kijken naar een video waarin vliegtuigroutes worden laten zien op een wereldkaart (uitgerold zijaanzicht) en vervolgens op een "flat earth kaart" (bovenaanzicht van aardbol), zonder enige vorm van kritisch nadenken.

zoals gewoonlijk ken ik het gros van het volk in de video niet, maar het is weer duidelijk dat we het hebben over met name raw food gekkies die ook veel aan vasten doen en het maar over detox dit detox dat hebben, compleet uitgemagerd zijn vanwege het niet eten (wellicht ook beelden gekersenplukt van net na hun 30 dagen watervasten ofzo).
En ook met name het uit context halen van beelden. en mensen vergelijken op basis van makeup vs geen makeup, andere belichting etc.
sommige zien er ook gewoon redelijk normaal uit, ik zag zelfs gewoon een 13jarig kind voorbij komen met wat puisten. hoe dan ook gaat de hele video helemaal nergens over.
je kunt dit soort compilaties van elke groepering maken om ze zwart te maken, want dat is het enige waar dit om gaat, zwartmaken... niet om eerlijkheid of om echt iets te exposen wat gegrond is in enige vorm van waarheid. het gros van die mensen heeft niks met een normaal plantaardig dieet te maken (degene waar echt wat mis mee is). (bovendien heeft veganisme opzich vrij weinig met gezondheid te maken, je kunt veganist zijn en helemaal niks eten en vergaan tot een skelet of je kunt veganist zijn en je volproppen met junkfood en morbide obesitas hebben, of gewoon normaal doen)
ik schuiff eugenia cooney
Afbeelding
toch ook niet naar voren als posterchild van vleeseters? of een van de miljoenen morbide obesitas patienten..
Ik ga toch ook niet naar het ziekenhuis om met mn camera een rondje op de afdeling hartbewaking te maken.. "carnism, epitome of malnutrition" en dat zou niet eens zoveel uit context gehaald zijn.
Heb je weleens van die videos bekeken van celebrities met of zonder make up..?
Je moet je niet zoveel laten leiden door emoties, pak de leiding over jezelf en denk voor jezelf na aub.

Mij zul je niet videos offline zien proberen te halen, maar in welk universum zijn deze videos van sv3rige niet niks meer als puur laster?

Waarom maken die carnivoren niet gewoon content om te demonstreren dat een carnivoor dieet zo fantastisch is voor je gezondheid (oeps daar is geen enkel bewijs voor, in tegendeel, dus maar wetenschap ontkennen en zeggen dat anecdotes het toppunt van voedingswetenschap zijn, ongeacht dat je voor vrijwel alles goede en slechte anecdotes kunt vinden) ipv die volledige obsessie met veganisme, die hele carnivoorbeweging is gebouwd op de haat naar veganisme en mensen die geconfronteerd zijn met veganistische argumenten en de blue pill willen nemen en veel goeds over hun slechte gedrag willen horen. voor mij is het op alle fronten vrij duidelijk dat dit hele carnivoor gebeuren puur vanuit de dierenindustrie komt.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”