The Game Changers

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
ninti
Administrator
Administrator

do 05 dec 2019, 22:19

Quiet that triggered mind and listen.... anti nature NWO DEATH DIET will KILL YOU!! echt, tegen alle natuur in gaan is NWO mindset! Vrouwen die na 3 maanden Vegan niet meer menstrueren oa!! Go Figure you fuckin shit for BRAINS!

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
ninti
Administrator
Administrator

do 05 dec 2019, 22:55

blackbox schreef:
wo 04 dec 2019, 02:28
baphomet schreef:
di 03 dec 2019, 22:43
Ik heb net een maand aan een test meegedaan, in November alleen dierlijke producten gegeten, verder niets. Dus het tegenovergestelde van 'veganisme' als het ware. En ik voel me fitter dan ever. Dus ga er dan voorlopig dus ook nog even mee door.
alles is gedachtengang.
Nope, dat dacht ik ook, althans dat vermoeden had ik nadat ik 3maanden voornamelijk dierlijke producten had gegeten... daarna 3 maanden "omnivore" (drastisch minder dierlijk eten) en negatieve verschijnselen terug... echt niet te beschrijven hoe duidelijk het verschil was... dus nu ruim 1 week terug op voornamelijk dierlijke producten (van hoge kwaliteit) en voel me nu al weer ander mens.. Ben zo blij dat ik dit heb ontdekt, want had anders of aan medicijenen gemoeten of me zelf van kant gemaakt...
Ik eet 1 keer per dag en heb geen negatieve emoties, verlangen naar suikers, weet waar mijn eten vandaan komt en bespaar geld...

Ik snap dat de hype tegenwoordig erg voor vegan geloof is maar wetenschap en realiteit zijn echter overtuigender..

Namaste <3
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 05 dec 2019, 23:56

ninti schreef:

Ik snap dat de hype tegenwoordig erg voor vegan geloof is maar wetenschap en realiteit zijn echter overtuigender..

Namaste <3
kun je daar verder op in gaan, want voor zover ik weet erkennen al die carnivoren dat ze geen wetenschappelijk bewijs voor hun beweringen hebben en ontkennen ze alle wetenschap en zeggen ze dat alles om anecdotes draait, maar ik kan genoeg vergelijkbare anecdotes uit de hoge hoed toveren mbt een plantaardig dieet.
ninti schreef:
Quiet that triggered mind and listen.... anti nature NWO DEATH DIET will KILL YOU!! echt, tegen alle natuur in gaan is NWO mindset! Vrouwen die na 3 maanden Vegan niet meer menstrueren oa!! Go Figure you fuckin shit for BRAINS!
hoezo tegen alle natuur ingaan? een met name plantaardig dieet is veel natuurlijker dan een 100% vlees dieet hoor.
en omdat mensen in het verleden iets deden (wat je met natuurlijk bedoelt neem ik aan) betekent niet dat het het gezond is, bovendien aten mensen in het verleden ook met name planten, zeker geen carnivoor dieet.

Als jij jezelf laat verhongeren dan menstrueer je ook niet meer, dat heeft vrij weinig te maken met dat het beetje dat je wel eet plantaardig is.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
baphomet
Administrator
Administrator

vr 06 dec 2019, 00:06

ninti schreef:

Zo waar! Ik heb dat van dichtbij meegamaakt bij iemand die vegan ging en ook allerlei lichaamsfuncties verloor, letterlijk verloor.

En @ Tobi: ik respecteer jouw levens en eet-wijze en ik koos ervoor omdat ik meedeed aan een experiment dat er op gericht was / is om aan te tonen dat als je alleen lokaal verkregen dierlijke producten eet, dat dit dan juist beter voor de aarde is. De uitslag zal nog volgen. Maar ik voel me wel degelijk een stuk fitter, meer ik geloof zelf dat er ergens een balans is, van dierlijke producten en planten. Ik ga nu na deze maand dan ook zoeken naar de beste balans waar ik me het lekkerste bij voel.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ninti
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 06 dec 2019, 00:17

baphomet schreef:
ik koos ervoor omdat ik meedeed aan een experiment dat er op gericht was / is om aan te tonen dat als je alleen lokaal verkregen dierlijke producten eet, dat dit dan juist beter voor de aarde is.
Zal ongetwijfeld een positief resultaat gepubliceerd worden door de initiatiefnemers van dat experiment, maar het lijkt me onmogelijk.
Doorgaans propageren dit soort personen voor grasgevoerd etc. wat nog meer land kost. kun je lokaal eten zoveel je wilt (bij frank tufano kwalificeerd van nieuw zeeland overvliegen naar new york als lokaal), maar als 7 miljard mensen een carnivoor dieet gaan aannemen heb je aan 1 aarde niet genoeg hoor, bij lange na niet.
het is me ook een raadsel hoe mensen bij die logica komen, ja de initiatiefnemers van dat experiment zullen zeker en vast wat connecties hebben met de dierenindustrie.
wellicht zijn er wat linkjes die je kunt delen mbt dat experiment?
Moraliteit ∝ Vrijheid
blackbox
Administrator
Administrator

vr 06 dec 2019, 03:00

ninti schreef:
blackbox schreef:
wo 04 dec 2019, 02:28
baphomet schreef:
di 03 dec 2019, 22:43
Ik heb net een maand aan een test meegedaan, in November alleen dierlijke producten gegeten, verder niets. Dus het tegenovergestelde van 'veganisme' als het ware. En ik voel me fitter dan ever. Dus ga er dan voorlopig dus ook nog even mee door.
alles is gedachtengang.
Nope, dat dacht ik ook, althans dat vermoeden had ik nadat ik 3maanden voornamelijk dierlijke producten had gegeten... daarna 3 maanden "omnivore" (drastisch minder dierlijk eten) en negatieve verschijnselen terug... echt niet te beschrijven hoe duidelijk het verschil was... dus nu ruim 1 week terug op voornamelijk dierlijke producten (van hoge kwaliteit) en voel me nu al weer ander mens.. Ben zo blij dat ik dit heb ontdekt, want had anders of aan medicijenen gemoeten of me zelf van kant gemaakt...
Ik eet 1 keer per dag en heb geen negatieve emoties, verlangen naar suikers, weet waar mijn eten vandaan komt en bespaar geld...

Namaste <3
Alles is ook informatie, en eenmaal dat wetende waar de informatie vandaan komt, dan kijk je wel uit wat je tot je neemt, als informatie.

Ook het water wat je inneemt. Ik heb sinds kort Edel Shungite (erg interessant kristal afkomstig uit Rusland) waar ik water mee behandel. En natuurlijk veel pepers en sambal en en en, uit ons AP systeem.

Goed eten zeker een pre, maar ook je omgeving.
illuminati of my own reality
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Toxopeus
ninti
Administrator
Administrator

vr 06 dec 2019, 22:23

Water = essential, too much flushes minerals away...

ninti
Administrator
Administrator

vr 06 dec 2019, 22:50

Lieve Tobi, onthoudt ten alle tijden dat ik om je geef. Mijn hele zoektocht naar vegan ethische levenswijze om informatie te winnen is allemaal om mijn zorgen om jou begonnen. Als het me niks kon schelen dat jij wel degelijk te maken hebt met ernstige lichamelijke (en geestelijke) gebreken, dan had ik dit geen 9 maanden volgehouden. Ik snap waar jouw passie vandaan komt en hoe je er aan vast klampt ... heel veel meer heb je niet in het leven en ik snap dat als geen ander.
Ik heb enorm veel bewondering voor je, en zou niet graag ruilen met wat je dagelijks moet verrichten in omgeving waar waarschijnlijk niemand je begrijpt...
Weet dat ik alleen het beste met je voor heb en wil voorkomen dat er ingrijpende medische maatregelen genomen moeten worden in de toekomst. Voorkomen lijkt me wenselijk <3 <3 <3
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Toxopeus
baphomet
Administrator
Administrator

za 07 dec 2019, 01:59

Tobi schreef:
vr 06 dec 2019, 00:17
baphomet schreef:
ik koos ervoor omdat ik meedeed aan een experiment dat er op gericht was / is om aan te tonen dat als je alleen lokaal verkregen dierlijke producten eet, dat dit dan juist beter voor de aarde is.
Zal ongetwijfeld een positief resultaat gepubliceerd worden door de initiatiefnemers van dat experiment, maar het lijkt me onmogelijk.
Doorgaans propageren dit soort personen voor grasgevoerd etc. wat nog meer land kost. kun je lokaal eten zoveel je wilt (bij frank tufano kwalificeerd van nieuw zeeland overvliegen naar new york als lokaal), maar als 7 miljard mensen een carnivoor dieet gaan aannemen heb je aan 1 aarde niet genoeg hoor, bij lange na niet.
het is me ook een raadsel hoe mensen bij die logica komen, ja de initiatiefnemers van dat experiment zullen zeker en vast wat connecties hebben met de dierenindustrie.
wellicht zijn er wat linkjes die je kunt delen mbt dat experiment?

Er deden aan deze proef evengoed mensen mee die voor de vegan way kozen, ieder was vrij te kiezen voor het begin van dit onderzoek. Het doel was om te zien wat meer impact op het milieu zou hebben als je zo veel als mogelijk je carnivoren of veganisten eetproducten lokaal zou kopen.

Dus er zat verder niets achter, de initiatiefnemer was net als jij en ik gewoon een persoon met een gedachtegang, zonder belangen, zonder banden dus generlei verstrengeling van belangen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ninti
baphomet
Administrator
Administrator

za 07 dec 2019, 02:05

Ik geloof overigens zelf in een mix, van 70-75% dierlijke producten en 25-30% groenten en fruit en noten en shit. Ik denk dat ik me daar het lekkerste bij voel. Ik kan melden dat het eten van alleen dierlijke producten betekende dat ik de afgelopen maand ook niet even een snelle lunch kon scoren als ik op kantoor was. Dat zat er niet in. Net als dat biertjes drinken er ook niet in zat voor mij en wiet roken? Ho maar! Allemaal even niet aan de orde, dus echt alleen maar dierlijke producten tot me nemen. En ja ik merkte oprecht een verandering qua mentale en fysieke fitheid. ik was meer 'aware' en veel scherper. Maybe eating only animal makes you an animal. ;-)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: 8Lou1, Toxopeus
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 07 dec 2019, 03:47

ninti schreef:
vr 06 dec 2019, 22:50
Lieve Tobi, onthoudt ten alle tijden dat ik om je geef. Mijn hele zoektocht naar vegan ethische levenswijze om informatie te winnen is allemaal om mijn zorgen om jou begonnen. Als het me niks kon schelen dat jij wel degelijk te maken hebt met ernstige lichamelijke (en geestelijke) gebreken, dan had ik dit geen 9 maanden volgehouden. Ik snap waar jouw passie vandaan komt en hoe je er aan vast klampt ... heel veel meer heb je niet in het leven en ik snap dat als geen ander.
Ik heb enorm veel bewondering voor je, en zou niet graag ruilen met wat je dagelijks moet verrichten in omgeving waar waarschijnlijk niemand je begrijpt...
Weet dat ik alleen het beste met je voor heb en wil voorkomen dat er ingrijpende medische maatregelen genomen moeten worden in de toekomst. Voorkomen lijkt me wenselijk <3 <3 <3
Geestelijk heb ik niet meer echt problemen hoor, dat ligt ver in het verleden, buiten dat ik gewoon een autist blijf in bepaalde dingen.
Maar jij bent ervan overtuigd op basis van natte vingerwerk dat ik aplastische anemie heb vanwege het niet eten van dierlijke producten.

Jij zei in de shout dat je overwoog om plantaardig te gaan eten.
Letterlijk een paar uur tot een dag later was je in de shout ineens helemaal into die carnivoor cult en was veganisme een samenzwering omdat beyonce een 30 dagen plantaardig afval dieet promote.
voor die ommekeer in gedachtegang is niet veel meer "research" gebeurt als het bekijken van 3 youtube videos van sv3rige ofzo.

maar goed.
Waar is die aplastische anemie epedemie onder veganisten?
Wat is het precies dat in dierlijke producten te vinden is wat dit voorkomen had (of misschien zelfs zou kunnen genezen)?
Kan ik dit testen middels een bloedtest?
ik hoef de hematoloog maar te mailen. moet ik sowieso nog doen omdat ik zelf nog ideeen heb over een mogelijke trigger, wat ook gelijk het gevolg is van m'n puristische mindset toendertijd en afkeer tegen al het chemische en medische.
In dat geval zie ik wel graag de wetenschap waar jij naar refereerde, ik houd er niet zo van om te mailen of ze iets kan testen op basis van natte vingerwerk.

Ik ben er vrij zeker van dat ik meer en dieper onderzoek naar dieet, physiologie etc. heb gedaan in de afgelopen 6 jaar als jij, veel verder dan sv3rige compilaties, inhoudsloze videos en anecdotes van ex raw"vegan" pisdrinkers ben je nog niet gekomen op qff. maar als je dit allemaal uit zorgen om mij doet en zoveel onderzoek hebt gedaan en wetenschap aan je kant hebt, waarom deel je die wetenschap dan niet met mij?
of kwalificeer jij die videootjes als wetenschap?
baphomet schreef:
za 07 dec 2019, 01:59

Er deden aan deze proef evengoed mensen mee die voor de vegan way kozen, ieder was vrij te kiezen voor het begin van dit onderzoek. Het doel was om te zien wat meer impact op het milieu zou hebben als je zo veel als mogelijk je carnivoren of veganisten eetproducten lokaal zou kopen.

Dus er zat verder niets achter, de initiatiefnemer was net als jij en ik gewoon een persoon met een gedachtegang, zonder belangen, zonder banden dus generlei verstrengeling van belangen.
klinkt niet als een veelzeggend onderzoek, tenminste ik zie niet echt wat ze ermee willen bereiken en waar ze jou uberhaupt voor nodig hebben en wat voor een gegevens jij hun oplevert.
baphomet schreef:
Ik geloof overigens zelf in een mix, van 70-75% dierlijke producten en 25-30% groenten en fruit en noten en shit. Ik denk dat ik me daar het lekkerste bij voel.
natte vingerwerk?
baphomet schreef:
Dat zat er niet in. Net als dat biertjes drinken er ook niet in zat voor mij en wiet roken? Ho maar! Allemaal even niet aan de orde, dus echt alleen maar dierlijke producten tot me nemen. En ja ik merkte oprecht een verandering qua mentale en fysieke fitheid. ik was meer 'aware' en veel scherper. Maybe eating only animal makes you an animal. ;-)
vreemde conclusie.. of maybe maakt geen alcohol en wiet je meer aware en veel scherper. ik zou me ook veel scherper en helderder voelen als ik normaal gesproken blow en bier drink en dat ineens opgeef.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: #F#
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

za 07 dec 2019, 13:49

Ik heb geen tests etc gedaan, maar als ik gewoon naar mn wereld kijk (en dat doe ik nog al vaak 😋) dan denk ik dat vlees eten over t algemeen je wat aggressiever maakt. Wat dus over t algemeen uitgelegd wordt als mannelijke energie. Ik vergelijk dan voornamelijk marokkaanse eetcultuur met nederlandse. Marokkanen eten over t algemeen veel meer vlees dan wij en zijn hier en in t land van oorsprong een stuk aggressiever, de mannen en de vrouwen.

@bapho: als je dat op energiewerk en t spirituele betrekt en beseft dat bij 'paard rijden' het menselijk lichaam als paard en ontvanger wordt gezien dan zou je kunnen concluderen dat t paard altijd vrouwelijke energie is en daarom jij je wat lekkerder voelt met meer vlees op dit moment. (als je dat wilt testen, je weet me te vinden 😘)

@tobi: ik denk dat we ons allemaal wel eens zorgen hebben gemaakt om jouw gezondheid. Gelukkig ben je niet achterlijk en ga je ook de discussie aan met artsen en doe je onderzoek. Voor mij geeft dat in ieder geval de rust om er op te vertrouwen dat je doet wat jou past. Soms he, dan spelen hier zomaar wat moedergevoelens en dan maak ik me zorgen om een volwassen man online. Tis soms moeilijk om naar andermans struggle te kijken en verder niks te kunnen helpen dan die liefde gewoon te laten vloeien met vertrouwen. Ow en dat autistische, t klinkt misschien raar maar it-ers zijn 9 van de 10x zo. Mn man is net zo. Ik mag dat taaltje wel 😘😎
We dont do victim, we grow and rule our kindom.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: #F#, ninti
ninti
Administrator
Administrator

ma 09 dec 2019, 02:49

Tobi schreef:
za 07 dec 2019, 03:47

Geestelijk heb ik niet meer echt problemen hoor, dat ligt ver in het verleden, buiten dat ik gewoon een autist blijf in bepaalde dingen.
Maar jij bent ervan overtuigd op basis van natte vingerwerk dat ik aplastische anemie heb vanwege het niet eten van dierlijke producten.

Jij zei in de shout dat je overwoog om plantaardig te gaan eten.
Letterlijk een paar uur tot een dag later was je in de shout ineens helemaal into die carnivoor cult en was veganisme een samenzwering omdat beyonce een 30 dagen plantaardig afval dieet promote.
voor die ommekeer in gedachtegang is niet veel meer "research" gebeurt als het bekijken van 3 youtube videos van sv3rige ofzo.

maar goed.
Waar is die aplastische anemie epedemie onder veganisten?
Wat is het precies dat in dierlijke producten te vinden is wat dit voorkomen had (of misschien zelfs zou kunnen genezen)?
Kan ik dit testen middels een bloedtest?
ik hoef de hematoloog maar te mailen. moet ik sowieso nog doen omdat ik zelf nog ideeen heb over een mogelijke trigger, wat ook gelijk het gevolg is van m'n puristische mindset toendertijd en afkeer tegen al het chemische en medische.
In dat geval zie ik wel graag de wetenschap waar jij naar refereerde, ik houd er niet zo van om te mailen of ze iets kan testen op basis van natte vingerwerk.

Ik ben er vrij zeker van dat ik meer en dieper onderzoek naar dieet, physiologie etc. heb gedaan in de afgelopen 6 jaar als jij, veel verder dan sv3rige compilaties, inhoudsloze videos en anecdotes van ex raw"vegan" pisdrinkers ben je nog niet gekomen op qff. maar als je dit allemaal uit zorgen om mij doet en zoveel onderzoek hebt gedaan en wetenschap aan je kant hebt, waarom deel je die wetenschap dan niet met mij?
of kwalificeer jij die videootjes als wetenschap?
k ben niet specifiek op jouw aandoening "Aplastische anemie" gaan zoeken (het woord "aplstisch(e)" komt niet voor in het woorden boek dus dan is dat onderzoeken lastig, in hoeverre dat verschilt van normale Anemie.
_ DELETE_

DIT BERICHT IS NIET AF EN GA IK MORGEN MEE VERDER DUS AUB NIET CITEREN OF OP ANTWOORDEN!!
baphomet
Administrator
Administrator

wo 18 dec 2019, 21:02

Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 19 dec 2019, 01:51

baphomet schreef:
wo 18 dec 2019, 21:02
video
Totaal niet relevant voor dit topic, maar wel tekenend over dat je dat hier plaatst, van hoe emotioneel je beinvloed bent/meegesleurd word door het politieke spel, dat je dat associeert met dit topic en dat hele boeren gebeuren zal ongetwijfeld er iets mee te maken hebben dat je dat carnivoor dieet gedaan hebt.
Maar verder is dit totaal offtopic hier. Kan mn mening over de inhoud van dit liedje en het hele boeren gebeuren wel geven, maar dat doe ik liever in een gepast topic.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”