De link tussen borstkanker & BH's

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Plaats reactie
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

za 23 apr 2016, 02:16

Afbeelding

Borstkanker vaak te voorkomen door geen BH te dragen ?
Zou het echt zo simpel zijn ?
Deze meneer heeft er in ieder geval jaren onderzoek naar gedaan en doet zijn verhaal bij ome Mel...

in het kort...
door het constant dragen van een bh worden je lymfeklieren bekneld...waardoor je lymfen niet kunnen drainen...
hierdoor ophoping afvalstoffen...waardoor zeer grote kans op ellende
luister maar het interview...dan weet je gelijk wat je moet weten

S y n o p s i s

Breast cysts, pain and cancer are epidemic at this time in history. The cancer detection and treatment industry says the cause of 70% of all breast cancer is unknown. Dressed to Kill gives the answer to this mystery, explaining how the greatest threat to breast health is something women do to themselves every day. Dressed to Kill started as a personal crisis in the author's lives, when Soma was shocked to find a lump in her breast while pregnant. Looking for clues as to the cause of the lump led this husband-and-wife medical anthropologist team to develop a new theory on the cause of breast cancer, and to conduct an extensive survey of nearly 5,000 US women, half of whom had breast cancer, in an attempt to uncover this heretofore hidden cause of breast disease. Pioneers in the new field of Applied Medical Anthropology, Singer and Grismaijer explain their unique and fruitful approach to understanding and researching the cultural causes of disease in easy to read language accessible to the layperson and professional alike. Dressed to Kill has already changed the healthcare and fashion worlds, and has saved millions of women from the pains and sorrows of breast cancer. Controversial for its challenge to established custom and medical dogma, this breakthrough book is already a classic, destined to be known as the beginning to the end of this terrible breast cancer epidemic.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

za 23 apr 2016, 03:24

Is dit nu een urban myth of feit?

Sorry dat ik even advocaat van de duivel speel, maar ik kan me herinneren hierover recent een stukje te hebben gehoord tijdens een radio uitzending van de BBC waarin men stelde dat borstkanker net zo goed voorkwam bij vrouwen die geen BH dragen.

Zo is er ook een verhaal dat stofjes in deo juist borstkanker zouden veroorzaken maar ook dat bleek na uitgebreid onderzoek toch niet te kloppen daar het ook voorkwam bij vrouwen die geen deo gebruikten.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

za 23 apr 2016, 12:39

geen idee baph...ik kwam dit tegen en dacht is interessant,
feel vrij to add to the topic ofkors...
hoe meer info hoe beter...

de dude in het interview heeft het in ieder geval uitgebreid onderzocht
en of het echt waar is of niet, er zijn nu eenmaal groepen die gigantisch profiteren van 'kanker'

het is een beetje hetzelfde verhaal als de bourgeois die vroeger arsenicum op hun gezicht smeerde omdat het mooi wit was...of de korsetten / voetbinden / etc
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
ninti
Administrator
Administrator

za 23 apr 2016, 15:37

Los van de info ivm mogelijke link van dragen BH met borstkanker is het interview de moeite waard. Al zijn de meeste hierwel op de hoogte met hoe de Kanker industrie en onderzoekgeld verdeeld wordt. Dat met name behandeling intere$ant is en niet preventie..

De openings gegevens vond ik vreemd dat er vrouwen bestaan (kennelijk) die 24 uur p/dag een BH dragen. Die ben ik nog nooit tegengekomen. Had er vroeger 1 die verat ik wel eens uit te doen omdat ie zo comfortabel was (na avondje stappen hehe)

Zelf draag ik alleen BH als ik uit ga.Zodra ik thuis kom gaat ie uit en ook even boodschappen doe ik zonder.
Wat ook benadrukt moet worden en waar ik deze meneer niet over gehoord heb ik dat meer dan 50 % van de vrouwen geen goed passende BH dragen. Wanneer je een goed passende draagt heb je er nauwelijks last van en is er goeie verdeling van steun/druk.
Sporten zonder BH is af te raden, dat doet juist pijn.(dus sporten is slecht voor me :P)
Al zeggen ze dat deoderant geen bortskanker veroorzaakt gebruik ik zelf toch liever een zonder aluminium.
Gebruik al 30 jaar zoute tandpasta zonder fluoride en heb geen gaatje of tandvlees problemen gehad. Toch wil mijn tandarts iedere 2 jaar een rontgen photo voor z'n nachtkastje... Nou, na het horen van man in video laat ik dat ook niet meer toe.
Door dit te doen heeft het aangetoond dat dagelijks gebruik van goedkope houten tandenstekers van Kruidvat mijn kaakbeen doen toe nemen, dus ga ik daar mee door.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, fr3bzy, BL@DE
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 23 apr 2016, 23:26

Rondom het fenomeen borstkanker is een enorme business ontstaan met behoorlijke verdienmodellen en zijn vele Quango's ontsproten. De hierboven getoonde mammografie apparatuur (röntgen toestellen om tumoren in het borstweefsel zichtbaar te maken) kosten in verhouding ook veel meer dan bv. een MRI scanner.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”