Dollen met Cola

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

vr 06 jun 2014, 18:46

Altijd al willen weten wat er gebeurt als je cola gaat koken? Euuhhhmmm, niet boos worden Dolle...

:P

Afbeelding

Enfin, wat er gebeurt als je cola gaat koken...

Giet om te beginnen cola in een pannetje op het vuur:

Afbeelding

Zorg dat de boel gaat koken en de cola begint in te dikken en droog te koken:

Afbeelding

Roer af en toe met een lepel of iets dergelijks om het droogkoken en indikken te bespoedigen:

Afbeelding

En hier de hele video:

Lekker goedje hé dat cola? :D

Enfin, hieronder kunnen we wat mij betreft verder met alles over cola ofzo...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: NoMore
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 06 jun 2014, 19:12

Tja cola, vroeger wel eens een vast gelopen brommertje mee los gekregen....beetje cola in de cylinder via bougie opening, half dagje laten inwerken en 1 grote ram op de trapper, en los...en karre maar
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, BL@DE
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 06 jun 2014, 19:55

lol crazy russion hacker.. half jaar terug zo goed als dat hele kanaal gecheckt..

maarja bij cola is het suiker het laatste waar je je druk om moet maken, eigenlijk moet je je nooit druk maken om suiker alleen dat je het niet genoeg krijgt.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

vr 06 jun 2014, 21:40

Tobi schreef:lol crazy russion hacker.. half jaar terug zo goed als dat hele kanaal gecheckt..

maarja bij cola is het suiker het laatste waar je je druk om moet maken, eigenlijk moet je je nooit druk maken om suiker alleen dat je het niet genoeg krijgt.

Ik had al eens getwijfeld hem een eigen topic te geven, die gast heeft best veel leuke filmpjes!
Geel kristal ster
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 09 jun 2014, 10:10

En om bij te voegen, zijn het wel nuttige weetjes, dan kunnen we dat toch meten, eigenlijk zijn het geen experimenten voor niets ?

Dan zoek ik wel even of dat ik niet een flesje Ice Tea kan gekookt worden om te vergelijken hoeveel van dat goedje suiker of olie overblijft dus het weinige water dat er in zit wordt er eigenlijk uitgekookt...

Dan heb je dit verrassende resultaat waarmee een vloeistof droog gekookt word...geen slecht idee voor experimenten...klinkt erg als myth busters op de tv.

GKS
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”