red bull

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:11

redbull light zit ook vol met aspartaam.
en indd, goedkope frisdrank ook.
zit ik hier braaf tegen iedereen te zeggen dat ze geen light-frisdrank moeten drinken, blijkt er ook in mijn "30-cent-per-fles-lemon-drink-zooi" aspartaam te zitten... *zucht*

wat wel "grappig" is, je hebt ook het drankje "she". zit aloe vera in en sponsort pink ribbon. je weet wel, tegen kanker. het "grappige" is dat daar dus ook aspartaam in zit...
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

ma 17 jan 2011, 19:17

[quote name="chill_i"]redbull light zit ook vol met aspartaam.
en indd, goedkope frisdrank ook.
zit ik hier braaf tegen iedereen te zeggen dat ze geen light-frisdrank moeten drinken, blijkt er ook in mijn "30-cent-per-fles-lemon-drink-zooi" aspartaam te zitten... *zucht*

wat wel "grappig" is, je hebt ook het drankje "she". zit aloe vera in en sponsort pink ribbon. je weet wel, tegen kanker. het "grappige" is dat daar dus ook aspartaam in zit...[/quote]

Ja, daar kwam ik op een gegeven moment ook achter. Bewust geen light-producten... totdat ik getipt werd door de kids die het etiket van de goedkope cola hadden bestudeerd... sjips...

Sindsdien is prijs ook een markering voor me: te goedkoop... eerst labeltje ontcijferen... aspartaam is immers stukken goedkoper dan gewone suiker... en dat was óók al niet goed.... poeh...
the nazihunter S.

ma 17 jan 2011, 19:18

[quote name="Ancronix"]geef mij maar een lekker bakje koffie (senseo) of thee.Ik dronk ook altijd bullit,150ml blikken weet je wel.heb er verder nooit klachten van gehad.
Maar nu ik dit weer lees,ben ik blij met mijn senseo.[/quote]
wat denk ji dat er voor troep in enseo zit? ik drink e ook...mar is ook troep...eigelijk alles wat we eten en drinken troep...we weten gewon niet beter...
StijlvolRechts
Senior QFF-er
Senior QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:19

Volgens mij is het net als met van alles. Als je het met mate consumeert is er volgens mij niet zoveel aan de hand. Ik drink hooguit 1 of soms 2 blikjes in de week. Gewoon omdat ik het lekker vind. Het werkt wel op de maag dat dan weer wel.

Maar goed als we daar allemaal op gaan letten blijft er heel erg weinig over wat wel goed voor je is.

Het magische woord in deze is, Overdaad schaad.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:37

@svr het is allemaal aangewend..
je kunt jezelf ook aanwennen dat je alleen maar water drink..
ik drink alleen maar aanmaaklimonade.
Zit dat spul trouwens ook in golden power? daar heb ik vroeger nog van zitten shaken omdat ik een stuk of 20 blikjes opdronk.. ik dronk er sowieso een paar voor het voetballen.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:37

[quote name="Vrillon"]@svr het is allemaal aangewend..
je kunt jezelf ook aanwennen dat je alleen maar water drink..
ik drink alleen maar aanmaaklimonade.[/quote]

vloeibare suiker 8)
Ancronix
Junior QFF-er
Junior QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:48

[quote name="Baphomet"][quote name="Ancronix"]geef mij maar een lekker bakje koffie (senseo) of thee.Ik dronk ook altijd bullit,150ml blikken weet je wel.heb er verder nooit klachten van gehad.

Oehwww Senseo... Heb daar n jaar of 3 geleden een onderzoek over gelezen van twee studenten tandheelkunde. Daarin werd aangetoond dat Senseo SUPER SLECHT is voor je gebit...
:-*

Een van de twee studenten (tegenwoordig tandarts en kaakchirurg) ken ik en ik zal hem eens vragen om en PDF van zijn onderzoek...[/quote]

Ohw nee dat wist ik niet nee,Maar het is wel lekker,en ook zelfs geen last van gaatjes in mijn gebit. :lol:
Nog nooit trouwens :-*
Ancronix
Junior QFF-er
Junior QFF-er

ma 17 jan 2011, 19:52

[quote name="the nazihunter S."][quote name="Ancronix"]geef mij maar een lekker bakje koffie (senseo) of thee.Ik dronk ook altijd bullit,150ml blikken weet je wel.heb er verder nooit klachten van gehad.
wat denk ji dat er voor troep in enseo zit? ik drink e ook...mar is ook troep...eigelijk alles wat we eten en drinken troep...we weten gewon niet beter...[/quote]

Daarom,niets is gezond lijkt het,maar toch,een senseo in de morgen ,is een dag zonder zorgen :brak:
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

ma 17 jan 2011, 19:58

Senseo in de morgen is de hele dag koppijn!
the nazihunter S.

ma 17 jan 2011, 21:02

wat dacht je wat hete suiker met je doet....in koffie bijvoorbeeld
daar ga je ook hard van
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 21:06

Hee Dingeau, denk je hier effe aan als je weer eens een sixpack voor me meebrengt?

:lol:
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 21:26

[quote name="FreeElectron"]Hee Dingeau, denk je hier effe aan als je weer eens een sixpack voor me meebrengt?

:lol:[/quote]

ik dacht dat jij gestopt was? 8)

volgende keer maar een pak goudmerk doen? ;-)
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 21:27

Pak er soms nog eentje, maar gezien mijn hart-ellende van laatst zal ik daar maar mee nokken ja.....
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 17 jan 2011, 21:43

is glucosestroop een heel eind dezelfde meuk of is dat wel 'veilig'?
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

ma 17 jan 2011, 21:49

ik drink ook veel te veel van die zooi...
maar puur omdat ik het lekker vindt...

drink die zooi al jaren...
mss toch maar beter stoppen lol
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”