Handen Af van de Homeopathie ... actie is gewenst.

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Plaats reactie
Mairena
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 03 jul 2012, 16:20

Al vanaf 1 juli mag van minister Schippers niet meer op verpakkingen en bijsluiters van homeopathische geneesmiddelen staan waarvoor ze gebruikt worden, omdat de werking niet wetenschappelijk bewezen is. Hierdoor verdwijnen homeopathische geneesmiddelen waarschijnlijk.

Actie is nodig! Teken de petietie via Deze Link

Ik heb getekend, u ook??

Ik geloof met heel mijn hart dat de homeopatie werkt. Waar mogelijk wordt er in mijn huishouden gekozen voor homeopatie, al dan niet in samenspraak met mijn huisarts ....
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: pilgrim, FreeElectron, Vortex, meNsies
Dromen
Administrator
Administrator

di 03 jul 2012, 17:00

Zeer omstreden voorstel van minister Schippers.

Bepaalde operatieve behandelingen slaan ook niet altijd aan. Maargoed, dit geeft ook al aan hoever de mens van tegenwoordig af staat van de natuur. Heb ook geen zin om alles uit te leggen waarom homeopathie werkt.

Goede post Mairena!!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Mairena
Mairena
Junior QFF-er
Junior QFF-er

di 03 jul 2012, 23:21

Dank voor het compliment maar ik ben slechts het doorgeefluik hierin.

Ik wil ook niet al te diep ingaan met ervaringen waarom het werkt,

klein voorbeeldje van dit weekeinde kan wel:

Otrivin Duo neusspray, wel aangemeld als geneesmiddel ...: dit weekeind gekocht voor mijn partner met neus en holte problemen. resultaat... tot 2x toe een bloedneus en nog meer pijn. Resultaat: vol flesje in de prullenbak, die troep komt er dus ECHT niet meer in.

Cinuforce neusspray van Dr. Vogel: Eigenlijk al na 2x spuiten verlichting van druk en pijn, geen bloed, druk is inmiddels zo goed als verdwenen ... partner meteen begrepen waarom ik eigenlijk alleen maar teruggrijp naar homeopatie

Wanneer de nieuwe plannen doorgaan verdwijnen dit soort middelen .... Tekenen svp als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor een ander
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
meNsies
Super QFF-er
Super QFF-er

di 03 jul 2012, 23:41

Als je er echt achter wil komen waarom dit gebeurt heb je eerst een beetje lef nodig en dan lees je dit topic over de Codex Alimentarius en gruwel en besef wat je eet! Inslaan zolang het nog kan.

index.php?option=com_kunena&func=view&c ... Itemid=120

Ps. @Mairena, heb de petitie ook ondertekend!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Mairena
Mairena
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 04 jul 2012, 03:34

Dank voor je handtekening.

wordt ik gillend gek als ik je link volg? hmmmm ik waag het erop ;) thx
Dromen
Administrator
Administrator

wo 04 jul 2012, 03:41

Hoevel vrouwen gebruiken wel niet bepaalde homeopatische midellen tijdens de overgang?

Een hééééleboel! Jah, omdat het zéér goed werkt tegen pijn e.d.
Mairena
Junior QFF-er
Junior QFF-er

wo 04 jul 2012, 06:38

Dus als ik het goed begrijp, willen ze gaan verbieden dat er op staat waar het voor werkt? Zoals met de abrikozen pitten en al dat spul?

als ze gaan verbieden waar het voor gebruikt dient te worden maar de ingredienten er nog wel op mogen staan is dat in ieder geval iets maar yeeeeezzzzz dat is echt pas onderdrukking .... *moppert en vloekt* What Is Wrong With Nederland ???!!!!

Waar blijft de steun voor jan met de pet?
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 15 apr 2013, 12:54

Verzin een naam en blijven tekenen! :whistle:

http://petities.nl/petitie/handen-af-van-de-homeopathie
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: pilgrim, FreeElectron, meNsies
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 15 apr 2013, 15:35

uiteraard gedaan
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 15 apr 2013, 15:47

homeopathie werkt niet alleen goed....het heeft ook vrijwel geen bijwerkingen.

mensen gaan ermee om alsof het allopathie is...dus de korrels van de homeopaat slikken ze gewoon door met water en verwachten dan dat de klacht na een half uur minder word. ( zo'n gast op een of andere forum zei "duurde me te lang dus na 1 minuut korrel stuk gebeten en doorgeslikt met een bakje koffie")

zo zijn wij gebrainwashed door de jaren heen.

de gewone geneeskunde ( die ook in staat is tot heel goede dingen!!!) maakt medicijnen tegen ziektes.
daarom zit er ook het woord anti in...dat geeft aan dat het tegen de ziekte strijd.
de gewone geneeskunde en farmaceutische industrie ( daar zitten de echte boeven) maken pillen en door dat men erover stemt beslist met welk medicijn bij welke ziekte kan worden ingezet.
maar gericht dus uiteindleijk op de symptomen.

beetje zoals de marine op zoek is naar piraten.
de geneeskunde stuurt en boot en schiet op de piraten.

de homeopatie stuurt een groep mensen die willen samenwerken met de bevolking waar de piraten uit voortkomen en doen ene poging om de leefsituatie van deze mensnen te verbeteren zodat de behoefte verdwijnt aan piraterij.
duurt wel wat langer idd.

homeopatie heeft ook geen geneesmiddelen maat potentieringen...een middel heeft een potentie en is dan geschikt voor zijn smalle werkings gebied. maar het hele proces van kiezen van dit middel hangt samen met de patient...voor dezelfde loopneus kunnen 2 mensen 2 verschillende middelen krijgen.

hetzelfde bestijden met hetzelfde. en als je de middelen gebruikt, blijf weg bij parfums en sterke geuren zoals terpentine, deodorant, tandpaste etc ....dat vind men veel te veel gedoe

ik snap nu na een paar jaar waarom het werkt.
En de huidige wetenschap zal die werking niet vinden. die werken veel te parallel.
En ziujn al kilometers verderop aan het zoeken terwijl ze de basis hebben overgeslagen.

mijn advies, koop een goed boek over homeopatie en leer hoe je middelen kan maken.
kwestie van tijd voor dat het als gevaarlijk word bestempelt en verboden word omdat het in de weg staat van de "echte" geneeskunst.

Ook in case of global shutdown of internet danwel stroom...een boek is altijd handig.
heb er een paar en bewaar ze ook bij de survival kit.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron, Toxopeus, NoMore, meNsies
meNsies
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 15 apr 2013, 20:05

[quote=""pilgrim" post=71337"]uiteraard gedaan[/quote]

Me 2!!! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”