H1N1 in de herhaling...

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Dromen
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 15:17

[quote name="Baphomet"]Jep! Groot gelijk Permuter! In elke stad en elk dorp een om de falende bestuurders die al decennia lang de boel verprutsen aan te pakken! Ook topic materiaal, een topic voor overheids gemekker van bestuurders...

Doet me denken aan de burgemeester van Assen, die zei dat mensen niet moeten zeuren over de gladde stoepjes en slecht gestrooide wegen... Tja makkelijk praten met een BMW 7 serie met chauffeur. Zo iemand mag er van mij als eerste op!

CHOP! Zo de kop is d'r af!

* werkt verder aan lijst met falende bestuurders *[/quote]

En het frustrerende is dat ze hoogstwaarschijnlijk denken het goede te doen. Ze zijn zich echt van geen kwaad bewust :wodan:
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

wo 05 jan 2011, 17:31

De wereldgezondheidsorganisatie WHO en andere overheidsinstellingen hebben vorig jaar onnodig paniek gezaaid over de Mexicaanse griep. Dat staat in een conceptrapport van de mensenrechtenorganisatie Raad van Europa, dat is uitgelekt via de Britse krant The Guardian.

Het aantal doden als gevolg van de griepgolf werd door de autoriteiten schromelijk overtreden. Zo vielen in het Verenigd Koninkrijk niet 65.000 doden, zoals het ministerie van Volksgezondheid aanvankelijk voorspelde, maar 360.

De overdreven voorstelling van zaken, waarbij een lobby van de farmaceutische industrie mogelijk een rol speelde, heeft het vertrouwen in officiële instanties aangetast, stelt het rapport. Als zich een nieuwe pandemie aandient, zullen veel mensen geneigd zijn de aanbevelingen van de WHO en andere organisaties met een korreltje zout te nemen en zich niet laten vaccineren.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... _hoax.html
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 05 jan 2011, 17:44

:offtopic:
Finally found it...Afbeelding
:ontopic:

Zozo, gaan we V for Vendetta taferelen krijgen? :lol: Al word ik ook door dit soort dingen erg obstinaat...
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 05 jan 2011, 17:57

deze injectie golven zijn
1) geld verdienen
2) paniek zaaien
3) part of a bigger test

denk nog maar eens aan dat vage topic van NWO met die informant.

als mijjn zoontje dit jaar weer opgeroepen word voor die prik dan ontstaat hier en kleine echtelijke ruzie.
Ik ben sterker....maar minder gemeen 8)
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 05 jan 2011, 18:04

Ik weet nog tijdens mijn eerste inenting, ik was niet bang voor prikken ofzo, maar ik zette wel alles op alles om niet geprikt te worden. Kennelijk had ik intuitief door dat het troep was. Uiteindelijk moesten 4 volwassenen mij vast houden om de prik toe te dienen. Was nog nooit ziek geweest maar daarna werd ik het. >_> Kan eigenlijk niet geloven dat mijn moeder er bij stond te apegapen hoe 4 volwassenen mij in bedwang hielden...
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 05 jan 2011, 18:17

je moeder wist waarschijnlijk niet beter.
net als mijn vrouw.

je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze hun overheid vertrouwen...........hmmm ik schrijf dit op en begin direct te twijfelen
Dromen
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 20:16

AMSTERDAM - De komende weken eist de Mexicaanse griep meer slachtoffers. Nederland staat namelijk aan het begin van een wintergriepgolf en de Mexicaanse griep is een van de drie wintergriepvirussen geworden, stelt viroloog Ab Osterhaus woensdag.

http://www.nu.nl/binnenland/2415742/mee ... wacht.html
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 05 jan 2011, 20:46

[quote name="dingo"]je moeder wist waarschijnlijk niet beter.
net als mijn vrouw.

je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze hun overheid vertrouwen...........hmmm ik schrijf dit op en begin direct te twijfelen[/quote]

:P

Ik vind dat wie beter kan weten, beter moet weten. Er zullen hier nog wel variabelen bij zitten maar ik kan niet geloven hoe een moeder haar moederlijke instinct in bedwang kan houden of uit heeft gezet omdat 'het beter is' volgens de dokter om het koste wat het kost in te enten. Een ziekenhuis of huisartsen post is naar mijn weten geen psychehaatrische opvang. Or is it....? :o

Het gemene van onwetendheid is is dat je heel makkelijk onder situatie uit kan komen. Denial before trial.
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

wo 05 jan 2011, 22:09

Ach, Woody Guthrie wie kent hem nog? [This Land Is Your Land]

VwcKwGS7OSQ
Dromen
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 23:57

Godver de godver

http://www.nu.nl/binnenland/2415995/wee ... griep.html

JEZUS wat is dit allemaal voor paniekzaaierij zeg. God allemachtig zeg. ER IS, JAWEL EEN HELE DODE DOOR MEXICAANSE GRIEP!

:wodan:
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 jan 2011, 01:07

[quote name="Dromen"] ER IS, JAWEL EEN HELE DODE DOOR MEXICAANSE GRIEP!

:wodan:[/quote]
Het is nog erger dan dat alleen .. de dode was in OKTOBER!!!

:wodan:

Overigens .. ik heb nog wel een gedachte hierover ... men zegt altijd dat het zuiden van Nederland achter loopt op de rest, trends starten later enzo ... zou dat met de Mexicaanse griep ook zo zijn? ;-)
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 jan 2011, 17:52

Onderzoek: opzettelijke fraude in “Vaccins veroorzaken Autisme” onderzoek

Afbeelding

Vele celebs wisten het zeker, autisme wordt veroorzaakt door vaccins. Ook een studie in BMJ toonde het aan. Echter in het onderzoek dat vaccins autisme veroorzaken is opzettelijk gefraudeerd. Dit onderzoek heeft veel schade gedaan aan de gezondheid van vele kinderen zo meldt CNN vandaag. Lees hier het hele stuk op CNN.

http://www.geneeskunde.com/nieuws/onder ... onderzoek/

:rudolfsteiner:
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 jan 2011, 17:58

July 17, 2009
DOCUMENTED COVER-UP OF 1976 SWINE FLU VACCINE DAMAGE–A MUST SEE VIDEO

The following link to a CBS documentary details how the US government exacerbated the minor 1976 outbreak of the Swine Flu to scare the public into taking a vaccine that caused neurological damage to thousands of victims and several deaths. The government used untrue claims to propagandize the public on the necessity getting the vaccine, and denied knowledge of known neurologically damaging side effects. It falsely assured everyone of its proven safety, which was a lie. You’ll never believe another government vaccine claim after seeing this report, which was aired only once before being buried in the archives.

http://www.dailymotion.com/video/x9mh9f ... nda_webcam

Een oude tactiek om ons allemaal te kunnen inenten.. met misschien wel zeer vervelende effecten..

WAKKER BLIJVEN mensen, het gaat al jaren zo.. het is niet nieuw!!

Neem geen vaccinazi.. Is mijn advies!!

Maar ja, wie ben ik? Ik ben geen dokter... :-*
langeharry
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 07 jan 2011, 18:32

Al 50 griepdoden in Groot-Brittannië

LONDEN - In Groot-Brittannië stierven deze winter al 50 mensen aan griep, waarvan 45 aan de Mexicaanse sgriep. De afgelopen week al vielen 11 slachtoffers.

De andere doden waren het slachtooffer van een nieuwe variant, influenza B., aldus Britse media. Door het nieuws van de doden is er een run ontstaan op vaccins. De overheid heeft artsen toegang gegeven tot de overgebleven vaccins van de pandemie uit 2009.

Dat oude vaccin veschilt van het nieuwe maar experts verzekeren dat het even goed werkt, melden Britse media. Volgens critici biedt het vaccin uit 2009 echter alleen bescherming tegen varkensgriep en niet tegen de twee nieuwe varianten die deze winter de kop opsteken, influenza B en het minder voorkomende influenza A H3N2. Het nieuwe vaccin biedt immuniteit tegen de drie varianten.

Vooral kinderen en jonge volwassenen werden fataal getroffen door de griep. In vijf gevallen waren de kinderen jonger dan vijf.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8673 ... tml?p=10,3
Dromen
Administrator
Administrator

za 08 jan 2011, 15:04

Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”