Executieverkoop Johan Oldenkamp

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 29 feb 2012, 06:04

LOL, hier in de provincie Groningen hebben alle ziekenhuizen verschillende verzekeringsmaatschapijen. Verschilt zelfs per afdeling in het ziekenhuis. Maar je hebt gelijk wat betreft de kartelwerking die ik al zelf aanhaalde, het begint idd. steeds meer op 1 groot gedrocht te liojken. Maar tot nu toe gaat het nog om de "gespeelde"concurentie tussen de ziekenhuizen enerzijds om zoveel mogelijk patienten binnen te halen en anderzijds tussen de verzekeringsmaatschapijen om zoveel mogelijk zorgaanbieders( wat een jargon) binnen te halen.
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
kniertje
Junior QFF-er
Junior QFF-er

zo 04 mar 2012, 01:41

Die idioot hoeft het maar tot 14 juli vol te houden,dan vergaat de wereld toch volgens meneer;

http://barracudanls.blogspot.com/2012/0 ... -mens.html
combi
Administrator
Administrator

zo 04 mar 2012, 02:17

[quote=""kniertje" post=52052"]Die idioot hoeft het maar tot 14 juli vol te houden,dan vergaat de wereld toch volgens meneer;

http://barracudanls.blogspot.com/2012/0 ... -mens.html[/quote]

ach :silly: zelfs een 'idioot' kan soms toch echt wel gelijk hebben al is die dan op 14 juli inclusief de rest van de wereld ddwwood
Dromen
Administrator
Administrator

zo 04 mar 2012, 02:39

Baracuda... Die neem ik dus ook niet serieus ;-)
combi
Administrator
Administrator

vr 09 mar 2012, 06:49

[video size=100 width=425 height=344 type=vimeo]37824643[/video]

Het journaal wijdt een speciale uitzending aan de executieverkoop van de inboedel van de Zeister psycholoog Dr. Johan Oldenkamp vanwege zijn weigering tot het afsluiten van een ziektekostenverzekering.
Dromen
Administrator
Administrator

zo 18 mar 2012, 18:29

Vrijdad de datum van de executieverkoop van Johan Oldenkamp:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8705

En:
baphomet
Administrator
Administrator

zo 18 mar 2012, 18:30

EDIT: je bent me net voor DromsQi
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

di 20 mar 2012, 16:12

huh? :ohmy:

En Ja hoor Het was gezellig in Zeist ! iedereen was aanwezig ! iedereen zelfs Gait ! ik heb geknikt naar Teuben en naar Guido (wat zie je er trouwens slecht uit !!) handjes geschud met occupy Groningen ,geklapt voor Johan, geluisterd naar, en gedanst met hippies het was me het dagje wel !

Maar zoals ik al had verwacht geen deurwaarder !! potjandorie een vrije dag genomen , om een mooi tafeltje te scoren en niks nakkes nada geen deurwaarder !! het is toch de absurd voor woorden , kun je dan nergens meer op aan in Nederland ?

Nou ik denk van wel ! als een executie verkoop is aangekondigd dan komen de wolven echt wel !! maar niet bij Johan , bij Johan komen ze niet ! heeft Johan echt een punt gemaakt ?

Ik denk van niet , ik denk dat Johan alles heeft verzonnen !! er is geen deurwaarder er zijn geen onbetaalde rekeningen ! Johan heeft gewoon zijn rekening betaald, en gaat nu rustig door met werken , want presentaties houden in den lande is ook werken , boeken schrijven en verkopen is ook werken , en als Johan zijn been breekt dan wordt hij gewoon in het ziekenhuis opgenomen , en behandeld. En betaald door de verzekering die de beste man ooit heeft afgesloten , en gewoon voor betaald !!

Ik vermoed zelfs dat hij die nog doctor moet worden John Consemulder, het door had , en dat hij daarom de 2de grote afwezige was. hij was net als de deurwaarder nergens te bekennen.

http://gaitie.wordpress.com/2012/03/17/ ... nkamp-zei/

Groet Gait
Dromen
Administrator
Administrator

di 20 mar 2012, 16:51

Scherp Combi, heel scherp! Goede post, zeker om tegenkant te belichten. Vergeet niet, Oldenkamp his status is rising! [strike] And as we now, brengt geld en vooral macht nooit veel goeds met zich mee. Het doet toch iets met de mensch[/strike]
combi
Administrator
Administrator

wo 21 mar 2012, 21:21

Gaitie’s Blog, stemmingsmakerij zonder nuance, Lord, chapeau!
http://www.anarchiel.com/stortplaats/to ... rd_chapeau

Pure stemmingsmakerij, althans dat is mijn constatering bij het lezen van dit artikel:
zie tweede post hierboven!

‘is het wel waar wat Johan Oldenkamp vertelde’
“Waarom is (zonder tegenbericht) de deurwaarder niet komen opdagen? Is Johan Oldenkamp een leugenaar?” geplaatst op NU.jij om 23.10 door krek,

Dit terwijl lordonehoop als commentaar op ditzelfde blog zegt op 20 maart 2012 om 16:27

http://www.pateo.nl/PDF/uitstelvanexecutie.pdf
Het was dus wel waar. Wat een vreselijke afgang van die geit zeg. Muahahaha. Meesterlijk lachen.”

Okay duidelijk een blog met een andere visie, en andere omgangsvormen, een beetje geenstijlstijl, lol, “Ik kan lucht niet zien, dus het bestaat niet!” zoiets, niets mis mee, ware het echter niet, dat het mij nou niet direct echt zinvol lijkt, je punt te moeten maken met het publiceren van een artikel, dat op het moment van verschijnen al door bewijzen en feiten is achterhaald en weersproken, maar ook dat is uiteraard slechts een opinie.

Anders wordt het, indien ons blog Anarchiel min of meer verkapt wordt gebruikt dan wel misbruikt als ondersteuning van de demoniseringsstrategie t.a.v. onder andere Johan, zoals valt op te maken uit de onderstaande verwijzingen:

“Via de link van Barracuda naar Anarchiel/Stortplaats nog iets met cijfertjes”

“‘Helaas lieten de deurwaarders verstek gaan. Bij Anarchiel licht gemopper: ?Ik begreep dat meneer Oldekamp dit gisteren al wist, en niet de moeite heeft genomen om het via de bekende kanalen door te geven?”

Komt bij mij op zijn minst toch een beetje slordig over, zeker als je zulke ambitieuze pretenties hebt zoals uit onderstaande introductietekst naar voren komt

Gaitie’s Blog

About

Tja Wie ben ik , ik ben Gait , ik heb een boven matige interesse in alles wat met alternatieve zaken te maken heeft en probeer dat te weer leggen of bewijzen te vinden om het te weerleggen, hoe dan ook ik vind het uitermate interessant om er over te lezen, en af en toe geef ik hier een reactie. je hoeft er verder ook niks mee en mijn berichten zijn absoluut niet beledigend of kleinerend bedoeld, Mocht je je aangesproken voelen, bedenk dan dat dat jou gevoel is niet het mijne.

wil je op een of andere manier toch je ei kwijt dan kun je mailen naar .

Groet Gait

Hier de meest recente publicaties, met de gebruikte tags en korte commentaren

http://www.nujij.nl/algemeen/busongeluk ... 0995.lynkx
argusoog, psychisch, gestoord, debiel.

gaitie zegt:
“Ik kan er verder niet te veel over zeggen , het is al link genoeg om het spul virtueel dwars te zitten laat staan mee doen met hippie huppeldansjes , onder het toeziend oog van Oldie en kornuiten. maar het is een in en in triest volkje, met nog veel engere ideeën, Hoe kun je als je enig verstand in donder hebt dit soort opmerkingen over het busongeluk in Zwitserland maken !! kost ziek wordt je er van . in en in triest”

http://www.nujij.nl/algemeen/is-het-wel ... 1156.lynkx
Oldenkamp, leugenaar, deurwaarder, zorgpremie.

JennyJo zegt:
“Zo is het precies Gait, in- en intriest en om kotsziek van te worden. Dat deze mensen nog aanhangers hebben vind ik niet bevatten. De enige verklaring is dat die net zo onprettig gestoord zijn.”

Maar goed, zo vinden er dus op de achtergrond heftige discussies plaats, waar de waarheid dan weer wel wordt verdedigd door de persoon, die hier maar al te vaak werd verguisd en gedemoniseerd, dus bij deze Lord, chapeau!
Of is dat nu ook weer stemmingsmakerij zonder nuance?
Weet het zo onderhand ook niet meer, het zijn verwarrende tijden voor een huppelende hippie, en lachende boeddha

Bijbehorende url:
http://gaitie.wordpress.com/2012/03/17/ ... omment-352
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 apr 2014, 16:29

Leuk om dit nog eens terug te lezen, met de wetenschap van nu dat Oldenkamp gewoon een profiteur en een opportunist is gebleken.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 apr 2014, 22:01

heb laatst nog naar die vent zitten luisteren op zn pateo radio.. hij had mark passio te gast
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”