Doku 'Scientist Under Attack'

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
Plaats reactie
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 16 dec 2011, 16:57

Genetically modified foods (GMOs) op dieren, en op mensen. Goeie doku 'Scientist Under Attack'. Het gaat over genetic engineering wat wordt betaald door de industrie, nog maar 5% van de research is onafhankelijk. Het is eigenlijk een soort horrorfilm die werkelijkheid is....

By the way, was wel even zoeken naar deze documentaire, de enige plek op het web waar de documentaire te zien is, is bij Daily Motion...  Men heeft zéér waarschijnlijk namelijk liever dat je dit niet weet!!!

Eet smakelijk dus...
;-)

My Jekyll doesn't Hide
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Dromen
Administrator
Administrator

vr 16 dec 2011, 17:06

Thanks Mec, erg interessant! Heb eerste filmpje gezien inmiddels, vond het wel voorpagina-waardig, vandaar dat ik het even op de FP heb geplaatst!
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 16 dec 2011, 17:27

Ga deze zker kijken van het weekend
Dromen
Administrator
Administrator

vr 16 dec 2011, 18:00

Net 2e geluisterd, ohw ohw ohw. Word ook goed uitgelegd op watvoor slinkse wijze de Americana's het genmaïs Mexico importeerde.
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 16 dec 2011, 22:31

Edit: Kunnen we, als publiek, onze wetenschappers nog wel vertrouwen?...ik denk het niet
My Jekyll doesn't Hide
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Dromen, baphomet
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 dec 2011, 00:09

My Jekyll doesn't Hide
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 jul 2014, 18:58

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'Scientist Under Attack'', 1)' at line 1

:steiner:
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 16 jul 2014, 19:00

Edit: Kunnen we, als publiek, onze wetenschappers nog wel vertrouwen?...ik denk het niet
Nee, dat kunnen we niet.
Iedereen is te koop en cijfers kunnen gemanipuleerd worden.

Spreek ik nog niet eens over onderzoek waarbij de uitkomst al vast MOET staan en waarbij dus data gezocht wordt om die te staven.
En het WC-eend effec ..........

PS filmpjes zijn natuurlijk ook alwer weg........we zouden die shit eigenlijk meteen op moeten slaan.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, Toxopeus, Mec
Toxopeus
Administrator
Administrator

do 17 jul 2014, 00:18

De maatschappij is "vercijferd"
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 17 jul 2014, 10:52

Zoals jij al zo treffend plaatste in het topic over prof. Verhaeghe en het Rijnland Model.
Die artikels deel ik overal, tot en met artsen en verpleegkundigen in het ziekenhuis aan toe.
Heeft al heel wat oogjes geopend, nu moeten ze er nog wat mee doen.

Het heeft ook te maken met onze onderwijscultuur: we leiden slechts op voor management en communicatie, en al die mannetjes/vrouwtjes moeten worden voorzien van een baantje.
Daar is de regering dan ook druk mee bezig: overal komen steeds meer managementslaagjes want ja, we moeten toch werkgelegenheid cre-eren, nietwaar?
Dat al die baantjes niets toevoegen, sterker nog: bakken vol met (gemeenschaps)geld kosten ..... ach.

Zodat Rutte in Brussel weer kan roepen dat het GOED gaat met onze economie.

Hoe lang nog voordat dit systeem in elkaar flikkert?
Ik geloof niet meer dat ze het niet inzien of niet begrijpen, ik geloof werkelijk dat het bewust zo gestuurd wordt.
Alleen is de politiek niet de baas maar het grootkapitaal/de banken. Politici zijn de zetbaasjes en worden beloond met een mooi baantje na hun politieke carriere, in een quango of bij de EU.

Maar daarmee vertel ik de QFF-er niets nieuws en eigenlijk zou ik me daar niet druk over moeten maken.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, Toxopeus
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”