Aspartaam

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

wo 16 jan 2013, 18:24

[quote=""Het Dolle Eland" post=65758"][quote=""Dromen" post=65756"][quote=""Dromen" post=52952"]Vanochtend had ik gesprek met vertegenwoordiger van sportvoeding. Opvallend is dat binnen deze sector 'al lang en breed' aangenomen is dat Aspartaam kankerverwekkend is. Sterker nog, sportvoeding met deze suikers erin, verkopen momenteel zéér slecht. Overgrote deel van de sportvoeding in deze branche is ook allemaal op natuurlijke basis.

Hoe dan ook, volgens mij worden de mensen langzaam wel bewust dat ons voedsel niet 'gezond' is.[/quote]

Deze week begonnen met nieuw schema. Ik mag altijd graag dingen proberen (voor mn werk) en ervaren.

Annyway, ik heb bepaalde sportvoeding gekocht, kom ik er net achter dat er acesulfaam-K in zit en sucralose...

En tis een behoorlijke zak die ik heb gekocht :D Naja, ik maak het op, ik kijk wel hoe het bevalt.[/quote]

...Dolle die ondertussen de dialyse machine neerzet en aandoet.....[/quote]

je kan beter even een kopietje maken van z'n hersenen...
kenne we daaluk de gaten opvullen met gekloond materiaal :D
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Toxopeus
Administrator
Administrator

do 17 jan 2013, 01:00

[quote=""Het Dolle Eland" post=65758"][quote=""Dromen" post=65756"][quote=""Dromen" post=52952"]Vanochtend had ik gesprek met vertegenwoordiger van sportvoeding. Opvallend is dat binnen deze sector 'al lang en breed' aangenomen is dat Aspartaam kankerverwekkend is. Sterker nog, sportvoeding met deze suikers erin, verkopen momenteel zéér slecht. Overgrote deel van de sportvoeding in deze branche is ook allemaal op natuurlijke basis.

Hoe dan ook, volgens mij worden de mensen langzaam wel bewust dat ons voedsel niet 'gezond' is.[/quote]

Deze week begonnen met nieuw schema. Ik mag altijd graag dingen proberen (voor mn werk) en ervaren.

Annyway, ik heb bepaalde sportvoeding gekocht, kom ik er net achter dat er acesulfaam-K in zit en sucralose...

En tis een behoorlijke zak die ik heb gekocht :D Naja, ik maak het op, ik kijk wel hoe het bevalt.[/quote]

*meehelpen met aansluiten doedt* :woohoo:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
blackbox
Administrator
Administrator

do 17 jan 2013, 01:41

[quote=""Toxopeus" post=65817"][quote=""Het Dolle Eland" post=65758"][quote=""Dromen" post=65756"][quote=""Dromen" post=52952"]Vanochtend had ik gesprek met vertegenwoordiger van sportvoeding. Opvallend is dat binnen deze sector 'al lang en breed' aangenomen is dat Aspartaam kankerverwekkend is. Sterker nog, sportvoeding met deze suikers erin, verkopen momenteel zéér slecht. Overgrote deel van de sportvoeding in deze branche is ook allemaal op natuurlijke basis.

*meehelpen met aansluiten doedt* :woohoo:[/quote]

machine mot dan wel in topconditie zijn....ik geef het wel wat :love:

een behoorlijke zak.....zak....krak!
illuminati of my own reality
Dromen
Administrator
Administrator

do 17 jan 2013, 15:14

Acesulfaam-K en sucralose is geen aspartaam overigens...

Heb me er gister later nog eens in verdiept, wirwar van aannemingen. Opvallend is bijv. ook dat ik nergens een bron kan vinden over waar nou uit blijkt dat Aspartaam 'slecht' is...

Al metal, is dit verreweg de beste informatie die ik heb kunnen vinden:
http://wetenschap.infonu.nl/diversen/16 ... -stof.html
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

za 14 sep 2013, 16:36

Aspartame patent reveals E. coli feces used

The European patent for aspartame is now available online, and it confirms the artificial sweetener is made from the waste products of genetically modified E. coli bacteria.

Though this fact was reported as early as 1999, not much attention was paid at the time to aspartame and its maker Monsanto, which was allegedly adding GM aspartame to soft drinks in Britain.

The patent refers to "cloned microorganisms" later revealed to be genetically modified E. coli bacteria. They are modified to produce an especially large peptide used to create aspartame.

The cultivated and well-fed bacteria then produce proteins which contain the aspartic acid-phenylalanine amino acid segment required to produce the sweetener.

The bacteria waste is then treated to turn the large peptide and a free carboxyl group into a dipeptide. The the dipeptides are then treated with alcohol and methanol to produce aspartame.

Controversy has steadily grown around genetically modified foods and GM giant Monsanto. Coke recently ran an ad campaign defending their use of aspartame, saying studies support the product's safety.
http://www.upi.com/Science_News/Blog/20 ... 377527919/
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 jun 2014, 20:28

#podcast38
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”