Vaccinatie, autisme en andere perikelen

Alles over gezondheid, voeding, lichaamsbeweging het menselijke lichaam en nog veel meer. Wil je gezond leven dan staat hier veel handige informatie.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 06 okt 2010, 14:00

Gisteren was het Snickers die er even over begon in de QFF DUMP. Vaccinatie en autisme... Interessante materie als je er op gaat zoeken. Kan vaccinatie nu wel of niet zorgen voor de activatie van autisme bij kids? Iets om nader te onderzoeken zou je zeggen. Dat dachten andere mensen blijkbaar ook, want er is meer dan genoeg over te vinden met Google. Naast Snickers was het Lostaname die ook nog een zéér interessante link plaatste in de QFF DUMP aangaande dit hele onderwerp. Ik ben er dus even in gedoken...

De zoektocht met Google weet diverse kanten van het verhaal op duidelijke wijze te verlichten! Er zijn websites die zweren het bewijs te hebben gevonden, en andere die het afdoen als de grootste onzin. Zo is er ook een artikel te vinden op de website van VPRO's Noorderlicht dat het volgende weet te melden:

Tien onderzoekers hebben een wetenschappelijk artikel teruggetrokken waarin een verband werd gesuggereerd tussen het BMR-vaccin (tegen de bof, mazelen, en rode hond) en autisme. Er is onvoldoende bewijs om zo’n verband hard te maken, aldus de meerderheid van de onderzoekers deze week in het medische vaktijdschrift The Lancet.

Het artikel sloeg in 1998 in als een bom. Dr Andrew Wakefield en collega’s hadden twaalf autistische kinderen tussen de drie en tien jaar onderzocht, en claimden een mogelijk verband tussen het zogeheten BMR-vaccin en autisme. Bij acht van de twaalf kinderen waren de autistische verschijnselen – tezamen met darmafwijkingen - namelijk pal na de vaccinatie ontstaan. De publicatie leidde tot grote ongerustheid bij de ouders, die - vooral in Groot-Brittanië – massaal afzagen van vaccinatie. Waar eerst 95 procent van de kinderen werd ingeënt, daalde dat al snel tot onder de 80 procent. Het gevolg: een onrustbarende stijging van het aantal gevallen van mazelen in het Verenigd Koninkrijk.

“We hadden het nooit moeten publiceren,” schreef Richard Horton, hoofdredacteur van The Lancet, twee weken geleden al. Toen kwam namelijk aan het licht dat er sprake was van belangenverstrengeling. Hoofdonderzoeker Andrew Wakefield had verzuimd melding te maken van het feit dat hij tijdens het onderzoek 55.000 pond betaald had gekregen van Legal Aid Board. Die organisatie stelt ouders in de gelegenheid een proces te beginnen als ze menen dat hun kind als gevolg van de vaccinatie autistisch is geworden. Enkele kinderen uit het Lancet-onderzoek waren bij zo’n procedure betrokken. Het vermoeden bestond dat Wakefield zijn proefpersonen wat al te selectief had uitgezocht, en alleen patiëntjes in het onderzoek had opgenomen van wie de ouders hadden aangegeven dat er mogelijk een verband bestond tussen de vaccinatie en de gedragsveranderingen.

Op 23 februari publiceerde The Lancet op zijn website een verklaring waarin zes beschuldigingen tegen Wakefield en de zijnen tegen het licht werden gehouden. Van drie daarvan worden de auteurs successievelijk vrij gepleit. Het gaat om twee aantijgingen betreffende de ethische goedkeuring van de medische onderzoeken die de kinderen moesten ondergaan, en om de beschuldiging dat de kinderen die aan het onderzoek meededen van te voren al waren geselecteerd.

De andere beschuldigingen, over belangenverstrengeling, blijven overeind. Wakefield had tenminste melding moeten maken van de financiële vergoeding die hij van Legal Aid Board kreeg voor een onderzoek dat hij tegelijkertijd voor deze instantie uitvoerde, vindt The Lancet. Bovendien had hij moeten melden dat een deel van de kinderen uit de Lancetstudie ook aan het onderzoek van Legal Aid Board deelnamen. En Wakefield had moeten vertellen dat de onderzoeksresultaten, nog vóór ze in The Lancet waren verschenen, al aan de advocaten van verontruste ouders waren doorgespeeld.

The Lancet betreurt het dat Wakefield al die informatie achtergehouden heeft, want de editors en reviewers hebben op die manier geen afgewogen oordeel kunnen vellen over de context waarin het onderzoek heeft plaatsgevonden. Wakefield en consorten hadden zich dat van te voren moeten realiseren, oordeelt The Lancet. Want de vraag naar belangenverstrengeling – die het tijdschrift altijd stelt - is eenvoudig. “Is er iets dat u in verlegenheid zou brengen als het bekend zou worden ná publicatie en dat u niet van te voren heeft gemeld?”

Op de analyse van de hoofdredacteur van The Lancet volgen de verklaringen van drie auteurs, waaronder Wakefield, en een verklaring van het Royal Free ziekenhuis. Simon Murch gaat in op de vermeende beschuldiging betreffende het medisch-ethisch handelen, en John Walker-Smith legt een verklaring af over de selectie van de kinderen. Andrew Wakefield tenslotte stelt dat de overeind gebleven beschuldigingen van belangenverstrengeling ‘een compleet verkeerde weergave van de feiten’ zijn. Hij eindigt zijn betoog met de mededeling: ”Ik en mijn collega’s hebben steeds met de beste bedoelingen gehandeld en dat zullen we blijven doen.”

Deze week bereikt de rel zijn hoogtepunt in een (gedeeltelijke) terugtrekking van het artikel uit 1998. In een verklaring nemen tien van de oorspronkelijke dertien auteurs afstand van de suggestie dat er een verband zou bestaan tussen de gewraakte vaccinatie en autisme. De gegevens waren ontoereikend om zo’n verband aan te tonen, aldus de tien spijtoptanten.

Andrew Wakefield is niet bij de ondertekenaars. Tegen de Telegraph zei Wakefield twee weken geleden dat hij nog steeds achter de bevindingen staat uit het Lancet-artikel uit 1998. De New York Times liet gisteren een collega van Wakefield aan het woord die meldt dat Wakefield een advocaat in de arm genomen heeft en excuses wil van het tijdschrift. Ook Peter Harvey ondertekende niet. De Lancet hoopt ‘binnenkort’ een reactie van de twee weigeraars te kunnen plaatsen. De derde naam die ontbreekt is die van John Linnell. Hij kon niet worden opgespoord, aldus de tien ondertekenaars.

En dan is er de zéér interessante link die Lostaname plaatste naar de website van Sara Morton, die op haar website haar persoonlijke ervaringen en visies geeft! Zeker de moeite waard om eens aandachtig naar te kijken! Hieronder een interessant stukje van haar website:

Tot zes jaar had ik een normale jeugd, vóór mijn diagnose (autisme). Ik dacht dat ik een eigenaardig maar verder gewoon kind was. Zo zie ik dat nog steeds. Ik miste en mis ziekte-inzicht.

Dat over ziekte-inzicht is cynisch bedoeld. Volgens deskundigen is met je handen fladderen en door het huis huppelen al stereotype gedrag. Hierdoor gaat ook je familie op die trekjes letten,  gaat de aandacht daarin zitten. Hoewel mijn vader zoiets had van: Sarah is toch nog  gewoon Sarah? Hij moest mijn moeder troosten en geruststellen, die van slag was door de diagnose.

Ik kom uit een onopvallend gezin: moeder, vader, broertje en ik. Er zijn video-opnamen van mij als baby en kleuter. Ik leek toen volkomen in orde, al was ik anders dan de meeste kinderen. Ik reageerde vaak niet als iemand probeerde contact te maken en ging door met waar ik mee bezig was. Als je erg je best deed, kon je toch wel een reactie losmaken en vanaf het moment dat ik kon praten zocht ik ook uit mezelf toenadering. Mensen konden me aan het lachen maken en ik hen. Mijn ‘anders zijn’ was toen nog geen probleem, maar zou later des te tragischere gevolgen hebben.

In de kleuterklas ging het al mis. Ik paste niet in het systeem. De juffrouw gilde tegen me als ik per ongeluk iets verkeerd deed. Achteraf hoorde ik dat zij mij ‘zwaar autistisch’ noemde. Het was vooral de buitenwereld die aandrong op onderzoek, want mijn vader en moeder redden het best met mij.

Die testen scheen ik best leuk te vinden om te doen. Volgens de diagnose was er maar één school geschikt voor me, een ZMOK-school. (Zeer Moeilijk Opvoedbare Kinderen.) Andere scholen durfden me niet meer aan te nemen. Mijn ouders wilden me zelf op een andere school hebben, omdat het niet goed ging tussen mij en de juf.

Zelf was ik te jong om te duiden wat er aan de hand was. Mijn leven ging gewoon door. In groep 4 kreeg ik een juf die mijn autisme als een uitdaging zag, in plaats van iets griezeligs. Zij wist ook een warm groepsgevoel te creëren. Pesten tolereerde zij absoluut niet. Je had elkaar te accepteren! Achteraf besef ik pas hoe belangrijk dat is. Ik speelde veel meer met andere kinderen dan voorheen, ik had zelfs wat vriendinnen. Hier kon ik kind zijn.  

In de bovenbouw werd mijn ‘anders’ zijn een probleem. Klasgenoten pestten mij, vaak met instemming van de leraar. Hij deed mij ook na voor de klas als hij vond dat mijn toon te futloos was. Klasgenoten jouwden me uit of gingen expres herrie maken omdat ze doorhadden dat ik daar niet tegen kon.

Hier gaat het verder op de website van Sarah...

En dan natuurlijk de video's van Louis Theroux op Youtube uit zijn serie Medicated Kids (Thanks @ Lostaname!!)

De overige 4 van de 6 delen staan niet (meer) online op Youtube of elders...

Maar ook Jim Carrey en Jenny McCarthy besteden er aandacht aan op TV:

Maar ook deze 2 filmpjes sluiten aan op de materie:

Zo bij elkaar een leuke voorzet om verder te gaan hier lijkt me zo...

Er is namelijk zo ontzettend veel informatie over te vinden!

1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: Skynet
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 06 okt 2010, 16:19

Volledige medicated kids doc:
http://veehd.com/video/3545077_Louis-Th ... -Kids-2010

Kan alleen gezien worden als je DVX ofzoiets hebt en windows Interslet Sexplorer. EN hij is niet bepaald smooth. De film zelf hapert zeer frequent.... =(
baphomet
Administrator
Administrator

wo 06 okt 2010, 16:23

Thanks!

Ik zal even kijken of ik 'm in het artikel kan hangene
1119 AD
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 06 okt 2010, 16:28

IDEETJE! Ik zag dat de doc nog bij mijn op mijn UPC kastje. Is het misschien mogelijk het naar mijn comp te zetten en te uploaden? Ik ga ff checken...
baphomet
Administrator
Administrator

wo 06 okt 2010, 16:32

Dat zou cool zijn!
1119 AD
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 06 okt 2010, 16:45

-.- Ik en mijn digibeetisme. Ik weet mijn god niet waar ik het moet zoeken want ik snap er niks van. =(
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

do 07 okt 2010, 18:23

gerucht gaat idd al heel lang.
het mist echter nog voldoende onderbouwing.
maar ik vind het nu ook weer niet zo raar dat ik het gelijk verwerp.

kan best
lostaname
QFF Gold Member
QFF Gold Member

di 19 okt 2010, 18:40

Heb eindelijk een goede upload van Louis Theroux' Medicated kids gevonden! Yay me!

http://www.megavideo.com/?d=VRLQF1JT
baphomet
Administrator
Administrator

di 19 okt 2010, 18:42

Thanks!!!
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

vr 13 mei 2011, 17:13

De VN wil starten met het vergaren van fondsen bij overheden (192 landen) om ALLE meisjes wereldwijd tegen HPV te vaccineren..

Beknopte samenvatting van het artikel ‘UN Wants billions for STD Vaccination Scheme’
door C-FAM (Catholic Family & Human Rights Institution).

Kijk HIER voor een uitgebreide (Engelse) versie

Naar schatting zal deze uiterst controversiële campagne zal rond de $300 per persoon gaan kosten, hetgeen de totale kosten van een dergelijke campagne in de vele miljarden laat lopen..! Het Bevolkingsfonds van de Unitede Nations, het UNFPA en PATH, een non-profit organisatie op het gebied van voorplantingsziekten, verzoeken donornaties het vaccin aan te kopen voor $14 per stuk.

Drie vaccins zullen nodig zijn voor een periode van zes maanden, wat het totaal dus op $42 brengt en waarmee de behandeling slechts goed zou zijn voor 5 jaar. Dat betekent weer dat er 7 van deze ‘behandelingen’ nodig zullen zijn om elke vrouw ‘levenslang te beschermen’ (= 21 vaccins per persoon. Misschien nog even ter herinnering: Voor Cervarix/Gardasil betaalt de Nederlandse overheid zo’n € 375 voor 3 injecties..!).

En wat is dan het argument van de VN om deze ongelooflijke campagne aan te kondigen..?? Hou je vast: het argument is dat van elk half miljoen nieuwe gevallen van baarmoederhalskanker, meer dan de helft van de vrouwen sterft.
(Dit is vooral het geval omdat deze vrouwen niet wisten, dat zij deze ziekte hadden in een vergevorderd stadium in het lijf hadden).

VN-lidstaten zullen op 19 en 20 september van dit jaar bijeenkomen om hierover te debatteren tijdens de ‘UN High Level Meeting on Non-communicable Diseases’.

Commentaar DL Röver, medisch research journalist en schrijfster van een boek over HPV (zie HIER op wanttoknow) :

“Met de betrokkenheid van de UNFPA weten we bijna zeker dat het bij deze massale vacinatiecampagne gaat om een mondiale sterilisatie agenda. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn.

Pikant detail: laesies in de baarmoederhals worden veroorzaakt door een tekort aan foliumzuur (zie het ‘Drug-Induced Nutrient Depletion Handboek’, 2nd ed. 2001, pp. 165, 326). Deze laesies worden vervolgens heel aantrekkelijk voor HPVs. En dat zijn dus opportunistische infecties, geen oorzaak van kanker!
Samen met tekorten van vitamine B3, A en C ontstaat een gebrek aan foliumzuur door het gebruik van anticonceptiemiddelen, gebaseerd op levonorgestrel. Een dagelijks dieet met daarin voldoende van bovengenoemde nutriënten, doet de aanleiding voor laesies en baarmoederhalskanker verdwijnen!”

Bron:

http://www.wanttoknow.nl/nieuws/vn-wil- ... programma/
http://www.star-people.nl/index.php?module=news&id=7257
illuminati of my own reality
blackbox
Administrator
Administrator

wo 25 mei 2011, 17:35

‘Drug companies are not here to bring health to the population but to scam them on one level for vast amounts of money,
by treating the symptoms and not addressing the cause.’

(vert.)

Farmaceutische bedrijven zijn er niet op uit om gezondheid onder de bevolking te brengen,
maar om de bevolking op het éne niveau grote sommen geld af te troggelen,
ondertussen slechts de symptomen te bestrijden en het aanwijzen van de oorzaak van de ziekte achterwege te laten.”
x

-Sir William Ossler, MD (1849-1919)

Vaccinaties ondergraven de immuniteit

Paul Fassa © 2011

Vaccinaties zijn nog erger dan we vermoeden! Het gaat er hierbij niet om dat er vaccinatieschade kan ontstaan, schade die ‘zomaar’ bij gevaccineerden schijnt te kunnen toeslaan. Maar het gaat erom dat steeds meer experts met de bewering komen, dat vaccinaties ervoor zorgen dat het immuunsysteem van gevaccineerden op een laag pitje wordt gezet. Dit blijkt wanneer er een simpele telling plaatsvindt van ziektes die optreden vlak ná vaccinaties en de situatie ervóór. Dit geldt ongeacht voor welke populatie dit wordt bekeken, jong en oud of mannen of vrouwen.

Alle vaccinaties zijn gevaarlijk.
Een voormalig vaccinatie-onderzoeker is opgestaan en trekt nu als klokkenluider aan de bel. Hij werd geïnterviewd door onderzoeksjournalist Jon Rapapport. De klokkenluider gebruikte daarbij een schuilnaam (Dr. Mark Randall) om zijn identiteit te beschermen. Hij heeft als medisch wetenschapper aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van meer dan één vaccin. Maar uiteindelijk bleek dat hij niet meer overweg kon met de leugens, in het bijzonder toen bleek dat de baby van zijn beste vriend gestorven was, vlak nadat deze baby zijn DKTP-vaccinatie had gekregen.

Deze klokkenluider vertelde Rapapport dat het op geen enkel manier nog mogelijk is, om een volledig schoon en een volledig veilig vaccin te maken. En dan gaat het niet eens nog over de conserveermiddelen en toevoegingen. Wanneer dit nu eens goed doordringt bij de mensen die pro-vaccinatie zijn, zou hun houding direct drastisch wijzigen in mijn opinie.

lees meer: http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vac ... mmuniteit/
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 25 mei 2011, 20:14

Vandaar dat die rijken de ruimte in willen, dat ze daar blijven.. Voor de rest, cultuur he, tis gewoon kul.
blackbox
Administrator
Administrator

do 14 jul 2011, 17:55

Menselijk DNA in vaccins mogelijk oorzaak autisme...!

De keiharde ontkenningen van de farmaceutische industrie, als zou autisme op geen enkele wijze verbonden zijn aan het enorm gestegen aantal vaccinaties, die baby’s, peuters en kleuters voor de kiezen krijgen, blijken keer op keer geloochenstraft te worden. Je vraagt je ook af, waaróm deze INDUSTRIE zo hard moet schreeuwen, als er niets te vrezen valt.

Afbeelding

Tegenbewijs wordt er door Big Pharma ook niet gegeven, m.a.w. bewijs voor de absolute veiligheid van vaccins. Alleen al in de vermeende relatie tussen vaccinaties en autisme, zou Big Pharma bijvoorbeeld diepgaand onderzoek kunnen doen en de resultaten ervan te presenteren. Wij nemen aan dat deze, steeds maar aanhoudende stroom van bewijzen en aanwijzingen, hen schade berokkend..?
Nee, Big Pharma maakt zich niet druk, zij laat het over aan overheden, publieke organisaties en andere private stichtingen om onderzoek hierna te verrichten. Maar nu er steeds meer bewijs boven tafel komt van FEITEN die de link tussen vaccinaties en autisme WEL aantonen, gaat Big Pharma dus zitten huilen en ontkennen. Zolang het duurt.

Inmiddels is dus opnieuw vast komen staan, via een degelijk stukje ‘huiswerk’, dat er wel degelijk een link is. Sinds 1983 wordt het BMR-vaccin (bof, mazelen en rode hond) namelijk gemaakt op basis van menselijk DNA, en dit vreemde DNA, ontsteekt een storm in het menselijk lichaam, de overblijfselen ervan blijven dus feitelijk actief, in het lichaam van het kind, zo blijkt uit het onderzoek, waarover je hieronder kunt lezen.

DNA in vaccins in verband gebracht met autisme-explosie

Een voormalig farma-onderzoekster heeft waarschijnlijk de link gevonden tussen het MMR-vaccin (BMR-prik (bof-, mazelen- en rode hond)) en autisme. Ze ontdekte dat autisme enorm toenam, sinds de tijd dat er menselijk weefsel aan vaccins werd toegevoegd. En dat niet alleen.

Voor de productie van maar liefst 23 vaccins, waaronder dus ook het MMR/BMR-vaccin, die aan baby’s en peuters worden gegeven, worden menselijke cellen gebruikt van geaborteerde embryo’s. Onderzoekster Helen Ratajczak ontdekte dat er een enorme sprong was waar te nemen in het aantal autismegevallen vanaf 1983 en verder, toen het MMR/BMR-vaccin II werd geïntroduceerd.

Deze tweede versie van dit vaccin blijkt te zijn besmet met menselijke DNA uit menselijke cellen, en dit zou –volgens onderzoekster Ratajczak- weleens de oorzaak kunnen zijn van die plotselinge stijging in het aantal autisme-gevallen in de wereld. Helen Ratajczak was voormalig farmaceutisch laborante/onderzoeker bij de firma Boehringer Ingelheim Pharmaceuticals. Overblijfselen van het afwijkende DNA zijn ontdekt op de X-chromosomen van 8 genen, die worden geassocieerd met autisme. Dit zou tevens de verklaring zijn, waarom jongens meer kans lopen om autisme te krijgen, dan meisjes.

Ratajczak heeft nu precies dát gedaan, waartoe kennelijk tot nog toe niemand moeite voor deed..! Ze onderzocht in een zogenaamde peer-review, álle gepubliceerde wetenschappelijke rapporten inzake autisme sinds 1943, het jaar dat er voor het eerst melding gemaakt werd van autisme. Bijna alle rapporten die ze doorspitte, maken melding van een ernstige verdenking van enerzijds de aanwezigheid van kwik (thimerosal) als conserveermiddel in vaccins en anderzijds van de BMR-vaccinatie aan jonge kinderen, als zeer vermoedelijke oorzaak van deze autismes.

Een paar citaten uit het artikel, dat Ratajczak’s schreef, naar aanleiding van haar onderzoek. ”Goed gedocumenteerde gevallen van autisme laten altijd genetische mutaties zien, en/of genetische aantastingen, virale infecties en/of encefalitis (hersenvliesonsteking) NADAT HET BETREFFENDE KIND is gevaccineerd. Op basis hiervan is de conclusie gerechtvaardigd dat autisme het resultaat is van genetische defecten en/of koortsachtige ontstekingen aan de hersenen.”

Het artikel vertelt ook over de vele potentiële vaccin-gerelateerde valkuilen die er nog liggen, waaronder het steeds maar stijgende aantal vaccinaties voor jonge kinderen in een heel korte periode. “Datgene wat ik heb gepubliceerd, toont vooral de overgevoeligheid van het menselijke lichaam aan. Hierdoor wordt het immuunsysteem van het lichaam van het kind volledig uit balans geblazen.”

Dr. Brian Strom, van de University of Pennsylvania’s, heeft in diverse panels gezeten van het ‘Institute of Medicine’, om overheden inzake vaccinatie-veiligheid te adviseren, zegt dat de huidige heersende mening onder medische wetenschappers is, dat vaccins wel gelinkt worden aan hersenschade, maar wetenschappelijk niet in verband worden gebracht met autisme.
Inzake het onderzoek van Ratajczak’s merkt hij vanuit een soort ivoren toren op, dat hij het geen opmerkelijke conclusies vindt, die zij trekt uit haar peer-review. “Het is een onderzoek naar theorieën, maar wetenschap is gebaseerd op feiten. Om conclusies te gaan trekken, waarbij je de effecten gaat benoemen, die mensen te voortduren krijgen, heb je cijfers nodig van menselijke onderzoeken. En de cijfers van onderzoek op mensen, tonen geen verband aan. En daarom is elke speculatie over een (niet-bestaand) verband irrelevant”

Waarom zou menselijk DNA een potentieel gevaar kunnen zijn?
Lichaamsvreemd DNA kan hersenschade veroorzaken, volgens Dr. Ratajcak, “Omdat het gaat om menselijk DNA, terwijl de ontvangers, de baby’s, peuters en kleuters, ook mensen zijn. Er een een homologische recombinatie factor. Het vreemde DNA kan zich dus nestelen in het DNA van de ontvanger. Hoe komt anders dit lichaamsvreemde DNA terecht op de X-chromosomen van zoveel autistische mensen?
Maar het ontvangende lichaam heeft natuurlijk eerst in de afweer gestaan, want dat laat niet zomaar lichaamsvreemd DNA toe. Maar waar blijven de restanten, waar is dan de schade van dit gevecht te vinden? In de hersenen natuurlijk, want dáár zitten de neuronen van het brein. Het eigen afweersysteem is volledig van slag, omdat het DNA moet vernietigen en niet de mogelijkheid heeft te zien welk DNA het eigen, en welk DNA vreemd is. Het is continue ontsteking in de hersenen. Het stopt niet, maar gaat door, tijdens het hele leven van deze persoon..”

Dr. Strom vertelde op zijn beurt, dat hij volledig onwetend was, over het feit dat menselijk DNA in de vaccins was opgenomen. Maar volgens hem: “Maakt dat niet uit, zélfs als menselijk DNA in vaccins wordt gevonden. Dat betekent nog niet dat dit autisme veroorzaakt.”
Volgens Ratajczak klopt het dat niemand nog keihard bewezen heeft, dat dit lichaamsvreemde DNA de oorzaak van autisme is. “Maar niemand heeft nog het tegendeel bewezen, laat staan wetenschappelijk, de zaak ligt volledig open”.

Precies dáár waar Big Pharma zich altijd verschuilt achter de omgekeerde bewijslast, door te zeggen dat nog niet bewezen is dat iets NIET schadelijk is, zo draait dr. Ratajczak het nu om. “Laat de farmaceutische industrie maar eens met bewijzen komen, hoe het kan dat lichaamsvreemd DNA wordt gevonden in levende menselijke lichamen op plaatsen waar de meeste schade wordt aangericht”.

Een aantal onafhankelijk wetenschappers hebben al verklaard dat zij het onderwerp zijn geweest, van georkestreerde campagnes om hen in diskrediet te brengen, wanneer hun onderzoek uitwees, dat er mogelijk een verband aantoonbaar was tussen vaccins en autisme.

Toen Helen Ratajczakwerd gevraagd hoe ze erbij was gekomen om dit onderzoek nu uit te voeren, vertelde ze diplomatiek, dat ze tijdens haar tijd in de farmaceutische industrie, niet bevoegd was om wetenschappelijk ‘alles te publiceren’, wat ze had ontdekt. “Maar inmiddels ben ik gepensioneerd, en kan ik dus nu schrijven wat ik wil.”

lees hier meer in het Engels

Afbeelding
De explosieve stijging van het aantal autisme-gevallen ná de invoering van grootschalige vaccinaties. De vraag is nu, na 50 jaar.., wát is de oorzaak van deze stijging, wát zit er in vaccins dat autisme veroorzaakt..?!

Tot slot, last but not least. Dit is de vaccinatiekaart, het vaccinatie-schema, dat baby’s, peuters en kleuters lichamelijk te verwerken krijgen, in de VS. Als het aan het RIVM en de gezondheidsraad ligt, volgen we die knappe Amerikanen, op de voet. Ondanks dat deze vaccinatiegraad volledig evenwijdig loopt , wereldwijd overigens, met het aantal kindersterftes per duizend. Dus hoe meer vaccinaties, des te meer kindersterfte. Alleen is het ‘wetenschappelijke verband’ nog niet aangetoond. Common sens, oftewel ‘boerenverstand’, of nog anders: ‘iets met je klompen aanvoelen’, dat geldt kennelijk niet meer in de wetenschap…!

Bron:

http://adventuresinautism.blogspot.com/ ... ccine.html
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: combi, FreeElectron
blackbox
Administrator
Administrator

ma 01 aug 2011, 04:19

Murdoch’s media wanpraktijken en de genetische verandering van de mens door DNA-vaccins

quote:

BMR en tientallen andere DNA-vaccins creëren in wezen genetisch gemodificeerde mensen. Dr. Wakefield’s werk legde een cruciaal detail over bepaalde vaccins bloot die uiteindelijk in deze specifieke categorie zeer gevaarlijke, levensveranderende vergiften blijken te zijn. De derde generatie DNA-vaccins, zoals MMR, bevatten genetisch gemanipuleerde (GE – Genetically Engineered) materialen die direct worden geïnjecteerd in het lichaam, vergelijkbaar met hoe genetisch gemodificeerde (GM – Genetically Modified) zaden zijn geïnjecteerd met een veranderde DNA waardoor hun genetische make-up verandert – en deze GE eigenschappen kunnen de juiste ontwikkeling van de mens permanent veranderen.

Voor zover het DNA-vaccins betreft, is het GE materiaal dat ze bevatten, opgenomen als onderdeel van een algehele poging om ‘DNA-opname’ te veroorzaken, een term die zeer vaag omschreven is, maar wel een waaruit je een letterlijke toepassing van veranderd DNA zou kunnen afleiden in de menselijke genetische structuur. Als dit het geval is, dan nemen DNA-vaccins, zoals BMR de normale DNA over met veranderd DNA, die de ongekende veranderingen veroorzaken in de menselijke ontwikkeling en de gezondheid die inmiddels ook al zijn waargenomen.

Gebaseerd op de bevindingen van Dr. Wakefield, is dit precies wat lijkt te gebeuren met het BMR-vaccin in het bijzonder en dat is de reden waarom hij er bij het publiek op aandrong om het BMR-vaccin over te slaan en in plaats daarvan de individuele vaccins te halen. Zijn bevindingen laten zien dat het BMR-vaccin is gekoppeld aan mitochondria disfunctie die veroorzaakt wordt door DNA-mutaties. En omdat er nooit een juiste beoordeling van BMR heeft plaatsgevonden om de veiligheid ervan te bewijzen, was zijn professionele conclusie dat het het beste was om, voor de veiligheid van kinderen, te stoppen met het gebruik ervan.

Mitochondria, natuurlijk, zijn energiecentrales en zetten die energie in vormen die bruikbaar zijn door het lichaam. Wanneer deze niet goed werken, wordt het gehele menselijke lichaam gecompromitteerd. Mensen met autisme hebben een aantoonbare mitochondria disfunctie, evenals verschillende andere problemen, die al dan niet genezen kunnen worden – en dat, nogmaals, is precies de reden waarom Dr. Wakefield het publiek aanspoorde om op te passen voor het BMR-vaccin.

Volgens hetzelfde, al eerder genoemde artikel in het COTO rapport, waren DNA-vaccins zoals BMR eigenlijk afgeleid van mislukte gentherapie-experimenten. Met andere woorden, ze lijken een soort van genetisch experiment dat permanent expressie van de menselijke genen en de juiste DNA ontwikkeling verandert, die op zijn beurt weer zorgt voor slachtoffers met blijvende, levensveranderende ontwikkelingsstoornissen, zoals autisme.
Maar niets van dit alles zal ooit worden aangepakt door Rupert Murdoch’s News Corp., of door de meeste andere mainstream nieuwsagentschappen, vanwege hun nauwe betrokkenheid bij de farmaceutische industrie. Het is in hun belang is om de waarheid voor het publiek te verbergen en de leugen te blijven ondersteunen dat alle vaccins veilig zijn en nog nooit zijn betrokken bij het op de lange termijn ontstaan ??van gezondheidsproblemen. CBS News echter, bracht onlangs verslag uit over een nieuwe review die gepubliceerd werd in het Journal of Immunotoxicology dat de kwestie van de derde generatie DNA-vaccins en autisme behandelt. Die review, getiteld ‘Theoretische aspecten van autisme: Oorzaken – Een overzicht’, geeft toe dat “gedocumenteerde oorzaken van autisme, genetische mutaties en/of deleties zijn, virale infecties, en encefalitis [schade aan de hersenen] na de vaccinatie.”

lees hier meer!:

http://www.argusoog.org/2011/07/murdoch ... a-vaccins/
Plaats reactie

Terug naar “Gezondheid / Voeding”