Alles wordt duurder

Hier tref je topics aan over de economie, banken en zaken die te maken hebben met de financiële wereld.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

do 20 okt 2011, 18:23

Deze Donderdag wat aandacht voor alles dat duurder wordt... Het is de laatste tijd heel normaal om weer ergens een aankondiging te moeten horen over iets dat duurder gaat worden... Het lijkt godverdomme wel een trend... Ook vandaag weer nieuws van het stijgende prijzen front... Zo hoorde ik namelijk op de radio vanmorgen iets over tandartsen die vanaf 2012 hun uurtarieven omhoog mogen gooien... Tja... Ik ken genoeg tandartsen omdat een van mijn beste vrienden tandarts is en daarnaast ken ik nog een muzikale tandarts en een speaker bouwende tandarts en nog wel een paar tandartsen... En geloof mij, die jongens hebben het echt niet zo slecht als men ons blijkbaar wil laten denken... Maar toch het uurtarief omhoog willen gooien en doodleuk blijven beweren dat je tandarts bent geworden vanuit sociale overtuiging... Yeah right! NeuQ die stierenpoep!

En dan was er net tijdens het nieuws op de radio te horen dat de tarieven voor gas en elektriciteit ook omhoog gaan volgend jaar... Weer iets dat duurder wordt dus... En de reden die men dan ook opgeeft... Ik kwam niet meer bij van het schuddebuiken... Door de ramp in Japan en het feit dat Duitsland haar kerncentrales sluit, moet de prijs dus omhoog...  Stelletje grappenmakers! Denken ze nu echt dat de mensen dit gaan geloven in deze toch al roerige tijden? Man ohw man ohw man... Als er niets in Japan gebeurt was, en dus de kerncentrales in Duitsland gewoon open gebleven waren, dan hadden ze wel wat anders verzonnen als reden... En zo maken ze steevast ieder jaar de zaken duurder...

What's next? Het water? De lucht die we ademen? We moeten steeds meer betalen aan een stel halve zolen die voor ons bepalen hoe de zaken moeten gaan... Dit moet toch een keer afgelopen zijn? Dit kan gewoon niet langer? We leggen op deze manier ons eigen lot in de handen van anderen... Zo laat je jezelf natuurlijk wel heel gemakkelijk als een mak lammetje naar de spreekwoordelijke slachtbank brengen...

Betalen, betalen en nog eens betalen... En wanneer gaan we er nu echt eens een keertje wat voor terug zien? Het zijn juist die grote bedrijven, die keer op keer meer geld vragen maar eigenlijk maar weinig tot niets presteren... En het ergste is nog dat ze er mee weg komen ook... Maar waarom komen ze er telkens toch mee weg? Nou... Omdat godverdomme niemand er wat aan doet, en iedereen als versteend aan de zijlijn staat toe te kijken... Hier en daar bromt er een stuurman die aan de spreekwoordelijke wal staat omdat men meent het beter te weten... Maar is beter weten wel de oplossing voor het steeds maar groter wordende probleem dat we gemakshalve maar even "gegraai" noemen?? Nee! Beter weten niet! Beter doen wel! Dus.... We moeten het gewoon echt rigoureus anders aanpakken mensen...

En dan doel ik dus niet op Antonaki Teubenaki van de planeet Kwak Zalf 277 uit het derde Niboeboeaanse Dalwegstelsel die de politiek ingaat met zijn SOP(kutte)N partij voor GGZ patiënten en andere wazige zweefteefjes... Want dat zet dus geen zoden aan de dijk, maar zal alleen maar leiden tot nog meer gegraai... Antonaki's dure hobby's moeten tenslotte ook bekostigd worden... En die afdrachten aan Saluza en zijn slettenbende zullen ook niet gering zijn... Want zo'n kristallen QerQ kost best veel centjes volgens mij... Of maken ze anders die aarsgate sessies nog wat duurder???

Enfin, U begrijpt dat er wat moet gebeuren, en daar hebben we het regelmatig over gehad hier op QFF... En er zijn wel manifestaties ontstaan over de afgelopen weken, zoals het occupy gebeuren (waar voornamelijk de probleemveroorzakers zelf op afkomen...)en ook de hele anonymous movement, maar verandering is er tot op heden niet gekomen...

1119 AD
combi
Administrator
Administrator

do 20 okt 2011, 20:21

Dat stelletje namaak (ik verkoop mijn ziel aan de hoogste bieder) bedrijfspolitici tyfus lijders in de Den Haag mogen ze wat mij betreft insmeren met pek en veren en de grens over donderen.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Metalfyre
Senior QFF-er
Senior QFF-er

do 20 okt 2011, 20:54

Alles wordt duurder, maar we moeten wel de broekriem strakker aantrekken vanwege bezuinigingen. Het lijkt verdomme wel alsof men echt bezig is het qaf van het qoren te scheiden en zo te bewerkstelligen dat er straks overal ter wereld armoede is en degenen met geld overblijven om het arme volk te regeren. Immers: It's better to reign in Hell than to serve in Heaven. Aangezien deze aardkloot steeds meer een hel begint te worden denk ik dat het een slogan wordt onder de rijken der Aarde. Klote wereld!
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

do 20 okt 2011, 21:09

En geloof mij, die jongens hebben het echt niet zo slecht als men ons blijkbaar wil laten denken... Maar toch het uurtarief omhoog willen gooien en doodleuk blijven beweren dat je tandarts bent geworden vanuit sociale overtuiging
Iets met smoelensmid uit een ander topic :whistle:

index.php?option=com_kunena&func=view&c ... Itemid=120
nosce te ipsum
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

do 20 okt 2011, 22:15

Gezien die arbeiders ook gaan zeuren om meer voorwaarden logisch..
Bodo
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 21 okt 2011, 03:22

Ik vond de header mooi ^^
Een D.U.C.K fan:

Afbeelding
combi
Administrator
Administrator

wo 26 okt 2011, 18:02

Vandaag bij de blokker: een rol vuilniszakken van €1,- naar €1,20 , 20% verhoging !!!!!! Voortaan het vuilnis maar los op straat zetten :evil:
Dromen
Administrator
Administrator

wo 26 okt 2011, 18:06

@ Combi,

In Friesland hebben ze toch geen blokker!:lachjedood:
baphomet
Administrator
Administrator

wo 26 okt 2011, 18:09

LOL nee in Friesland flikkeren ze alles nog gewoon op straat en hebben de mensen nog WC's in de vorm van een plank met een gat boven de sloot toch DromsQi?

:silly:
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

wo 26 okt 2011, 18:16

[quote=""Dromen" post=44769"]@ Combi,

In Friesland hebben ze toch geen blokker!:lachjedood:[/quote]

"Friezen zijn zuinig" daarom krijgt de blokker geen poot aan de grond in Friesland dus! Weer wat geleerd :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Economie / Banken / Financieel”