Aanslag Boston

Hier tref je topics aan over religieuse terroristen, extremistische haatbaarden en andere vormen van georganiseerde terreur.
combi
Administrator
Administrator

wo 17 apr 2013, 18:54

Gewoon weer dezelfde bullshit als in het tijdperk Bush, nu dan Syrië i.p.v. Irak of zo.
Brief met giftige stof aan Obama verstuurd
17 april 2013 18:45

De Amerikaanse geheime dienst heeft een brief met de giftige stof ricine onderschept die was gericht aan president Barack Obama.

meer blah hier: http://www.nu.nl/buitenland/3400428/bri ... tuurd.html
Toxopeus
Administrator
Administrator

wo 17 apr 2013, 22:00

alternatieve theorieën
woensdag 17 april 2013

Het Britse Skynews laat vandaag foto's zien van onderdelen die tot de Boston bommen zouden hebben behoord. Dit roept vragen op.
Sinds wanneer laten justitie of forensische onderzoekers het publiek weten hoe een bom is/was samengesteld?
Normaal gesproken zou men dit "in het belang van het onderzoek" nimmer naar buiten brengen. En dan dit: op een van de foto's laat men een stukje electronica zien, dat ook een onderdeel van een van de bommen zou zijn.Wat deze foto zo interessant maakt is dat deze printplaat geen gewone printplaat is met herkenbare zaken als weerstanden, condensatoren en dergelijke. Nee, deze printplaat (PCB) is bestuukt met zogenaamde CMD componenten. Miniatuur weerstanden e.d. die normaal alleen in de industrie gebruikt worden. Het is als particulier wel mogelijk deze aan te schaffen, maar dit is omslachtig en tijdrovend en kan bovendien gemakkelijk terugleiden naar de koper van dit materiaal. (Het is natuurlijk mogelijk, dat een kant en klare timer werd gekocht, maar dit zou ook een duidelijk spoor nalaten...) Zeg nou zelf...waarom zou een bommenlegger de moeite nemen om via een zeer tijdrovend proces zijn eigen printplaat te etsen en hier vervolgens miniatuur-onderdelen op te solderen? Was er zo weinig ruimte over in deze snelkookpan?
Er is nu in ieder geval wel ruimte voor alternatieve theorieën...

Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel
http://www.stelling.nl/kleintje/actueel ... html#start

Und so weiter:

Bombs away
woensdag 17 april 2013

Voordat er binnenkort weer een of andere lone nut in een Bostonse kruipruimte wordt geduwd wegens het tot ontploffing brengen van twee snelkookpannen met ongebruikelijke inhoud, nog even iets over de mogelijke betrokkenheid van een regeringsinstantie. Zoals wij al eerder omhoogtrokken was er ten tijde van het marathonvuurwerk een oefening aan de gang van een lokale bombsquad. Compleet met een stel speciaal opgeleide natte neuzen en een bommetje voor de bieb (1).
Op 9/11 was er eveneens sprake van een oefening. Door de Amerikaanse luchtmacht. De details kent u. Bij de oefening ging men ervan uit, dat er een paar vliegtuigen waren overgenomen door een stel baarden, die vervolgens van plan waren de kisten wat slordig op Manhattan te parkeren.
In Madrid hield een roedel NATO-militairen op 4 maart 2004 een oefening, waarbij sprake was van een terroristische aanval op de Spaanse hoofdstad. Een paar uur daarna ontploften in een paar druk bezette treinen explosieven die afkomstig bleken te zijn uit een opslag van het Spaanse leger.
Op 22 juni 2011 pleegde lone nut Anders Breivik eerst in Oslo een bomaanslag voordat hij op Utoya zijn walgelijke klus afmaakte. Ten tijde van zijn show in de regeringswijk van de Noorse hoofdstad was de anti-terreur sectie van de plaatselijke smurfemarij lekker bezig met een oefening waarbij een paar leuke bommetjes het luchtruim kozen.
En dan nog de aanslagen op de Londense metro en het verkreukelen van een dubbeldekker op 7 juli 2005. Op het moment dat de echte bommen in beweging kwamen hield de veiligheidsfirma Visor Consultants net met een mannetje of duizend ter plekke een anti-terreuroefening. Peter Power (zoiets verzin je niet), het baasje van Visor, over die lawaaierige gebeurtenissen:

"Ons scenario leek erg veel op wat er in werkelijkheid gebeurde. Het ging uit van het ontploffen van bommen op dezelfde tijd en op dezelfde plekken etcetera in de metro. Plus een op een bus. Om onze mogelijkheden tot het uiterste te testen. Een paar seconden wisten de omstanders niet of het nou om een oefening ging of om de realiteit.“

O.k. In Boston was het misschien niet zo grootschalig en ging het om een paar vliegende pannen. Maar twee jaar geleden stond in Inspire Magazine van Al CIAda al precies beschreven hoe dat kunstje in elkaar stak. In wezen kon moeders de was doen. Dus wie weet vinden de Bostonse smurfen straks een lone mumma die ze voor de zaak laten opdraaien. Met ondermeer als resultaat dat de drones je daar in de nabije toekomst om de oren vliegen als je het lef hebt om bij een Amerikaans equivalent van Blokker een snelkookpan te kopen. Laat staan als je hem op gas zet voor een maaltje spinazie. De strategie van de spanning nadert weer eens het kookpunt. Zucht.

(1) Vgl. het artikeltje “Gisteren” van gisteren
Dit bericht is verschenen in Kleintje Muurkrant actueel

http://www.stelling.nl/kleintje/actueel ... html#start
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: inuksuk
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 17 apr 2013, 22:46

Kijk ik nou naar een Steven Spielberg film of...geen bloedspoor(tje), geen bloed druppels

De geopende bloedvaten zijn wel erg goed afgebonden van dat been
(niet voor de zwakke maag)

tja wat een film ...?
http://www.barenakedislam.com/2013/04/1 ... xplosions/

Edit: een hele berg foto's van mannen met rugzakken
http://www.infowars.com/boston-bombing-culprits-found/
My Jekyll doesn't Hide
baphomet
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 01:00

Zeg jij nou Spielberg Mec???

:P :P :P :P

Die was er wel (voor de juiste regie uiteraard) :dry:

Afbeelding
1119 AD
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

do 18 apr 2013, 01:30

:woohoo: hahaha tering, ik had al zo'n voorgevoel van dit zou zomaar een Spielberg productie kunnen zijn...dus toch :P
My Jekyll doesn't Hide
baphomet
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 01:42

En was het maar een grapje Mec, het is 'm nog echt ook... :pinch:
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 01:44

Afbeelding
1119 AD
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

do 18 apr 2013, 01:54

Fuck...het is u'm echt :lol: wat een beerput dat Boston :P

Btw, d'r staan hier meer verdachte foto's over Boston dan de FBI in bezit heeft :p
My Jekyll doesn't Hide
baphomet
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 02:05

Ze staan ook allemaal op mijn HD en op 2 verschillende USB sticks. Dus opgeslagen, daar ik vermoedt dat dit de 9/11 kant opgaat zoals Combi ook al heel erg scherp wist te analyseren.
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 10:46

[quote=""baphomet" post=71431"]Ze staan ook allemaal op mijn HD en op 2 verschillende USB sticks. Dus opgeslagen, daar ik vermoedt dat dit de 9/11 kant opgaat zoals Combi ook al heel erg scherp wist te analyseren.[/quote]

Ik gok op twee dingen A: De wapenlobby doet een gladiooltje "Het zijn niet wapens maar mensen die andere doden verwonden want zie je zelfs met een kookpan kan het en je moet je toch kunnen verdedigen dan en ..." ;
Een cruciaal punt van een strengere wapenwet die was voorgesteld door president Barack Obama, is woensdag afgeketst in de Amerikaanse Senaat.
18 april 2013 09:57

Dat voorzag in een strenger antecedentenonderzoek voor mensen die een wapen willen kopen.

Het plan kreeg niet de noodzakelijke meerderheid omdat Democraten uit agrarische staten met een sterke wapenlobby samen met de Republikeinen tegen het plan van hun eigen president stemden.

meer hier: http://www.nu.nl/algemeen/3400629/senaa ... et-af.html
Of weer de mensen klaar maken voor oorlog nu in land nummer zoveel zelfs weer een gifbrief verhaal ineens heel toevallig net na Boston.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 11:11

Ik zet het hier FF neer. Er zal ongetwijfelt een "WACO Blast" topic komen.

Mijn allereerste reactie was toen ik het filmpje zag... Huh WTF!!! er lijkt wel een bliksem - of ontlading van links te komen direct vóór de klap.

Eventjes rustig opnieuw bekeken en dan zie je dus een oranje gloed van links in beeld komen, TEGEN de wind in en dan klapt de boel in één keer uit elkaar.

Kijk goed op 0:29 / 0:30

Ik heb even twee screenshots gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding
:woohoo:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 11:28

“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 18 apr 2013, 14:03

[quote=""combi" post=71433"]
Ik gok op twee dingen A: De wapenlobby doet een gladiooltje "Het zijn niet wapens maar mensen die andere doden verwonden want zie je zelfs met een kookpan kan het en je moet je toch kunnen verdedigen dan en ..." ;[/quote]

Ah kom op combi, ik dacht dat je daar nou ondertussen nou wel doorheen geprikt had..

"wapenlobby" HET propaganda woord van 2012/2013 tel het maar na hoevaak dat woord tevoorschijn is gekomen in de MSM en overal zie je daardoor in reaguursels op artikels etc. lui dat woord in de mond nemen.. ja de wapenlobby zorgt ervoor dat dat niet gebeurd.. het woord lobby is een krachtig woord omdat lobbyen over het algemeen word gedaan om vrijheden in te perken..
We moeten mensen met wapens sturen om mensen hun wapens af te pakken!!!
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

do 18 apr 2013, 14:13

[quote=""Vrillon" post=71438"][quote=""combi" post=71433"]
Ik gok op twee dingen A: De wapenlobby doet een gladiooltje "Het zijn niet wapens maar mensen die andere doden verwonden want zie je zelfs met een kookpan kan het en je moet je toch kunnen verdedigen dan en ..." ;[/quote]

Ah kom op combi, ik dacht dat je daar nou ondertussen nou wel doorheen geprikt had..

"wapenlobby" HET propaganda woord van 2012/2013 tel het maar na hoevaak dat woord tevoorschijn is gekomen in de MSM en overal zie je daardoor in reaguursels op artikels etc. lui dat woord in de mond nemen.. ja de wapenlobby zorgt ervoor dat dat niet gebeurd.. het woord lobby is een krachtig woord omdat lobbyen over het algemeen word gedaan om vrijheden in te perken..
We moeten mensen met wapens sturen om mensen hun wapens af te pakken!!![/quote]

"het woord lobby is een krachtig woord omdat lobbyen over het algemeen word gedaan om vrijheden in te perken."

Dat zeg ik en een bommetje al of niet in een snelkookpan helpt goed daarbij. meer wapens = meer geld en 'geld is alles wat telt'. Vrijheid ppffff dat bestaat allang niet meer en doet er totaal niet toe bij de meesten. laat staan dat 'we' (als mensheid zijnde) nog niet eens de zelfde definitie van vrijheid meer hebben.

edit:

Al die zooi onrust, aanslag, bommetje, terroristen geblaat, crisis allemaal om 1 ding meer macht en 'wij' minder macht. Zelfde als dat calvinistische geblaat 'geen werk, geen vreten' maar wel alle vrije natuur waar je gewoon je eigen vreten kan laten groeien weghalen en verpanden aan bedrijven, gemeenten enz enz.

Boston is zo opvallend uitgevoerd inclusief achteraf de zoveel foto's die vrij gegeven zijn ?? dat het bij mij gewoon in het rijtje gladiolen trucjes thuis hoort. Dat precies wanneer Obama blert tegen het congres dat ze de wapen wet niet willen aanscherpen en dat het hun schuld is van al die onschuldige dooien ... , zegt mij gevalletje wapen industrie of degene die er achter zitten.

Echt :wodan: zelfs fucking Steven Spielberg op een foto die helpt gewonden weg dragen, zegt mischien helemaal niks over die man zelf maar hoe Hollywood wil je het hebben.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 18 apr 2013, 15:29

@combi.. De enige landen die nog niet ontwapend zijn (op de overheid na natuurlijk iemand moet de wapens richten om de wapens in te nemen) zijn amerika en zwitserland.. als amerika ontwapend is staat niks de nwo nog in de weg.

Die schietgedoe in die bioscoop wat veel ernstiger was en toevallig gebeurde toen ze met wapenwet gebeuren bezig waren daar ligt veel eerder een verband tussen.
Het gaat niet om geld. de wapenindustrie krijgt geld genoeg van de overheid.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Plaats reactie

Terug naar “Haatbaarden / Terroristen”