Nederlandse Jihadisten

Hier tref je topics aan over religieuse terroristen, extremistische haatbaarden en andere vormen van georganiseerde terreur.
baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 dec 2013, 13:22

LOL Grappig, Jihadi's hebben mijn ontwerp van de parodie op het Adidas logo (9/11 Jihadidas) overgenomen. Ik maakte dat ontwerp ooit met de insteek het shirt aan te trekken en de discussie op gang te krijgen, maar het concept pakt nu dus anders uit omdat ze er voor de grap maar AlQaida onder zetten en 'm ook nog slecht nagetekend hebben (zonder de details)...

Hier iemand die het shirt draagt dat ik ontworpen heb:

Afbeelding

Ik maakte het ontwerp ergens in Oktober 2001, vlak na de aanslagen van 11 september.

Hier een stukje van geenstijl dat er op in gaat:
Hola. Jihadi's doen aan Copyright Infringement

Afbeelding

Werk aan de winkel voor de merkrecht-advocaatjes van Adidas, Nike en overige global brands. Want nu zijn de hakbars en popjihadi's echt te ver gegaan. Kinderen bombarderen, mensen onthoofden, vrouwen verkrachten en in de fik steken, kerken plunderen, nonnen kopschoppen met van kloostermuren getrokken kruizen, meisjes van 8 verpatsen aan Saoedische pedoos, en/of haram-bomen omzagen, dat is nog tot daar aan toe. Maar zomaar beeldmerken stelen kan natuurlijk echt niet. Onrechtmatige daad! Sommeren die lui. Straks krijgen we nog FezBook, Ghalbert Gheijn, GoatHut, H&M (Hakbar & Maiwand), InShell-ah, Amrika Express, Allahdobe, Plofyota, AK4711, SonIED, Mekkia en KaliFanta. En dan is het einde zoek. (via)
Nieuwe collectie: Vers binnen. De limited Twin Towers edition.
Bron: ->> http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... fanta.html
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 23 apr 2014, 16:42

http://www.nu.nl/buitenland/3758369/ned ... lagen.html
Nederlandse jihadstrijders pleegden aanslagen

Twee Nederlandse jihadstrijders hebben onlangs een zelfmoordaanslag gepleegd. Eén in Syrië en een in Irak.

Dat zei minister Ronald Plasterk van Binnenlandse Zaken woensdag tijden de presentatie van het het AIVD-jaarverslag (pdf) over 2013.

Beide mannen zijn bij de aanslagen om het leven gekomen. Eén jihadstrijder pleegde in Irak een aanslag op een burgerdoel, met een rugzak met explosieven. De ander pleegde een zelfmoordaanslag met een autobom in Syrië.
Volgens Plasterk stopt de stroom jihadgangers vanuit Nederland nog niet. Ook keren er steeds meer strijders naar Nederland terug. Inmiddels zijn er zeker dertig weer in Nederland. Dat brengt voor Nederland ook een potentiële dreiging met zich mee.
Plaats reactie

Terug naar “Haatbaarden / Terroristen”