Haatbaarden willen af van Merkel

Hier tref je topics aan over religieuse terroristen, extremistische haatbaarden en andere vormen van georganiseerde terreur.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

za 02 feb 2013, 22:16

Vandaag toverde de msm weer een mooi konijn des ddwwoods uit de spreekwoordelijke hoed. Terreur en treurnis alom! Want de haatbaarden willen af von Fraulein Merkel! Haben sie das gottverdammt gehört?! Nee even zonder gekheid en stokjes, er is dus een of andere haatbaard Salafist die slim door de media misbruikt wordt om een hoop reuring te doen veroorzaken in het kader van bang zijn en nog meer bang maken van Henk de burgerlul und Ingrid die Bürger Fotze...

Anyways, het was ergens op Nu.nl waar ik dit stukje propaganda tegenkwam, lees anders gewoon even mee...

BERLIJN - Radicale moslims dreigen in een videoboodschap op internet deze zomer het parlementsgebouw in Berlijn aan te vallen en de Duitse bondskanselier Angela Merkel te doden. Dat heeft Die Welt zaterdag bericht.
De videoboodschap is vermoedelijk in Egypte gepost door een Duitse salafist die zich Abu Azzam noemt. De laatste tijd zijn veel salafisten naar Egypte getrokken. Tientallen salafisten zouden zich in Caïro hebben aangesloten bij de uit Oostenrijk afkomstige geestelijk leider Mohamed Mahmoud (alias Abu Usama al-Gharib). De groep dreigde al vaker met aanslagen in Duitsland.
''Terugkijkend op een Arabische lente, verheugen we ons op een Europese zomer. We willen Obama en Merkel dood zien'', aldus Abu Azzam.
'Geen paniek'
Een woordvoerder van de Duitse veiligheidsdiensten zei op de hoogte te zijn van de videoboodschap en zei dat de kwestie wordt onderzocht. Op dit moment zijn er volgens de autoriteiten geen concrete aanwijzingen voor aanslagen en is er geen reden voor paniek.
Niettemin hebben de Duitse autoriteiten de laatste tijd wel de veiligheidsmaatregelen verscherpt met het oog op de naar schatting 4000 salafisten in het land. Onlangs werd bekend dat het aantal radicale moslims in de aan Nederland grenzende Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen snel toeneemt.
In december werd op het station in Bonn een sporttas aangetroffen met daarin een bom, die vermoedelijk door een defect niet is afgegaan. Naar verluidt zou het een zeer zware bom zijn geweest.

Tja... Euh, wat ik er van denk, dat heb ik denk ik al wel enigszins in tekst kunnen verwoorden, maar wat vinden jullie er van???

1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 02 feb 2013, 23:57

Ik denk de politici in Duitsland banger zouden zijn als de RAF nog bestond...die waren tenminste wel echt...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Plaats reactie

Terug naar “Haatbaarden / Terroristen”