Aanslag Oslo

Hier tref je topics aan over religieuse terroristen, extremistische haatbaarden en andere vormen van georganiseerde terreur.
FilanysZ
QFF Gold Member
QFF Gold Member

do 28 jul 2011, 14:45

Zozo interessante keuze die Margeaux....

jaja Al Stewart ik was er laatst al mee bezig..

Krijgen we toch dus een Indian Summer!!?!

'79 hmmm geen album maar wel een singletje

What if you reached the age of reason
Only to find there was no reprieve
Would you still be a man for all seasons?
Or would you just disbelieve?

Enfin...
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

do 28 jul 2011, 17:02

Veel plezier als je kleren frostbite hebben..
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 28 jul 2011, 17:18

[quote=""kraven" post=38278"]So? Zet je een gesloten netwerk op en klaar is klara no more monitoring.

Overheden willen van alles, ze kunnen alleen op dat gebied zo weining ;)[/quote]

Kraven, jij hebt een bijzondere instelling.
Nochtans denk ik/vrees ik dat je er teveel vanuit gaat dat "het jou niet overkomt" door je kennis, of je manier van werken etc.

De geschiedenis staat bol van de figuren die dat waarschijnlijk ook hebben gedacht.
Von Stauffenberg was daar één van.

Dat is geen aanval op jou of op je werkwijze (waarvoor ik alleen maar bewondering kan hebben want ik DURF en kan dat gewoon niet) maar misschien wil je het wel accepteren als een soort waarschuwing dat ook jij niet onschendbaar bent.

Ik vertrouw in dit soort dingen erg op mijn gevoel en dat gevoel schreeuwt tegen mij dat je gewoon even op moet passen.

Ik denk dat je wat de overheden betreft IN HET ALGEMEEN wel gelijk kunt hebben, maar dan reken je toch buiten de waard, in dit geval dus (slimme) individuen.
En die tref je overal, zelfs bij politie en smurfendienst.
Of dacht je dat de Gestapo of de NKVD/KGB alleen maar domme spierbundels in dienst hadden?

Namasté mijn broeder, hopelijk strijden we eens zij aan zij maar ieder op onze eigen manier tegen het onrecht dat we beiden verafschuwen! :peasjo:
kraven

do 28 jul 2011, 18:27

Dang we zijn zo wel aan het cross posten tussen Nibbie TV en hier :D

Na ja, komt hier ook:

Ik denk helemaal niet dat ik onschendbaar ben, maar ik doe niets illegaals.
Dat ik ze buiten wil houden is puur een exercitie van mijn recht op privacy.

Wat betreft de slimme gasten. Slimme gasten werken juist niet voor de overheid want daar valt voor dat soort mensen niets te verdienen.

De vergelijking met Gestapo, SS en zelfs als je wat recenter gaat kijken naar bijvoorbeeld de Stasi gaat niet op want de technologie is heden ten dage dermate anders dat vergelijking niet meer mogelijk is.

Zouden deze organisaties nu actief zijn hadden ze dezelfde achterstand als de rest van de agencies.

Neem maar van me aan dat als ik online niet wil dat je iets ziet je ook daadwerkelijk NIETS ziet. Maar daar gaat dat stukje niet over waar je quote van is. Het punt wat ik daar wil maken is dat de monitoring waar het over gaat helemaal niet erg is en niets om je druk over te maken.

Simpel gezegd tot het hier in NL een totale dictatuur wordt hebben we gewoon het recht op protest, en dus monitoren ze maar een eind weg. Als het sukkels als die Noor tegen kan gaan, mijn zegen hebben ze. Dat heeft niets met privacy rechten te maken dat is gewoon common sense.

Mijn handelswijze is ook niets bijzonders, gewoon logica en strategie binnen de wet. Dus ik hoef me voor niets en voor niemand te verbergen(Maar ik heb wel het recht het af te sluiten voor het publiek als ik daarvoor kies en de kennis dat te doen).

Maar ik geloof dat we dan een hele andere discussie gaan beginnen dan waar dit topic over gaat :D
Martin
Antonaki
Antonaki

do 28 jul 2011, 19:52

Beste Baphomet,

Ik wilde je graag een vraag stellen zowel ivm carips.com als ivm pccts.com. Als ik het goed begrepen heb waren beide sites hoax-sites of websites met valse informatie. Bestaat er niet iets zoals carips (CARibbean International Protection Services), maar hebben jullie samengezweerd om dit uit te vinden om daarna anderen te doen geloven (godlikeproductions.com en nibiru.nl) dat dit wel echt is, om dan als het ware "bewezen te hebben aan de wereld (wat een ambitie), hoe makkelijk het is om een conspiracy te starten". Dan bedoel je waarschijnlijk de vermeende "carips-conspiracy" en niet "jullie conspiracy om carips opgezet te krijgen".

Blackwater zal u wel bekend zijn veronderstel ik. Zo'n dingen bestaan dus echt. Dit is geen conspiracy, het is wel niet iets dat vaak publiekelijk gezegd wordt.

Over PCCTS dan, hier hebben jullie simpelweg hetzelfde gedaan veronderstel ik. In de verste verte zijn jullie tempeliers, maar hebben jullie een site opgezet om andere te doen geloven dat zoiets als PCCTS bestaat? Het bericht waar ik hier op reageer, is ook niet echt, maar een poging geweest om recht te houden wat op dat moment wankel stond?

Ik begrijp het motief niet goed achter het opzetten van deze hoax'sites, of het verspreiden van valse of foutieve informatie? Je zegt dus "om te bewijzen aan de wereld"... ???
Ik denk dat het al veel langer dan vandaag bewezen is, dat er heel wat conspiracy theorieën bestaan die nogal "far-fetched" zijn. Assange, Wilcock, Breivik, one person... you must be kidding.
Nu dus er is veel troep op internet, en mensen trekken de gekste verbanden, het is aan ieder van ons om uit te maken hoe het zit. We helpen elkaar hierin NIET door valse informatie te gaan verspreiden - mijn mening.

Het motief dat je/jullie hadden was waarschijnlijk ook deels om plezier te halen uit het zien dat mensen dit voor waar aannemen. Waarschijnlijk zegt dit veel over deze mensen, eerder dan over de echtheid van carips.com of pccts.com.

Ken je volgende website? http://www.carnetmondain.be/ en daaruit kan je de carnet-jaune ook vinden. Dit zijn dingen die WEL echt zijn.
Dit zijn dingen die NIET echt zijn : "The real illuminat 11 - 218 - 49 member page log-in -ws c x2010 emergency." Dit lijkt mij meer op kinderen (of volwassenen die veel fantasie hebben) die een clubje oprichten, lidkaarten maken met een select gezelschapje, allerlei geheimzinnige dingen doen... en dan - ja, ironisch - plots merkten dat ze zich hadden gemoeid in zaken, die eigenlijk heel serieus waren. Hopsa, al de sites offline, toegegeven dat het hoaxen waren, live goes on. You feel bad! En geef toe, op geen enkele manier willen jullie met het Noorweegs monster iets te maken hebben.

Het zou een goed idee zijn, mochten jullie open kaart spelen, naar bv. godlikeproductions of nibiru en duidelijk een statement maken dat dit allemaal dis-info was. Herstel deze fout, anders blijft het een fout.

Het is een zeer trieste zaak wat er in Noorwegen mocht gebeuren, Breivik had dit nooit mogen doen. Er is steeds meer 'then meets the eye', ook in dit geval. Het zijn heus niet altijd samenzweringen. Maar als Belg (of Nederlander en de Belgen kennende), weet je toch dat er vaak schandalen zijn, waar allerlei mensen bij betrokken zijn. Samenzweringen gebeuren binnen alle klassen, tussen familie, vrienden, zakenpartners,.. name it. Op grote en op kleine schaal.

Ik vind het spijtig dat ook ik veel tijd moest steken in het begrijpen hoe dit nu ineen stak. Het heeft niet echt bijdragen aan de productiviteit in mijn persoonlijke zoektocht naar hoe-het-nu-zat.

Tempeliers verkopen toch ook geen t-shirts dacht ik.

Vriendelijke groeten,
Martin
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 jul 2011, 21:56

Beste Martin,

Je maakt het jezelf oprecht veel moeilijker dan het is... Carips had ik ooit bedacht als naam voor een idee, nooit gebruikt, tot de pccts hoax om de hoek kwam kijken toen dacht ik kom we bedenken een private military company (zoeits waren de oorspronkelijke tempeliers in de middeleeuwen ook immers) en die plakken we aan het pccts verhaal.

Een grote grap, die al maanden geleden door mensen op Godlikeproductions.com en ATS ge-debunked is. En ja wij hadden dat misschien toen offline moeten halen maarer waren nog steeds mensen in andere landen die ni8et wisten dat de boel al gedebunked was. Verder konden we nooit geweten hebben dat er zo'n debiel in Noorwegen zou zijn die zichzelf ook aan de tempeliers zou koppelen.

De Tempeliers zijn nu eenmaal door de eeuwen heen bron van inspiratie geweest voor allerlei spannende verhalen en complotten, dus dat was voor de hoax een mooi onderwerp, we hadden ook als naam een ander illuster genootschap kunnen kiezen.

Verder hebben we er inderdaad energie in gestoken om aan te tonen hoe snel een conspiracy ontstaat, dit omdat er zo veel lulverhalen bestaan op internet en hiermee wilden we min of meer ogen openen, iets meer en niets minder!

En die disclaimer die is er al, er zijn genoeg woorden aan vuil gemaakt en het heeft mij persoonlijk een onwijs lelijke hoeveelheid stress opgeleverd.

Dat wat er in noorwegen is gebeurt is vreselijk, en voor alle duidelijkheid: ik ben voor een multiculturele samenleving, als je je een beetje in mijn stukjes hier had verdiept dan had je dat kunnen weten inmiddels.

Wij gaan hier op QFF gewoon door met wat we altijd deden, open zijn, eerlijk zijn en zaken bespreken die door de mainstream media niet of nauwelijks besproken worden. Daarnaast trachten we onrecht aan de kaak te stellen en bespreken we complotten, nieuws, wetenschap, muziek en ga zo maar door... We hebben géén politieke en ook géén religieuze standpunten en / of achtergronden, dus laat dit bij deze nu voor eens en voor altijd duidelijk gemaakt zijn!

En hier wou ik het bij laten, er is al te veel energie aan voldaan! En dat allemaal onnodig, want een beetje zoeken met google had je alle antwoorden opgeleverd die je zocht...
1119 AD
Martin
Antonaki
Antonaki

do 28 jul 2011, 23:13

Een interessante vraag, wie hier diegene is die iets moeilijk maakt voor een ander.

Ik heb wat kunnen lezen in dit forum en zag dat je er toch vaak plezier uit haalt (aan de LOL'en en ROFL's te zien) om mensen verdwaald te zien in een kluwen dat je deels zelf gecreërd hebt. Er zijn volgens mij andere en productievere manieren om aan te tonen dat de media zijn bronnen niet altijd deftig controleert. Mainstream media draait om geld, niet om de waarheid te achterhalen.
Volgens mij kun je beter energie steken in het helpen debunken van sommige media berichten, ipv zelf eerst vals nieuws te gaan verstrooien om dan te hebben bewezen dat ze hun bronnen niet checken. En aan wie bewezen dan ook nog? Ik weet niet hoeveel bezoekers dit forum heeft, om ogen te openen. Die van jezelf?

Bestaat er nu echt zoiets als PCCTS (?) dan denk ik niet dat jullie de zoektocht daarheen vergemakkelijkt hebben. search: PCCTS exclude QQF

Toch al veel interessante zaken gevonden op je forum ook, bedankt, ik hoop dat niet alles hier een hoax is .. ;)

Allé,
Veel succes ermee hier,
Martin
combi
Administrator
Administrator

do 28 jul 2011, 23:45

[quote=""Martin" post=38356"]Een interessante vraag, wie hier diegene is die iets moeilijk maakt voor een ander.

Ik heb wat kunnen lezen in dit forum en zag dat je er toch vaak plezier uit haalt (aan de LOL'en en ROFL's te zien) om mensen verdwaald te zien in een kluwen dat je deels zelf gecreërd hebt. Er zijn volgens mij andere en productievere manieren om aan te tonen dat de media zijn bronnen niet altijd deftig controleert. Mainstream media draait om geld, niet om de waarheid te achterhalen.
Volgens mij kun je beter energie steken in het helpen debunken van sommige media berichten, ipv zelf eerst vals nieuws te gaan verstrooien om dan te hebben bewezen dat ze hun bronnen niet checken. En aan wie bewezen dan ook nog? Ik weet niet hoeveel bezoekers dit forum heeft, om ogen te openen. Die van jezelf?

Bestaat er nu echt zoiets als PCCTS (?) dan denk ik niet dat jullie de zoektocht daarheen vergemakkelijkt hebben. search: PCCTS exclude QQF

Toch al veel interessante zaken gevonden op je forum ook, bedankt, ik hoop dat niet alles hier een hoax is .. ;)

Allé,
Veel succes ermee hier,
Martin[/quote]

Toch al veel interessante zaken gevonden op je forum ook, bedankt, ik hoop dat niet alles hier een hoax is .
Kijk en dat moet je dus zelf uitmaken/bedenken/iets. Oftewel ik!, wat voor een ander geld mag die zelf zeggen, verzamel de info en heb soms (nog) geen idee of het zo is.
Dat zou als het goed is door verder je eigen onderzoek te doen duidelijk kunnen worden.
Samen met anderen zouden we misschien een eind op weg komen om wat duidelijkheid te vinden en dan nog blijft de vraag open in hoeverre we gemanipuleerd worden om te zien wat we denken zien.
Bestaat er nu echt zoiets als PCCTS
Vast wel half World of Warcraft zit vol met mensen die riddertjes spelen de pccts pagina bestaat ook, is dan nu wel een disclaimer maar bestaat toch echt.
En als je bedoelt of de pccts bestaat zoals die idiote Noor dat opgeschreven heeft? Nog geen idee, ik vermoed dat dat alleen in zijn hoofd bestaat.

De tempeliers die er vroeger waren zijn de jezuïeten van nu zegt/denkt men.
En ander onderzoek zegt dat het de Duitse Orde was/is? die achter de Tempeliers en andere ordes zit/zaten.
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 jul 2011, 23:50

[quote=""Martin" post=38356"]Een interessante vraag, wie hier diegene is die iets moeilijk maakt voor een ander.

Allé,
Veel succes ermee hier,
Martin[/quote]

Ik snap dat je het wellicht niet makkelijk vind om te snappen dat wij een hoax ingezet hebben om iets duidelijk te maken, maar wij hadden ons punt met de hoax al gemaakt. En debunken van msn nieuws dat doen we hier al en daar komt nog eens bij dat de hoax jou ook weer hier heeft gebracht en je merkte net toch zelf al op dat je een aantal interessante dingen hebt gevonden...

Ik wil je dan in de toekomst ook veel plezier wensen hier op QFF en benadrukken dat er verder geen hoaxes zijn...
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 28 jul 2011, 23:57

Politiechef Noorwegen: Breivik is in en in slecht en uniek

De Noor Anders Breivik, die vorige week in totaal 78 mensen doodde is een sociopaat die alleen opereerde en z'n plannen meer dan tien jaar voor zichzelf hield. Dat zegt een hoge beveiligingsambtenaar vandaag.
'Het is een unieke zaak, hij is een uniek persoon. Hij is door en door slecht', zei politiechef Janne Kristiansen vandaag. Breivik claimt binnen een netwerk te hebben gehandeld en dat er andere cellen klaar staan om aan te vallen. Maar onderzoekers hebben nog geen aanwijzingen gevonden - zowel vóór als na de aanslagen - dat er sprake is van een grotere samenzwering. Het is wel te vroeg om dat compleet uit te sluiten, benadrukt Kristiansen.

'Afgaand op de informatie die we tot nu toe hebben, en ik benadruk tot nu toe, is er geen indicatie dat hij binnen een netwerk handelde of dat er andere cellen zijn', sprak de chef. Het lijkt er ook op dat Breivik zijn plannen met niemand heeft gedeeld en een gematigd en rechtmatig leven leidde voordat hij met 'uiterste precisie' aanviel.

Breivik heeft bekend een autobom te hebben geplaatst bij regeringsgebouwen in Oslo, waardoor bij een explosie in ieder geval 8 mensen werden gedood. Daarna reed hij kilometers naar het noordwesten van de Noorse hoofdstad, waar jeugdleden van de Arbeiderspartij op een eiland samen kwamen. Hij deed zich daar voor als een politieagent en begon daarna om zich heen te schieten. Hij vermoordde hen één voor heen toen ze in het water probeerden te vluchten.

Uitdaging
Volgens Kristiansen is de zaak van Breivik een nieuwe uitdaging voor beveiligingsdiensten en helemaal anders dan die van een 'solo-terrorist' die heeft getraind bij een terroristennetwerk en daarna alleen op een missie is gegaan. 'Dit zit allemaal in zijn hoofd', zei de politiechef.
(AP/Redactie)
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/6967/Aanslagen-N ... niek.dhtml
1119 AD
Neut
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 29 jul 2011, 00:25

.... Z'n internet verleden, z'n manifest, alle dingen die hij heeft moeten gebruiken via anderen.. Leven z'n ouders nog? :angry:
combi
Administrator
Administrator

vr 29 jul 2011, 02:17

Het is bijvoorbeeld belangrijk dat de autoriteiten aanwijzingen ontdekken dat personen met radicale opvattingen geweld willen gaan gebruiken.

Dat is een van de conclusies van beraad tussen terrorismedeskundigen donderdag in Brussel
Het is zelfs naar jullie bazen de politici gemaild! dus wat wil je nog meer! jullie wisten het! maar niemand keek er na of deed er iets mee :nibumalosoap:

Misschien een goed idee om van iedereen het salaris in te vorderen en als je wat wil kopen dat je eerst toestemming vraagt aan de desbetreffende ambtenaar, waarvan je vervolgens een vergunning krijgt om dat je kopen wat je wil. :S

Internet beter controleren wegens terreur
Laatste update: 28 juli 2011 15:10
BRUSSEL - In de strijd tegen terreur moet het internet beter in de gaten worden gehouden.
http://www.nu.nl/internet/2576537/inter ... rreur.html

Het is bijvoorbeeld belangrijk dat de autoriteiten aanwijzingen ontdekken dat personen met radicale opvattingen geweld willen gaan gebruiken.

Dat is een van de conclusies van beraad tussen terrorismedeskundigen donderdag in Brussel.

Experts uit de EU-lidstaten en Noorwegen kwamen bijeen om informatie uit te wisselen over de dubbele aanslag in Noorwegen en er lessen uit te trekken.

Proces

De deskundigen benadrukten dat het nodig is om het proces te leren kennen waarbij iemand met radicale ideeën besluit over te gaan tot terroristisch geweld. De experts erkenden ook dat de uitwisseling van informatie over bijvoorbeeld mogelijke terroristen sneller en efficiënter kan.

De huidige voorzitter van de Europese Unie, Polen, had de bijeenkomst belegd. Aan het begin werd een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslagen in Noorwegen.

Kunstmest

Bij de EU wordt na de zomer weer gesproken over de wens om de verkoop aan banden te leggen van chemische producten die gebruikt kunnen worden voor een bom, zoals kunstmest. De Noor Anders Behring Breivik gebruikte een grote hoeveelheid kunstmest voor de aanslag in Oslo.

De Europese Commissie kwam vorig jaar met een voorstel om de beschikbaarheid van bijvoorbeeld ammoniumnitraat en waterstofperoxide te reguleren. Maar dergelijke stoffen komen in veel producten voor.
Dendorion
Senior QFF-er
Senior QFF-er

vr 29 jul 2011, 04:33

The KT reference is interesting to me. In Norway they are under the Swedish Rite and do not have the KT degree of the York Rite, nor any equivalent, in their system. It seems that the KT reference goes back to the historical actual Knights Templar. Jacques de Molay was trying to get support for a crusade against the Muslims in Jerusalem in 1307 when King Phillip IV ordered the arrest of all the KTs.
Grand Lodge of Norway confirmed that the killer was a member of one of their lodges and is excluded now. This is the address of the Grand Master of Norway, posted on their official web-site:

- I am appalled by the terrible crime has been committed in the government quarter and the Utøya, says the Norwegian-order Masonic Grand Master, Ivar A. Skar.

We think with sorrow and compassion for those who have been affected and their relatives.

It has emerged in the media that the accused has been a member of the Norwegian Order of Freemasons. He is now excluded with immediate effect.

Exclusion is an expression of the acts he is accused of having carried out and the values ??that appear to have motivated them is completely incompatible with what we stand for that order.

We build our work on the Christian and humanist values ??and want our members to contribute to the promotion of charity, peace and goodness in people.

The police will of course get all the help and information we can help with.

It only proves that we have to know well who we let in our lodges and we still have to know what they stand for once they are in. You can't justify or overlook someone's extreme views, simply because "he is a brother".

3.20 PCCTS, Knights Templar - Organisational overview

Official name: Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici (PCCTS), (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon)

Nick name: Knights Templar

Type: European Christian military order/tribunal

Role: Defender of Europe, defender of European Christendom, destroyer of Marxism, reconquista

Allegiance: The free indigenous peoples of Europe and the European Catholic, Protestant and Orthodox Curch

Size: N/A, estimate varies from 15-80 Justiciar Knights in Western Europe (2008 estimate), unknown how many civilian members

Patron and protector: Bernard of Clairvaux and Jacques de Molay

Guardian saint: Saint George of Lydda

Banner: Cross of the martyrs (a variation of the cross of St. George, red cross on white background)

Military badge 1: 2 knights riding one horse

Military badge 2: skull with symbols of the three primary hate-ideologies (Islam, Communism/multiculturalism and National Socialism) impaled by the cross of the martyrs.

Motto: Martyrdom before dhimmitude

Organisational characteristics: brotherly love, devoted obedience, embracement of martyrdom, voluntary poverty

Org. type: Military order/tribunal (Military/criminal tribunal), one of several patriotic and armed European Resistance Movements/Indigenous Rights Movements/European Crusader Movement

Re-founded: London, UK, April 2002

Org. goal: organisational goals are two fold as we are both an Indigenous Rights Movement and a pan-European Crusader Movement.

20-70 year plan: Seize political and military power in all Western European countries. Destroy and ban political Marxism/cultural Marxism (multiculturalism) as political concepts in Europe and drive out Islam for a third time.

Through military coups, overthrow all multiculturalist (cultural Marxist) regimes in Western Europe within the year 2100 and replace them with governments supervised by a “patriotic guardian tribunal” consisting of cultural conservatives/nationalists. The doctrines of multiculturalism (cultural Marxism) and Islam will be banned as a hate-ideology. The traditional Western European model for constitutional democracy (mass-democracy) will be reformed. Areas related to “security and culture” (immigration, security, cultural identity, traditions+) will be supervised by the guardian tribunal which has the right to veto.

The rights of media companies, independent journalists and globalist companies to influence and shape politics will be considerably restricted. All media companies must reform and accept policies of affirmative action in order to ensure that at least 50% of journalists/editors - staff are cultural patriotic minded in order to create ideological balance (up from current day: 1%).

Goals:

- Phase 1 (1999-2030): Cell based shock attacks, sabotage attacks etc.

- Phase 2 (2030-2070): Same as above but bigger cells/networks, armed militias

- Phase 3 (2070-2100): Contribution with the effectuation of the coup and responsibilities in relation to security and executions of category A and B traitors.

Operational goals: P1: shock attacks, Execution of category A, B and C traitors (multiculturalists/cultural Marxists/suicidal humanists, capitalist globalists). Create favourable conditions for recruitment.

Foreign policy plan/territorial claims:

See compendium - 2083

Societal goal: the Japanese, South Korean model (a monocultural but highly developed and progressive society), the model they once adopted from Europe.

Long term political goals - after the expulsion of Islam: create the “European Federation” (a decentralised EU with strong emphasis on national sovereignty, a new cultural conservative/nationalist (anti-Marxist) hegemony consisting of Russia, a liberated Europe and a liberated US, Canada, Australia, New Zealand and South Africa.

Org. structure/leadership: de-centralised leadership structure - open source network, instead of a typical hierarchical structure. Leadership and responsibility is distributed through an open source network of self governing cells based on pre-defined principles. Each cell is organised by a self appointed voluntary cell commander (Justiciar Knight Commander) who commands up to 2 Justiciar Knight Operatives. Each cell is independent and autonomous and is not allowed to have direct contact with the founding members or other cell commanders/cell operatives.

Org. marketing/recruitment: org. recruitment strategy: non-military “supporters/sympathisers” will distribute/develop the compendium: 2083 – A European Declaration of Independence or equivalent or use alternative methods. Censored or non-censored versions may be distributed.

Org. ranks: There were 9 founding members from 8 different countries, names are kept confidential. Operative ranks:

- Justiciar Knight Commander: commander of a cell network
- Justiciar Knight Operative: operative of the cell under the authority of the commander
- Overseer: civilian rank

Future ranks:

- Overseer (Master for national leader, Grand Master for pan-European leader) – future civilian leader(s) in phase 1/2/3

- National Grand Master Knight Commander: future non-military leader in phase 2/3

- Pan-European Grand Master Knight Commander: future pan-European military leader in phase 2/3

Requirements: must be a Christian, Christian agnostic or a Christian atheist. Even though the PCCTS, Knights Templar are an Indigenous Rights Organisation we do not have any racial requirements in order for an individual to become a Justiciar Knight.

Org. presence: Primarily Western Europe, limited presence in the US and Eastern Europe. This may change in the future but will be limited to European territories/countries (US, Canada, Australia, New Zealand, South Africa included).

Engagements:

N/A
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 29 jul 2011, 05:24

ach whats in a name...

action speaks louder then words...

door de geschiedenis heen zijn er miljoenen voorbeelden van mensen die de naam van een bepaalde groep 'leende'...

zo heb je ook copy-cat killers die de moorden van bekende/beruchte moordenaars vereren en ten uitvoer brengen...
- copycats? -> as i said lol

en uiteraard zijn er zat groepen die bv onder een valse vlag terreur uitvoeren (moSSad bv) en daarmee weer andere groepen demoniseren

zo ook bv de greedy newage-oplichters...noemen zichzelf ook lichtwerkers
die term hebben ze ook weer gejat van de echte lichtwerkers
etc etc

doe nou maar gewoon mens...dan doe je al mens genoeg :P
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 29 jul 2011, 05:49

:angry:

:blink: :woohoo: :blink: