Vaarwel Zweden

Hier tref je topics aan over religieuse terroristen, extremistische haatbaarden en andere vormen van georganiseerde terreur.
Plaats reactie
baphomet
Administrator
Administrator

ma 28 mar 2011, 14:37

Vanmorgen zat ik even snel wat nieuws te lezen en wat nieuwe topics na te lopen op het immer gezellige GLP. En er was een topic dat mijn aandacht toch wel op vrij radicale wijze wist te trekken. Een topic met de bizarre titel: "Goodbye Sweden..." Na het aanklikken van de topic-titel opende het topic zich en als eerste viel mijn oog op het filmpje bovenaan in het topic. Kijk en huivert U even mee?

De man geeft vrij helder weer wat zijn visie is op dat wat er in Zweden allemaal gebeurt. Maar ergens kan ik haast niet geloven wat de man tracht duidelijk te maken. Is het echt zo? Gebeurt dat echt allemaal in het land van de nachtelijke zon en de Vikingen? Aangezien wij onze eigen QFF vertegenwoordiging in Zweden hebben en daarnaast een groot aantal Zweden-fans onder ons QFF-ers hebben vond ik echt dat ik hier wat aandacht aan moest besteden.

Onder de video in het topic op GLP trof ik tevens een lijst met wat nieuwsfeiten uit Zweden aan...

Schandalige wet aangenomen
cavatus.wordpress.com

Een wet voor niet bestaande mensen
gatesofvienna.blogspot.com

Zweden koploper in aantal verkrachtingen
www.thelocal.se

Verkrachtingsgolf in Zweden veroorzaakt door Moslims
www.aina.org

Amnesty International: Immigranten kunnen vrijuit verkrachten in Zweden
www.eutimes.net

Zweeds slachtoffer verkrachting aan het woord
www.youtube.com

Immigranten achter geweldadige verkrachting in Oslo
www.norwaypost.no

Verkrachtingen door immigranten in Scandinavië
www.youtube.com

Immigranten massaal aan het verkrachten geslagen in Scandinavië
www.eutimes.net

Crisis in Zweedse media
cavatus.wordpress.com

Waarom Irakese christenen bang zijn in Zweden
www.time.com

Zweden en de problemen met de immigranten
undhimmi.com

Christenen aangevallen
www.telegraph.co.uk

Antisemitisme groeit in Zweden
www.thelocal.se

Joden verlaten Zweden
www.telegraph.co.uk

Joden aangevallen in Zweden
www.thelocal.se

JHaat tegen Joden groeit in Zweden en Noorwegen
tundratabloids.com

Joodse dansgroep gestenigd in Hamburg
www.bbc.co.uk

Joden VS Moslims in Kopenhagen
islamineurope.blogspot.com

Moccro's VS Joden in Amsterdam
undhimmi.com

Synagoog last dienst af na bedreigingen
tundratabloids.com

Problemen voor Joden in Frankrijk
www.ansamed.info

De Joodse gemeenschap in Zweden
vimeo.com

Islamitische en Joodse Nobelprijswinnaars
europenews.dk

Toen Zweden zich overgaf
frontpagemag.com

De Zweedse aardbeving
www.rights.no

Een samenvatting van de Zweedse verkiezingscampagne
cavatus.wordpress.com

The rariteiten van multicultureel zijn
www.multiculturalbunk.com

Petitie tegen Britse Sharia wet
onelawforallpetition.com

Al met al een hoop berichten die inderdaad een bepaalde indruk geven en een bepaald beeld scheppen. Mijn grote vraag is of dit echter wel zo is? Ik kan het me haast niet voorstellen. En toch zie je ook hier in Nederland wel dingen die dit alles hierboven deels bevestigen. Zo heb ik met regelmaat aanvaringen met broeders van de Islamitische broederschap evenals met die van het Christengenootschap, maar die trekken niet meteen een mes in tegenstelling tot... Juist! Dus wat dat aangaat kan ik zelf ook deels bevestigen dat er een verharding plaats heeft gevonden. Maar is deze ontstaan vanuit de Islam of meer vanuit de positie waarin vele immigranten zich bevinden?

Allemaal vragen waar vast ook antwoorden op zijn en daarmee in mijn ogen leuke materie om eens nader te bespreken hier op QFF. What's going on people?

Roept U maar...
1119 AD
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 28 mar 2011, 16:06

zweden is net zo nazi en dirty als dat nederland dat is....zelfde manier....
SupRemE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 28 mar 2011, 16:17

wel eens gehoord van het lebensborn program?

een van die chickies van abba was een lebensborn kind....
Dromen
Administrator
Administrator

ma 28 mar 2011, 18:04

Zal Dolle leuk vinden :P
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

ma 28 mar 2011, 21:03

Tja, om nou vaarwel te zeggen.

Ik denk dat de bovengenoemde berichten juist heel Europa sieren.

Zeker is het wel zo dat Zweden heel wat stront aan de knikker heeft hangen. Namen als Olaf Palmer en Anna Lind hebben het op duistere wijze moeten bekopen met de dood.

Ik zeg altijd dat Zweden een soort Communistische Democratie is. Ze lopen in bepaalde dingen ook gewoon 10 jaar achter op bijvoorbeeld Nederland.

Dat maakt Zweden ook weer zo charmant. Daarbij is Zweden een argrarisch land en de grote Zweedse steden zijn werelden op zich zelf staande. Die hebben helemaal geen raakvlakken met het platteland.

Er is veel gaande mbt. tot immigranten, met name in Malmö. Maar ik volg het niet allemaal zo, ik woon immers op het platte land.

Op het Zweedse platteland heerst best veel sociale armoede, terwijl het in de grote steden hélemaal doorslaat naar materialisme, egotripperij, helemaal hip zijn en meedoen met de laatste trends.

Ik kan mij dan ook uiterst verbazen over de grote verschillen.

Zweden is tijdens en na de 2:e WO op veel vlakken niet juist geweest. Veel politieke huigelarij en geheul met Nazi Duitsland. Maar daar praat je niet over hier. Dat was toen.

Ook die duizenden Frontal-lob-ectomiën bij 'geestelijk verstoorde mensen tijdens de 50- en 60 jaren. Om deze groep maar rustig zonder toestanden buiten de samenleving kunnen houden.

De vele abortussen, waar zelfs finaciele vergoeding werd gegeven als je dus onder een financiële standaard leefden. Dat was niet goed voor het land, Alleen staande vrouwen, met minimaal inkomen en dan ook nog een kind, neeeee dat is niet goed voor de economie en het emancipatie beeld.

Maar dat was allemaal toen...

Ach ja, Zweden is een prachtig land, schitterende natuur, lieve en nog héél véél éérlijke mensen. Dat maakt Zweden weer een hoop goed.

Maar politiek, de grote financiële handel, achterkamer politiek met USA en CIA, wapen- en munitiehandeltjes van SAAB en eliten, de Zweedse kerk en diamantmijnen in Nigeria, buraucratische papierberg instanties .... da´s werkelijk BAH!!! in Zweden.

Ik woon ook niet in Zweden vanwege de landsgrenzen. Ik woon gewoon ergens op een plek op de aarde, waar ik mij thuisvoel, omgeven door schitterende natuur. Tja en dat is nou net Zweden...
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 28 mar 2011, 21:06

In Nijmwegen zat ook een afdeling van het lebenborn programma, voor degene die het nog niet wisten.
Ik meen dat het in een klooster gebeurde.
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 28 mar 2011, 21:08

StijlvolRechts
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 30 mar 2011, 18:01

Die man heet Pat Condell. Een cabaretier. Maar wel eentje die precies weet waar hij het over heeft. I AM Godless and free. Check ook zijn site er staan veel meer goede statements van hem op. http://www.patcondell.net/ Godless comedy
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

zo 11 jan 2015, 15:47

StijlvolRechts schreef:Die man heet Pat Condell. Een cabaretier. Maar wel eentje die precies weet waar hij het over heeft. I AM Godless and free. Check ook zijn site er staan veel meer goede statements van hem op. http://www.patcondell.net/ Godless comedy
Plaats reactie

Terug naar “Haatbaarden / Terroristen”