Chaosophy

Alle topics over Satanisme, Lucifer, Satan, etc. die tref je hier aan.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 21 aug 2010, 23:47

Hieronder heb ik een aantal begrippen bij elkaar gezocht en er een uitleg bij gegeven.

Deze begrippen vinden hun oorsprong in het Sumerische Chaos-Gnosticisme,Qliphothic?(anti-) Kabbalah en de Sethiaanse Mysterien. Deze informatie is bedoelt voor een ieder die inzicht in deze materie wil.

Men dient echter wel in acht te nemen dat men met “Gnostieke ogen” moet lezen. Als de lezer denkt Namen tegen te komen, weet dan dat dat Woorden zijn en GEEN namen, titels of anderzijds. Probeer het te zien als een “gebeurtenis” of een (re)actie. Een omschrijving.

De oorsprong van deze begrippen zijn oeroud en tegenwoordig zijn ze nog terug te vinden in de Sumerische overleveringen en in sommige Veda’s.

*CHAOSOPHY*

Wat is Chaos in de context van de Duistere Doctrine? En waarom heet het “Duistere Doctrine”?

Chaos in deze context kan gezien worden als de anti-these van Kosmos. Chaos is de Oertoestand vóór dat Kosmos bestond. Chaos is pandimensionaal met een oneindig aantal tijd en ruimte dimensies. Chaos kan gezin worden als tijdloos in die zin dat Chaos niet gebonden is aan een 1 dimensionaal (lineair) tijd/ruimte begrenzing. Chaos is vormloos door haar altijdveranderende aantal tijd en ruimte dimensies. Niet voor te stellen binnen het causale vlak (kosmos), onkenbaar, Duister maar aanwezig BUITEN Kosmos met uitwerking BINNEN kosmos.

Kosmos is causaal wat zoveel betekent als: gebonden aan de wetten van oorzaak en gevolg (de ware betekenis van Karma).

Chaos is de wetteloze en eeuwige, actieve en uiterst dynamische Oer toestand. Het concept van Tiamat vóór het gevecht met Marduk.   Chaos was, Chaos is en Chaos wordt Al en Niets op hetzelfde moment. Dit is de basis van Chaosophy.

“Aardegeborenen en Vuurgeborenen”

Ruw gezegt zijn er 2 soorten (“rassen” in esoterische zin) mensen die zich in het causale vlak (Kosmos) bevinden:

1: Aardgeborenen zijn diegenen die bestaan uit vergankelijke materie zonder “spirit”. (spirit laat zich moeilijk vertalen en vanaf nu ligt het aan het onderscheidingsvermogen van de lezer of de essentie van de tekst door komt). Zij behoren tot het causale vlak, zij hebben de Demiurg als hun God. Dit zijn 99.99% van alle mensen. In Gnostieke kringen worden zij ook wel de Hyllische mensen genoemd.

2. De Vuurgeborenen worden in Gnostieke kringen ook wel Pneuma mensen genoemd. Zij zijn degenen met de Innerlijk Vlam, de Verlichtten, de Illuminati (ja, deze term heeft een gnostieke oorsprong en nee het heeft niets te maken met de Illuminati zoals op zovele websites word omschreven.)

Deze groep zijn de mensen van “spirit” van voorbij de causaliteit maar “vast zitten”, gevangen a.h.w. binnen de bindende wereld van de Demiurg. Of zij zijn hier uit keuze.

In a nutshell. Heel kort gezegd.

We vinden het onderscheid in “rassen” ook terug in oosterse tradities. Dit in samenhang met concepten als de Tama’s, Raja’s en Sattva’s. Deze 3 zijn:

· Pashu?-?bhâva?

· Vîra-?bhâva?

· Divya?-?bhâva?

Het is hetzelfde principe met andere benamingen maar we hebben het over hetzelfde. In de Tantrische traditie is er een derde bij die ik graag even wil uitlichten, omdat deze groep zeker een deel is van de uitkomst van “the Grand Sceme of things”.

Dit is de groep die in Gnostische kringen de Psyche mens word genoemd. Zij behoren tot de groep tussen Aard-en Vuurgeborenen in.  Zij bezitten Vrije wil. Zij zijn zich bewust van Aarde en Vuur mensen (wederom, esoterisch gezien, omschrijvingen.) en zij beslissen zelf om Gnosis te vergaren of niet.

Ik licht deze groep er uit omdat new age groeperingen deze groep belaagd en verblind met hun ascentie verhaal. Deze groep voelt intuitief zaken aan maar bezit niet de kennis (gnosis). Daardoor is deze groep vatbaar voor bedrog door een “waarheid” aan hen te presenteren die (opzettelijk) strookt met zijn/haar intuitieve Zelf dat ie is.

Tot zover de introductie.

Wat heeft Chaos en Kosmos en de mens er nu mee te maken?

To the Fireborn:Remember! To the Psychic: Choose wisely!

Evolutie is de beweging die Chaos maakt om zich te haasten om naar zichzelf terug te keren . Stagnatie is de manier waarop Kosmos vasthoudt aan de bindende krachten van haar wetten, structuren van het causale.

Het “Ik” (het ego) is gevormd door de limitaties van het causale kosmische bestaan (wederom, gnostisch).

On Zelf daarentegen is de volledigheid van onze eigen, innerlijke “a-causale” kern welke weer hetzelfde is al de Ur-essentie: Chaos.

Het “Ik” is het focuspunt van Zelf en Zelf word misleid en weggevoerd van de Ur essentie omdat het “Ik” gevormd is door het causale.

Het Ego/Ik is daarom het bewuste, of de dagkant van Kosmos maar is ook verblind door het Licht van Kosmos. (het Licht van Marduk.)

Het Zelf, aan de andere kant is de “Spirit” en heeft de IS Chaos ver voorbij het “Ik”. Zelf is daardoor (gnostisch) het Duistere (als in buiten het licht van de valse god, de Demiurg) en verborgen essentie dat ons hecht aan de Oer-Chaos en het “a-causale”.

nextworldorder

keeper of the Black Flame.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 18:15

RESTORE THE DRAGON'S SIGHT.

nextworldorder
Keeper of the Black Flame
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 20:12

ADDITIONAL INFORMATION

The cosmic gods are worthless abominations that must be destroyed. They disrupted the flow of Chaos and disturbed Tiamat and Absu. The Demiurge (Marduk) created humans to be his slaves. Humans are bound to the shackles of the cosmos for all eternity, damned to a life of servitude. The burning path of Satanism offers freedom for this miserable existence.

The anti-cosmic gods are as follows:

Satan
Molock
Beelzebub
Lucifuge Rofocale
Asmodeus
Astaroth
Belphegor
Adramelech
Baal
Lilith
Naamah

As you can clearly see, the anti-cosmic gods outnumber the cosmic gods. This puts “evil” at an advantage. Satan is the leader of the anti-cosmic gods, and was spawned from the raging chaos itself. The anti-cosmic gods unite to form Azerate, the eleven-headed dragon of Chaos, the one that burns holes in the universe itself so that Chaos may flood through. Azerate and the raging Chaos shall vanquish the useless cosmic gods, and the Ancient Ones (beings that predate time itself) shall rip the Earth in two.

Dark Greetings, nwo
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 20:21

My personal creed.

I acknowledge Satan as my king, father, and god. I will swear myself to the anti-cosmic gods.
I believe in the truth that is beyond all forms, and I believe the wisdom that shall destroy all lies.
I realize that there is a battle between Chaos and order, and I realize my part in the battle.
I believe in Chaos, the origin and end of all things, and declare Satan as the outer aspect of my inner might.
I look forward to the dissolution of the cosmic order and the beginning of a new dark aeon.
I believe in power without end, and will sacrifice all upon the bloodstained altar to the dark gods.
I praise the dark gods with my heart and soul, and I await the final battle and the victory that will come.

Hail Tiamat! Hail Satan! Hail Chaos!
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 22 aug 2010, 20:36

dear nwo,

je zegt zo verschrikkelijk veel, maar met zulke andere woorden dan ik. Maar ik begrijp je precies!

bij mij zijn er dingen aan het borrelen en aan het opkomen, mijn handen jeuken maar een antwoord heb ik nog niet te schrijven.

mijn waarheden zijn dan ook alleen maar geback-upped met mijn eigen wijsheden, maar wil geen leermeester zijn.

ik kijk uit naar een bloeiende site!!

liefs
lou
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 00:17

Beste Lou,

In reactie op je bericht wil ik graag het volgende aan je kwijt.

Blijf volgen wat je interesse heeft op de site. Of dat nu mijn eigen berichten zijn of die van een ander doet niet ter zake. Je zit ZO dicht bij het "astrale" (ik vind dat woord maar niets), alles wat je nodig hebt is een klein tipje misschien.

Gisteren gaf ik je een beschrijving van jezelf en hoe ik zo'n beetje dacht dat de zaken er bij jou voor staan. In dat verlengde zou ik willen zeggen dat alles wat je hoeft te doen is eigenlijk alleen maar naar de herkenningspunten te kijken die je tegen komt en daar mee "aan de slag" gaan.

"Wat zegt ie, welke namen gebruikt ie, wat herken ik er in, wat blijft er over als ik het strip van het "dogma" en hoe vertaal ik het vervolgens naar mezelf toe"

Gisteren hadden we het over de essentie van de dingen.......doe met dit hetzelfde als wat je met je met de Islam hebt gedaan....het is even oefenen en het beste is te beginnen met kleine dingetjes. Niet gelijk naar de top van de boom klimmen, begin onder aan de stam. Waar staat de boom in, waar dient de stam voor, wat zijn dat voor dingen die de grond in gaan..... wat is de functie van elk detail. (niet de naam)

Veel verder kan ik niet gaan in mijn uitleg. Dat is niet aan mij om te zeggen, dat dient een persoon zelf te ontdekken. En ik KAN het ook niet veel verder vertellen voor je, want alleen JIJ weet wat het beste voor je werkt en hoe je de zaken deint aan te pakken op een manier die voor jou werkbaar is in dat proces. Ik kan een wegwijzer voor je zijn maar je dient zelf naar de bestemming te reizen op een manier die voor jou comfortabel is.....

We spreken elkaar nog.

Salaam
NWO.

Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 00:24

Over Nexions in 10

Beste PaknaK, kerel!

Heel kort, heel krachtig, heel duidelijk.
Nexions in 10 zijn NOOIT, NOOIT, NOOIT zaken in het astrale. Dus geen geesten, geen Baron, geen Violet Flame (lol), geen demonen......
In de regel kun je stellen dat nexions naar of van 11 voorkomen in:

* Alle LEVENDE wezens in 10 (incl. vegetatie)
* Een door jezelf gecreëerd nexion
* 1 van de weinige nexions die bestaan op Aarde NA de afscheiding van 11. (The Echo of Chaos, the essence)

Greets
next 8)
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 aug 2010, 00:25

Mooi om te zien dat dit blijkbaar leeft!
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 aug 2010, 00:36

The Funeral Winds.... Whuuuuuuuuuuuuhuuuuuuu
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 00:37

Als het maar aangeboden wordt nietwaar?

Maar inderdaad, baphomet. Dat is ook mooi.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 00:47

[quote name="PakNak"]Okee, dat was een korte discussie . 8)
(verder ook niet nodig, helder)[/quote]
:lol:
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 aug 2010, 00:56

Afbeelding
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 01:22

Personal collection? 8)

FWIW,......ben deze zo'n 3 jaar geleden tegen gekomen.
(no further comment)
baphomet
Administrator
Administrator

di 24 aug 2010, 01:32

8)
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

di 24 aug 2010, 01:37

'nuff said.