Note from Next.

Alle topics over Satanisme, Lucifer, Satan, etc. die tref je hier aan.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

wo 12 jan 2011, 04:47

[quote name="abrakadaver"]Afbeelding

Even een proefballonetje oplaten:

Is het misschien een idee om bepaalde regels op te stellen voor leden/admins??

Of zijn er al eens regels opgesteld waar ik het bestaan niet van weet?[/quote]

Regels? nee nu krijg ik jeuk....

Wellicht de enige regel dat hier geldt op QFF is...:

INTENTIE!

G- :love:
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
ROI
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 05:00

• post deleted •
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 05:09

Yes, we are.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 05:13

:love:
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 05:16

[quote name="Het Dolle Eland"]
Wellicht de enige regel dat hier geldt op QFF is...:

INTENTIE!

G- :love:[/quote]

Back at ya bro. Right on.
:stikkie:
baphomet
Administrator
Administrator

wo 12 jan 2011, 05:16

FIJN! :stikkie:
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 26 jan 2011, 05:12

In het kader van : "We zijn gespot in de US of fucking A" dacht ik ik doe ook mee.

Ik weet niet of dit lang blijft staan, ik weet niet of het een hele discussie op zal leven......anything could happen. Allereerst zet ik de link neer. Dan kun je direct op GLP kijken en meelezen zolang dat daar kan. lagge, je weet niet KAN leuk worden. Daarna zet ik de tekst als geheel neer zoals ik die op GLP neer zette.

Nou dat dus. Okee komt ie: http://www.godlikeproductions.com/forum ... 6#21998662 (onder aan de pagina terwijl ik dit post.

Well, i have to say i've been expecting a little bit more as far as discussion goes.
I mean, common don't you see the opportunity here.
First you guys discover a conspiracy by stumbeling onto a website that looks like what you conceive as being "the powers thet sectretevely rule you".

Yes, we are indeed not your average website. Yes, we sureely are not you're average "blogger"/ forumwriter and what have you. So what? Could that possibly mean that ther indeed is "something more to it"?

What is in the open can never be a conspiracy since a conspriracy is by definition not known of whatsoever. Speculated, yes. And that is exactly what is going on.
I don't mean to step op GLP's toes on the contrary.

Please always remember there are 2 sides to anything and everything.
Whatever you can "evidentely" see about our NWO and what not is NOT exactly that as such.
Possessing "secrtet knowledge" or keeping certain information under wraps does not immediatly mean that it is being used used for "evil" purposes right?

Take it from someone who knows a thing or 2 about a thing or 2 (or not i don't really care but i wanted to say this to you. FWIW.): "One of the inner circle Laws of Power is to never approve required information as thruth untill peronally scrutinized for validity".

Bear in mind that whatever secret society that might or might not rule you that could exist in your preassumed opinion " since the ultimate proof is right there on Youtube" .

*Never, ever stop thinking for yourselves and never, ever take anything for thruth at face value.*

This is what i wanted to say. Take it or leave it. It is toatally up to you what you'll do with this piece.

Discussing a conspiracy by means of "aquired evidence" makes the conspiracy non existant.

Nexion2
Team QFF.
http://quofataferunt.com/
:smokey:
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 26 jan 2011, 05:20

you've said it well

Discussing a conspiracy by means of "aquired evidence" makes the conspiracy non existant

true indeed
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 26 jan 2011, 05:40

snap er geen zak van.
op glp hebben ze het over de oude site van pritoz, waar die link in zat naar die illuminati-site.
nu zei een paar dagen terug iemand (op glp) dat die pritoz site nu veranderd is, maar iedereen heeft het nog steeds over die illuminati-site met die piramide en achteruit-teksten en wachtwoorden etc. waarom hebben jullie het dan de hele tijd over qff? :-?
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 26 jan 2011, 06:15

Tegen een volk waar je bij het kopen van een tube tandpasta een 12-stappenplan meegeleverd krijgt om de tube te openen inclusief allerlei juridische indekkingen moet je soms de dingen wel eens wat simpel en bot neerzetten Chill-i.

Het is nog maar de vraag of ze het NU gaan begrijpen....

:lol:
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 26 jan 2011, 06:53

volgens mij snap of ik het niet, of snappen jullie het niet.
dat topic is juli vorig jaar gestart.
dat ging over de site pritoz, waar dat linkje in verborgen zat naar die illuminati-site, http://www.illuminatiorder.info/krad/
over die site zijn ook de reacties daarna. (het gaat dus NIET over qff!)
als ik moet gokken, gok ik dat of bapho dat topic zelf gestart heeft, of iemand die het op niburu had gelezen (daar had bapho ook al heel "verbaasd" over die site verteld).
nu had er een paar dagen geleden iemand gezegd dat de site van pritoz veranderd is (het is nu de qatoen-shop geworden)
vervolgens is er weer gereageerd, over de illuminati-site (http://www.illuminatiorder.info/krad/)
daar wordt verder over gesproken, dus niet over qff, maar over de achteruit-teksten op die site (bijv het krad dat omgekeerd dus dark is) en over de inlogcodes die je voor sommige onderdelen moet hebben.
het gaat dus niet over qff, maar over http://www.illuminatiorder.info/krad/

alleen jullie reageren wel iedere x over qff. dus niet lullig bedoeld, maar of IK begrijp er, zoals ik eerder al zei, geen zak van, of jullie hebben zelf niet helemaal door waar ze het over hebben.

persoonlijk zou ik het topic vanaf het begin nog eens goed doorlezen, en kijken wat er nou daadwerkelijk staat voordat je "de amerikanen" ergens van gaat beschuldigen.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 26 jan 2011, 15:34

beste chill

je kan best gelijk hebben.
ik reageer uitsluitend op het stukje van nex.

en das mooi verwoord ;-)
jasmin
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 26 jan 2011, 16:47

[quote name="chill_i"]volgens mij snap of ik het niet, of snappen jullie het niet.
dat topic is juli vorig jaar gestart.
dat ging over de site pritoz, waar dat linkje in verborgen zat naar die illuminati-site, http://www.illuminatiorder.info/krad/
over die site zijn ook de reacties daarna. (het gaat dus NIET over qff!)
als ik moet gokken, gok ik dat of bapho dat topic zelf gestart heeft, of iemand die het op niburu had gelezen (daar had bapho ook al heel "verbaasd" over die site verteld).
nu had er een paar dagen geleden iemand gezegd dat de site van pritoz veranderd is (het is nu de qatoen-shop geworden)
vervolgens is er weer gereageerd, over de illuminati-site (http://www.illuminatiorder.info/krad/)
daar wordt verder over gesproken, dus niet over qff, maar over de achteruit-teksten op die site (bijv het krad dat omgekeerd dus dark is) en over de inlogcodes die je voor sommige onderdelen moet hebben.
het gaat dus niet over qff, maar over http://www.illuminatiorder.info/krad/

alleen jullie reageren wel iedere x over qff. dus niet lullig bedoeld, maar of IK begrijp er, zoals ik eerder al zei, geen zak van, of jullie hebben zelf niet helemaal door waar ze het over hebben.

persoonlijk zou ik het topic vanaf het begin nog eens goed doorlezen, en kijken wat er nou daadwerkelijk staat voordat je "de amerikanen" ergens van gaat beschuldigen.[/quote]

Niet zo fronzen, @Chili...

Het gaat over ouwe koeien uit de sloot, waar we zand over hadden gegooid...

Waarom dat weer werd opgegraven: you tell me...

Maar in plaats van een passend zerkje op de begraafplaats van de ouwe koeien... wordt er ineens vrolijk gedanst en gezongen over het zand ... beetje aandacht afleiden van de onzin eronder ... whatever...

Alles opgeteld en gewogen: beter kijken wat er in het NU gebeurd... en dan denk ik dat het opbouwen van QFF zijn eigen kans verdiend...
Arminius
Super QFF-er
Super QFF-er
Contacteer:

wo 26 jan 2011, 17:12

"Alle Menschen werden Brüder"

ZEfj4geBxcc

;-)
chill_i
Senior QFF-er
Senior QFF-er

wo 26 jan 2011, 17:41

[quote name="jasmin"]

Niet zo fronzen, @Chili...

Het gaat over ouwe koeien uit de sloot, waar we zand over hadden gegooid...

Waarom dat weer werd opgegraven: you tell me...

Maar in plaats van een passend zerkje op de begraafplaats van de ouwe koeien... wordt er ineens vrolijk gedanst en gezongen over het zand ... beetje aandacht afleiden van de onzin eronder ... whatever...

Alles opgeteld en gewogen: beter kijken wat er in het NU gebeurd... en dan denk ik dat het opbouwen van QFF zijn eigen kans verdiend...[/quote]

???
ik ben niet aan het fronsen of oude koeien uit de sloot aan het halen?
dat topic op glp ging over de oude pritoz site, en over de link daarin naar die illuminati site. daar hadden ze het nu ook over op glp. de reden dat er in het glp topic weer over gepost werd, is omdat de pritoz site veranderd was (is toch ook zo???) en dus niet over qff.
ik had het in mijn berichten hierboven ook nergens over de oude koeien van qff, of over het bestaansrecht of wat dan ook.
als ik zou vinden dat qff geen bestaansrecht zou hebben zou ik hier logischerwijs ook niet posten.
zoals qff nu is vind ik het een hartstikke goede site, en daarom ben ik hier nu ook lid. ik heb niets dan respect voor iedereen die hier achter de schermen zo hard aan werkt.
mijn berichten gingen, net als de berichten op glp, niet over qff. ze gingen over het topic op glp, en hoe daar op werd gereageerd omdat er in mijn ogen een gevalletje miscommunicatie was. en zoals ik zei lag dat in mijn ogen of aan het feit dat ik het niet goed begreep, of aan het feit dat degenen die in het glp topic aan het posten waren namens qff het niet goed begrepen.
niets meer en niets minder.
Plaats reactie

Terug naar “Satanisme”