Note from Next.

Alle topics over Satanisme, Lucifer, Satan, etc. die tref je hier aan.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 19:24

[quote name="dingo"]wat ik zei.

het bezig zijn met chaosophy, lezen van bepaald boeken maken dat ik "aardse" materie sneller begrijp.

middels mijn eigen inzichten heb ik vele meiden echt geroerd en inzchten kunnen geven waar ze never van hadden gehoord in de reguliere vormen van de psychiatrie.

Ik ben inmiddels zoveel dogma's kwijt dat het een verademing voor ze is om met iemand te spreken die niet veroordeeld en open kijkt.
kortom chaos studie verrijkt mijn werk en daarmee helpt het anderen.

begrijpt U?

daarnij wil ik anton ook niet overslaan.
de man is een held[/quote]
Ja, hij begrijpt het. ;-) Bedankt voor de uiteenzetting en tof om te horen.

[quote name="octohospital"]Nexst, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ik vermoed dat je toch ingrijpt als occulte zaken die besproken worden onjuist worden weergegeven.
Persoonlijk heb ik veel profijt daarvan gehad.
Het belang hiervan wordt vaak onderschat het is zoals meerderen op QFF weten een feit dat vele bestuursorganen, om het maar en naam te geven zich met occulte zaken bezig houden.
Occulte kennis is nodig om "the big picture" te kunnen bevatten. Top dus dat je veel stof hebt gegeven om weer overna te denken.
Sommige onderwerpen zijn moeilijk te bevatten, en heeft de ene meer tijd voor nodig dan de ander...
Maar uiteindelijk valt het puzzelstukje wel op zijn plaats...[/quote]

Wellicht heb je (deels) gelijk. Ik weet niet of ik dat ook zal doen in nieuwe topics die niet van mijn hand zijn maar in mijn eigen topics onder bepaalde omstandigheden doe ik dat wel. Niet zozeer om betweterig te doen maar meer om weer ff de juiste kant op te sturen.

Ik voel met toch een beetje verantwoordelijk. 8)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 02 jan 2011, 05:12

Hey mensen, nieuw jaar nieuwe mogelijkheden.

Even uw aandacht voor het volgende. Zoals sommigen van jullie al weten, wordt er op dit moment gewerkt aan een heuse QFF Hyve. Hier vind je de voorlopige versie: http://qff.hyves.nl/

Nu hoor ik velen al denken: "Huh, moet je daar nu mee?" Lemme explain a bit...

Dit idee is vanmiddag spontaan in me op gekomen en een paar uur later ziet het er uit zoals nu. Aan andere skins wordt gewerkt, gun me ff de tijd.
QFF heeft een enorme potentie om te groeien.
De Hyve is gericht tegen diegenen die niet wel geïnteresseerd zijn in "QFF" material maar veelal niet op die plaatsen op het internet komt. QFF Hyves is een voorportaal van Quo Fata Ferunt.com. Een "light" versie die, eenmaal naar smaak, actief gepromoot gaat worden.

QFF Hyves is dan ook niet gericht naar vaste Quo Fata Ferunt bezoekers. Het is een introductie naar buiten toe. De hyves bezoekers zelf zullen ook attent gemaakt worden op het bestaan van QFF Hyves.
Maar eerst ben ik nog bezig met allerlei dingen om er content op te krijgen en een paar mooie skins maken.

Ik ben al een beetje met promotie begonnen maar dat is nog steeds in de haven varen. Ik moet zelf ook ff wennen, want het is HEEL snel gegaan en moet er nog ff wat "mojo" tegen aan gooien.

End of note.......

Big Smile
Nexion2.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 02 jan 2011, 05:22

[quote name="Nexion2"]Hey mensen, nieuw jaar nieuwe mogelijkheden.

Even uw aandacht voor het volgende. Zoals sommigen van jullie al weten, wordt er op dit moment gewerkt aan een heuse QFF Hyve. Hier vind je de voorlopige versie: http://qff.hyves.nl/

Nu hoor ik velen al denken: "Huh, moet je daar nu mee?" Lemme explain a bit...

Dit idee is vanmiddag spontaan in me op gekomen en een paar uur later ziet het er uit zoals nu. Aan andere skins wordt gewerkt, gun me ff de tijd.
QFF heeft een enorme potentie om te groeien.
De Hyve is gericht tegen diegenen die niet wel geïnteresseerd zijn in "QFF" material maar veelal niet op die plaatsen op het internet komt. QFF Hyves is een voorportaal van Quo Fata Ferunt.com. Een "light" versie die, eenmaal naar smaak, actief gepromoot gaat worden.

QFF Hyves is dan ook niet gericht naar vaste Quo Fata Ferunt bezoekers. Het is een introductie naar buiten toe. De hyves bezoekers zelf zullen ook attent gemaakt worden op het bestaan van QFF Hyves.
Maar eerst ben ik nog bezig met allerlei dingen om er content op te krijgen en een paar mooie skins maken.

Ik ben al een beetje met promotie begonnen maar dat is nog steeds in de haven varen. Ik moet zelf ook ff wennen, want het is HEEL snel gegaan en moet er nog ff wat "mojo" tegen aan gooien.

End of note.......

Big Smile
Nexion2.[/quote]

We just keep on truckin'! :smokey: Thanks!
1119 AD
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 02 jan 2011, 05:32

"Inhoud",......mojo.....

YW, sjoolder toe sjoolder.
:sun:
Toxopeus
Administrator
Administrator

zo 02 jan 2011, 05:47

Ben nu lid :D .
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 02 jan 2011, 05:49

[quote name="Toxopeus"]Ben nu lid :D .[/quote]
Lol, thanks :dans: Hehehehe, ik heb net gekeken en QFF Hyves staat nog niet eens in hun eigen zoekmachine.....24 uur schijnt dat te duren....

:osama:
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 jan 2011, 06:17

*FEAR BASED DENIAL*

Dear friends. (For those in "need" contact your translators.)

Paar dingetjes.

Het jaar is iets anders begonnen dan ik (voor mij persoonlijk) had verwacht. Dan bedoel ik niet in de prive sfeer, dat loopt zoals het loopt.

Er zijn een paar dingen die ik "moet" doen. I've got Work to do......

What if "your" 99,9% being "sure" turns into 100?

THIS is 99,9%:
Afbeelding

Het is Oud & Nieuw.

Maar goed, ik lijf wel de dingen doen die ik nu doe maar zal af en toe misschien als een Biatch over kunnen komen. Uhhhhhmmm, goed ik ga verder.

Dus als je af en toe iets ondefinieerbaars door QFF ziet stuiteren ben ik dat.....
:peasjo:

"Stay focussed".

Laters.
no-body

vr 07 jan 2011, 21:31

Eshu, do not undo me,
Do not falsify the words of my mouth
Do not misguide the movements of my feet.
You who translate yesterday's words
Into novel utterances,
Do not undo me.
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 07 jan 2011, 21:56

He is the gatekeeper between the realms of man and gods
8)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 07 jan 2011, 21:59

Meet the Living Gods.
The gods of the Yoruba are profoundly "living" gods, archetypes that actively permeate your psychic lives On the simplest level they are alive because they are worshiped: orisha are prayed to, invoked, and ritually "fed" by many millions of people in both Africa and the Americas.
That the orisha remain outside the scope of many Western students of esotericism and even polytheism is understandable, given the historical domination of Africans by the Europeans of the New World. Black Americans were forced to hide their deities or dress them up in Catholic garb, while whites cut themselves off from all but the most superficial appreciations of those African cultural values that managed to survive. To even graze the heart of the orisha, white Westerners must overcome two obstacles: the storehouse of Hollywood's cartoon representations we carry in our subconscious, and the more pernicious underlying Western prejudices against traditional African worship, which run the gamut from the denigration of blood sacrifice to the absurd notion that polyrhythm is somehow less sophisticated and more primitive than European musical forms.
no-body

vr 07 jan 2011, 23:43

Mesye la kwa avanse pou l we yo!
Maman Brigitte malad, li kouche sou do,
Pawol anpil pa leve le mo (les morts, Fr.)
Mare tet ou, mare vant ou, mare ren ou,
Yo prale we ki jan yap met a jenou
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 08 jan 2011, 00:20

Afbeelding
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 00:32

10 januari, QFF-shoutbox.

Ik was ff in gesprek met FE om te vragen hoe het met hem ging. Niets aan de hand.
Gesprekje was klaar, komt er iemand op de proppen met een zinetje die voor NIEMAND iets betekend, BEHALVE voor mij en iedereen die me kent. En daarna NOG 1 en daarna een foto en daarna NOG zo'n zinspeel-zin. Ik heb er bewust niet op gereageerd.

Onder de QFF-ers bevinden zich zo'n kleine 100 man die ik persoonlijk ken. Familie(!), vrienden, kennissen, collega's, inner circle contacten etc. Van GEEN van hen heb ik ooit maar ! opmerking gekregen etrwijl er mensen bij zitten die mijn bloed wel kunnen drinken. Deze catagorie is hier dus ook niet van belang..........(al hebben ze me wel gevraagd WTF er gebeurt)

Er is een catagorie mensen (en die is GROTER) die WEL het bestaan van QFF afweten (ik heb flink gepromoot)en het bestaan van Nexion/NWO ALS N2/nwo alszijnde een raadgever en iemand die "wellicht je vragen zou kunnen beantwoorden. Dat zijn mensen in mijn directe omgeving en ik heb er geen baat bij dat zij weten WIE die gast is, laat staan diegene waar ze iedere dag mee werken.......

De dingen die ik uitdraag zijn NIET alledaags en de mensen die dit soort dingen lezen krijgen al een vooroordeel over hoe zo'n figuur IS!. "To tell or not to tell, remember?"
Deze groep kreeg ik vanmorgen dus in me nek. (zonder teveel details te geven ik blijf hier ff oppervlakkig).

Het interesseert me geen ene rotmoer HOEVEEL mensen mijn naam kennen zolang ze dat maar niet gaan rondbazuinen of ZO gaan hinten dat een ieder die me kent (al dan niet na enig nadenken) WEET over wie het gaat!

Ik denkt dat bovenstaande duidelijk is. Ik heb heel wat clubjes en kringetjes van binnen gezien maar DIT heb ik nog nooit meegemaakt. Het kan me niet schelen wie de persoon achter de nick is die me dit heeft geflikt, het kan me niet schelen of ik hem ken ja of nee....en ik HOEF het ook niet te weten. Ik heb wel (zeg ik eerlijk) mijn directe omgeving ingelicht van dit voorval en dat was pure damagecontrol.

Nah..........om mee te beginnen.

Nexion2
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

wo 12 jan 2011, 00:40

DUIDELIJK NEX!
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 12 jan 2011, 00:44

Ummm......voor alle duidelijkheid: ik heb bij mijn weten geen dingen gezegd over jou die niet door de beugel kunnen, ik ken je niet eens in persoon....

Mocht ik wel iets hebben gezegd dat verkeerd kan worden opgevat dan hierbij mijn excuses Nex!
Plaats reactie

Terug naar “Satanisme”