Note from Next.

Alle topics over Satanisme, Lucifer, Satan, etc. die tref je hier aan.
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

vr 17 dec 2010, 05:59

Hej Nex!

Create Chaos and Live in Balance!

All the best for you.

Alltid välkommen för en fika!

G :love:
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 11:23

Next/Nexion2,

Thanks for your insight, your patience and your energy.
It will take perhaps years before I come to grasp with some of the things you wrote, and maybe even then some of it will forever be beyond my understanding.

However, a lot of what you wrote or showed to me, resonates within me.
Whether the entire concept is for me, only time will tell.

I somehow expected a decision like this, you are existing on a higher plane (I mean this the RIGHT way!) and the law of ROI counts for you as well.

I'm happy to have you around and maybe, someday, we'll be able to speak and UNDERSTAND on a mutual level.
Meanwhile, I've still got a lot to learn.
Your topics are here to stay as a beacon of knowledge and insight ; I'll re-read them time and time again and find my own way in this matter.
But I am thankful that YOU ignited a spark within me.

- later edit - No, let me rephrase that last part. I now realize I'm just a humble clayborn. Knowing WHAT you are can be reassuring as well.
Speaking and understanding on a mutual level won't be possible. My apologies for even hinting at that possibility.. - end edit -

Thanks again mate! :love:

PS sorry for the English; whenever I want to emphasize my feelings I don't seem to be able to do so in Dutch.
I trust this won't be a problem for most visitors. I KNOW it isn't for you, whom I (now!) consider a newly found but somehow long-lost friend.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ExNex
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 13:47

:oops: Dank Free.....I'll be hanging around.
mrslucy
QFF Gold Member
QFF Gold Member

vr 17 dec 2010, 14:34

When it's time to quit,it's time to quit dat heb je me wel geleerd lieve next!All in it's own time nog zo een van jou.
Je hebt me altijd op weg geholpen en ik weet dat je dat altijd zal blijven doen...en niet alleeen voor mij.
Ben er trots op dat je mijn broer bent!
See you soon
:love: mystic
:smokey:
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ExNex
Dromen
Administrator
Administrator

vr 17 dec 2010, 15:36

Beste NWO,

Thanks for all! :-) In principe heb je natuurlijk ook al heel veel inhoudelijk verteld en ik denk dat diegene die nog 'dieper' willen gaan, op een andere weg verder zullen moeten gaan. Misschien dat je daar ook wel op doelt, misschien dat jij hier op QFF, openlijk, niet zo heel veel meer kan vertellen, omdat het verkeerd zal worden begrepen.
Dit is ook waar ik momenteel in circuleer, lezen lezen lezen is informatief maar op een gegeven moment heb je ook iemand nodig die je een helpende hand kan bieden; hoe zit het nou?! En ja, dit heb je ook al uitgebreid beschreven in het topic 'De eerste stap'.

Ik hoop echt dat we contact blijven houden NWO, en dat wat ik je een tijd geleden mailde werkelijkheid kan worden.

Voor mij heb je i.i.g. erg veel betekend, en ik heb erg veel omtrent occult / gnostiek / satanisme van jou geleerd.

I wish you (OPRECHT) luck! Ik zal aan je denken tijdens 21-12.

PS. Je hebt je naam ook veranderd zag ik!
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 15:41

[quote name="mysticruby"]When it's time to quit,it's time to quit dat heb je me wel geleerd lieve next!All in it's own time nog zo een van jou.
Je hebt me altijd op weg geholpen en ik weet dat je dat altijd zal blijven doen...en niet alleeen voor mij.
Ben er trots op dat je mijn broer bent!
See you soon
:love: mystic
:smokey:[/quote]
Dank je lieverd.
:love:

[quote name="Dromen"]Beste NWO,

Thanks for all! :-) In principe heb je natuurlijk ook al heel veel inhoudelijk verteld en ik denk dat diegene die nog 'dieper' willen gaan, op een andere weg verder zullen moeten gaan. Misschien dat je daar ook wel op doelt, misschien dat jij hier op QFF, openlijk, niet zo heel veel meer kan vertellen, omdat het verkeerd zal worden begrepen.
Dit is ook waar ik momenteel in circuleer, lezen lezen lezen is informatief maar op een gegeven moment heb je ook iemand nodig die je een helpende hand kan bieden; hoe zit het nou?! En ja, dit heb je ook al uitgebreid beschreven in het topic 'De eerste stap'.

Ik hoop echt dat we contact blijven houden NWO, en dat wat ik je een tijd geleden mailde werkelijkheid kan worden.

Voor mij heb je i.i.g. erg veel betekend, en ik heb erg veel omtrent occult / gnostiek / satanisme van jou geleerd.

I wish you (OPRECHT) luck! Ik zal aan je denken tijdens 21-12.

PS. Je hebt je naam ook veranderd zag ik![/quote]

Dank, Dromen! Ja, naam is veranderd.

I am my own established AC Current now. Thanks to ALL of you!

Nexion2
8Lou1
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 18:29

Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 19:08

Thanks for all you've shown nex(t)ion2.
You've kindled a spark. Now it's up to us to see if we can create a blazing fire.

Although I always have felt that there was a bigger truth out there, my true quest started off with you

Sincerely yours

Vortex :peasjo:
nosce te ipsum
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 dec 2010, 19:58

[quote name="Vortex"]Thanks for all you've shown nex(t)ion2.
You've kindled a spark. Now it's up to us to see if we can create a blazing fire.

Although I always have felt that there was a bigger truth out there, my true quest started off with you

Sincerely yours

Vortex :peasjo:[/quote]

You are very welcome, i hope your new found path will be productive for you.

Infernally Yours!

Nexion2
wodan
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 02:10

[quote name="wodan"]wilde op z'n minst een reactie plaatsen, maar het wordt: no comment ;-)[/quote]
Om nog even hier op terug te komen. Dat 'no comment' was in ieder geval niet negatief bedoeld.

Ik weet niet goed wat ik verder zou moeten zeggen, daar ik al een aantal dingen heb gemeld die ik 'geleerd' heb van jouw topics. Meer en meer brachten jouw topics een herkenning over hoe ik zelf steeds meer in dit leven begon te staan en had ik langzamerhand door dat mijn zwart-wit 'opvoeding' me onterecht deed denken dat wij vrij ver van elkaar af stonden vier maanden geleden. Niet dat ik je toentertijd een onaardig iemand vond, ik vond op dat moment veel van wat gezegd werd maar vaag en liet het dus een tijd links liggen. Pas na een 'zelf-exploratie' en het met terugwerkende kracht terug lezen van alles, was daar ineens heel veel herkenning.

Dus dan houden we het verder maar op bedankt :P
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 02:20

wilde op z'n minst een reactie plaatsen, maar het wordt: no comment ;-)
Om nog even hier op terug te komen. Dat 'no comment' was in ieder geval niet negatief bedoeld.

Ik weet niet goed wat ik verder zou moeten zeggen, daar ik al een aantal dingen heb gemeld die ik 'geleerd' heb van jouw topics. Meer en meer brachten jouw topics een herkenning over hoe ik zelf steeds meer in dit leven begon te staan en had ik langzamerhand door dat mijn zwart-wit 'opvoeding' me onterecht deed denken dat wij vrij ver van elkaar af stonden vier maanden geleden. Niet dat ik je toentertijd een onaardig iemand vond, ik vond op dat moment veel van wat gezegd werd maar vaag en liet het dus een tijd links liggen. Pas na een 'zelf-exploratie' en het met terugwerkende kracht terug lezen van alles, was daar ineens heel veel herkenning.

Dus dan houden we het verder maar op bedankt :P
Ik weet niet goed wat ik verder zou moeten zeggen,
Ach, je komt verder toch aardig uit je woorden, mijn beste. 8)

Bedankt voor je fijne reactie! En graag gedaan. Trouwens, (en dat geldt voor iedereen) als er iets aan "nazorg" gedaan dient te worden, of jouw bootje deint nog door en je wordt wat zeeziek terwijl de rest al in de haven is.....meld dat dan gewoon.

Whenever you fall i will pick you up to be back on your feet on the exact same spot you fell down in the mud. :masonic:
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 04:53

zeer zeer bedankt voor de enkele reis NWO

de dingen die je hebt geschreven hebben mij behoorlijk beeinvloed in positieve zin. al was het niet altijd makkelijk.

zonder dat jij of zij dat beseffen zijn een aantal meiden met een nare ziekte ook stapjes verder gekomen.
Mijn ontwikkleing is als een olie vlek
wat jouw schrijven dus ook als een olie vlek maakt.

thanks bro
Big bear hug :love:

Ik heb ook wat afstand genomen van het forum omdat ik te snel ging. dingen lezen en onthouden of snappen wat ergens staat is andere koek als in de auto zitten en ineens "iets" beseffen en "zien"

en iedere keer als ik een tijdje afstand neem en ik weer terug kom op de zaken die je schreef kijk ik er weer anders na.

1 krat duvel is comming your way
if i can crash for the night that is ;-)
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 05:04

zeer zeer bedankt voor de enkele reis NWO

de dingen die je hebt geschreven hebben mij behoorlijk beeinvloed in positieve zin. al was het niet altijd makkelijk.

zonder dat jij of zij dat beseffen zijn een aantal meiden met een nare ziekte ook stapjes verder gekomen.
Mijn ontwikkleing is als een olie vlek
wat jouw schrijven dus ook als een olie vlek maakt.

thanks bro
Big bear hug :love:

Ik heb ook wat afstand genomen van het forum omdat ik te snel ging. dingen lezen en onthouden of snappen wat ergens staat is andere koek als in de auto zitten en ineens "iets" beseffen en "zien"

en iedere keer als ik een tijdje afstand neem en ik weer terug kom op de zaken die je schreef kijk ik er weer anders na.

Beste Dingo, bedankt voor je woorden. :love: Ga vooral zo door op de manier zoals je nu doet. Ik zei al, de info blijft wel staan en verliest niets aan waarde. Ook voor jou geld natuurlijk dat wanneer je het ff nodig hebt gewoon aan kunt kloppen. 8)
Daar zou ik wel wat meer over willen horen, Dingo. It strikes a nerve. PM of email? Of niet moet je zelf weten. ;-)
Push/pull in 10. Always.
I'm quite sure we could arrange things.......

Many very Dark Greets.

Nexion2.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 dec 2010, 05:14

wat ik zei.

het bezig zijn met chaosophy, lezen van bepaald boeken maken dat ik "aardse" materie sneller begrijp.

middels mijn eigen inzichten heb ik vele meiden echt geroerd en inzchten kunnen geven waar ze never van hadden gehoord in de reguliere vormen van de psychiatrie.

Ik ben inmiddels zoveel dogma's kwijt dat het een verademing voor ze is om met iemand te spreken die niet veroordeeld en open kijkt.
kortom chaos studie verrijkt mijn werk en daarmee helpt het anderen.

begrijpt U?

daarnij wil ik anton ook niet overslaan.
de man is een held
octohospital

za 18 dec 2010, 18:20

Nexst, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ik vermoed dat je toch ingrijpt als occulte zaken die besproken worden onjuist worden weergegeven.
Persoonlijk heb ik veel profijt daarvan gehad.
Het belang hiervan wordt vaak onderschat het is zoals meerderen op QFF weten een feit dat vele bestuursorganen, om het maar en naam te geven zich met occulte zaken bezig houden.
Occulte kennis is nodig om "the big picture" te kunnen bevatten. Top dus dat je veel stof hebt gegeven om weer overna te denken.
Sommige onderwerpen zijn moeilijk te bevatten, en heeft de ene meer tijd voor nodig dan de ander...
Maar uiteindelijk valt het puzzelstukje wel op zijn plaats...
Plaats reactie

Terug naar “Satanisme”