Broeders & Muziek in de Loge...

Alles over de Vrijmetselaars en de Vrijmetselarij.
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 17:41

Om 2011, en daarmee de chaos, eens goed af te trappen, ben ik gelijk vanochtend maar even in de spreekwoordelijke en digitale pen gedoken om U mee te nemen in de wereld van de Broeders, hun muziek en de Loge. De afgelopen week kwamen de namen van Mozart en Daft Punk weer eens voorbij elders in een ander topic, en wel deze nieuwjaarsdag leek mij bij uitstek de meest geschikte dag om eens goed in deze materie te duiken.

Dat er veel muzikanten en artiesten zijn die zo nu en dan wel eens witte handschoenen dragen en toneelstukjes opvoeren, om zo achter de antwoorden te komen op vragen die over de lastigere en gecompliceerdere zaken in het leven gaan is voor velen hier op QFF vast niets nieuws. Maar hoe ver en hoe diep gaan de banden tussen de muziek van alledag en de Vrijmetselaars? Een snelle Google zoekactie levert al snel een aantal links op naar websites over Mozart en de Vrijmetselaars. Sterker nog, voor diegene die zich wel eens in de Vrijmetselarij  verdiept hebben zal het dan ook geen nieuws zijn dat er een aantal aanwijzingen bestaan, die wijzen op het feit dat Mozart zelfs vermoord zou zijn door zijn broeders uit de Loge omdat hij in een van zijn meesterwerken een aantal geheimen van de Vrijmetselaars zou hebben onthuld.

Mozart was dus een Broeder die zeer actief was binnen de gelederen van zijn Loge. Het was 14 December 1784, toen Mozart toetrad tot de Beneficence Loge in Wenen. Al in januari van het jaar dat volgde, trad Mozart toe tot de volgende graad, en niet veel later daarna werd Mozart een Grootmeester van de Loge. Dat Mozart als muzikant toetrad tot een Loge was niet vreemd, ook Leopold, de vader van Mozart was lid van een Loge. Daarnaast zou je kunnen stellen dat Mozart andersom nog steeds een afdruk in de spreekwoordelijke ziel van de Vrijmetselarij heeft achtergelaten, als we bijvoorbeeld alleen al eens kijken naar de naam van Loge # 237, in ons eigen televisie en radio dorp Hillywood.

Terug naar muziek van nu en de Vrijmetselarij, want ook vandaag de dag, of misschien JUIST vandaag de dag is de invloed van muziek nog vele malen groter dan dik 200 jaar geleden. Dit zou dus heel wel mogelijk ook betekenen dat de invloed achter de muziek door de Vrijmetselarij wellicht wel eens groter zou kunnen zijn dan menigeen denkt. Er zijn natuurlijk talloze filmpjes zoals diegene die je hieronder kunt zien, die aanwijzingen bevatten over een grot complot achter de muziek die we horen.

Er zijn echter amper echte keiharde bewijzen te vinden die rigoureus zouden kunnen afrekenen met de flarden van nevel die deze vermoedens omhullen. Het doel van dit artikel, of van dit topic (is maar net hoe je het liever noemt) is om dus banden aan te tonen tussen de vrijmetselaars en muziek. Zo zijn er een aantal Loges die zich puur en alleen zouden richten op muziek, er is echter weinig tot niets te vinden over deze Loges dat de band aantoont en daarmee dus bewijs zou kunnen leveren voor het bestaan van deze Loges. En toch kan ik melden dat er in Londen minstens één Loge is die zich puur op muzikanten en artiesten zou richten, omdat ik daar zelf ooit ben geweest. Zo weet ik ook voor 100% zeker dat er in Californië (Hollywood) een zeer belangrijke Loge is waar bijna alleen maar Broeders lid zijn die een belangrijke rol / taak vervullen in de muziek, media en film-industrie. Daarnaast is mij door meerdere mensen onafhankelijk van elkaar verteld dat er één geheime Loge is of zou zijn geweest die alle muzikanten binnen de Vrijmetselarij met elkaar zou verbinden als een soort overkoepelend orgaan. En juist dat vind ik dusdanig interessant, dat ik dacht bij mezelf: "Dit moeten we op QFF met z'n allen toch beter in kaart kunnen brengen?"

Verder zijn er natuurlijk genoeg echte bewijzen dat veel succesvolle sterren, muzikanten en artiesten lid zijn of waren van een Loge. En ook over bepaalde muzikanten en het al dan wel of niet lid zijn van een Loge hoef je niet te twijfelen na het zien van deze website. Mijn verzoek aan een ieder van de geïnteresseerde meelezende QFF'ers die nu dit topic lezen is om de komende tijd mee te helpen deze puzzel verder uit te leggen en daarmee dus een aantal eindjes touw aan elkaar te knopen om zo meer inzicht te krijgen in dat wat we als feit en dat wat we als fictie kunnen beschouwen als we kijken naar de banden tussen de Vrijmetselaars en muziek.
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 19:09

John Todd, a former member of the illuminati.

He warned us against their plans for world domination before he was framed and effectively discredit by the illuminati. The words that he left on his audio tapes are still coming to pass which puts lots of credibility on his claim that he was an insider. This audio tape speaks about the evil plans of the illuminati for world control. This is just another piece of the puzzle that explains what’s going on today’s world.

[google]http://video.google.com/videoplay?docid ... 6161066292#[/google]
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 19:15

@ Bl@de: er is inderdaad ook veel over de Illuminati en muziek te vinden, maar de Illuminati is toch een andere tak dan de vrijmetselaars. Ondanks dat velen ze toch vaak aan elkaar linken. Maar ik ga die viedo ff checken! Thanks dus voor je post!!
1119 AD
mozes
QFF Gold Member
QFF Gold Member

za 01 jan 2011, 19:18

Als zoiets je interesseert, dan moet je de website http://vigilantcitizen.com/ eens doorpluizen.

kijk voor muziek bij de link naar Music Business.

Opvallend is de transformatie die in de videos getoond word die sommige artiesten ondergaan.
Denk aan Gaga, madona, Christina Aguilera’s, Rihanna en nog enkelen....
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 19:21

Illuminati zijn in mijn visie de "werkbijen" van de Vrijmetselarij.
Vandaar deze video/audio, misschien als je hem beluisterd heb het duidelijker wordt.
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 19:24

[quote name="BL@DE"]Illuminati zijn in mijn visie de "werkbijen" van de Vrijmetselarij.
Vandaar deze video/audio, misschien als je hem beluisterd heb het duidelijker wordt.[/quote]

Ben aan het kijken nu en iets over de helft! Nogmaals dank, mooie aanvulling!
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 19:31

[quote name="Baphomet"][quote name="BL@DE"]Illuminati zijn in mijn visie de "werkbijen" van de Vrijmetselarij.
Vandaar deze video/audio, misschien als je hem beluisterd heb het duidelijker wordt.[/quote]

Ben aan het kijken nu en iets over de helft! Nogmaals dank, mooie aanvulling![/quote]

YW 8)

EDIT//
Dat de Vrijmetselarij en Illuminati onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn wordt duidelijk in de onderstaande you tube video's.
En zeker in de texten van sommige songs...

Op de video klikken voor de andere delen.
Voor verklaringen van de symboliek: Lees en volg de link van Mozes hierboven.
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 19:58

More light on Masonic Music

Harm Timmerman (vrijmetselaar) producer van The Temple of Humanity

Heeft zelfs een album gecreëerd voor vrijmetselaars...
Alles over dit onderwerp vind je op onderstaande website...

Afbeelding

http://www.masonmusic.org/letters.html

Andere vrijmetselaars componisten:

http://www.masonmusic.org/composers.html
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 20:08

Een heel uitgebreid stuk over Beethoven en de vrijmetselaars connectie:

Beethoven, Freemasonry, and the Tagebuch of 1812-1818.

http://www.accessmylibrary.com/article- ... ebuch.html
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 20:38

Freemasons murdered Jimi Hendrix

Freemasons and the Illuminati is 2 very sinister organisations. There is a lot of proof that freemasons and illuminati was involved in the music industry in the 60s and 70s(and they still are) you can find their symbols on the records if you dig through someones old LP record collection.

If an artist don't do as they want they will kill them and thats what happened to Jimi Hendrix any many other artists in the 60s and 70s.

baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 20:54

Zo zijn er ook verhalen die suggereren dat Bob Marley en ook Michael Jackson door 'hen' vermoord zouden zijn. Maar als je daar induikt, ontbreken de feiten waarmee de verhalen onderbouwd zouden kunnen worden.
1119 AD
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

za 01 jan 2011, 22:38

[quote name="Baphomet"]Zo zijn er ook verhalen die suggereren dat Bob Marley en ook Michael Jackson door 'hen' vermoord zouden zijn. Maar als je daar induikt, ontbreken de feiten waarmee de verhalen onderbouwd zouden kunnen worden.[/quote]

Helemaal mee eens er valt niets te bewijzen... en dat zal ook nooit gebeuren zoals je zelf wel weet. ;-)
baphomet
Administrator
Administrator

za 01 jan 2011, 22:53

[quote name="BL@DE"][quote name="Baphomet"]Zo zijn er ook verhalen die suggereren dat Bob Marley en ook Michael Jackson door 'hen' vermoord zouden zijn. Maar als je daar induikt, ontbreken de feiten waarmee de verhalen onderbouwd zouden kunnen worden.[/quote]

Helemaal mee eens er valt niets te bewijzen... en dat zal ook nooit gebeuren zoals je zelf wel weet. ;-)[/quote]

Mocht het echt waar zo zijn gebeurd, hoop ik dat wij als QFF die waarheden hier helemaal uit kunnen pluizen en op een presenteer dienblad kunnen gaan presenteren...

So we just keep on truckin'

:hoedje:
1119 AD
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 03 jan 2011, 19:11

De Mozart Loge #237, ja, mooi gebouwtje hoor.
Ben er gisteren even langs gefietst :-)

De eerstvolgende open dag ga ik wel even een kijkje nemen daar.

Interessante linkjes komen hier voorbij !
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 23:53

Hier begint het vaak: http://www.phoenixmasonry.org/masonicmu ... k_pins.htm

Bij studentenverenigingen en dan is het stapje naar de mets(voor ''gevorderden'')snel gezet.
Plaats reactie

Terug naar “M3T2 / Vrijmetselaars”