De discussie: Niburu

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 03 apr 2013, 15:03

Verrek je hebt gelijk! :woohoo:

http://www.uitgesteldekoffie.nl./
combi
Administrator
Administrator

wo 03 apr 2013, 15:27

[quote=""Vrillon" post=70904"]@combi, het betreft hier niet het niburu van Anton toch.. het gaan om niburu.co[/quote]

:wodan: idd je hebt gelijk, het is die afgesplitste tak, de oude, dan weer nieuwe staf. Was al weer vergeten wie er weg was, er weer terug kwam, weer weg ging en of toch weer terug kwam.

Ik dacht dat het toen samen met niburuurubin was gegaan maar is toch ook weer een niburu.co en niburu.nl om het makkelijk te maken.
Dromen
Administrator
Administrator

wo 03 apr 2013, 15:54

Ik snap er geen drol meer van :D

Wel grappig trouwens dat Kraven dus wel degelijk is gezwicht voor die Advocaat van Niburu (naamsverandering site).
combi
Administrator
Administrator

wo 03 apr 2013, 16:14

[quote=""Dromen" post=70908"]Ik snap er geen drol meer van :D

Wel grappig trouwens dat Kraven dus wel degelijk is gezwicht voor die Advocaat van Niburu (naamsverandering site).[/quote]

Of gewoon een verstandige keuze van Kraven.
knip

Toen we begonnen en nog steeds kregen we regelmatig het verwijt dat we meeliften op de bekendheid van de naam Niburu. Dit heb ik altijd afgestreden en hiermee lever ik ook het bewijs want nu de reden voor Niburu.tv niet meer bestaat stappen we graag over naar deze nog veel betere sitenaam, waarmee we niet langer zullen worden geassocieerd met het Niburu van Anton Teuben en daardoor deze ballast achter ons kunnen laten. Uiteraard blijven we u op de hoogte houden van de ontwikkelingen in Niburuland, zoals u van ons gewend bent ;)

knip

http://urubin.com/?p=2881
Ik kan me nog wel een zoektocht herinneren naar het zogenaamde alleen recht wat niburu op hun naam claimde daarom dacht ik ook met dat Qoffie gedoe hé weer hetzelfde verhaaltje zogenaamde lichtwerkers! maar een ander het licht niet in de ogen gunnen.
Maar goed weet inmiddels niet meer wie wie nu is geworden of was ...

edit:
ah internet altijd goed
Niburu.co was in eerste instantie opgezet als achtervang bij calamiteiten. Zou de .nl op zwart gaan kon daardoor binnen enkele minuten worden omgeschakeld naar de .co en op zich was het een goed systeem. Echter was er geen rekening gehouden met het feit dat de calamiteit wel eens van binnenuit zou kunnen komen en dus toen meneer Teuben tijdens zijn ruzie met het bestuur van Niburu(Jeff Poelstra en Alexandra Heydebree) de stekker trok uit de site zetten deze laatste twee het systeem in werking en voila Niburu.co was geboren. Toen het geschil escaleerde omdat meneer Teuben de heer Poelstra een kleine 18.000 eurotjes schuldig is kreeg deze uiteraard de site niet in handen . Hosting en site waren namelijk eigendom van Poelstra en niet van Teuben, net als de originele SOPN site overigens.

Toen met hulp van Maurice Wasbauer Teuben een backup in handen kreeg van beide sites heeft deze hosting geregeld en deze kopie weer online gezet. Die backup is dus ook gejat door Maurice Wasbauer. Dus Elias kan leuk beweren dat de .co mensen de site gestolen hadden. De werkelijkheid is net andersom. Vervolgens doet Elias verslag van hoe hun de .co website van alle hosts hebben laten verwijderen en ook dat is slechts heel beperkt waar. Aangezien dat het punt is waar ik in het spel kwam zal ik u hier in detail vertellen hoe het wel is gegaan. Teuben in de vorm van Advocatenkantoor Gravendeel(Nu tevens schuldeiser heb ik begrepen) deed beklag bij Hostgator een Amerikaanse host waar Niburu.nl en nu dus .co origineel draaide en deed een claim op schending van het merkrecht en Hostgator heeft als beleid dat elke klacht daaromtrent terecht of niet resulteert in het op zwart zetten van de site in kwestie. Op dat moment toen Hostgator daar mee dreigde werd ik gebeld door Alexandra Heydebree met een verzoek om hulp.

Daar ben ik op in gegaan en heb de site verhuist van Hostgator naar mijn eigen server. Hier is nooit een klacht over geweest, echter was het een noodgreep en de server waar het op draaide was daar dus niet voor bedoeld. Daarom heb ik een andere server klaar laten maken in Nederland bij Leaseweb en de boel daarheen verhuist. Dus niet omdat er klachten zouden zijn geweest.

Op de nieuwe server kwam er bij Leaseweb wel een klacht binnen van Advocatenkantoor Gravendeel en daarop reageerde ik met de contact gegevens voor Jeff Poelstra waarmee ze in conclaaf konden, en anders wilde ik graag de gerechtelijke stukken(Die er niet waren omdat er nimmer een zaak over is geweest.) zien. Hier heb ik verder niets meer over vernomen en de site bleef netjes draaien tot ik zelf het niet eens was met hoe de Niburu.co crew zaken bestiert. Hierop heb ik de handen van ze af getrokken en ze nog 1 keer verhuist naar hosting die ze zelf geregeld hebben. Daar draaien ze nu nog, dus blijkbaar zijn ze ook daar niet op zwart gezet.

Het laatste wat ik heb gezien van Advocatenkantoor Gravendeel in zake Niburu.co is dat ze Niburu.co op zwart wilden laten zetten, maar aangezien de site nog steeds in de lucht is, is ook dat (nog?) niet gelukt. En dat beste mensen is het echte verhaal van Niburu.co niet het leuke fabeltje wat Elias ervan probeert te maken, maar dat is nog het minst erge in mijn beleving.

http://wordwakkerwereld.nl/viewtopic.ph ... 9af0c9fb31
Zo! ook weer duidelijk maar weer genoeg aandacht voor niboeboe wat mij betreft
Nexion
Super QFF-er
Super QFF-er

do 04 apr 2013, 08:33

Negatieve aandacht is ook aandacht.... ;)

En ze slagen er iedere keer in. :P

Doen ze goed...
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: abrakadaver
kwest
Super QFF-er
Super QFF-er

di 20 aug 2013, 14:05

heb deze soap nooit gevolgd (focus op anderen werkt niet imo), ken betrokkenen ook niet maar voor wie het boeit, onderstaande kwam ik tegen:

Interview Niburu versus Urubin Jul 28 2013
http://www.findingvoicesradio.com/index ... hitcount=0
meNsies
Super QFF-er
Super QFF-er

di 20 aug 2013, 18:59

[quote=""kwest" post=74960"]heb deze soap nooit gevolgd (focus op anderen werkt niet imo), ken betrokkenen ook niet maar voor wie het boeit, onderstaande kwam ik tegen:

Interview Niburu versus Urubin Jul 28 2013
http://www.findingvoicesradio.com/index ... hitcount=0[/quote]

Boeit me niet, heb die soap wel gevolgd, was helemaal niks. Wat een bende .
Toxopeus
Administrator
Administrator

di 20 aug 2013, 19:56

Was zonde van de stroom :wodan:
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
ninti
Administrator
Administrator

di 20 aug 2013, 20:26

:nibumalosoap:

:antonteuben:

:merkaba:
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 20 aug 2013, 21:59

En weer wat aandacht voor Nibby en aanverwanten.

Lolz :silly:
nosce te ipsum
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

di 20 aug 2013, 23:19

...euh, wie?

:P
My Jekyll doesn't Hide
ninti
Administrator
Administrator

wo 21 aug 2013, 01:26

:silly:
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
baphomet
Administrator
Administrator

ma 02 dec 2013, 15:40

Hier stond dus tijden een Renault Twingo met een Niburu sticker achterop groot op het achterraam. Sinds een tijdje staat er een sticker op van de stichting Awakening Heart. (Auradansen en shit)

Ik hoorde iemand afgelopen weekend vertellen dat dit weer een nieuw project is waarin Antonaki ook een rol zou vervullen. Die man lijkt maar van geen ophouden te willen weten ook hé... Zucht...
nova
Super QFF-er
Super QFF-er

do 05 dec 2013, 00:16

baphomet schreef:Hier stond dus tijden een Renault Twingo met een Niburu sticker achterop groot op het achterraam. Sinds een tijdje staat er een sticker op van de stichting Awakening Heart. (Auradansen en shit)

Ik hoorde iemand afgelopen weekend vertellen dat dit weer een nieuw project is waarin Antonaki ook een rol zou vervullen. Die man lijkt maar van geen ophouden te willen weten ook hé... Zucht...
Kei gaaf JongUh.. dat auradansen.

http://giphy.com/gifdanceparty/

Afbeelding
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

do 05 dec 2013, 03:56

rofl wat een leuk dansje... O0
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”