Feedback Website
[quote name="Baphomet"]Ook de beide door jou hierboven omschreven punten hebben al enige tijd mijn aandacht, en zullen opgelost zijn in QFF 3.0
[/quote]
Nou moet je het niet al te spannend gaan maken... QFF 3.0 ... en al uw zorgen en irritaties zullen verdwenen zijn als sneeuw voor de zon... ha, ha...
Wel een berengrote klus, lijkt me

Nou moet je het niet al te spannend gaan maken... QFF 3.0 ... en al uw zorgen en irritaties zullen verdwenen zijn als sneeuw voor de zon... ha, ha...
Wel een berengrote klus, lijkt me
Ik zeg alles en ik schrijf alles punt!
Kan dat hier niet dan maar bij een ander, of niet ook goed, voorlopig kan en mag hier alles en doet bapho en de rest! zijn stinkende best om een website te bouwen die al de kennis aankan :brak: die er hier aanwezig is.
Dat het daarna ook nog terug te vinden moet zijn tja komt vast goed bij qff 11.0
Verder alleen maar goed dat er open over dingen wordt nagedacht en gediscussieerd die stomme achterkamertjes-cultuur hoeft voor mij niet.
Kan dat hier niet dan maar bij een ander, of niet ook goed, voorlopig kan en mag hier alles en doet bapho en de rest! zijn stinkende best om een website te bouwen die al de kennis aankan :brak: die er hier aanwezig is.
Dat het daarna ook nog terug te vinden moet zijn tja komt vast goed bij qff 11.0

Verder alleen maar goed dat er open over dingen wordt nagedacht en gediscussieerd die stomme achterkamertjes-cultuur hoeft voor mij niet.

-
- Super QFF-er
Nog even het volgende: vorige week stuurde ik namens de "harde kern" een mailtje rond aan een aantal personen met daarin de vraag wie er wat voor QFF zou kunnen betekenen en of er eventueel animo was voor een meeting.
Dat blijkt het geval te zijn; de mails worden geinventariseerd en we komen er hier of in een nieuw topic nog op terug.
Er zal dan zeker ook wat meer "redactie" en "moderatie" komen op de artikelen en de reacties (da's nog wat anders dan censuur zoals een enkeling schijnt te vinden!)
Wordt vervolgd dus.
Uw bijdragen worden, zoals altijd, zeer gewaardeerd!
Dat blijkt het geval te zijn; de mails worden geinventariseerd en we komen er hier of in een nieuw topic nog op terug.
Er zal dan zeker ook wat meer "redactie" en "moderatie" komen op de artikelen en de reacties (da's nog wat anders dan censuur zoals een enkeling schijnt te vinden!)
Wordt vervolgd dus.
Uw bijdragen worden, zoals altijd, zeer gewaardeerd!
[quote name="FreeElectron"]Nog even het volgende: vorige week stuurde ik namens de "harde kern" een mailtje rond aan een aantal personen met daarin de vraag wie er wat voor QFF zou kunnen betekenen en of er eventueel animo was voor een meeting.
Wordt vervolgd dus.
Uw bijdragen worden, zoals altijd, zeer gewaardeerd![/quote]
Ja, ik dacht al, zal mijn aanbod/ideeën wel overgekomen zijn. Maar bedankt voor de reactie.
Wordt vervolgd dus.
Uw bijdragen worden, zoals altijd, zeer gewaardeerd![/quote]
Ja, ik dacht al, zal mijn aanbod/ideeën wel overgekomen zijn. Maar bedankt voor de reactie.
Het blijkt dat ik aardig wat van het Nibi forum heb weten te 'redden'. Ongeveer alle posts en topics van de eerste 2 pagina's (en daarvan de eerste en laatste 3 pagina's), op het het hele forum, en subforums. Komt wat verwarrend over wellicht 
Oftewel, bij:
Schaduw-regeringen / Illuminati / NWO
de eerste 2 pagina's. Heeft een topic meer dan x-aantal bladzeiden, dan heb ik de eerste en laatste 3 weten te redden.
O.a. volgende:
Rhombus symbool van Aegis - helemaal, 5 pagina's
Album Covers - 4 pagina's van de 21
Wortel 2 transformatie aka Rothschild imperium (BIS) - 4 van de 119
En zo wordt u geknighted! - helemaal, 2 van 2
De vier kleuren - 4 van 15
Stickman - 4 van 13
Apep ook wel redband genoemd - helemaal 5 van 5
symboliek in videoclips: Illuminati of 'hippe' marketing - 1 pagina; helemaal (interesante discussie tussen Perm en ROI)
Zo wordt olie gemaakt - 4 van 6
Huston we have a problem... - 4 van 16
Shadowlight 4 van 160 (helaas, sorry Nex!)

Oftewel, bij:
Schaduw-regeringen / Illuminati / NWO
de eerste 2 pagina's. Heeft een topic meer dan x-aantal bladzeiden, dan heb ik de eerste en laatste 3 weten te redden.
O.a. volgende:
Rhombus symbool van Aegis - helemaal, 5 pagina's
Album Covers - 4 pagina's van de 21
Wortel 2 transformatie aka Rothschild imperium (BIS) - 4 van de 119
En zo wordt u geknighted! - helemaal, 2 van 2
De vier kleuren - 4 van 15
Stickman - 4 van 13
Apep ook wel redband genoemd - helemaal 5 van 5
symboliek in videoclips: Illuminati of 'hippe' marketing - 1 pagina; helemaal (interesante discussie tussen Perm en ROI)
Zo wordt olie gemaakt - 4 van 6
Huston we have a problem... - 4 van 16
Shadowlight 4 van 160 (helaas, sorry Nex!)
Rhombus symbool van Aegis - helemaal, 5 pagina's: die staat hier al
Wortel 2 transformatie aka Rothschild imperium (BIS) - 4 van de 119: staan er ook al wat hier en heb ze allemaal op een paar van de laatste na
Stickman - 4 van 13 staat hier ook al
en het wb topic ?
Wortel 2 transformatie aka Rothschild imperium (BIS) - 4 van de 119: staan er ook al wat hier en heb ze allemaal op een paar van de laatste na
Stickman - 4 van 13 staat hier ook al
en het wb topic ?
[quote name="Dromen"]wow combi!
Ik zal kijken of ik dat WB topic in bepaalde PDF's ofzo kan zetten. Moet wel te doen zijn.
Ik slaap er ff nachtje over hoe ik dit ga doen. In ieder geval enorm tof dat jij ZOVEEL hebt Combi![/quote]
ja iemand gaf ooit als is een hint dat we dat konden doen pdf maken.
Als jij weet hoe spring ik hier een gat in de lucht van blijdschap want heb er nog wat voor het wortel 2 topic
Ik zal kijken of ik dat WB topic in bepaalde PDF's ofzo kan zetten. Moet wel te doen zijn.
Ik slaap er ff nachtje over hoe ik dit ga doen. In ieder geval enorm tof dat jij ZOVEEL hebt Combi![/quote]
ja iemand gaf ooit als is een hint dat we dat konden doen pdf maken.
Als jij weet hoe spring ik hier een gat in de lucht van blijdschap want heb er nog wat voor het wortel 2 topic
De tekst van de eerste post ven het WB topic? En van wie en tijd en datum?? iemand? Dan open ik zo dadelijk vast een WB 1 topic alwaar oude posts in volgorde door ons geplaatst kunnen worden. Is dat een idee?
1119 AD
[quote name="Baphomet"]De tekst van de eerste post ven het WB topic? En van wie en tijd en datum?? iemand? Dan open ik zo dadelijk vast een WB 1 topic alwaar oude posts in volgorde door ons geplaatst kunnen worden. Is dat een idee?[/quote]
staat ergens al in wb topic gepost door mij, zal
ff zoeken
staat ergens al in wb topic gepost door mij, zal
ff zoeken