Feedback Website

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 21:06

Het niet mooi vinden kan en mag natuurlijk LostaName, maar goed over persoonlijke smaak valt niet te twisten. Ik vind het persoonlijk een stuk fijner aan de ogen en daarnaast hebben we nu meer overzicht in de categorieën. En tja, ik vind bijvoorbeeld ssai wit of grijs niet zo, vandaar de kleurenkeuze, maar die veranderd sowieso eens per zo veel tijd omdat we elke week een contest hebben met andere achtergrond.

Naar die kleuren ga ik kijken Combi! Ik laat het weten zodra dat in orde is!
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 22:02

Het zou nu weer beter moeten zijn...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

wo 05 jan 2011, 22:18

[quote name="Baphomet"]Het zou nu weer beter moeten zijn...[/quote]

ja is weer 'normaal' :wortel:
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 09 jan 2011, 02:30

Is het een idee om de laatste reacties per topic weer te geven ipv elke afzonderlijke reactie? Dan wordt het makkelijker om te zien welke topics momenteel actief zijn.

Misschien dat ook de lijst met hoofdcategorieën kan worden ingekort zodat het wat overzichtelijker wordt. Bijvoorbeeld Kabbalah, paragnosten, helderzienden & zo, satanisme etc. kan allemaal onder occultisme en zo is er nog veel meer wat gemerged kan worden denk ik. Er zijn nu bijna net zo veel categorieën als topics.

De website ziet er heel mooi uit maar het wordt met de dag onoverzichtelijker omdat er zoveel nieuw materiaal bij komt. Je zou ook kunnen denken aan een apart scherm voor de laatste reacties en actieve topics enzo, inclusief statistieken.
baphomet
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 02:35

@ Hotspot, we hebben dat juist net aangepast om meer diepte te geven. Sorry dat gaan we niet weer terug veranderen. Dat met de categorieën. Je hebt trouwens in je dashboard nu een knopje voor de laatste 222 comments. Dat gaat nog wel wat veranderen dus daar kun je straks per categorie ook reacties bekijken.

Die onoverzichtelijkheid valt reuze mee maar het is denk ik eerder even wennen aan hoe je je weg door de jungle van informatie moet vinden. Als je de route een maal doorhebt (ik werk aan een handleidingstopic!) valt het reuze mee namelijk.

Verder dank voor je kritiek. Ik snap een aantal punten zeker, en we blijven continue dingen verbeteren en ons best doen om zo een platform voor informatie te kunnen vormen!

Nogmaals thanks!

Feedback waarderen we ten zeerste hier @ QFF!!
1119 AD
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 09 jan 2011, 02:37

in plaats van "random artikelen" zouden daar de laatste actieve topics te zien kunnen zijn. De lijst met categorieën links óf rechts zodat de laatste reacties meer naar boven geplaatst kunnen worden. Als vaste bezoeker is het één van de eerste dingen die je wil zien als je op de site komt.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 02:39

[quote name="hotspot"]Is het een idee om de laatste reacties per topic weer te geven ipv elke afzonderlijke reactie? Dan wordt het makkelijker om te zien welke topics momenteel actief zijn.

Misschien dat ook de lijst met hoofdcategorieën kan worden ingekort zodat het wat overzichtelijker wordt. Bijvoorbeeld Kabbalah, paragnosten, helderzienden & zo, satanisme etc. kan allemaal onder occultisme en zo is er nog veel meer wat gemerged kan worden denk ik. Er zijn nu bijna net zo veel categorieën als topics.

De website ziet er heel mooi uit maar het wordt met de dag onoverzichtelijker omdat er zoveel nieuw materiaal bij komt. Je zou ook kunnen denken aan een apart scherm voor de laatste reacties en actieve topics enzo, inclusief statistieken.[/quote]
amen.

maarja, qff = chaos.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 02:45

[quote name="Vrillon"][quote name="hotspot"]Is het een idee om de laatste reacties per topic weer te geven ipv elke afzonderlijke reactie? Dan wordt het makkelijker om te zien welke topics momenteel actief zijn.

De website ziet er heel mooi uit maar het wordt met de dag onoverzichtelijker omdat er zoveel nieuw materiaal bij komt. Je zou ook kunnen denken aan een apart scherm voor de laatste reacties en actieve topics enzo, inclusief statistieken.[/quote]
amen.

maarja, qff = chaos.[/quote]

:pruthey: :whuhaha:

Baphomet is betrapt ;-)

Afbeelding

Chaos ab Ordo Net zoals de bij het archief de links een kleur geven zodat het niet meer te lezen valt. ;-)

En nu niet ook weg vluchten zoals Niek paniek :rudolfsteiner: we weten waar je eet !!!!

edit:
Het heet geeneens meer archief, loop nog achter ook. leer is opletten combi :sigh:
:stikkie:
Dromen
Administrator
Administrator

zo 09 jan 2011, 03:12

Voor alle duidelijkheid: er zit nu dus wel een knop in je dashboard (startpagina en dan rechts, als je ingelogd bent).

Als je daarop klikt krijg je de laatste 222 reacties. Ideaal.

En idd, dat achtergrond kleurtje is niet ideaal. Maargoed, dat komt vast nog wel goed.
hotspot
QFF Gold Member
QFF Gold Member

zo 09 jan 2011, 03:17

@ Baphomet

Ik denk niet dat het terugbrengen van het aantal categorieën ten koste zal gaan van de diepgang of diversiteit van de topics, maar dat enkel de overzichtelijkheid toeneemt. Er is bijvoorbeeld een categorie wetenschap &zo, maar ook een aparte categorie natuur&astronomie en een voor archeologie &zo. Deze categorieën kunnen gewoon blijven bestaan, maar zouden dus onder de hoofdcategorie wetenschap geplaatst kunnen worden. Als je er op klikt zou je dan de subcategorieën zien, zelfde geldt voor occultisme. Nu is het allemaal all over the place. Zelfde diepgang, zelfde diversiteit, meer overzicht! Daar ben ik voor :jajawe:
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 09 jan 2011, 03:48

[quote name="Dromen"]Voor alle duidelijkheid: er zit nu dus wel een knop in je dashboard (startpagina en dan rechts, als je ingelogd bent).

Als je daarop klikt krijg je de laatste 222 reacties. Ideaal.

En idd, dat achtergrond kleurtje is niet ideaal. Maargoed, dat komt vast nog wel goed.[/quote]
ik zie liever een wat compacter lijstje aan de zijkant.. gewoon:
Titel topic | datum laatste post..
en dan een lijstje van de 10 a 20 topics waar voor het laatst in gepost is.
ik denk ook dat dit is wat hotpsot bedoelde.
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

di 11 jan 2011, 04:56

JA :wortel: :wortel: :wortel: kan het archief weer lezen

:stikkie:
baphomet
Administrator
Administrator

di 11 jan 2011, 05:08

Ja sorry was het vergeten te melden! dat is nu opgelost! Zo goed Broeder Combi?

:popiejopie:
1119 AD
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

di 11 jan 2011, 05:47

[quote name="Baphomet"]Ja sorry was het vergeten te melden! dat is nu opgelost! Zo goed Broeder Combi?
[/quote]

Afbeelding

:lol:
combi
Administrator
Administrator

di 11 jan 2011, 05:51

lol, ja alles qoed nu qan weer de lettertjes )de linqen naar dus( zien.
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”