GIFS EN ANDERE MEUQ

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

wo 21 jan 2015, 22:25

Kan deze ook ingevoerd worden??

Afbeelding

:saddam:
blackbox
Administrator
Administrator

za 02 jul 2016, 00:57

:maud:

Afbeelding

Tobi of Fr3bzy kan deze toegevoegd worden???
illuminati of my own reality
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, Permuter 0.
baphomet
Administrator
Administrator

di 04 sep 2018, 10:23

Allereerst wil ik graag even mijn dank uitspreken voor het werk dat Tobi gisteravond verricht heeft, waardoor het voor beheerders makkelijker is geworden om nieuwe gifjes toe te voegen. Verder lijken de meeste gifjes weer te werken in de schreeuwdoos en er zijn ook een aantal nieuwe toegevoegd.

Enfin, daar zullen er nog wel wat nieuwe bij gaan komen in de aankomende dagen, en de gifjes die niet meer werkten zijn opgeschoond als ik het goed begrepen heb van Tobi.

Verder ga ik kijken vandaag of ik de gifjes in de bbcodes op het forum ook allemaal weer aan het werk kan krijgen. Er is tegenwoordig een betrouwbare en erg grote online gratis opslagplek voor gifjes, namelijk giphy.com

Daarnaast zal ik de aankomende dagen sowieso een aantal updates gaan doorvoeren (grafisch) in de website. Ik ben namelijk van mening dat QFF wel een kleine opfrisbeurt verdient.

Maar daarover zal ik in een ander topic over QFF ook nog wat posten, wellicht dat er ook nog andere specifieke wensen zijn van andere QFFerts die ook doorgevoerd kunnen worden.

We gaan het zien!
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: #F#
baphomet
Administrator
Administrator

za 22 sep 2018, 09:19

Ik zal kijken of ik van alle gifjes in het gifbeheer een overzicht kan maken door die paginas even om te zetten in screenshots en ze hier of in een online PDF te plaatsen, inclusief de juiste bbcodes uiteraard. Maar alle gifjes die werken in de shout werken ook in de posts op het forum en vice versa...
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”