QFF BBQ

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 16:32

[hide]Olá Combi,

Je bent een echte QFFer en dat je altijd blijven ook.
Ik denk niet dat QFF leeg zal lopen, maar als ik voor mijzelf spreek kan ik alleen maar zeggen dat ik al langere tijd niet veel meer te melden heb.
Het wordt steeds persoonlijker en ik heb steeds minder behoefte om dat allemaal op internet te zetten, ik praat liever met mensen.

Ik blijf voorlopig nog wel even hangen maar ik heb wel zo mijn grenzen, ik kies voor mijzelf, ik wil anderen graag ondersteunen maar als de chaos mij te groot word zal ik mijn pad alleen vervolgen.

Het enige wat ik nu graag zou zien veranderen is dat de "toppers" de frontpage sieren en de rest in forum plaatsvind, ik denk dan aan wortel II, plasma, Saturn, beetje dat werk.

En dan gewoon rustig an, we zien wel wat er komt en daarop anticiperen.

Combi kerel, heads up ! ... we zullen er 1 op je drinken zaterdag B)[/hide]
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 16:47

[hide]Tja voor mij geldt er net zoiets.

Ik ben nogal door een toestand gegaan de afgelopen 2...3 jaar en ondanks mijn gevoel dat ik stil stond is er blijkbaar toch wel e.e.a. gebeurd in het koppie.

Ik merk gewoon dat ik minder en minder bijdraag aan QFF en er (in mijn ogen!) nogal wat dingen staan die je ook al overal elders op de complotters-sites tegenkomt.
ik ben nu eenmaal niet van de reptilians/chemtrails/boze illuminati enz.

Zoals hierboven al gezegd door Perm: meer "serieuze" onderwerpen zoals Saturnus/Electric Universe, maar ook de geweldig mooie topics over de oudheid, symboliek enzo.
Dingen die QFF uniek maken, al die andere doom- en conspiracy "ruis" vind je ook wel op Niburu en al die andere sites.

Maar ook dat is maar mijn mening en ik ben en blijf druk met wat er binnenin mijzelf zit.
Ik wil "verder" op spiritueel gebied (wat een rotwoord eigenlijk).

Neemt niet weg dat ik enorm waardeer wat Combi, Dromen, Doc, Tox en nog vele anderen aan artikelen hebben geplaatst hoor!

Ben ook gewoon een beetje forum-moe, heb dat ook op de andere fora waar ik kom.
Effe afstand nemen. En dat ligt dus aan niemand in het bijzonder en al zeker niet aan jou Combi! Zit eerder in mijn kop dus, zoals ik al tegen Nex zei.[/hide]

Keep on trucking QFF!
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 16:53

[hide]Ik zit al een tijdje in mn hoofd om from scratch een website te maken, eventueel voor qff maar kan er ook een andere domeinnaam boven zetten.. Heb mezelf er alleen nog niet toe kunnen bewegen daadwerkelijk te beginnen, heb alleen wat notities gemaakt van ideen die in mn hoofd terecht komen op random momenten zodat k t niet vergeet.

Maar wat betreft wat permuter zegt over de FP is het dan wat als je het zo maakt dat je topics een thumb up kunt geven en dat de toppers van die betreffende, dag, week, maand net wat.. op de voorpagina komen..? zeg maar net als de toppers van dumpert..[/hide]
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, BL@DE
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 16:57

[hide]Ik hoor jullie praten alsof jullie centraal willen reguleren wat voor een onderwerpen er aan bod mogen komen, maar hebben jullie het daarbij over de activiteiten op het forum of over de huidige voorpagina artikelen (waar ik zelf niet echt naar omkijk)?[/hide]
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

do 22 aug 2013, 17:18

[hide]Voor alle duidelijkheid ik ben niet weg of zo en ga ook niet weg.

Wil alleen niet, om nu gelijk weer te doen wat ik niet meer wil, gelijk na een training, 's morgens enz achter qff hoeven te kruipen van mezelf of het 'loopt'

Om mezelf nog wat dwarser te zitten wat ook gelijk aangeeft dat ik gewoon geen admin meer moet zijn anders kom ik niet los:

"Het enige wat ik nu graag zou zien veranderen is dat de "toppers" de frontpage sieren en de rest in forum plaatsvind, ik denk dan aan wortel II, plasma, Saturn, beetje dat werk."

Simpel hoef je het alleen maar met elkaar eens te zijn wat je er wilt hebben je veranderd dan de datum van het artikkel naar vandaag en tijd nu en 'geplaatst' een minuut later en het staat bovenaan.
twee artikel geef je als tijd een datum en twee minuten later dat zelfde artikel 'geplaatst' drie minuten later en staat dan als nummer twee op FP

Bij de rest van de artikel die je op FP wil hebben herhaal je dat en klaar.

Afspreken als er nieuwe artikelen bij komen dat je die een oudere datum geeft en je FP blijft zoals die dan moet zijn kind kan de was doen zeg maar. [/hide]

[hide]edit:

lees hier en daar weer wat ge-mauw in de shout van urubin: mijn admin af heeft helemaal niks met qff meer of minder leuk te vinden of wat er nu gebeurd binnen qff te maken op dit na: "ik zie dat er energie is dus ik pak mijn kans om minder te doen door privé dingen" gedwongen door ziekte. Zoals ik al zei ik zit absoluut niet in de flow die er heerst en ook dat heeft niks met qff richting (al geloof ik er geen hol van :P ) denken te maken maar alles met mij.
:awesome: Zelfs de bbq zou je niet aankrijgen met mij erbij.

Leegloop, dansen op het graf :wodan: pfff zal vast wel wat gemist hebben in de shout want hier zijn ook geen lieverdjes maar ben niet weg en ga niet weg en het qff graf is er wat mij betreft nog heel lang niet.
:borg2: [/hide]
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, ThaViking, BL@DE, FreeElectron, koewacht
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 17:56

[quote=""Vrillon" post=75018"][hide]Ik hoor jullie praten alsof jullie centraal willen reguleren wat voor een onderwerpen er aan bod mogen komen, maar hebben jullie het daarbij over de activiteiten op het forum of over de huidige voorpagina artikelen (waar ik zelf niet echt naar omkijk)?[/hide][/quote]

[hide]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, en omdat er nu 2 of 3 mensen zijn die nogal duidelijk hun mening geven lijkt het misschien of dat er een soort "coupe" gepleegd gaat worden ofzo.

Dat is dus niet zo.
Ik denk alleen dat QFF hier sterker uit kan komen als we kijken naar wat QFF uniek maakt en dat is dus niet al dat conspiracy-gedoe wat je op ALLE zgn. bewustzijns-sites ook kunt vinden.
QFF is juist sterk in andere zaken (mystiel, geschiedenis, plasmauniversum, wortel2 enz) en ook in het principe van "vorm je eigen mening".
Dat is iets wat ik zelf graag uitgebouwd zou zien maar zoals gezegd, dat is maar mijn mening en wellicht die van 1 of 2 anderen voorzover ik weet.

Misschien vindt de meerderheid het wel goed zo, nou prima toch?

Ik denk alleen wel dat ik dan ook elders ga kijken om mijn eigen groei te sturen, that's all.

PS als je mij kunt vertellen hoe ik admin-af kan worden en weer gewoon member: graag.
[/hide]
Dromen
Administrator
Administrator

do 22 aug 2013, 18:32

Waarom wil iedereen admin-off?! :P

Goed, ik ben er zaterdag dus trouwens niet, want ik kan op zaterdags niet! Moet tot 1500 uur werken (loopt uit tot half 4 denk ik), heeeeel misschien rijd ik die kant op maar ik denk het niet.

Maarihhh about QFF: Ja is allanger bezig toch? Ik kan bovenste wel quoten maar ik ben het eigenlijk met iedereen eens (of zoals wellicht Perm het in mijn oog meest treffend zegt: het wordt persoonlijker). Das inzicht. En met QFF zijn we wellicht gewoon ons niveau voorbij gestreeft. Ik las dat er iemand in shout zij 'of QFF is niet mee gegroeid', maar ik denk eerder gewoon dat, zoals perm0 het zegt, het persoonlijk wordt en daar is het internet niet geschikt voor, althans ik plemp er niet alles op. De meesten kennen deels mijn verhaal wel, ik ga dat allemaal niet op internet zetten (is imo ook gedeeltelijk 'energie' / aandacht, maar dat terzijde).

Tja, ik ga wel lekker door met mysterien-topic, aquaponics, etc.!

Zie, de doelgroep die nu bijv. op QFF komt is vooral op zoek naar illuminatiebildberberger-kwaadaardig-nietmijnfout-gebeuren. Zo zijn wij (ik) ook begonnen (deels). De meeste QFF'ers zijn dat wellicht ontgroeid. En dan is er de volgende stap...

Oja, en zoals het leven overgewaardeerd is, is ook internet overgewaardeerd (dont make it you're life).
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: BL@DE, FreeElectron, Vortex
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 18:44

[quote=""Vrillon" post=75018"][hide]Ik hoor jullie praten alsof jullie centraal willen reguleren wat voor een onderwerpen er aan bod mogen komen, maar hebben jullie het daarbij over de activiteiten op het forum of over de huidige voorpagina artikelen (waar ik zelf niet echt naar omkijk)?[/hide][/quote]

[hide]Mij gaat het alleen om de frontapge, het visitekaartje zeg maar, wat mensen in het forum posten moeten ze vooral zelf weten[/hide]
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
Mec
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 21:26

Weg gesjorst ...en BBQze
My Jekyll doesn't Hide
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

do 22 aug 2013, 22:22

[hide] B) :dance:

Het Adres: per pm
En aan allen die in dit topic lezen....

Its not the end, just a new beginning...

Heads Upp, left right, left right...

WALK.. ;) [/hide]
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, FreeElectron, koewacht
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 23 aug 2013, 01:54

:silly: ?.Peace Portal Activation - August 25th, 2013.?

Gepubliceerd op 8 aug 2013
~ A Journey into the Light ~

On August 25th, a very important portal will open that will bring a strong infusion of Light into the conflicted situation on the surface of this planet.

On that day, the next grand sextile astrological configuration of this summer after the grand sextile of July 29th will take place:

This configuration will be more powerful than the previous grand sextile because in addition to the grand sextile of the Moon, Jupiter, Sun/Mercury, Saturn, Pluto and Neptune, the astrological chart of August 25th also includes a cardinal cross of Pluto, Uranus, Jupiter and Venus.

Therefore the activation of the Peace Portal will offer an unique opportunity to transform the tension of Uranus/Pluto square (intensified on that day with Jupiter and Venus into a cardinal cross) with the harmonizing effects of the grand sextile. This means that all deeply rooted conflicts on the surface of the planet can begin to finally begin resolving if the critical mass of 144,000 people activating this portal is achieved.

This is time-sensitive and needs to go viral! We need to reach masses of people, so that the critical mass of people actually doing it is attained. Please post it on your websites and blogs. Scientific studies have confirmed positive effects of mass meditations on human society, so each of you that will participate in this meditation can actually save human lives:

http://www.mum.edu/m_effect/dc_md.html

We are all doing this activation at 11 hours 11 minutes pm Cairo time on August 25th. This equals 11:11 pm in Central Europe, 10:11 pm in UK, 5:11 pm EDT, 4:11 pm CDT, 3:11 MDT and 2:11 PDT. For other locations and other time zones, you can see this link:

http://www.timeanddate.com/worldclock...

Instructions:

1. Relax your mind and body by watching your breath for a few minutes

2. Visualize a pillar of electric blue Light, coming from the Galactic Central Sun and then descending down through your body

3. Visualize that Light flowing through your heart and then through your hands directly into the Syria conflict, the Egypt liberation process, prison camps of North Korea and all other unresolved situations on the planet, filling them with Light and eliminating all darkness which exists there

4. Ask the Goddess presence (divine feminine) to come through your body

5. Ask that Goddess presence to direct energies of peace and harmony to all those unresolved situations and everyone involved in them. Allow that energy to flow through your heart and then through your hands into those situations for a few minutes

Goddess wants peace and freedom so peace and freedom will come.

Updates about the Peace Portal Activation:

http://2012portal.blogspot.com/

De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, combi
The Electronic Slippers
Junior QFF-er
Junior QFF-er

vr 23 aug 2013, 12:58

Het gaat psychisch niet goed momenteel met mij.
Heb een enorme terugval en heb heel veel behoefde aan rust.

Gaat gewoon ff niet :(
Dromen
Administrator
Administrator

vr 23 aug 2013, 13:07

[hide]
TES! Ik miste je al! Sterkte :love:

[/hide]
blackbox
Administrator
Administrator

vr 23 aug 2013, 16:45

Ai Tes, ontzettend veel sterkte!!!
illuminati of my own reality
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 23 aug 2013, 21:46

he wat jammer, had jou eigenlijk de lekkerste stoel willen geven... :)
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”