QFF BBQ

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 21:48

Gezellig leute! We hebben nu dus; FreeElectron, Permuter, Ninti, BlackBox, Ouragan,Inuksuk, Dromen, Toxopeus, Snickers en Baphomet of niet? Te gek... Hopelijk Combi ook nog en wellicht nog meer qfferts
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 21:50

Ja, en het wordt na 3 jaar ook tijd dat Nexion eens komt ;-)

PS Bapho, wellicht slaapplek?! Niet dat dat moet, maar als je eventueel slaapplek hebt overweeg ik om een borreltje te nemen, anders niet ;-)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Dromen
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 22:04

[hide]Mijn voorkeur gaat uit naar D16, denk dat dat verreweg het makkelijkst én mooist is!! Vlakbij de bron ook, kenne we daar ff een paar dopen :P

[/hide]
Dromen
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 22:24

En aan welk tijdstip zaten jullie te denken?! Vanaf uurtje of 4?!
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 17 aug 2012, 22:41

Misschien wil Octa ook wel?
baphomet
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 23:31

[quote=""Dromen" post=59996"]Ja, en het wordt na 3 jaar ook tijd dat Nexion eens komt ;-)

PS Bapho, wellicht slaapplek?! Niet dat dat moet, maar als je eventueel slaapplek hebt overweeg ik om een borreltje te nemen, anders niet ;-)[/quote]

Slaapplek? Wel bij mij is het heel klein, dus denk ik gen optie... Maar het is goed weer dus ik regel zo en grote tent in dat weiland naast D16... :-) Slaapzakjes mee...

Zeg het maar...
1119 AD
combi
Administrator
Administrator

vr 17 aug 2012, 23:59

let ff een avond niet op en *plop daar is een bbq :lol:
maar helaas ik laat hem aan mij voorbij gaan die maandag erna heb ik het te druk [hide][strike]rennen voor mijn leven voor Dromen en Ninti[/strike] [/hide]zoontje weer naar school en nog wat.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, ninti
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 18 aug 2012, 00:04

[quote=""combi" post=60010"]let ff een avond niet op en *plop daar is een bbq :lol:
maar helaas ik laat hem aan mij voorbij gaan die maandag erna heb ik het te druk [hide][strike]rennen voor mijn leven voor Dromen en Ninti[/strike] [/hide]zoontje weer naar school en nog wat.[/quote]

Begrijpelijk Combi! ;)
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
wickedwillow
Junior QFF-er
Junior QFF-er

za 18 aug 2012, 01:28

Hey GREAT! Ik kom zekers! Graag even bekend maken welke plek het geworden is, of anders per mail. Ik neem wel stokbrood en wijn, marshmellows en koekies mee. Alleen, ben me schuurdeursleutel kwijt en kan nu niet bij mijn fiets,kan ik met iemand meerijden? Wickedwillow
Dromen
Administrator
Administrator

za 18 aug 2012, 08:02

Ik vind het echt HEEL k*t dat je niet kom Combi :(

Zo lang duurd het niet, als het om een uur of 4 begint, dan ben je om een uur of 9 ook weer thuis?!

Maarja, als het niet kan, dan kan het niet ;-)

En whatabout Fr3bzy?!
inuksuk
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 18 aug 2012, 10:10

[hide]Als er dan toch zo'n dikke bult vol open geesten naar hunebed D16 trekt kunnen we net zo goed gebruik maken van de gelegenheid, en een ceremonie voor het land en de mensen doen alvorens tot vreten en zuipen over te gaan, net as vruuger. Voorstel: tussen 15.30 en 16.00 uur verzamelen bij de stienbult, smudgen, introductie, openen en activeren van het terrein (stienbult, ven en ceremonieheuvels op de Kampse Hei), vanaf de Lichtberg gestuurde trancereis rond (of op) de stienbult, spiritwandeling langs de noord-zuid krachtlijn, terugkeer. Na deactivering en teruggave van het land aan de alledaagse werkelijkheid resulteert dit alles doorgaans in een zinderende verbondenheid tussen het Land en haar Gemeenschap, wat dan weer leidt tot verhoogde saamhorigheid, vreugde en extra vrolijk feestgedruis, alles met instemming van goden en hoeders van het land, die altijd blij zijn als er eindelijk eens een groep mensen verschijnt die begrijpen waar spiritualiteit over gaat: eerst eer betonen aan de spirit van deze oeroude sacred area alvorens tot het stoken van barbeqnoei-vuren en luid gekakel over te gaan...

Alleen voor toegewijde illuminati, aldus. Weest voorbereid: dit terrein wordt de laatste jaren regelmatig geactiveerd en kan veel kracht ontwikkelen - het is geen speeltuin. Wie het niet aandurft om deel te nemen maar wel nieuwsgierig is naar de kracht van de gewijde gronden uit de prehistorie, kan een rol aan de zijlijn worden toebedeeld.

Al in 1992 heb ik van een traditioneel opgeleide medicijnman uit de woestijn van Arizona geweldig op mijn lazer gehad, omdat we hem hadden meegenomen naar "This very ancient place with those very ancient rocks. Then all you guys went running to these rocks, climbing them, not seeing why they were there. No one of you asked permission to enter these sacred grounds, nobody even noticed their sacredness. You guys study shamanism, you should have known better!!". Die heb ik goed in mijn oortjes geknoopt, zeker sinds ik een jaar later midden tussen 'those ancient places with these ancient rocks' kwam te wonen. Inmiddels heb ik heel wat andere medicijnmensen en sjamanen van heel wat continenten meegenomen naar D16, en ik kan mij als hun Keeper of the Rocks niet permitteren hier groepen mee naar toe te brengen zonder eerst toestemming te vragen het terrein te betreden en daarna het benodigde respect aan de geest van de voorouders te betonen. Vandaar deze ceremonie, die ik zal uitvoeren als Inuksuk, mijn Groenlandse naam die ik op rituele wijze heb ontvangen van de Raad van Oudsten van Kangerlussuaq en Illulissat (West-Groenland), via hun sjamaan Angaangaq Angakkorsuaq. Een inuksuk is een bult stenen, die overal boven de poolcirkel op markante punten in de wildernis worden opgebouwd om verdwaalden en dolenden de weg te wijzen naar veiligheid, warmte, voedsel en hulp in nood.

Meer info vanaf morgen 15.30 bij stienbult D16 op de Balloderesch bij Kampsheide. Op de bijlage het terrein vanuit de lucht, met gemarkeerde geografische noord-zuidlijn. Hoop jullie daar te treffen, groet, Inuksuk.[/hide]
Bijlagen
kampsheide.stienbultbargieslijn.jpg
kampsheide.stienbultbargieslijn.jpg (52.56 KiB) 643 keer bekeken
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox, FreeElectron
Dromen
Administrator
Administrator

za 18 aug 2012, 10:18

Heb t ff in [hide] gezet inuksuk :)
Maare strak plan, ik zei gister ongeveer hetzelfde!

Dat maar afspreken?! Oké, bij deze! ;-)
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 aug 2012, 10:22

Helaas heb ik verplichtingen bij de werkverschaffert. Maar geniet ervan en *plop* er maar een voor mij. :proost:
nosce te ipsum
Permuter 0.
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 aug 2012, 10:23

I'm in ! B)

Oh ja, ik zal wat lekkere groentjes scoren vandaag bij mijn groenteboertje, hussel ik daar een flinke salade van, die doe ik wel ff in een koelbox met een fles ijs.
het is niet wat het lijkt,... het is veel erger
inuksuk
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 18 aug 2012, 10:24

Dank je, Dromen, voor het verbergen. Maar hoe dan ook, hooligans en prutsers worden er bij D16 altijd keurig door de spirits uitgefilterd en buitenspel gezet - daar hoeven we verder geen moeite voor te doen.
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”