Quote FF

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
Vortex
Super QFF-er
Super QFF-er

di 19 mar 2013, 23:25

"If opportunity doesn’t knock, build a door."

Milton Berle
nosce te ipsum
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox, abrakadaver
baphomet
Administrator
Administrator

zo 21 apr 2013, 21:20

A Quote by Ferris Bueller:

"Life Moves Pretty Fast..."

[video][/video]

Ohw Yeahhhhhhhhh!

:whistle:
1119 AD
NoMore
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 24 apr 2013, 14:24

Just Be

*
*
**
**
*
*

Now!
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 11 mei 2013, 21:22

"Het verleden sterft nooit helemaal voor de mens. De mens kan het wel vergeten maar hij draagt het altijd in zich mee, want hij is wel in elke tijd zichzelf, maar hij is tevens het product en de samenvatting van alle voorafgaande tijdperken".
Fustel de Coulanges
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
Toxopeus
Administrator
Administrator

za 18 mei 2013, 00:34

Het Dolle Eland: Alles is gebasseert op "tekorten"
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
kwest
Super QFF-er
Super QFF-er

za 18 mei 2013, 00:46

[quote=""Toxopeus" post=72449"]
Het Dolle Eland: Alles is gebasseert op "tekorten"
[/quote]
idd, bonnenland, daarom is korting ook zo ontzettend geil, dol dwaze bijenkorfdagen, zegeltjes en plakkertjes bij de kassa of pompstation. voor een mok of lousy handdoek.
schaarste en tekort mindset. en als je dan veel hebt neemt de stress ook toe omdat je het kwijt kan raken, ook fokking mindset.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 19 mei 2013, 19:20

"There are only 2 mistakes that one can ever make along the path to truth: not starting and not going all the way." (heb m van mark passio maar via google word ie door de meeste toegeschreven aan:) Buddha
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

zo 21 jul 2013, 00:26

'You can dam a stream and you can dam a river, but you can't dam a tidal wave.'
- David Icke
Moraliteit ∝ Vrijheid
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 jan 2014, 12:38

"Do not suppose that I have come to bring peace to the earth. I did not come to bring peace, but a sword.
For I have come to turn a man against his father, a daughter against her mother, a daughter-in-law against her mother-in-law.
A man's enemies will be the members of his own household.
Anyone who loves their father or mother more than me is not worthy of me; anyone who loves their son or daughter more than me is not worthy of me.
Whoever does not take up their cross and follow me is not worthy of me.
Whoever finds their life will lose it, and whoever loses their life for my sake will find it."
- Jesus, matthew 10: 34-39

Jezus moet je daarin vervangen met het woordje "truth".

Volgens mij staat jezus daar ook voor.. in astrotheologische vorm is hij de zon dacht ik en de zon staat in de oude wereld voor kennis, waarheid, verlichting.

Jezus of het nou een echt persoon was of niet was een anarchist, iemand die tegen alle institutionele geloofsystemen, overheden vocht. En dat is wat de waarheid doet.

Ik denk toch ooit maar een keer de bijbel checken, maar er staan andere boeken hoger op m'n lijstje.
Moraliteit ∝ Vrijheid
ThaViking
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 jan 2014, 14:02

Vrillon schreef:
"Do not suppose that I have come to bring peace to the earth. I did not come to bring peace, but a sword.
For I have come to turn a man against his father, a daughter against her mother, a daughter-in-law against her mother-in-law.
A man's enemies will be the members of his own household.
Anyone who loves their father or mother more than me is not worthy of me; anyone who loves their son or daughter more than me is not worthy of me.
Whoever does not take up their cross and follow me is not worthy of me.
Whoever finds their life will lose it, and whoever loses their life for my sake will find it."
- Jesus, matthew 10: 34-39

Jezus moet je daarin vervangen met het woordje "truth".

Volgens mij staat jezus daar ook voor.. in astrotheologische vorm is hij de zon dacht ik en de zon staat in de oude wereld voor kennis, waarheid, verlichting.

Jezus of het nou een echt persoon was of niet was een anarchist, iemand die tegen alle institutionele geloofsystemen, overheden vocht. En dat is wat de waarheid doet.

Ik denk toch ooit maar een keer de bijbel checken, maar er staan andere boeken hoger op m'n lijstje.
De bijbel is vooral vervuild door interpretatie, de verhalen die er in staan (niet dat ik hem helemaal heb gelezen) gaan veelal over moraliteit denk ik voor zover ik dat kan weten^^ en daar is m.i. niks mis mee. En dat is naar mijn mening ook wat met Jezus wordt bedoeld een algemeen moraal of waarheid en die gaat in principe boven familie (familie is ook niet per definitie goed omdat het familie is), maar met dit schop je ook bij mensen tegen het verkeerde been door een extremistisch interpretatie die ze er zelf aan geven.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 jan 2014, 19:00

ThaViking schreef: maar met dit schop je ook bij mensen tegen het verkeerde been door een extremistisch interpretatie die ze er zelf aan geven.
De christenen volgen jezus niet maar een of ander mind control systeem dat er van het exoterisch christendom is gemaakt..

Nogmaals, kheb de bijbel niet gelezen.

Als jezus de waarheid is, dan is jezus er niet om in te geloven, maar om te ontdekken.
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 jan 2014, 21:01

Er zijn in totaal zoon 30.000 verschillende versies van de bijbel en waarschijnlijk 3 miljard interpretaties ervan. >:D

De huidige bijbel is een verzamelwerk en is dus niet in 1 keer geschreven gingen honderden jaren overheen.

En je weet hoe het gaat met verhalen die mondeling worden doorgegeven, na de 100e persoon klopt er geen ene hout meer van, iedereen voegt wat toe of laat wat weg...

Als je er kracht uit kan halen voor jezelf is dat prima, maar dat kan je ook uit Alibaba en de 40 rovers...

De belangrijkste reden om aan te wijzen dat het allemaal mythologie is is het feit dat pas zoon 300 jaar erna de eerste woorden op papier werden gezet.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: ThaViking
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

vr 03 jan 2014, 21:57

BL@DE schreef:Massa emotie is wat deze wereld creëert, wil je veranderingen moet je de massa laten zien hoe het spel gespeeld wordt zodat het zijn magick verliest.
Precies, kennis, educatie, begrip.

Overigens gaat het hier nu wel steeds over de onzin of zin of wat dan ook van de bijbel, maar die quote met jezus vervangen met het woordje truth is de quote die ik wou posten hier in quote FF ongeacht of je denkt dat het door de schrijver allemaal niet zo bedoelt is.
Moraliteit ∝ Vrijheid
BL@DE
Super QFF-er
Super QFF-er

do 23 jan 2014, 03:56

Schijvers

De bijbel is door diverse personen geschreven en toen samengevoegd tot 1 werk.
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

do 06 feb 2014, 03:17

"They'll tell you that you're dreaming, but the true dreamers are those who think that things can go on indefinitely the way they are"
Moraliteit ∝ Vrijheid
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: blackbox
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”