QFFan Mail

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 02:08

Deze Woensdagavond wil ik ook nog even wat aandacht besteden aan de steeds frequenter binnenkomende post gericht aan QFF... Als in gericht aan ons allemaal... Want wij allemaal zijn tenslotte QFF... En om dit alles toch een mooi plekje te geven, dacht ik bij mezelf: "Daar moet eens werk van gaan maken!" Zo gedacht, zo gedaan dus en daarom zit ik nu dit artikel te tikken...

En om het mezelf wat makkelijker te maken ga ik hieronder wat bijzondere fan mail uit de mailbox neerplakken... Leest U even mee...???

*******************************************************************************************

Goeiemiddag.

Ik heb zelf wat onderzoek gedaan in verband met al die complotheorieen omtrent 2012. Als je Aauag intypt op google kom je op een site die gericht is op ufo's.
En dat teken op Denver airport is duidelijk van de illuminati. Persoonlijk denk ik dat er wel iets gaat gebeuren omtrent januari 2012, maar het wordt wel door de media in de doofpot gestopt.

Mischien kun je hier wat mee.

Met vriendelijk groet: Richard de H.

*******************************************************************************************

Goedendag QuoFataferunt.

Ik heb de laatste tijd iets ondekt namelijk 'Bitcoins' Nu ben ik er nog niet helemaal wijs uit. Dus vroeg ik me eigenlijk af. Wat weten jullie hierover?

MvG,

Maikel

Met veel interesse heb ik uw artikel over de Joden van St. Eustatius gelezen. Ik heb zelf vorig jaar ter gelegenheid van 10-10-10 een beknopte publicatie over dit onderwerp geschreven. Ik zou graag voor completering van mijn documentatie de exacte literatuurverwijzingen uit uw artikel ontvangen, met name m.b.t. het lange Engelstalige gedeelte en m.b.t. het net daarvoor geplaatste (tweede) stuk in het Nederlands.
Hartelijk dank.

Hoi,
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik ben op zoek naar het pure litha feest. Ik ben zelf een godinnen vereerdster en doe voor mijzelf wel een ritueel samen met mijn man. Misschien dat je bij een coven een ritueel feest kunt bijwonen.

Groetjes,
Susann

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben producent van een nieuwe film voor het Nederlands Filmfestival, die het onderwerp van Analfabetisme en Laaggeletterdheid onder de aandacht zal brengen.

Ik stuitte in mijn zoektocht naar historische locaties in Drenthe op een artikel op uw website over historisch Rolde in het artikel "de Winthume deel 3".

Wij zoeken iemand die ons kan helpen met het vinden van mooie filmlocaties in Drenthe, en daarom hoopte ik dat ik in contact kan worden gebracht met de auteur van het stuk.

Ik hoop dat u in staat bent om mij spoedig een reactie te geven,

Met vriendelijk groet,

Pee G.

ik heb een vraag aan u wat kan een mens allemaal doen in zijn droom.ik ben nu bijna 2 jaar weduwnaar maar heb weer een leuke vrouw ontmoet waar zo wel ik als m;n kinderen het goed met elkaar kunnen vinden.ik schijn een paar weken geleden haar terwijl ik inbed lag te slapen een sms gestuurd te hebben dat ik een ongeluk had gehad en ik schijn ook nog eens een antwoord terug te hebben gegeven maar ik weet van niets.ik weet dat ikeen hele slechte nacht gehad heb en over alles heeft gedroomd .is dit mogelijk en zo ja is er iets aan te doen al is het maar voor me zelf.ik heb verder ook nog heel weinig contact met sandra want ze gelooft me niet .ik hoop dat u mij een antwoord kan geven.mvg Jan Z.

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Derk L., Student journalistiek. Wij zijn bezig met een onderzoek voor de nieuwssite van onze school. Het onderwerp dat wij nu aan het behandelen zijn, is het tijdreizen.Tijdreizen is zoals u weet, sinds de ontdekking dat deeltjes sneller zijn gegaan dan het licht, erg in het nieuws.  Zouden wij telefonisch contact met u op kunnen nemen om wat vragen te stellen over dit onderwerp. Is het mogelijk dat wij, in verband met een deadline, voor 13:00 vanmiddag contact met u opnemen? U mag mij ook bellen 06-XXXXXXXX

Met vriendelijke groet,

Derk L.

En zo zijn er nog wel een paar, welke ik de komende tijd hieronder in de comments zal plaatsen, net als de nieuwe fanmail die binnenkomt, ook die zal ik hieronder in de comments neer knallen...

Hieronder in de comments kan het dus verder...
1119 AD
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
combi
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 03:42

grappig en leuk die mails :cheer:
ninti
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 04:15

Erg Leuk om te lezen Bapho , vooral die laatste zo schattig! Die student Journalistiek komt over als een brugklasser ;P

Keep them coming !
"The presence of those seeking the truth is infinitely to be preferred to the presence of those
who think they've found it."
Sir Terry Pratchett
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 06 okt 2011, 05:27

ik neem aan dat de mails al afgehandeld zijn ?
of mot er nog wat aan gebeuren ?

lemme know !
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
Dromen
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 14:21

Erg cool dit :D Wist niet dat er mail binnen kwam!!

Maar dat brengt mij dan ook bij het volgende;
Als er een mail binnenkomt m.b.t. op een artikel van mij, zou ik het erg waarderen dat ik dit ook te weten krijg! Want ik zie ook vragen in mails hierboven over topics van Combi bijv.
Komen er ook links / info binnen? Waarom wordt dat niet geplaatst?
En hoe zit het idd met de afhandeling, wat FR zegt?!
baphomet
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 16:16

Ik probeer alles altijd te beantwoorden, maar er zal er ongetwijfeld wel eens tussen door glippen die geen antwoord krijgt. Daarnaast is er een periode geweest van meer dan 2,5 maand waarin mail uitlezen helemaal niet mogelijk was door een of andere vage fout van de hoster.

Anyways, het staat hier nu en in de toekomst zal ik dit hier trachten aan te vullen. Maar het is in principe altijd mijn intentie om alles te beantwoorden en door te sturen.
1119 AD
baphomet
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 16:17

@ Dromen: Ik heb wel eens vaker fanmail geplaatst op QFF in topics waarover het mailtje ging, dus het is zeker niet de eerste keer of nieuw... Het gebeurt alleen steeds vaker en vaker dat er QFFan Mail binnen komt...
1119 AD
Dromen
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 17:24

Oké, duidelijk! Thanks ;-)
blackbox
Administrator
Administrator

do 06 okt 2011, 17:30

Goh, wat leuk man al die reacties en vragen. Als je nog interessante mails krijgt, en we kunnen erwat mee doen....

Let me know...

BB
illuminati of my own reality
baphomet
Administrator
Administrator

ma 24 okt 2011, 02:23

Wat er vandaag binnen is gekomen...
beste mijnheer de mol,ik ben dave speel gitaar bas ,zing en schrijf nedtalige songs,geinspireerd door clouseau en doe maar,ik vind the voice n geweldig programma,maar wacht nog steeds op n programma voor mensen die eigen songs schrijven,komt dat er ooit nog?of is men dan zo bang dat mensen er niet naar zouden kijken omdat er geen bekende liedjes in voor komen?groet dave
Tja..

Waarschijnlijk naar aanleiding van het topic over Endemol...

index.php?option=com_k2&view=item&id=50 ... ohn-de-mol

Tja...
1119 AD
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 31 mar 2014, 21:57

En, komt er nog wel eens wat binnen?
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
baphomet
Administrator
Administrator

ma 31 mar 2014, 22:31

Dat weet ik momenteel niet daar de QFF mail nu niet bij mij binnenkomt al zeker een maand of 4 niet meer. Ik kon op een gegeven dag niet meer bij de mail en ook de FTP was geblokt, iets met de hoster.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: FreeElectron
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

ma 31 mar 2014, 23:01

Nou, hopelijk binnenkort opgelost met Freebies hostingbedrijf ;)
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet
Toxopeus
Administrator
Administrator

ma 31 mar 2014, 23:05

FreeElectron schreef:Nou, hopelijk binnenkort opgelost met Freebies hostingbedrijf ;)
En daar moeten we hard voor gaan!
In de erfenis der eeuwen ligt veel wijsheid opgetast. Ook hier geldt: dwaas is hij die zijn eigen geschiedenis versmaadt.
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, FreeElectron
combi
Administrator
Administrator

ma 31 mar 2014, 23:29

baphomet schreef:Dat weet ik momenteel niet daar de QFF mail nu niet bij mij binnenkomt al zeker een maand of 4 niet meer. Ik kon op een gegeven dag niet meer bij de mail en ook de FTP was geblokt, iets met de hoster.

Alles is weer gewoon teruggezet na het betalen van de rekening volgens mij.
maar goed voor de zekerheid: heb de wachtwoorden aangepast en die je per pm gestuurd. Ik denk hoop! dat je beter als ik weet wat de verdere instellingen zijn heb nooit niks met de mail gedaan en wil dat ook niet
De volgende gebruiker(s) zeggen bedankt: baphomet, blackbox
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”