QFF en donaties

Hier tref je allerlei QFF materiaal aan uit de afgelopen jaren QFF.
baphomet
Administrator
Administrator

di 05 apr 2011, 19:30

Tja mensen, er is sinds vandaag een heuse mogelijkheid om te doneren! Dat moet ook nu we geen centen meer van ome Mo QadaFFi meer krijgen omdat zijn tegoeden zijn bevroren! Tja en de drugs, drank en wapens zijn op en tja U begrijpt natuurlijk wel dat de ECHTE Illuminati niets is zonder drugs, drank en wapens! Zo kunnen we natuurlijk geen oorlog voeren en de wereld veroveren via het internet! Daarnaast lopen de kosten voor de speciale pr0n server uit de klauwen dus hier met je geld en rap wat!!

Nu even zonder gekheid! QFF heeft een eigen server en zoals al vaker besproken kost dat centen! De Qatoen shop was eerder al in het leven geroepen maar tijdelijk buiten werking gesteld daar we geen goede afspraken hadden met een textieldrukker. Dat is inmiddels opgelost maar daarmee zijn we er nog niet! De afgelopen maanden dat QFF op het web gestaan heeft, dat heeft geld gekost en dat moet betaald worden aan de hoster. Ik dacht even dat alles vanzelf goed zou komen door mijn gigantische vormen van laksheid zo nu en dan maar dat komt het natuurlijk niet! Althans niet vanzelf! Vandaar dat we nu ook een heuse doneer knop in het leven hebben geroepen alwaar mensen via paypal een donatie kunnen doen om QFF zo in leven te houden! ;-)

Vanaf vandaag een officieel schooi-knopje op QFF dus. En die knop zit er niets voor niets, dus doneren mensen! LOL

Nee niets mag en alles moet, dus de boodschap lijkt me duidelijk, op de kop die spaarpot en geven, geven, geven!!

En weer even zonder gekheid; dat hierboven iss natuurlijk cynisch en sarcastisch omschreven, maar ondanks dat wel degelijk een serieuze oproep om sympathisanten van QFF op te roepen tot het doen van een donatie indien ze daar de behoefte toe voelen? We zullen de donaties en uitgaven uiteraard per kwartaal inzichtelijk maken voor alle donateurs!
Het paypal adres voor donaties is contact@quofataferunt.com
{donaterequest-n}

Namens héél QFF willen wij U alvast hartelijk bedanken voor Uw eventuele donatie! ;-)

Thanks people!!!!

Update 26 april 2011:
index.php?option=com_kunena&func=view&c ... =120#30892
Beste mensen,
Iedereen hartelijk dank voor jullie bijdrage. De vraag is even of men wil dat de donatie(s) hier getoont word d.m.v. een overzicht of als men dit liever niet wil.
Dan nog het volgende: De hosting wil graag vooruit betaling van 4 maand. Er is op dit moment nog een gat van circa € 150,00 (voor de komende 4 maand dus).
Vraag is of iemand die bijv. van plan was om over een maand of over 2 maand van plan was te doneren, dit wellicht nu zou kunnen doen?!
Donaties zijn hard welkom. Als iemand ideeën heeft om het gat op een andere manier te 'dichten'; deze zijn van harte welkom!
Alvast enorm bedankt! Hopelijk kunnen we eind van de week de rekening betalen en dan kunnen we 4 maand vooruit
Edit / PS: Voor de mensen die een donatie doen: onze voorkeur gaat uit per bank en graag even vermelding van nickname o.i.d. bij de betaling (niet verplicht natuurlijk).
1119 AD
Tobi
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 06 apr 2011, 00:02

Schooiers!

Doe gewoon wat ieder normaal mens doet:
Moraliteit ∝ Vrijheid
Real eyes realize real lies!!
Natural Law: The REAL law of attraction | The end of all evil
combi
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 00:53

je bedoelt QFO piloot worden ?

Gooi er dan maar vast wat reclame op! je gaat het nodig hebben om de kosten te dekken, voordat je dan terug bent van sirius b duurt wel even :P
Het Dolle Eland
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 01:35

Zijnde in Zweden wonend-, werkend,- en ondernemende Eland..., tevens daarbij actief als plattelandsontwikkelaar wil ik het onderstaande idee inbrengen.

QFF's serverkosten kan naar mijn mening óók financiële steun ontvangen door middel van provisies. Daarmee doel ik dus niet op al die flitsende websites met pyramide achtige geldspelletjes, Google ads, etc. etc...
Maar een eigen zelfvoorzienend systeem op te bouwen met de hulp van de ondernemende QFF-ers. Een soort eigen QFF plattelandje met dus de steun van de eigen ondernemers.

Even ter introductie....: Hier in het gebied waar ik mij bezig houd zijn we erg actief met het instand houden van het platteland. Téveel verdwijnt... winkels, zorgcentrales, scholen, sociale verarming, stilstaande boerenbedrijven, slechte infrastructuur etc etc. Dat kan niet!!! Zeker niet in deze tijd, dat we juist steeds meer worden geconfronteerd met de gebarsten zeepbel dat Globalisatie heette. We kunnen niet meer het vanzelf spreken dat diesel uit de pomp komt, terwijl deze diesel uit landen komen waar de lijken op straat liggen. Ter onderbouwing hebben we eens een calculatie gemaakt voor ons gebied. We importeren voor 150.000€ per week aan voeding/goederen/brandstof dit gebied binnen!!! Terwijl in dit gebied voor > 300.000€ zélf geproduceert kan worden! Overcapaciteit én er wordt niets mee gedaan! Daarbij kunnen we kijken naar modellen als Transition Towns en meer van dat soort zelfredzaamheid.

Wat heeft dit nou in godsnaam met de financiering van de QFF server te maken??? Nou werkelijk ALLES!!!

Daarom dit ideetje:

Naast donatie lijkt het mij dus ook een leuk idee om met provisie te werken.

Ook onder een aantal QFF leden zitten een aantal driftige ondernemers.

Dus je kan een soort advertentierubriek maken die enkel en alleen bestaat uit de ondernemers onder de QFF-ers. Dus creeër je een eigen financiële supportende community zeg maar.

Ik wil best 10% afstaan voor elke boeking die ik krijg via QFF. Wellicht zijn er ook zo 'QFF-ondernemers' die er zo over denken.

Dus een potentiële klant die via de 'QFF-ondernemers/advertentie pagina' iets boekt of wil kopen wordt dus in contact gebracht met een CC-email met de betreffende ondernemer.
Je kan er aan denken dat een potenïële klant éérst een QFF-login aanschaft en dan pas gebruik kan maken van de QFF-ondernemers/advertentie pagina.

Overal is markt voor en overal zijn doelgroepen.

Er kan daarom ook zelfs gedacht worden aan...: zodra de serverkosten gedekt zijn er ook bijvoorbeeld een soort ruilhandel van diensten mogelijk kan worden gemaakt. De één hulp met een website en de ander in ruil een kanotocht o.i.d... verzin het maar!

Wellicht een idee?

Groet en Keep Going Strong! :evil:

Alias Dolle Eland
“In individuals, insanity is rare; but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule.” ~ Friedrich Nietzsche ~
Dromen
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 02:03

Nice topic Bapho! Hopelijk kunnen we zo de onkosten eruit halen :-)
FreeElectron
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 06 apr 2011, 16:32

UFO-piloten, dolgedraaide complotters, ECHTE Illuminati, debunkers, licht- en donkerwerkers, Rozekruisers, Vrijmetselaren, lurkers, schreeuwboksers en andere QeFFers:

QFF kost geld om te onderhouden. Simpel, net als alle andere dingen in dit leven.
Vandaar dat we eenieder willen vragen om een bijdrage om de eerste kosten op te vangen.

De bedoeling is dat QFF self-supporting gaat worden met de opbrengsten van goodies uit de Qatoenshop en wat er verder nog aan ideeën uit de bus komt rollen.

De Qatoenshop is nu operationeel, dat wil zeggen dat orders kunnen worden opgegeven en uitgevoerd. Door een misverstand is dat de eerste keer niet gelukt, maar dat is verleden tijd en we gaan ervoor!
Maar voordat de eerste winst daaruit voortkomt zijn we wel weer even verder.

Het idee van Dolle Eland hierboven bijv. is een goede, maar er zijn meer mogelijkheden.
Hieronder kun je JOUW idee invullen voor het laten voortbestaan van QFF!
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 06 apr 2011, 16:32

ik heb geen paypal....ooit geprobeerd maar aanvraag is nooit goed gekomen.

dus....alternatieven graag...
en waar moeten we aan denken?
stel dat ik iedere maand een tientje over maak?
helpt dat?
Dromen
Administrator
Administrator

wo 06 apr 2011, 16:45

Dat is een goede vraag Dingo.

Ik denk dat het handig is als er een soort balans word opgemaakt; Bijv. aan het eind van deze maand:

Wat hebben we binnen aan donaties = winst
Kosten server = verlies
-------------------------------
Kosten / baten = wat overblijft.

Stel je voor dat er dan een gat is, dan kunnen we dat aangeven. En mocht er geld overblijven, dan word dat besteed aan de server kosten voor volgende periode.

Mochten we echt winstgevend (lol) worden, dan hebben we een ander 'probleem'! ;-) Ik ben al blij dat we uit de kosten zijn, mocht er geld overblijven (echt een behoorlijk bedrag), dan kunnen we dat bijv. terugstorten of de donerende mensen suggestie laten doen.
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

wo 06 apr 2011, 20:56

maar ...als er dus een giro nummer is...666 ofzo..dan kan ik iedere maand een paar eurootjes overmaken.

simpel...ik heb het niet breed als verpleegkundige
qff heeft me echter veel gebracht. en das wat waard

maar euh....er moeten ook nog cd's gekocht worden natuurlijk........liefst van zwart metaal :evil:
baphomet
Administrator
Administrator

do 07 apr 2011, 04:53

We hebben een eerste "anonieme" (Q.) donatie binnen gekregen á 25,00 EURO!! Thanks Q.!!!
1119 AD
Firebird76
Senior QFF-er
Senior QFF-er

za 09 apr 2011, 14:53

FF een leuke idee-tje(al zeg ik het zelf).
Een donatie metertje. wat zijn de kosten/ wat komt er binnen en zitten we in het rood danwel groen.

Past m.i wel bij de transparantie die QFF vootstaat...

pies oud
pilgrim
Super QFF-er
Super QFF-er

za 09 apr 2011, 15:14

nogmaals...is er een alternatief voor paypal..........
combi
Administrator
Administrator

za 09 apr 2011, 18:35

€35 is er binnen via paypal 10 = zeker donatie andere weet ik niet

alternatief weet ik niet, bapho?
baphomet
Administrator
Administrator

za 09 apr 2011, 19:06

Ja ik zeg het weer een donatie van 10 via paypal :lol:

Thanks!

Totaal via paypal nu 35 eurie inderdaad en daarnaast hebben Abra, Dingo en FE van mij een mail gehad met gegevens voor het alternatief
1119 AD
blackbox
Administrator
Administrator

za 09 apr 2011, 21:05

[quote=""baphomet" post=30199"]Ja ik zeg het weer een donatie van 10 via paypal :lol:

Thanks!

Totaal via paypal nu 35 eurie inderdaad en daarnaast hebben Abra, Dingo en FE van mij een mail gehad met gegevens voor het alternatief[/quote]

Stuur mij ook even de gegevens Baphomet....B)
illuminati of my own reality
Plaats reactie

Terug naar “QFF Materie”