WhatsReal

Alles over computers en het web kun je hier bespreken.
Plaats reactie
WhatsReal
Antonaki
Antonaki

wo 04 sep 2013, 22:29

T.a.v. de QFF beheerders:
Ik hoop dat onderstaand bericht niet in strijd is met jullie regels. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de moeite heb genomen om ze opnieuw te lezen. Mocht het onverhoopt wel in strijd zijn, dan hierbij mijn excuses voor de overlast.
Dit is echter geen platte reclame; ik ben oprecht op zoek naar mensen die willen helpen een community op te bouwen en hoop hierin ondersteuning te vinden bij de reeds gevestigde communities.

Hopelijk tot horens.

Origineel bericht:

Goeiedag allemaal,

Momenteel zijn wij bezig met het opzetten van een nieuw discussieplatform (blog met forum) op http://www.whatsreal.net/ . Het meeste werk is gedaan en er rest slechts nog een aantal kleine zaken. De verwachting is dat de site binnen een week of twee officieel kan worden geopend.

WhatsReal.net heeft als doel om in een positieve en respectvolle, atmosfeer zijn gebruikers de ruimte te geven om onderwerpen die van groot belang zijn voor de maatschappij te bespreken en desgewenst kritisch te analyseren, en door middel van eerlijke, respectvolle doch kritische discussie van elkaars visies te leren en op deze wijze bij te dragen aan algehele bewustwording.

De onderwerpen en meningen die op WhatsReal.net zullen worden gepresenteerd, zullen zeer waarschijnlijk niet vaak worden gepubliceerd op het reguliere nieuws. Wat dit betreft vertoont WhatsReal.net een groot aantal gelijkenissen met andere 'alternatieve' of 'new' media sites. Echter, wij streven ernaar om op WhatsReal.net een sfeer te creëren waarin discussies een serieus resultaat hebben en wellicht echt kunnen bijdragen aan een stukje bewustwording ten opzichte van hoe de zaken in de wereld vandaag de dag worden geregeld, in plaats van te ontaarden in zinloze flamewars.
Negativiteit is de grootste no-no op WhatsReal.net!

Om een meer uitgebreide uitleg over WhatsReal te lezen, kijk op onze About page.

Zonder een community en een aantal goede reguliere schrijvers/auteurs stelt een dergelijke site echter niks voor.
Wij zijn daarom op zoek naar kritische, creatieve schrijvers die niet bang zijn hun goudeerlijke mening publiekelijk te ventileren, spraakmakende discussies op gang te brengen en openstaan voor constructieve feedback vanuit de community.
Iedereen die zich hiertoe geroepen voelt, nodigen wij van harte uit om zich te registreren op http://www.whatsreal.net en een email te sturen naar speakyourmind@whatsreal.net of info@whatsreal.net (in het uitzonderlijke geval van een technische hobbel graag naar mail.whatsreal@gmail.com) en even te vermelden dat je interesse hebt in de rol van schrijver/auteur op het blog. Je status op de site zal dan navenant worden aangepast.

Verder zijn wij op zoek naar mensen die willen helpen ons ledenbestand uit te breiden door simpelweg lid te worden en zich te registreren op onze site en/of onze FaceBookpagina te liken en op die wijze bij te dragen aan het moeizame proces van het opbouwen een stukje naamsbekendheid.

Er is ook een mogelijkheid om de website zelf te delen via een van de bekende iconen rechts bovenaan de homepage/blog.

Onze dank zal groot zijn!

~ De WhatsReal.net staf.

P.S.: Vet nieuw thema! Ziet er erg goed uit!
fr3bzy
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 05 sep 2013, 20:53

wij zijn eigenlijk net een beetje afgestapt van specifieke auteurs/schrijvers
nu is iedereen dat hier ^^

denk dat de meeste hier het wel vrij druk hebben met alle fora etc die ze bezoeken / bijhouden
maar goed een extra platform ken geen kwaad tog ?
ik kom zeker wel een keertje kijken :)

ben benieuwd

suc6 met de opzet etc !
[YES]Equality of Opportunity - [NO]Equality of Outcome
WhatsReal
Antonaki
Antonaki

vr 06 sep 2013, 17:21

Hé fr3bzy bedankt voor je vriendelijke reactie. Die heb ik helaas niet overal ontvangen dus hij wordt gewaardeerd.

Ik wil hetzelfde principe gaan hanteren waarin iedereen die daar zin in heeft toegang kan krijgen tot het blog en artikelen kan plaatsen. Het systeem met vaste schrijvers heeft inderdaad bewezen uiteindelijk vast te lopen als gevolg van tijdgebrek van de mensen.

Ik ben nog dingen aan het opzetten dus de winkel is officieel nog niet open maar als je inderdaad eens om het hoekje wilt gluren ben je natuurlijk van hart welkom. En dat geldt natuurlijke voor iedereen.

Allemaal een heel fijn weekend.
Plaats reactie

Terug naar “Computers / Web”